Had nog wel wat harder gemogen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ergens vind ik het wel sneu voor d'r,.
One giant leap.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef Adelante het volgende:
Ik ben blij dat Neill dit niet meer hoeft mee te maken
Nee, dat heb ik minder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:
A small jump for Patty, a giant splash for mankindquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef Adelante het volgende:
Ik ben blij dat Neill dit niet meer hoeft mee te maken
Save the whalequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom deden ze nu niet de theme song van Free Willy draaien?
Ze moet gewoon zeggen dat ze niet meedoet als ze op haar op 57e wordt gevraagd voor zo'n programma. Als je dan zo extreem mediageil bent en weer zo nodig moet meedoen, dan mag je best ff met je smoelwerk op het water klappen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moet steeds lachenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
Hehe hoe vaker je het ziet hoe grappiger het wordt.
Zo is het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:11 schreef Mascleta het volgende:
Ze moet gewoon zeggen dat ze niet meedoet als ze op haar op 57e wordt gevraagd voor zo'n programma. Als je dan zo extreem mediageil bent en weer zo nodig moet meedoen, dan mag je best ff met je smoelwerk op het water klappen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef marcodej het volgende:
Hoe is Pauline Wingelaar dan wel wel niet gesprongen?
Wie is dat uberhaupt?
Ik zit met een hoop vragen naar aanleiding van dit SBS-programma.
Terugblikken, hoogtepunten, verzamel-DVD's, T-shirts, the works.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
Er komen toch nog wel 18979 herhalingen van alle sprongen?
Is dat niet zo'n Veronica-chick?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
Nogmaals. Wie is in godsnaam die presentatrice? Moet ik die ergens van kennen?
MTV moneymakersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
BtB is al afgelopen, dus inderdaad, volgende week gewoon rond deze tijd dit opzettenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk hef je alleen dit stukje te kijken!!!
Tess Milne, ex-TMF.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
MTVtrutje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
Die doet iets bij een ander zenderquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
Na afloop van de show wordt een nummer van Korrelatie getoond.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef marcodej het volgende:
Wie is dat uberhaupt?
Niet alles gezien? Je mist wat jonguh!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef marcodej het volgende:
Wie is dat uberhaupt?
Een of ander MTV-dingetje, Gewoon vergeten, dat doen de producenten vanaf nu ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:14 schreef Adelante het volgende:
Ik ken de helft van deze 'sterren' niet
Nee, die vent met zijn sixpack kennen we?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
TMF is niet voor niets failliet gegaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tess Milne, ex-TMF.
[ afbeelding ]
Nee ook al nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee, die vent met zijn sixpack kennen we?
Wat zouden we zonder moeten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Terugblikken, hoogtepunten, verzamel-DVD's, T-shirts, the works.
ik ben geen sbs6 doelgroep blijkbaarquote:
Das een betere verklaringquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ben geen sbs6 doelgroep blijkbaar
Ik ook niet maar ik kijk dit gewoon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ben geen sbs6 doelgroep blijkbaar
Tuurlijk wel man. Of durf je nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:16 schreef Cynix ® het volgende:
Filmpjes insturen, heb ik toch geen tijd voor, man!
Ik ben SHO-mod, hectisch forum, hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man. Of durf je niet
Dan zie je niet dat ze een dikke reet heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |