Heracles - RKC is wel een leuk affiche als je een open wedstrijd wilquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:56 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Ik vond vandaag geen enkele eredivisiewedstrijd de moeite van mijn tijd waard. Ik had kunnen leren breien, en dat was nuttiger geweest dan X tegen Z kijken, maar ik heb het niet gedaan.
Samen met heerenveen denk ikquote:
RKC speelt inderdaad leuk, maar ik wil ze nu tegen een écht topper aan werk zien. ( *PSV*quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heracles - RKC is wel een leuk affiche als je een open wedstrijd wil
Nuytink is naar Anderlecht, dus die gaat geen punten voor je pakken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:07 schreef Fok-it het volgende:
Nuytink nog even doelpuntje meepikken voor de puntjes.
Groningen en Heerenveen volgen zo langzamerhand. Er blijft een top-6 van de traditionele top-3 plus Vitess, AZ en Twente over. Daar achter heeft iedereen de boot gemist.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Leuk man, degradatie voetbal van FC Utreg
Oh die transfer dus blijkbaar gemistquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nuytink is naar Anderlecht, dus die gaat geen punten voor je pakken.
Linkje?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Iedereen kijkt Sterren Springen
Echt hequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef HeatWave het volgende:
Eredivisie Live, komop "voetbal verstand" ? Really?
Zeker weer een stagiar de reclameborden laten maken?
Vrijdagquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Verschrikkelijke speelronde zeg. Enkel de zondag heeft leuke wedstrijden, al is het nog altijd beter dan een interlandweek uiteraard
Zo super ziet het er niet uit, PSV-AZ is wel een interessante pot en Vitesse-Feyenoord misschien, Twente en Ajax gaan makkelijk winnen vandaagquote:
er is meer dan alleen NLquote:Op zondag 2 september 2012 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo super ziet het er niet uit, PSV-AZ is wel een interessante pot en Vitesse-Feyenoord misschien, Twente en Ajax gaan makkelijk winnen vandaag
Nee hoor. Feyenoord, AZ en Heerenveenquote:Op zondag 2 september 2012 11:04 schreef Fok-it het volgende:
Lastig om je wedstrijden uit te kiezen om te kijken vandaag![]()
12.30: Vitesse-Feyenoord
14:30: PSV-AZ of Liverpool-Arsenal
16:30: Heerenveen-Ajax
21:30: Barcelona-Valencia'
En dan heb je tussendoor nog United,Bayern, Juventus, Inter,Real en PSG om te kijken
Buitenlands voetbal is vaak wel leuker. en ik heb veel teams nog niet live zien spelen waar ik benieuwd naar benquote:Op zondag 2 september 2012 11:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor. Feyenoord, AZ en Heerenveen
Da's dan jouw probleemquote:Op zondag 2 september 2012 11:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buitenlands voetbal is vaak wel leuker. en ik heb veel teams nog niet live zien spelen waar ik benieuwd naar ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |