quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef marcodej het volgende:
Hoe is Pauline Wingelaar dan wel wel niet gesprongen?
Wie is dat uberhaupt?
Ik zit met een hoop vragen naar aanleiding van dit SBS-programma.
Terugblikken, hoogtepunten, verzamel-DVD's, T-shirts, the works.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
Er komen toch nog wel 18979 herhalingen van alle sprongen?
Is dat niet zo'n Veronica-chick?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
Nogmaals. Wie is in godsnaam die presentatrice? Moet ik die ergens van kennen?
MTV moneymakersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
BtB is al afgelopen, dus inderdaad, volgende week gewoon rond deze tijd dit opzettenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk hef je alleen dit stukje te kijken!!!
Tess Milne, ex-TMF.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
MTVtrutje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
Die doet iets bij een ander zenderquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
Na afloop van de show wordt een nummer van Korrelatie getoond.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef marcodej het volgende:
Wie is dat uberhaupt?
Niet alles gezien? Je mist wat jonguh!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef marcodej het volgende:
Wie is dat uberhaupt?
Een of ander MTV-dingetje, Gewoon vergeten, dat doen de producenten vanaf nu ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:14 schreef Adelante het volgende:
Ik ken de helft van deze 'sterren' niet
Nee, die vent met zijn sixpack kennen we?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
TMF is niet voor niets failliet gegaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tess Milne, ex-TMF.
[ afbeelding ]
Nee ook al nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee, die vent met zijn sixpack kennen we?
Wat zouden we zonder moeten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Terugblikken, hoogtepunten, verzamel-DVD's, T-shirts, the works.
ik ben geen sbs6 doelgroep blijkbaarquote:
Das een betere verklaringquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ben geen sbs6 doelgroep blijkbaar
Ik ook niet maar ik kijk dit gewoon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ben geen sbs6 doelgroep blijkbaar
Tuurlijk wel man. Of durf je nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:16 schreef Cynix ® het volgende:
Filmpjes insturen, heb ik toch geen tijd voor, man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |