Ik ben SHO-mod, hectisch forum, hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man. Of durf je niet
Dan zie je niet dat ze een dikke reet heeftquote:
Zo'n grote meetlat hebben ze niet.quote:
Ja en MEN is ook zal zo druk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben SHO-mod, hectisch forum, hoor.
Net al bij de jury net, gewoon wat nummers noemenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:17 schreef Adelante het volgende:
5 meter 10, hoe meet die Surinamer dat????
Quintis is baas.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af hoe ze die hoogte precies bepalen...
Precies, en maar blijven volhouden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:18 schreef Adelante het volgende:
Adje was in 2003 al niet meer grappig
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom kijk ik ditik voel me echt kansloos nu.
Ach je zit op FOK! kanslozer kan bijna niet tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Wuut?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:18 schreef Injetta het volgende:
Dit programma is te hoog gegrepen voor mij.. Ik snap er geen reet van....![]()
quote:
Welke nuttiger bezigheid is een alternatief?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit nou een beetje zelfkennis wat ik bespeur?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach je zit op FOK! kanslozer kan bijna niet toch
Die van Patty kwam hogerquote:
Zelfkennis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit nou een beetje zelfkennis wat ik bespeur?Of wil je het er nog even extra inwrijven?
misschien hebben ze er een camera oid opstaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, dit is nog subjectiever dan het paardendansen bij de Olympische Spelen
Twee uur lang naar buiten kijken scoort al minstens even hoog.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik had mijn tijd beter kunnen besteden, Guildwars spelen of zo of inderdaad die Ajax stream
Goede vraag, Ik zou ook wel eens van die 10-meter plank willen springen, gewoon omdat het kan.quote:
ze zenden het niet voor niets uit als de paralympics bezig zijn. misschien een nieuw onderdeel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:21 schreef marcodej het volgende:
Het wordt nog schrijnender als je net twee weken lang naar de Olympische Spelen hebt gekeken.
Ach het zal ook nog wel een keertje in Amsterdam komen, dan ga ik dekking zoeken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE dan ga ik zo dadelijk verdrinken door die tsunami
Hier brandt niemand zijn vingers aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:22 schreef Stickertje het volgende:
valt mij eigenlijk nog mee dat het programma niet kapot gesponsord is.
Ik heb water.quote:
Ik schenk ook nog maar een keer in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef IbeBen het volgende:
Het duurt nog een half uur, dus maar even een whisky gepakt
Wat? Gaan ze die uitslag een half uur uitsmeren????quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef IbeBen het volgende:
Nee nog maar 10 minuten of zo hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef IbeBen het volgende:
Daar zakt het allemaal in de grachten.. dan ben je veilig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach het zal ook nog wel een keertje in Amsterdam komen, dan ga ik dekking zoeken.
Je mag maar 1 keer winnen en VI heeft al gewonnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef raptorix het volgende:
Televizier ring gaat nu al tussen springen met de sterren en VI!
Ik drink niet, maar ik denk dat ik voor de gelegenheid toch maar alcoholist ga worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef IbeBen het volgende:
Alles daar is omgegooidquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
Dafuq is er gebeurd met het decor van HvN?
Dat is wat we nodig hebben.. nog meer mongolen met invloedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:25 schreef Adelante het volgende:
verstandelijk gehandicapten bereiden zich voor op de verkiezingen - topitem!
Ik zie het ja. Tevens ook de eerste keer in 5 jaar ofzo dat ik iets van HvN zie.quote:
Koefnoen viel ook ontzettend tegenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:26 schreef JRRY het volgende:
Volgende week denk ik weer Beat the Best of effe niks tot Koefnoen.
Frikandel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zal ik eens halen bij de friettent? Nog niet gegeten..
Zo houd ik jullie wel even bezig. PS Lust geen kroket.
Kipkornquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |