Ik zou graag van je willen kopen:quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:40 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Jongenskleding maat 56/62 hier
De prijzen staan er bij vermeld.
Oeh gerb, ik ben benieuwd! Tis natuurlijk zomermeisje vs wintermeisje maar ik hou me ook aanbevolen.quote:Op zondag 9 september 2012 11:10 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en deze week ga ik ook kleertjes maat 50 & 56 op de foto zetten (mini is er al uit)
Ik zit ook al klaarquote:Op zondag 9 september 2012 11:30 schreef becky27 het volgende:
[..]
Oeh gerb, ik ben benieuwd! Tis natuurlijk zomermeisje vs wintermeisje maar ik hou me ook aanbevolen.
De 2 broeken zijn echte zomerbroeken van dunne katoen. Ze zitten echt héérlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 12:05 schreef danic het volgende:
Asy, ik misschien wel. Hoewel het dan wel kledingstukken moeten zijn die ik straks ook aankan, door er iets over/onder te doen.
Ik zit nu op 8,5 week en kom er net achter dat mijn broeken écht niet meer passen.
Morgen dus een positiebroek aan naar mijn werk
Zomerpositiebroeken Miss Etam maat 40, wit en grijs. Zitten echt héérlijk. Verstelbare tailleband. ¤4,50 psquote:Op zondag 9 september 2012 12:58 schreef danic het volgende:
Ik heb misschien ook wel interesse in de broeken hoor. Ik wacht het even af.
ik misschien, zal zo even overleggen of we m de deur uit doen, Lex eet wel mee met de pot inmiddels.quote:Op zondag 9 september 2012 09:58 schreef Webkim het volgende:
Heeft er toevallig iemand een BabyCook staan die weg mag? Op een afstand die te doen is vanuit Den Bosch of vanuit Zwolle/Harderwijk?
Ik kan niet pm-en vanaf mijn telefoon dus doe het even zo!quote:Op zondag 9 september 2012 18:00 schreef heletrotsemama het volgende:
We gaan verder:
[ afbeelding ]
mexx tuinbroekje
[ afbeelding ]
koeka jumpsuit ( beetje slechte foto, koeka logo achterop + twee sterren,staat ontzettend lief )
[ afbeelding ]
Reaktie's via pm azzeblief
Oeh, graag! Heb je er toevallig ook het kookboek bij en andere accessoires?quote:Op zondag 9 september 2012 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik misschien, zal zo even overleggen of we m de deur uit doen, Lex eet wel mee met de pot inmiddels.
moet m dan wel verzenden maar dat kan prima hoor
jep! geen rijstmandje trouwensquote:Op maandag 10 september 2012 10:41 schreef Webkim het volgende:
[..]
Oeh, graag! Heb je er toevallig ook het kookboek bij en andere accessoires?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |