je hebt pmquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:28 schreef Fannetje het volgende:
Wil iedereen me even een PM sturen met wensenlijstje? Dan PM ik jullie vanavond terug!
Ja joh anders kaap je even alles voor mijn neus weg ;-)quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:28 schreef bitterend het volgende:
je hebt dm Fannetje!
gelukkig zit ons mops niet in zelfde maat als die van jou loeszie![]()
Over een paar maandjes schuif ik ze aan jou doorquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:44 schreef loeszie het volgende:
[..]
Ja joh anders kaap je even alles voor mijn neus weg ;-)
ik heb wel shirtjes zonder mouw. ik vermoed dat hij ze niet meer aan gaat doen. had ze ook extra gekocht voor de vakantie. ik ben nu aan het werk en kan morgen even kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 07:28 schreef mrien het volgende:
Heeft er misschien nog iemand jongens korte broeken maat 86/92? Ivm vakantie wil ik er nog er ng wat bij hebben
Ook shirtjes zonder mouwen in 86/82/98 zijn welkom!
En shirtjes met korte mouwen ook nog wel
Super! Veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zoë, alles is binnen en ziet er super uit. Dankje!
Heb je een foto misschien?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:43 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb ook nog een kort broekje maat 80 liggen ... volgens mij officieel een jongensbroekje... Knielengte en mosgroen (van Hema)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grijs shirtje mt 68 wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw mt 68
(past niet echt bij S)
Shirtje+Rokje met sterretjes
alleen gewassen, niet in de droger geweest
VoedingsBH 85D
na stuwing te kleindus weinig gedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zoë23 op 02-09-2012 17:18:57 ]![]()
voor het eerst de kast van mijn dochter uitgeruimd,
ze groeit zo hard.![]()
dus er gaat wat in de verkoop, sommige kleertjes komen al van iemand anders van fok.
prijzen staan er bij en de maten ook ( 50/56 en 62/68)
https://plus.google.com/u(...)/5783554080132538737
mocht je de prijzen niet redelijk vinden doe dan een bod.
verzenden voor de koper.
graag reacties via PM.Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle![]()
Prijzen zijn richtprijzen
Nieuwe leren schoenen maat 25, merk Kiddy Fit.
5 euro.
Gebruikte pyjama 98-104.
2 euro.
Gebruikte pyjama 98-104.
2 euro.
Nieuw shirt maat 98, merk Frendz.
5 euro.
Nieuwe trui maat 98, merk C&A.
5 euro.
Gebruikt shirt maat 92, valt groot. Merk Hema.
1 euro.
Vrijwel ongebruikte joggingbroekjes maat 92, vallen klein. Merk Zeeman.
1 euro per stuk.
Zelfgemaakte broek, gaat tot maat 92. Valt wat aan de wijde kant. Een keer gedragen, dus vrijwel nieuw.
10 euro.
Vrijwel nieuwe spijkerbroek maat 92 (valt "regular"). Merk Hema.
8 euro.
achterkant
Nieuwe jas (er is alleen heel licht een naam op het labeltje geschreven, maar jas is ongedragen) maat 98. Capuchon in de kraag. Merk WE.
10 euro.
achterkant
Nieuw shirt maat 98. Merk Zeeman.
2 euro.
Nieuwe trui maat 98. Merk Dopo Dopo Boys.
5 euro.
Nieuwe trui maat 104. Merk Dopo Dopo Boys.
5 euro.
Tuinbroek maat 86, valt groot/lang. Merk Zara.
8 euro.
[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 03-09-2012 16:35:18 ]<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |