uhh ja sorry.. we hebben net van de week besloten alles weg te doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Tinuviel het volgende:
Vicky kon je dat niet eerder posten? Wij hebben een week of twee geleden een ledikant gekocht
Kon je toch niet weten. Slechte timing. Anders had ik wel jouw ledikant overgekocht.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh ja sorry.. we hebben net van de week besloten alles weg te doen.
Je pakje is al binnen! Dank je wel!! De spulletjes zijn in het echt net zo leuk als op de foto!quote:Op zondag 2 september 2012 15:58 schreef Twinkly het volgende:
[..]
De broek valt lang en smal. Niels heeft hem van Ivan gekregen, die paste hem niet zo goed omdat hij wat breder gebouwd is.
De spulletjes zijn voor jou! Zit hij ook al in maat 25!
Ja, ik!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef oeke het volgende:
Heeft er nog iemand hier een maxicosi in de aanbieding?
Voor in de auto van mijn moeder zoek ik er nog een.
Waar op te halen bij interesse? Want als je in Groningen woont is het niet handig als ik "ja!" roepquote:Op woensdag 5 september 2012 13:22 schreef dolphinqueen het volgende:
Wie heeft er interesse in deze V-Tech loopwagentje
(foto is van internet geplukt, maar bijna dezelfde, paar knopjes zijn een andere kleur)
12,50 euro
[ afbeelding ]
Ik zal es kijken in de kast morgenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:00 schreef Morretje het volgende:
Iemand hier nog broekjes maat 92, liefst smalle pasvorm, te koop?
Ik heb er wel een voor je. Woon alleen niet echt in de buurt, denk ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef oeke het volgende:
Heeft er nog iemand hier een maxicosi in de aanbieding?
Voor in de auto van mijn moeder zoek ik er nog een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |