Nee, blijkbaar niet. Heb al een verzoekje aan de mods geplaatst.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:08 schreef Nirak het volgende:
Dit moet 102 zijn, gaat dat niet automatisch?
Meisje he? Ikkequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef loeszie het volgende:
Ook nog veel babykleertjes maat 50/56. Ze past ze al niet meer *snik*
Ik!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:11 schreef Kuukske het volgende:
Iemand jongens/unisex rompers in de aanbieding?
Mouwloos of lange mouw, mt 74/80.
een zusjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:56 schreef Incantrix het volgende:
Innepin, ik heb ook een lijstje van wat ik leuk vind, ik weet niet zeker wat je allemaal nog hebt dus ik schrijf het gewoon maar op:
maat 50-56:
Het geblokte jurkje
Het donkerroze en lichtroze rompertje op de laatste rompertjesfoto (linksbovenin die 2)
maat 62:
Het Dpam-jurkje
Het Name-itjurkje in het grijs (over de rode twijfel ik nog even verder)
Het blauwe Hema-jurkje
Een little Miss Giggles-rompertje
Het Pyama'tje
Het spijkerbroekje met het olifantje
?![]()
Neehee, nu! Volgende week ben ik op vakantie!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:54 schreef mignonne het volgende:
Wauw!zo is het een hele tijd rustig en zo heeft iedereen weer superveel in de aanbieding
![]()
ik ben ook bezig met foto's maken maar t is superveel dus ik kom volgende week wel weer terug ofzo
Nou ik heb uber prop skillz maar dat zou zelfs mij niet lukkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:30 schreef Troeta het volgende:
Het is mij, krijg je die jas van Dirkje in een envelop gepropt?
Hehe.......nope, eigenwijs als ik ben toch ff geprobeerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:30 schreef Troeta het volgende:
Het is mij, krijg je die jas van Dirkje in een envelop gepropt?
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Neehee, nu! Volgende week ben ik op vakantie!
Heb je ook toevallig maat 86?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:16 schreef Morretje het volgende:
Ik heb nog kleertjes in maat 74 te koop:
https://picasaweb.google.(...)5177/KleertjesMaat74
Met o.a.: [ link | afbeelding ] Shirts met lange mouw
[ link | afbeelding ]
rompers lange mouw
Het liefst verkoop ik per pakket, en ik dacht aan ¤25 ex verzendkosten.
86 is grotendeels naar Kaatjejannie gegaan. Wat ik nu nog heb is niet veel (pas net niet meer passend).quote:
Primaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef Solagratia het volgende:
Mignonne, mag ik die 2 giletjes in maat 92/98?
en het grijze vestje met de knoopjes (laatste foto)?
Dies leuk, wij hebben hem ook, alleen speelt onze vent er wel heel veel mee! Aanrader dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:56 schreef WupWup het volgende:
Een Little People garage! Weinig mee gespeeld, dus zgan. Alleen ophalen.
Nieuwprijs was zo'n 50 euro, ik zou er graag nog 15 voor krijgen.
What you see is what you get, dus de auto'tjes (sleepauto met geluidjes, die kan wel een setje nieuwe batterijen gebruiken) en de poppetjes krijg je erbij.
[ afbeelding ]
De 3 longsleeves van foto 9, heb je die nog? Die wil ik er ook wel bijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef mignonne het volgende:
en fannetje jij hebt pm terugt is goed!
Jep, is goed!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef Solagratia het volgende:
[..]
De 3 longsleeves van foto 9, heb je die nog? Die wil ik er ook wel bij
Zelfs Anne zit nog in 86, dus broeken zal ik helaas niet aanbieden vooralsnog.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef MamaPurk het volgende:
Ow ik hou het in de gaten hier, ik heb meisjesbroeken maat 86 nodig, Sarah haar benen groeien niet snel genoeg. J heeft 86 zo goed al overgeslagen en ik had Gehoopt dat Saar nu wel in 92 zou passen, maar das ijdele hoop geloof ik...
Jammer, maar misschien heeft iemand anders nog wat anders liggenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Zelfs Anne zit nog in 86, dus broeken zal ik helaas niet aanbieden vooralsnog.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:17 schreef Lijnloos het volgende:
Oh crap, doe je het toch al... en zit ik een beetje de hele avond te borduren en niet te kijken hier.
Nou ja, op hoop van zegen:
- Vestje -> Die helemaal links, roze/dubbele dinges?
- Rokje op foto 13 -> helemaal rechts, wit?
- shirtje 92 valt als 98 blauw met gezichtje?
Waarom is mijn kind al zo groot???
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef MamaPurk het volgende:
Ow ik hou het in de gaten hier, ik heb meisjesbroeken maat 86 nodig, Sarah haar benen groeien niet snel genoeg. J heeft 86 zo goed al overgeslagen en ik had Gehoopt dat Saar nu wel in 92 zou passen, maar das ijdele hoop geloof ik...
Ja met dat idee moet ik nu broeken 86, want 80 zit perfect nu en boven kleding moet ze richig 92. Maar Sarah groeit veel grilliger dan Jaël deed..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]MamaPurk ik moet elke keer weer lachen om het verschil tussen onze meiden waar maar 5 dagen tussen zit. Die van mij zit echt nog goed in de 74 (en soms 68), al durf ik nu al wel maat 80 te kopen
. Maar dat is ook meer met het idee dat het de hele winter ook nog moet passen
.
Fannetje, ik ben benieuwd naar jouw upcoming collectie!
Klopt, kleine smurfinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ja met dat idee moet ik nu broeken 86, want 80 zit perfect nu en boven kleding moet ze richig 92. Maar Sarah groeit veel grilliger dan Jaël deed..
Maar jou mini is gewoon nog echt een miniwe moet ze echt gauw maar weer naast elkaar zetten!
Sarah word juist altijd ouder geschat, als je haar ziet lopen zou ze ook zo voor een 2-jarige door kunnen gaan, maar qua spraak (en hoeveelheid tandenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Klopt, kleine smurfin. Ze wordt ook altijd jonger geschat, als ze haar dan zien lopen dan roepen ze vaak "wat loopt ze al goeeeeeed!", ja hallo, ze is al anderhalf
. Don't let the baby looks fool ya
.
Als ik terug ben pak ik de agenda erbij en dan plannen we het gelijk in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je winterdingetjes, truitjes vooral?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ik! Of ben je ze al kwijt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:23 schreef bitterend het volgende:
Wil iemand een stuk of 10 hema rompers maat 62/68? er zitten 6 met lange mouwen en 4 zonder mouwen in. 4 euro's incl verzenden?
mag ik je rek. nr nog innepin? kan ik het geld storten!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:41 schreef innepin het volgende:
Tante Soesa en Marjolijntje, zat er bij mijn ladingen zooi niks voor jullie? Best veel 62/68...
Becky, Willow is nét uit een maat 92 superstrakke tregging gegroeid. Interesse? 4 euro incl verzenden. Strakke broek, spijkerstofachtig spul, met een sterretje van blingzooi op de achterzak.
juhpquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:18 schreef becky27 het volgende:
Mignonne heb je de laarsjes mt 24 nog?
Truien ja. Broekjes heb ik wel. Maar ik heb vooral zomer meuk, en dat mag denk over een paar weken de kast uit ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:06 schreef Sam1993 het volgende:
3.00 euro? Dat gaat toch wel in een enveloppe denk ik he? Moest ik verder nog kijken naar truien vesten broeken en shirts in die mat winterspul?
Even terugzoeken!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:41 schreef innepin het volgende:
Tante Soesa en Marjolijntje, zat er bij mijn ladingen zooi niks voor jullie? Best veel 62/68...
Becky, Willow is nét uit een maat 92 superstrakke tregging gegroeid. Interesse? 4 euro incl verzenden. Strakke broek, spijkerstofachtig spul, met een sterretje van blingzooi op de achterzak.
Ja Doen! Hebbie een foto?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:41 schreef innepin het volgende:
Nog niet, ze had 'm vandaag aan (en heb vandaag geconstateerd dat ie écht te klein isquote:
In dat geval houd ik me ook aanbevolen. Ons meisje is te slank voor 92, maar te lang voor 86...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef becky27 het volgende:
Verder heeft mijn dame hoogwaterbroeken aan. Iemand smalle spijkerbroekjes maat 92?
Ik ga nog eens kijken, maar de eerste keer was al het leuks al gereserveerdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:41 schreef innepin het volgende:
Ik heb een maatje L wat wel zou moeten passen denk ik. Deze:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef Sandous het volgende:
heeft iemand hier Aapies in maatje 19 (is dat dan een m?) en of andere schoentjes met zachte zool voor een jommetje
Kasteel heb ik niet meer. Steengroeve en kiepauto samen voor 15 euro ex. verzenden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:30 schreef ohnee het volgende:
Heb wat little people wat weg mag. Zoonlief is er op uitgekeken.
Mag in 1x weg voor 25,- ex verzendkosten of per set prijs notk.
Tevens te ruil. Ik zoek een meisjes winterjas maat 56 en maat 50/56/62 jumpsuit(s) die lijken of zijn van die scandinavische merken voor een meisje. (smafolk ed )
(jongens) playmobil is ook altijd goed.(alleen geen grote auto's )
Wat ik heb:
Kiepauto met poppetje en rots
steengroeve met toebehoren
kasteel met toebehoren
Geluid en licht werken goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb deze, maar hij is niet zo 'vaal' als op de foto lijkt. Denk dat het door de flits is versterkt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nog iemand herfst/winter meidenkleertjes in maat 62/68 in de aanbieding?
broekjes met voetjes eraan? Of kruippakjes ook goed?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:07 schreef Marjolijntje het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar! Wij zijn vooral op zoek naar nog wat vestjes / truitjes en leggings en maillots! (Ook voor een meisje dus)
Is niet helemaal mijn smaak, Amarantaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb deze, maar hij is niet zo 'vaal' als op de foto lijkt. Denk dat het door de flits is versterkt.
[ afbeelding ]
is maat 68
en hier nog wat broeken
https://picasaweb.google.com/amarantafok/BroekenMaat62
Ik zweer bij de riemen van de Hema. Die zijn verstelbaar en daarmee houdt ook Driekus zijn broeken aan zijn billen (wat nu zonder luier helemaal drama is, want zelfs boxershorts maat 86/92 van de hema, uit de droger, zijn nog te wijd)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Lamb29 het volgende:
Ik hou mij ook nog warm aanbevolen voor broekjes maat 92... BFC & Name it vooral...
Of misschien een riem iemand? Geschikt voor die maat? Is zo'n dappersnapper (oid) iets??
De nieuwe lading broeken hebben hier nogal last van de zwaartekracht
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:55 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb sinds vandaag 3 fietsen in de aanbieding.. Een driewieler in blauw/geel met duwstang en kiepbakje (in zeer goede staat) een 16 inch met zijwieltjes in lichtblauw met roze en geel, mandje erop (gebruikt, maar prima voor een tweede ronde) en een 20 inch in rood met geel en roze, mandje erop, verlichting en slot ( prima staat)
Isa fietst sinds deze week op een Batavus Diva 24 inch met drie versnellingen en werkelijk overal verlichtingook in de bel en de pedalen...
Volgens mij 23,5 of 22,5quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:05 schreef kaatjejannie het volgende:
weet je zo ook welke maat de teva;s zijn mrien?
Ik zal straks de teva's van sofie eens opmeten. Als die kleiner zijn, dan wil ik deze wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 07:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Volgens mij 23,5 of 22,5
Het staat er niet in namelijk
Hij had schoenmaat 23 van Shoesme toen, op zich zijn ze net te klein, hij zit nu in 24
Broeken maat 122 heb ik wel interesse inquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is er iemand met interesse in jongenskleding maat 122/128 en/of 134/140?
je hebt pmquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:28 schreef Fannetje het volgende:
Wil iedereen me even een PM sturen met wensenlijstje? Dan PM ik jullie vanavond terug!
Ja joh anders kaap je even alles voor mijn neus weg ;-)quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:28 schreef bitterend het volgende:
je hebt dm Fannetje!
gelukkig zit ons mops niet in zelfde maat als die van jou loeszie![]()
Over een paar maandjes schuif ik ze aan jou doorquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:44 schreef loeszie het volgende:
[..]
Ja joh anders kaap je even alles voor mijn neus weg ;-)
ik heb wel shirtjes zonder mouw. ik vermoed dat hij ze niet meer aan gaat doen. had ze ook extra gekocht voor de vakantie. ik ben nu aan het werk en kan morgen even kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 07:28 schreef mrien het volgende:
Heeft er misschien nog iemand jongens korte broeken maat 86/92? Ivm vakantie wil ik er nog er ng wat bij hebben
Ook shirtjes zonder mouwen in 86/82/98 zijn welkom!
En shirtjes met korte mouwen ook nog wel
Super! Veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zoë, alles is binnen en ziet er super uit. Dankje!
Heb je een foto misschien?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:43 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb ook nog een kort broekje maat 80 liggen ... volgens mij officieel een jongensbroekje... Knielengte en mosgroen (van Hema)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grijs shirtje mt 68 wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw mt 68
(past niet echt bij S)
Shirtje+Rokje met sterretjes
alleen gewassen, niet in de droger geweest
VoedingsBH 85D
na stuwing te kleindus weinig gedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zoë23 op 02-09-2012 17:18:57 ]![]()
voor het eerst de kast van mijn dochter uitgeruimd,
ze groeit zo hard.![]()
dus er gaat wat in de verkoop, sommige kleertjes komen al van iemand anders van fok.
prijzen staan er bij en de maten ook ( 50/56 en 62/68)
https://plus.google.com/u(...)/5783554080132538737
mocht je de prijzen niet redelijk vinden doe dan een bod.
verzenden voor de koper.
graag reacties via PM.Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle![]()
Prijzen zijn richtprijzen
Nieuwe leren schoenen maat 25, merk Kiddy Fit.
5 euro.
Gebruikte pyjama 98-104.
2 euro.
Gebruikte pyjama 98-104.
2 euro.
Nieuw shirt maat 98, merk Frendz.
5 euro.
Nieuwe trui maat 98, merk C&A.
5 euro.
Gebruikt shirt maat 92, valt groot. Merk Hema.
1 euro.
Vrijwel ongebruikte joggingbroekjes maat 92, vallen klein. Merk Zeeman.
1 euro per stuk.
Zelfgemaakte broek, gaat tot maat 92. Valt wat aan de wijde kant. Een keer gedragen, dus vrijwel nieuw.
10 euro.
Vrijwel nieuwe spijkerbroek maat 92 (valt "regular"). Merk Hema.
8 euro.
achterkant
Nieuwe jas (er is alleen heel licht een naam op het labeltje geschreven, maar jas is ongedragen) maat 98. Capuchon in de kraag. Merk WE.
10 euro.
achterkant
Nieuw shirt maat 98. Merk Zeeman.
2 euro.
Nieuwe trui maat 98. Merk Dopo Dopo Boys.
5 euro.
Nieuwe trui maat 104. Merk Dopo Dopo Boys.
5 euro.
Tuinbroek maat 86, valt groot/lang. Merk Zara.
8 euro.
[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 03-09-2012 16:35:18 ]<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Kunnen jullie de foto's zien?<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Gelukkigquote:
Ik heb ze naar Google+ geupload, misschien dat ze per ongeluk op prive stonden.
Ik heb nog een tuinbroek toegevoegd.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Ow, leuke spullen Twinkly!
Laat ik nu net gister nieuwe schoenen voor Lars gekocht hebben, maatje 25.. maar een extra stel kan vast geen kwaad... Mag ik ze?
En mag ik ook de Hema spijkerbroek, en het Frenz shirt, de C&A trui, het streepte hema-shirtje en de twee joggingbroekjes?
Ik twijfel over die tuinbroek.. ik vind hem heel leuk, maar maatje 86 is misschien wat aan de krappe kant... maar als je zegt dat ie lang valt... hmmMama van Lars & Femke![]()
De broek valt lang en smal. Niels heeft hem van Ivan gekregen, die paste hem niet zo goed omdat hij wat breder gebouwd is.quote:Op zondag 2 september 2012 15:38 schreef Shandaly het volgende:
Ow, leuke spullen Twinkly!
Laat ik nu net gister nieuwe schoenen voor Lars gekocht hebben, maatje 25.. maar een extra stel kan vast geen kwaad... Mag ik ze?
En mag ik ook de Hema spijkerbroek, en het Frenz shirt, de C&A trui, het streepte hema-shirtje en de twee joggingbroekjes?
Ik twijfel over die tuinbroek.. ik vind hem heel leuk, maar maatje 86 is misschien wat aan de krappe kant... maar als je zegt dat ie lang valt... hmm
De spulletjes zijn voor jou! Zit hij ook al in maat 25!<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Prijzen zijn richtprijzen
62
Velours vestje maat 62. Merk Hema. Is ZGAN, maar heeft een verwassen look.
3 euro.
Mutsje maat 62/68. Merk Hema.
1 euro.
Polo maat 62. Merk Hema.
2 euro.
Shirtje maat 62, valt groot. Merk H&M.
2 euro.
Shirtje maat 62. Merk Prenatal. Warm paars, kleur is lastig te fotograferen.
2 euro.
Shirtje maat 62. Merk Hema. Is nepvaal (is namelijk ZGAN).
2 euro.
Soepel spijkerbroekje, maat 62. Merk Prenatal.
1 euro.
68
Tuinbroek maat 68. Merk Osh Kosh.
10 euro.
Achterkant
Tuinbroek maat 68. Merk is eruit geknipt.
7 euro.
Voering
Achterkant
Tuinbroek maat 68. Merk Tony Bone. Mist een knoop aan de zijkant, maar dat is niet storend, daarom:
5 euro.
Achterkant
Soepel gevoerd broekje maat 68. Merk Hema.
2 euro.
Spijkerbroekje maat 68. Merk Born2BWild.
2 euro.
Soepel legergroen(! lastig te fotograferen) broekje maat 68. Merk Hema.
2 euro.
Broekje maat 68. Merk Prenatal.
2 euro
Shirtje maat 68. Merk Hema.
1 euro.
Shirtje maat 68. Merk Prenatal.
1 euro.
Shirtje maat 68. Merk Prenatal.
2 euro.
74
Soepel spijkerbroekje maat 74. Merk BabyBlue Jeans.
2 euro.
Bermuda/skater maat 74. Merk Hema.
2 euro.
Shirtje maat 74. Merk Hema.
2 euro.
Shirtje maat 74. Merk Prenatal.
2 euro.
Nieuw shirtje maat 74. Merk Hema.
2 euro.
2 rompertjes met lange mouwen, maat 74-80. Merk Hema.
1 euro.
[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 02-09-2012 16:14:41 ]<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Dan gok ik het erop.. ben gek op tuinbroekjes...quote:Op zondag 2 september 2012 15:58 schreef Twinkly het volgende:
[..]
De broek valt lang en smal. Niels heeft hem van Ivan gekregen, die paste hem niet zo goed omdat hij wat breder gebouwd is.
De spulletjes zijn voor jou! Zit hij ook al in maat 25!
En ja.. schoenmaatje 25.. hij heeft 24 overgeslagen. We kwamen er gister in de winkel achter dat-ie nog net niet met dubbelgevouwen teentjes in z'n mt 23 zit...
Mama van Lars & Femke![]()
SC, mag ik de beide paarse shirts met poesjes?
En wat voor model is dat shirt 2e van rechts, bovenaan? Er lijkt elastiek onderin te zitten?I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
Ik kwam daarnet met opvouwen in de kast 3 rompers tegen die Jelle echt te smal zijn. Misschien 1x aangehad.
2 (mooi) witte met lange mouwen
1 zwarte met lage mouwen
Maat 86/92
Iemand interesse?
Voor Ferrari_rood
[ Bericht 6% gewijzigd door mrien op 02-09-2012 20:33:53 ]![]()
Niet twijfelen: DOEN! Ik vond dat namelijk ook alquote:Op zondag 2 september 2012 19:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh die zelf gemaakte broek is wel echt iets voor Puck *twijfel*.
![]()
's Goed!quote:Op zondag 2 september 2012 19:00 schreef Morretje het volgende:
SC, mag ik de beide paarse shirts met poesjes?
En wat voor model is dat shirt 2e van rechts, bovenaan? Er lijkt elastiek onderin te zitten?
Ja daar zit elastiek in.
Valt 'pofferig'. Vond ik altijd leuk op een skinny![]()
![]()
TM je kost me geld![]()
Maar ik wil hem graag twinkly. Ik kan wel pas betalen over twee weekendenwant op vakantie.
![]()
wat vraag je,voor de rompersquote:Op zondag 2 september 2012 19:12 schreef mrien het volgende:
Ik kwam daarnet met opvouwen in de kast 3 rompers tegen die Jelle echt te smal zijn. Misschien 1x aangehad.
2 (mooi) witte met lange mouwen
1 zwarte met lage mouwen
Maat 86/92
Iemand interesse?![]()
Wat leuke meisjeskleertjes maat 68 te koop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht![]()
Is er al belang bij een skipak en snowboots enz?
Maat 86-92
wordt inmiddels 6¤ op geboden op MP
Maat 104
En maat 28alles is gereserveerd!
[ Bericht 2% gewijzigd door XXXKarinXXX op 03-09-2012 11:34:11 ]wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver![]()
Zeker Karin.. Helaas niet de goede maat
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Ik heb eventueel nog kleinere snowboots staan, ook voor een meisje. Maat 24 als ik me niet vergis (meot ik even nakijken)![]()
Het is in ieder geval geen breed broekje, de pijpen vallen normaal (voor een babybroekje). Maar een skinny is het ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 19:05 schreef bodpa09 het volgende:
Twinks: Soepel spijkerbroekje maat 74. Merk BabyBlue Jeans: is dat een smalle?De taille heb ik net vergeleken met een broekje in maat 68 en de taille van het broekje in maat 74 is smaller. Het is wel elastiek, dus zit niet te strak.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Oei, ik vond nog meer.
Nieuwe, dikke en goed rekbare overslagrompers maat 50. Overslagrompers zijn de eerste tijd heel fijn.
1,50 euro.
Nieuw hemdje maat 68 (valt klein). Merk Wibra. Kleur komt niet goed over, is wat feller, maar niet knaloranje.
1 euro.
Bijna nieuw shirtje maat 74. Merk Nijn (V&D)
2 euro.
Dikke gevoerde broek maat 74. Merk Just Small. Kleur is grijs maar donkerder dan op de foto.
4 euro.
Soepel dun broekje maat 74. Merk Just Small.
2 euro.
Bijna nieuwe dikke gevoerde winterbroek maat 86. Merk Name It. Is zwart!
6 euro.
achterkant
Soepel spijkerbroekje maat 86. Merk Zeeman.
2 euro.
Nieuw shirt maat 86 (staat 80 in, valt groot). Merk Zeeman
1 euro.
Romper maat 86/92. Merk Hema.
50 cent.
Shirt maat 92. Merk Hema. Kleur komt niet goed over, is wat feller.
2 euro.
Nieuw shirt Takel van Cars, maat 98. Merk Disney-Pixar.
3 euro.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Ik heb een Bobike voorstoeltje in de aanbieding, met slaapbeugel en windscherm.
Zwart met groenig, maar met oranje zitje/schermOorspronkelijk was het groen met beertjes
Mag weg voor een klein prijsje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Sam, ik moet even wachten op de kinderbijslag. Dan neem ik graag wat spul van je over qua truien.
Heeft er iemand nog gymschoenen liggen maat 27?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
ik zal ff kijken Tico♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Oh dank je!!
Ze heeft ook wel een gymtasje en gymkleertjes maar die pakt ze nooit uit haar tas. Dus als ik misschien schoenen erbij doe dat het dan duidelijker is.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
het gaat vooral om de tailleband. zit er knoopsgatelastiek in?quote:Op maandag 3 september 2012 16:25 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen breed broekje, de pijpen vallen normaal (voor een babybroekje). Maar een skinny is het ook nietDe taille heb ik net vergeleken met een broekje in maat 68 en de taille van het broekje in maat 74 is smaller. Het is wel elastiek, dus zit niet te strak.
![]()
En anders ik misschien wel.quote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef Ticootje het volgende:
Sam, ik moet even wachten op de kinderbijslag. Dan neem ik graag wat spul van je over qua truien.
Heeft er iemand nog gymschoenen liggen maat 27?wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver![]()
Bij de scapino. 4 euro ofzo.quote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef Ticootje het volgende:
Heeft er iemand nog gymschoenen liggen maat 27?![]()
Ook effe crossposten:
[TK] Complete kinderkamer; commode, muurplankje, kledingkast, ledikant
[TK] Quinny Buzz Dreami kinderwagen incl. Maxi Cosi, zeer complete setEverything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Bij de Bristol nu 2 paar voor 10 euro.quote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef Ticootje het volgende:
Heeft er iemand nog gymschoenen liggen maat 27?![]()
Oeh! Dan moet ik ff de stad in dus.. Tot wanneer is die aanbieding? Want ik heb ze pas woensdagmiddag dat ik haar kan meenemen om te passen.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
geen idee eigenlijk, maar ze lagen er nog volop.. echte gymschoenen met klitterband of met elastiek.![]()
Shit, niet online.. Nee dan moet ze nog heel even wachten.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Net weer een foto's gemaakt..
Zomerjurkjes 92 (en 1x 86) .... maar ook leuk met lange mouwen romper eronder oid..
Waterschoentjes maat 22
Puma slofjes maat 20
Als er interesse is roep maar...We'll have love aplenty
You and Me![]()
![]()
Tada
Die met de ruitjes is een 86.. rest 92We'll have love aplenty
You and Me![]()
Die rood/wit/blauw met blommen wil ik wel en die wit/blauw gestreepte.![]()
En verder hou ik me in, die wit/geel is ook tof, maar dat staat haar volgens mij niet.![]()
Prima ik leg ze voor je apart!
Die gele is idd erg leuk... eerste geel dat O. goed stond... eerder was dat ook een no-go voor haar die kleur.We'll have love aplenty
You and Me![]()
Dat is prima ticoo dan doe ik van de week ff alles op me gemak uitzoeke heb een drukke hectische week met een dwarse baby:)2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)![]()
Stuur tzt ff een pm. Ik ben een zeef!I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Prima, het heeft geen haast....quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Lamb29 het volgende:
Die gele is idd erg leuk... eerste geel dat O. goed stond... eerder was dat ook een no-go voor haar die kleur.![]()
Ze zijn voor volgende zomer.![]()
![]()
Doe mij die gele dan maar meis! En die rood-wit-geruite!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Lamb29 het volgende:
Die gele is idd erg leuk... eerste geel dat O. goed stond... eerder was dat ook een no-go voor haar die kleur.![]()
![]()
Hensvik ledikant, in hoogte verstelbaar en om te bouwen tot peuterbed.
Exclusief matras.
Lengte: 123 cm
Breedte: 66 cm
Hoogte: 85 cm
Vraagprijs: ¤ 25,00
Hensvik commode. Na verwijdering van het opzetstuk is deze te gebruiken als kast.
Breedte: 75 cm
Diepte: 76 cm
Hoogte: 161 cm
Vraagprijs ¤ 20,00
Bambino kinderstoel, licht grenen.
Zitting en voetsteun zijn in hoogte verstelbaar.
Vraagprijs: ¤ 15,00♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Heeft er nog iemand hier een maxicosi in de aanbieding?
Voor in de auto van mijn moeder zoek ik er nog een.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir![]()
Ik heb er nog wel een maar volgens mijn stiefzwager die overnemen. Mocht ie m niet willen geef ik een brul.♥ A ♥ & ♥ T ♥
Vicky kon je dat niet eerder posten? Wij hebben een week of twee geleden een ledikant gekocht
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet![]()
uhh ja sorry.. we hebben net van de week besloten alles weg te doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Tinuviel het volgende:
Vicky kon je dat niet eerder posten? Wij hebben een week of twee geleden een ledikant gekocht♥ A ♥ & ♥ T ♥
oeke, ik heb nog wel een mc voor je, maar hoe krijgen we die bij jou? Opsturen? Of vragen of miss sly em mee wil nemen als ze naar haar ouders gaat? Laat maar weten of je em wilt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *![]()
Kon je toch niet weten. Slechte timing. Anders had ik wel jouw ledikant overgekocht.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh ja sorry.. we hebben net van de week besloten alles weg te doen.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet![]()
.
[ Bericht 100% gewijzigd door Vicky op 05-09-2012 12:16:52 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
Ik heb nog een pocketveringmatrasje staan van prenatal voor een ledikant. Gebruikt voor 1 kindje en ziet er nog prima uit. Mag gratis opgehaald worden.
Eventuele reacties graag via PM![]()
![]()
Wie heeft er interesse in deze V-Tech loopwagentje
(foto is van internet geplukt, maar bijna dezelfde, paar knopjes zijn een andere kleur)
12,50 euro![]()
![]()
Ik heb nog een nieuw Ikea ledikant matrasje (120x60) in de aanbieding. Nooit gebruikt want niet goede maat.![]()
Iemand hier nog broekjes maat 92, liefst smalle pasvorm, te koop?I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
Je pakje is al binnen! Dank je wel!! De spulletjes zijn in het echt net zo leuk als op de foto!quote:Op zondag 2 september 2012 15:58 schreef Twinkly het volgende:
[..]
De broek valt lang en smal. Niels heeft hem van Ivan gekregen, die paste hem niet zo goed omdat hij wat breder gebouwd is.
De spulletjes zijn voor jou! Zit hij ook al in maat 25!
Ik heb het geld net overgemaakt.. was het gisteravond uiteraard weer vergeten, veel te druk bezig geweest... ik had ook nog niet verwacht dat je het al verstuurd had. Wat een leuke verrassing na een lange dag werken!
Mama van Lars & Femke![]()
Fannetje je pakketje is binnen! Dank dank dank!!* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*![]()
Ja, ik!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef oeke het volgende:
Voor in de auto van mijn moeder zoek ik er nog een.![]()
Waar op te halen bij interesse? Want als je in Groningen woont is het niet handig als ik "ja!" roepquote:Op woensdag 5 september 2012 13:22 schreef dolphinqueen het volgende:
Wie heeft er interesse in deze V-Tech loopwagentje
(foto is van internet geplukt, maar bijna dezelfde, paar knopjes zijn een andere kleur)
12,50 euro
[ afbeelding ]
Maar in de buurt van ons, dan hebbe![]()
![]()
Ik zal es kijken in de kast morgenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:00 schreef Morretje het volgende:
Iemand hier nog broekjes maat 92, liefst smalle pasvorm, te koop?Herinnering is een vorm van ontmoeting.![]()
Dolphin... Je woont een beetje uit de richting, dat is niet handig, dus ik laat het aan me voorbij gaan![]()
![]()
sorry dat ik niet reageerde Nirak. Ik woon tussen Zwolle en Harderwijk in.
Ik weet niet waar je woont, maar ik kan het wagentje ook achterlaten in Heerhugowaard (NH)![]()
Ik heb er wel een voor je. Woon alleen niet echt in de buurt, denk ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef oeke het volgende:
Voor in de auto van mijn moeder zoek ik er nog een.While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...![]()
haha kleurdoos.. zo is het.. mijn moeder woont daar (ik kom er oorspronkelijk ook vandaan) interesse?![]()
![]()
Ik heb Liene dr kast wat uitgeruimd; paar pakketjes... sommige dingen met pijn in mijn hart.
pakketje 1 Babyface 15 euro excl. verzenden
(broekjes mt 68, shirtjes en blousjes mt 74)
Pakketje 2 Noppies en Feetje 17,50 exclusief verzenden
(valt allemaal als 74)
Pakketje 3, 17,50 euro exlusief verzenden
van alles; Lindex/Dpam/Lipfish/ H&M etc
mt 74 en kleine 80
vanaf volgende week 2 weken vakantie, dus sluit niet uit, dat er ook een aantal pakketjes mt 62 en 68 voorbij zullen komen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
Ik heb hier dozen, bakken en boxen vol spullen, tijd om ook wat weg te doen.
Het liefst doe ik hele pakketjes weg (maak ik er ook een pakketprijs van). Ik hebvast wel meer 86/92 spullen, ik hoor het wel dan maak ik meer fotos.
maatje 74, nog nieuw, het is een soort frambozen/oudroze. 1,5 euro
maatje 68, enkele keren gedragen 1,5 ps
maatje 74, 1 euro ps
maatje 62, allebei een keer gedragen. 2 euro ps
maatje 86, ziet er nog prima uit, gevoerd, weinig gedragen 3,50
een of twee keer max gedragen,gevoerd, maat 86 (heel diepbruin mooie kleur! 3,50
eager beaver rokje, maatje 98 maar kan makkelijk vanaf 86/92 gedragen worden 2,5
roze rokje is weg.
allebei maatje 86 2 euro psnog nieuw maatje 92 2 euro. Soort van knie/kuitbroek, warme paars, is door de telefooncam beetje flets uitgekomen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sandous op 06-09-2012 18:02:35 ]![]()
DQ, ik ga vanavond haar kast uitmesten, en plaats morgen andere dingen.
Maar dit alvast snel eruit geplukt:
rokje is 98/104 maar eind 92 begin 98 kan prima 2 euro
Vestje is maatje 80 (h&m valt wijd) kan makkelijk 86, 2 euro
maatje 104, 1 of 2 keer gedragen. 2 euro
98/104 hema jurkje, was favoriet hier. 2 euro![]()
maatje 98, stond super op een rokje of skinny met blouse 2 euro
[ Bericht 2% gewijzigd door Sandous op 06-09-2012 18:00:37 ]![]()
daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Zal ff op dolphinqueen wachten, maar zie hierboven al leuke dingen van je staan..quote:
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
oeh oeh, dan vind ik het bloemetjesrokje, het blauwe jurkje en het giletje erg leuk!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:42 schreef dolphinqueen het volgende:
deze kleertjes mag jij hebben hoor morretje
Sandous, ik heb wel interesse in het spijkerbroekje maat 86 en dat roze rokje 86 maar ben ook benieuwd wat je nog meer hebt in 86, met name broekjes/rokjes![]()
Als ik het goed op de foto zie, zijn die vestjes geschikt voor jongetjes he? Zo ja: dan heb ik interesse om ze beide van je over te nemen als je ze nog hebt!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:47 schreef Sandous het volgende:
[ afbeelding ]
maatje 62, allebei een keer gedragen. 2 euro ps![]()
Oeh! Ik hou 't in de gaten, leuke spullen heb jequote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
vanaf volgende week 2 weken vakantie, dus sluit niet uit, dat er ook een aantal pakketjes mt 62 en 68 voorbij zullen komen![]()
![]()
Fannetje, deze zijn alvast voor jou. Vanavond als de kiddies slapen, ga ik de kasten/boxen legen. Ik plaats vanavond of anders morgenochtend de rest..
Speeseend, ja voor een jongetje! pm maar gegevens enzo, dan pm ik terug![]()
![]()
dames, ga morgenochtend de pakketjes klaarmaken..
heb vast nog meer 86/92 en jongens babymaten, die haal ik in het weekend tevoorschijn.
Menn wat is het uitzoeken veel werk
Ik zet ze maar in spoiler anders is t teveel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sandous op 07-09-2012 02:02:21 ]![]()
ehm nee, ik ben wel voorzien dacht ik zoquote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef dolphinqueen het volgende:
haha kleurdoos.. zo is het.. mijn moeder woont daar (ik kom er oorspronkelijk ook vandaan) interesse?maar k woon er ook!
![]()
Iemand belang bij een ecru kleurige draagdoek? Maat L (Ik heb zelf maat 40/42, maar deze paste bij mij prima.
Tegen dragen van 0 tot 18 maanden
"De Tri-Cotti bestaat uit 2 kokerbanden van 100% biologisch katoen waarmee je je baby op veel verschillende manieren kunt dragen, zowel liggend als rechtop. Rug en hoofdje worden perfect ondersteund.
Optimaal draagcomfort: perfecte gewichtsverdeling over uw bovenlichaam."
Gebruiksaanwijzing kan ik per email toesturen (18 pagina's, maar heel simpel om om te doen)
20 euro (excl. eventuele verzendkosten van 6,75 euro of ophalen in 't Harde of Heerhugowaard)![]()
![]()
Is er interesse in boxpakjes maat 56-62 voor jongens? Heb hier een hele tas vol staan, bij interesse zal ik foto's maken![]()
Ik heb een heleboel Scandinavische jumpsuits (zoals die hier beneden), linkse twee iig al weg daarvan hoor) waar Dex niet meer in kan. Hij is morgen een half jaar!
Alles staat in dit album op m'n FB. Ik heb vanochtend nog een doosje uit de commode gezocht, dus er komt nog meer bij.Hardloper.
IG @webkim![]()
Staat er bij iedere foto bij.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:48 schreef Morretje het volgende:
Webkim-kleertjes
![]()
Wat is je vraagprijs?
Hardloper.
IG @webkim![]()
quote:Ik ben blijkbaar scheel
Ik ga kijken!
Alles wat ik leuk vind is al weg..
Jammer dat het vooor jongens is en die rooie met appels te groot.Ze zijn wel superschattig! vooral die bruine met leeuwtjes <3.
![]()
Ik misschien welquote:Op zaterdag 8 september 2012 08:12 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Is er interesse in boxpakjes maat 56-62 voor jongens? Heb hier een hele tas vol staan, bij interesse zal ik foto's makenIk ken je smaak niet, maar ben wel benieuwd!
![]()
Ik zal vanmiddag of anders uiterlijk morgen foto's maken!quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik misschien welIk ken je smaak niet, maar ben wel benieuwd!
![]()
Leuk! Je hoeft je (voor mij althans, tenzij er andere gegadigden zijn) niet te haasten, mijn baby is nog 40 cm en omringd door vruchtwater!quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:00 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag of anders uiterlijk morgen foto's maken!![]()
Ik zou graag van je willen kopen:quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:40 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Jongenskleding maat 56/62 hier
De prijzen staan er bij vermeld.
- Het geel-wit gestreepte jasje
- Het snowman-truitje![]()
- Grijs 'Jasje aan twee kanten te
dragen'
----> ik zal je meteen even een PM sturen!![]()
Hier ook een kleine man die uit 50/56/62 gegroeid is. Hier alvast een eerste start met uitzoeken, wat voorin z'n kast lag:
hanssop romper met klokken, petit bateau romper wit/lichtblauw gestreept
name it new born pakje met teddybeertjes
frendz pakje met schaapjes, lekker warm en heeeeeeeeeel zacht
2 overslagrompertjes prenatal, zo handig in het begin
Ook nog een feetje newborn broekje in jongetjesblauw met een wit overhemdje van een veel te duur frans merk. Krijg de foto hier niet geplaatst, kan ik mailen eventueel.
Graag pm bij interesse. Pm ook maar even als je sowieso jongenskleding zoekt in deze maten. Ik heb de kast nog vol met allemaal merkspul. Imps and elfs / Ducky Beau / Petit Bateau / Feetje / lief lifestyle enz. Vertel me wat je zoekt en ik kijk of ik het voor je heb. Scheelt een hoooooooop uitgezoek :-D![]()
Heeft er toevallig iemand een BabyCook staan die weg mag? Op een afstand die te doen is vanuit Den Bosch of vanuit Zwolle/Harderwijk?Hardloper.
IG @webkim![]()
Ik heb een schommel staan die weg mag! We hebben echt teveel spullen, ik wil de tuin wat leger hebben
Verzenden wordt lastig, al wil ik het best proberen in een grote doos. Weet alleen niet of het dan lukt met de 6,75? (qua gewicht dan) dus het liefst ophalen in Almere.
¤ 15,- ex verzenden?![]()
![]()
Oeh gerb, ik ben benieuwd! Tis natuurlijk zomermeisje vs wintermeisje maar ik hou me ook aanbevolen.quote:Op zondag 9 september 2012 11:10 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en deze week ga ik ook kleertjes maat 50 & 56 op de foto zetten (mini is er al uit)
![]()
![]()
Ik zit ook al klaarquote:Op zondag 9 september 2012 11:30 schreef becky27 het volgende:
[..]
Oeh gerb, ik ben benieuwd! Tis natuurlijk zomermeisje vs wintermeisje maar ik hou me ook aanbevolen.![]()
![]()
![]()
op zijn vroegst dinsdag (dan muppet op de opvang
) dus ga nog maar even lekker van het weer genieten
![]()
![]()
Asy, ik misschien wel. Hoewel het dan wel kledingstukken moeten zijn die ik straks ook aankan, door er iets over/onder te doen.
Ik zit nu op 8,5 week en kom er net achter dat mijn broeken écht niet meer passen.
Morgen dus een positiebroek aan naar mijn werk![]()
![]()
Mocht Oeke 'm niet willen, heeft er dan iemand anders interesse in een maxicosi, zwart, geen ongelukken (of ongelukjes) mee gehad... ? Voor, laten we zeggen, eh, 30 euro ofzo?
Daarnaast heb ik ook nog een rood kinderfauteuiltje over, zo'n Prenatal ding. Foto is van google maar 't is dezelfde in dezelfde kleur.![]()
![]()
De 2 broeken zijn echte zomerbroeken van dunne katoen. Ze zitten echt héérlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 12:05 schreef danic het volgende:
Asy, ik misschien wel. Hoewel het dan wel kledingstukken moeten zijn die ik straks ook aankan, door er iets over/onder te doen.
Ik zit nu op 8,5 week en kom er net achter dat mijn broeken écht niet meer passen.
Morgen dus een positiebroek aan naar mijn werk
Ik heb een shirt met 3/4 mouwen en 2 blousjes van H&M Mama. Die heb ik zelf in de winter ook doorgedragen met een longsleeve eronder.
Ik zal zo even foto's maken.![]()
Zomerpositiebroeken Miss Etam maat 40, wit en grijs. Zitten echt héérlijk. Verstelbare tailleband. ¤4,50 psquote:Op zondag 9 september 2012 12:58 schreef danic het volgende:
Ik heb misschien ook wel interesse in de broeken hoor. Ik wacht het even af.
Miss Etam positieshirt met 3/4 mouw, maat L. ¤2
H&M mama positieblousjes, maat L. Ook te dragen met longsleeve eronder. ¤3 ps
danic heeft eerste keus.
Ik heb trouwens ook nog wat positielongsleeves van Miss Etam maat L ergens in de kast. Wit, grijs, zwart, taupe en beige geloof ik. Mogen weg voor ¤2 ps.![]()
We gaan verder:
mexx tuinbroekje
koeka jumpsuit ( beetje slechte foto, koeka logo achterop + twee sterren,staat ontzettend lief )
snoopy jumpsuit, geimporteerd uit Amerika
+ twee imps and elfs longsleeves ( eentje donkerblauw: me and my brother met voetafdrukjes, andere: broertje, donkergroen )
Reaktie's via pm azzeblief![]()
ik misschien, zal zo even overleggen of we m de deur uit doen, Lex eet wel mee met de pot inmiddels.quote:Op zondag 9 september 2012 09:58 schreef Webkim het volgende:
Heeft er toevallig iemand een BabyCook staan die weg mag? Op een afstand die te doen is vanuit Den Bosch of vanuit Zwolle/Harderwijk?
moet m dan wel verzenden maar dat kan prima hoor![]()
Asy, ik wil wel graag beide broeken en beide blousjes. Hopelijk komen we qua maat aardig overeen, blijft natuurlijk gokken.
Ik stuur je even een pm voor alle gegevens.![]()
ik heb ook nog wat jumpsuits en kikkidpakjes 80 en 86, ik trek m ze niet meer aan want of te klein of ik pak ze niet omdat ik t meer een broekje+truitjekind vind.
bij interesse graag PM want loeiloeiloeidruk![]()
Ik kan niet pm-en vanaf mijn telefoon dus doe het even zo!quote:Op zondag 9 september 2012 18:00 schreef heletrotsemama het volgende:
We gaan verder:
[ afbeelding ]
mexx tuinbroekje
[ afbeelding ]
koeka jumpsuit ( beetje slechte foto, koeka logo achterop + twee sterren,staat ontzettend lief )
[ afbeelding ]
Reaktie's via pm azzeblief
Wat wil je voor de tuinbroek en het koekapakje hebben (als ze er nog zijn!)![]()
Oeh, graag! Heb je er toevallig ook het kookboek bij en andere accessoires?quote:Op zondag 9 september 2012 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik misschien, zal zo even overleggen of we m de deur uit doen, Lex eet wel mee met de pot inmiddels.
moet m dan wel verzenden maar dat kan prima hoorHardloper.
IG @webkim![]()
jep! geen rijstmandje trouwensquote:Op maandag 10 september 2012 10:41 schreef Webkim het volgende:
[..]
Oeh, graag! Heb je er toevallig ook het kookboek bij en andere accessoires?![]()
![]()
voor de jumpsuitliefhebbers maak ik woensdag foto's.
en ik heb ook een maxicosi met voetenzak in de aanbieding, blauw met groen en vliegtuigjes
20 + verz, ook woensdag foto![]()
Slik...
Te koop!Meisjeskleding 50 & 56!
Kleertjes zijn hier te vinden
Ik heb ook nog een hele zwik wikkelrompers in het wit in maat 50 & 56, als je interesse hebt geef maar aan. Ze mogen gratis weg bij iets anders wat je overneemt.
Voorkeur voor afname in pakket, uiteraard maak ik er dan een mooi prijsje vanSpullen zijn allemaal in uitstekende staat, tenzij anders vermeld. Exclusief verzendkosten.
Reacties graag in pm!![]()
Ohh Gerberaatje, waarom is jouw mini niet groter dan de mijne? Zulke leuke spullen!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: