het gaat vooral om de tailleband. zit er knoopsgatelastiek in?quote:Op maandag 3 september 2012 16:25 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen breed broekje, de pijpen vallen normaal (voor een babybroekje). Maar een skinny is het ook nietDe taille heb ik net vergeleken met een broekje in maat 68 en de taille van het broekje in maat 74 is smaller. Het is wel elastiek, dus zit niet te strak.
En anders ik misschien wel.quote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef Ticootje het volgende:
Sam, ik moet even wachten op de kinderbijslag. Dan neem ik graag wat spul van je over qua truien.
Heeft er iemand nog gymschoenen liggen maat 27?
Bij de scapino. 4 euro ofzo.quote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef Ticootje het volgende:
Bij de Bristol nu 2 paar voor 10 euro.quote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef Ticootje het volgende:
Sam, ik moet even wachten op de kinderbijslag. Dan neem ik graag wat spul van je over qua truien.
Prima, het heeft geen haast....quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Lamb29 het volgende:
Prima ik leg ze voor je apart!
Die gele is idd erg leuk... eerste geel dat O. goed stond... eerder was dat ook een no-go voor haar die kleur.
Doe mij die gele dan maar meis! En die rood-wit-geruite!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Lamb29 het volgende:
Prima ik leg ze voor je apart!
Die gele is idd erg leuk... eerste geel dat O. goed stond... eerder was dat ook een no-go voor haar die kleur.
uhh ja sorry.. we hebben net van de week besloten alles weg te doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Tinuviel het volgende:
Vicky kon je dat niet eerder posten? Wij hebben een week of twee geleden een ledikant gekocht
Kon je toch niet weten. Slechte timing. Anders had ik wel jouw ledikant overgekocht.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh ja sorry.. we hebben net van de week besloten alles weg te doen.
Je pakje is al binnen! Dank je wel!! De spulletjes zijn in het echt net zo leuk als op de foto!quote:Op zondag 2 september 2012 15:58 schreef Twinkly het volgende:
[..]
De broek valt lang en smal. Niels heeft hem van Ivan gekregen, die paste hem niet zo goed omdat hij wat breder gebouwd is.
De spulletjes zijn voor jou! Zit hij ook al in maat 25!
Ja, ik!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef oeke het volgende:
Heeft er nog iemand hier een maxicosi in de aanbieding?
Voor in de auto van mijn moeder zoek ik er nog een.
Waar op te halen bij interesse? Want als je in Groningen woont is het niet handig als ik "ja!" roepquote:Op woensdag 5 september 2012 13:22 schreef dolphinqueen het volgende:
Wie heeft er interesse in deze V-Tech loopwagentje
(foto is van internet geplukt, maar bijna dezelfde, paar knopjes zijn een andere kleur)
12,50 euro
[ afbeelding ]
Ik zal es kijken in de kast morgenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:00 schreef Morretje het volgende:
Iemand hier nog broekjes maat 92, liefst smalle pasvorm, te koop?
Ik heb er wel een voor je. Woon alleen niet echt in de buurt, denk ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef oeke het volgende:
Heeft er nog iemand hier een maxicosi in de aanbieding?
Voor in de auto van mijn moeder zoek ik er nog een.
daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Zal ff op dolphinqueen wachten, maar zie hierboven al leuke dingen van je staan..quote:
oeh oeh, dan vind ik het bloemetjesrokje, het blauwe jurkje en het giletje erg leuk!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:42 schreef dolphinqueen het volgende:
deze kleertjes mag jij hebben hoor morretje
Als ik het goed op de foto zie, zijn die vestjes geschikt voor jongetjes he? Zo ja: dan heb ik interesse om ze beide van je over te nemen als je ze nog hebt!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:47 schreef Sandous het volgende:
[ afbeelding ]
maatje 62, allebei een keer gedragen. 2 euro ps
Oeh! Ik hou 't in de gaten, leuke spullen heb jequote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
vanaf volgende week 2 weken vakantie, dus sluit niet uit, dat er ook een aantal pakketjes mt 62 en 68 voorbij zullen komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sandous op 07-09-2012 02:02:21 ]
ehm nee, ik ben wel voorzien dacht ik zoquote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef dolphinqueen het volgende:
haha kleurdoos.. zo is het.. mijn moeder woont daar (ik kom er oorspronkelijk ook vandaan) interesse?
Staat er bij iedere foto bij.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:48 schreef Morretje het volgende:
Webkim-kleertjes
![]()
Wat is je vraagprijs?
quote:
Ik misschien welquote:Op zaterdag 8 september 2012 08:12 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Is er interesse in boxpakjes maat 56-62 voor jongens? Heb hier een hele tas vol staan, bij interesse zal ik foto's maken
Ik zal vanmiddag of anders uiterlijk morgen foto's maken!quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik misschien welIk ken je smaak niet, maar ben wel benieuwd!
Leuk! Je hoeft je (voor mij althans, tenzij er andere gegadigden zijn) niet te haasten, mijn baby is nog 40 cm en omringd door vruchtwater!quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:00 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag of anders uiterlijk morgen foto's maken!
Ik zou graag van je willen kopen:quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:40 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Jongenskleding maat 56/62 hier
De prijzen staan er bij vermeld.
Oeh gerb, ik ben benieuwd! Tis natuurlijk zomermeisje vs wintermeisje maar ik hou me ook aanbevolen.quote:Op zondag 9 september 2012 11:10 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en deze week ga ik ook kleertjes maat 50 & 56 op de foto zetten (mini is er al uit)
Ik zit ook al klaarquote:Op zondag 9 september 2012 11:30 schreef becky27 het volgende:
[..]
Oeh gerb, ik ben benieuwd! Tis natuurlijk zomermeisje vs wintermeisje maar ik hou me ook aanbevolen.
De 2 broeken zijn echte zomerbroeken van dunne katoen. Ze zitten echt héérlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 12:05 schreef danic het volgende:
Asy, ik misschien wel. Hoewel het dan wel kledingstukken moeten zijn die ik straks ook aankan, door er iets over/onder te doen.
Ik zit nu op 8,5 week en kom er net achter dat mijn broeken écht niet meer passen.
Morgen dus een positiebroek aan naar mijn werk
Zomerpositiebroeken Miss Etam maat 40, wit en grijs. Zitten echt héérlijk. Verstelbare tailleband. ¤4,50 psquote:Op zondag 9 september 2012 12:58 schreef danic het volgende:
Ik heb misschien ook wel interesse in de broeken hoor. Ik wacht het even af.
ik misschien, zal zo even overleggen of we m de deur uit doen, Lex eet wel mee met de pot inmiddels.quote:Op zondag 9 september 2012 09:58 schreef Webkim het volgende:
Heeft er toevallig iemand een BabyCook staan die weg mag? Op een afstand die te doen is vanuit Den Bosch of vanuit Zwolle/Harderwijk?
Ik kan niet pm-en vanaf mijn telefoon dus doe het even zo!quote:Op zondag 9 september 2012 18:00 schreef heletrotsemama het volgende:
We gaan verder:
[ afbeelding ]
mexx tuinbroekje
[ afbeelding ]
koeka jumpsuit ( beetje slechte foto, koeka logo achterop + twee sterren,staat ontzettend lief )
[ afbeelding ]
Reaktie's via pm azzeblief
Oeh, graag! Heb je er toevallig ook het kookboek bij en andere accessoires?quote:Op zondag 9 september 2012 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik misschien, zal zo even overleggen of we m de deur uit doen, Lex eet wel mee met de pot inmiddels.
moet m dan wel verzenden maar dat kan prima hoor
jep! geen rijstmandje trouwensquote:Op maandag 10 september 2012 10:41 schreef Webkim het volgende:
[..]
Oeh, graag! Heb je er toevallig ook het kookboek bij en andere accessoires?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |