Nee, blijkbaar niet. Heb al een verzoekje aan de mods geplaatst.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:08 schreef Nirak het volgende:
Dit moet 102 zijn, gaat dat niet automatisch?
Meisje he? Ikkequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef loeszie het volgende:
Ook nog veel babykleertjes maat 50/56. Ze past ze al niet meer *snik*
Ik!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:11 schreef Kuukske het volgende:
Iemand jongens/unisex rompers in de aanbieding?
Mouwloos of lange mouw, mt 74/80.
een zusjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:56 schreef Incantrix het volgende:
Innepin, ik heb ook een lijstje van wat ik leuk vind, ik weet niet zeker wat je allemaal nog hebt dus ik schrijf het gewoon maar op:
maat 50-56:
Het geblokte jurkje
Het donkerroze en lichtroze rompertje op de laatste rompertjesfoto (linksbovenin die 2)
maat 62:
Het Dpam-jurkje
Het Name-itjurkje in het grijs (over de rode twijfel ik nog even verder)
Het blauwe Hema-jurkje
Een little Miss Giggles-rompertje
Het Pyama'tje
Het spijkerbroekje met het olifantje
?![]()
Neehee, nu! Volgende week ben ik op vakantie!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:54 schreef mignonne het volgende:
Wauw!zo is het een hele tijd rustig en zo heeft iedereen weer superveel in de aanbieding
![]()
ik ben ook bezig met foto's maken maar t is superveel dus ik kom volgende week wel weer terug ofzo
Nou ik heb uber prop skillz maar dat zou zelfs mij niet lukkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:30 schreef Troeta het volgende:
Het is mij, krijg je die jas van Dirkje in een envelop gepropt?
Hehe.......nope, eigenwijs als ik ben toch ff geprobeerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:30 schreef Troeta het volgende:
Het is mij, krijg je die jas van Dirkje in een envelop gepropt?
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Neehee, nu! Volgende week ben ik op vakantie!
Heb je ook toevallig maat 86?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:16 schreef Morretje het volgende:
Ik heb nog kleertjes in maat 74 te koop:
https://picasaweb.google.(...)5177/KleertjesMaat74
Met o.a.: [ link | afbeelding ] Shirts met lange mouw
[ link | afbeelding ]
rompers lange mouw
Het liefst verkoop ik per pakket, en ik dacht aan ¤25 ex verzendkosten.
86 is grotendeels naar Kaatjejannie gegaan. Wat ik nu nog heb is niet veel (pas net niet meer passend).quote:
Primaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef Solagratia het volgende:
Mignonne, mag ik die 2 giletjes in maat 92/98?
en het grijze vestje met de knoopjes (laatste foto)?
Dies leuk, wij hebben hem ook, alleen speelt onze vent er wel heel veel mee! Aanrader dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:56 schreef WupWup het volgende:
Een Little People garage! Weinig mee gespeeld, dus zgan. Alleen ophalen.
Nieuwprijs was zo'n 50 euro, ik zou er graag nog 15 voor krijgen.
What you see is what you get, dus de auto'tjes (sleepauto met geluidjes, die kan wel een setje nieuwe batterijen gebruiken) en de poppetjes krijg je erbij.
[ afbeelding ]
De 3 longsleeves van foto 9, heb je die nog? Die wil ik er ook wel bijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef mignonne het volgende:
en fannetje jij hebt pm terugt is goed!
Jep, is goed!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef Solagratia het volgende:
[..]
De 3 longsleeves van foto 9, heb je die nog? Die wil ik er ook wel bij
Zelfs Anne zit nog in 86, dus broeken zal ik helaas niet aanbieden vooralsnog.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef MamaPurk het volgende:
Ow ik hou het in de gaten hier, ik heb meisjesbroeken maat 86 nodig, Sarah haar benen groeien niet snel genoeg. J heeft 86 zo goed al overgeslagen en ik had Gehoopt dat Saar nu wel in 92 zou passen, maar das ijdele hoop geloof ik...
Jammer, maar misschien heeft iemand anders nog wat anders liggenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Zelfs Anne zit nog in 86, dus broeken zal ik helaas niet aanbieden vooralsnog.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:17 schreef Lijnloos het volgende:
Oh crap, doe je het toch al... en zit ik een beetje de hele avond te borduren en niet te kijken hier.
Nou ja, op hoop van zegen:
- Vestje -> Die helemaal links, roze/dubbele dinges?
- Rokje op foto 13 -> helemaal rechts, wit?
- shirtje 92 valt als 98 blauw met gezichtje?
Waarom is mijn kind al zo groot???
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef MamaPurk het volgende:
Ow ik hou het in de gaten hier, ik heb meisjesbroeken maat 86 nodig, Sarah haar benen groeien niet snel genoeg. J heeft 86 zo goed al overgeslagen en ik had Gehoopt dat Saar nu wel in 92 zou passen, maar das ijdele hoop geloof ik...
Ja met dat idee moet ik nu broeken 86, want 80 zit perfect nu en boven kleding moet ze richig 92. Maar Sarah groeit veel grilliger dan Jaël deed..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]MamaPurk ik moet elke keer weer lachen om het verschil tussen onze meiden waar maar 5 dagen tussen zit. Die van mij zit echt nog goed in de 74 (en soms 68), al durf ik nu al wel maat 80 te kopen
. Maar dat is ook meer met het idee dat het de hele winter ook nog moet passen
.
Fannetje, ik ben benieuwd naar jouw upcoming collectie!
Klopt, kleine smurfinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ja met dat idee moet ik nu broeken 86, want 80 zit perfect nu en boven kleding moet ze richig 92. Maar Sarah groeit veel grilliger dan Jaël deed..
Maar jou mini is gewoon nog echt een miniwe moet ze echt gauw maar weer naast elkaar zetten!
Sarah word juist altijd ouder geschat, als je haar ziet lopen zou ze ook zo voor een 2-jarige door kunnen gaan, maar qua spraak (en hoeveelheid tandenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Klopt, kleine smurfin. Ze wordt ook altijd jonger geschat, als ze haar dan zien lopen dan roepen ze vaak "wat loopt ze al goeeeeeed!", ja hallo, ze is al anderhalf
. Don't let the baby looks fool ya
.
Als ik terug ben pak ik de agenda erbij en dan plannen we het gelijk in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je winterdingetjes, truitjes vooral?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ik! Of ben je ze al kwijt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:23 schreef bitterend het volgende:
Wil iemand een stuk of 10 hema rompers maat 62/68? er zitten 6 met lange mouwen en 4 zonder mouwen in. 4 euro's incl verzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |