het gaat vooral om de tailleband. zit er knoopsgatelastiek in?quote:Op maandag 3 september 2012 16:25 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen breed broekje, de pijpen vallen normaal (voor een babybroekje). Maar een skinny is het ook nietDe taille heb ik net vergeleken met een broekje in maat 68 en de taille van het broekje in maat 74 is smaller. Het is wel elastiek, dus zit niet te strak.
En anders ik misschien wel.quote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef Ticootje het volgende:
Sam, ik moet even wachten op de kinderbijslag. Dan neem ik graag wat spul van je over qua truien.
Heeft er iemand nog gymschoenen liggen maat 27?
Bij de scapino. 4 euro ofzo.quote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef Ticootje het volgende:
Bij de Bristol nu 2 paar voor 10 euro.quote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef Ticootje het volgende:
Sam, ik moet even wachten op de kinderbijslag. Dan neem ik graag wat spul van je over qua truien.
Prima, het heeft geen haast....quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Lamb29 het volgende:
Prima ik leg ze voor je apart!
Die gele is idd erg leuk... eerste geel dat O. goed stond... eerder was dat ook een no-go voor haar die kleur.
Doe mij die gele dan maar meis! En die rood-wit-geruite!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Lamb29 het volgende:
Prima ik leg ze voor je apart!
Die gele is idd erg leuk... eerste geel dat O. goed stond... eerder was dat ook een no-go voor haar die kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |