VanVelzen blijft voor mij toch wel dé coach van The Voice of Holland. Zoals hij die ene pipo wist te vertellen hoe hard hij faalde in zijn uitspraakquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:55 schreef andre77 het volgende:
Mooi inderdaad. Maar de echte winnaar van de aflevering was Trijntje. Met haar eerlijke commentaar wist ze ook veel kandidaten voor zich te winnen.
Vind ik wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:03 schreef Cee het volgende:
De cijfers zijn binnen!
1 VOICE OF HOLLAND 2.738.000
Da's best goed, toch?
Zijn er serieus nog zoveel mensen die kijken? Eerste seizoen was nog wel leuk, de voice is zo 2010quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:03 schreef Cee het volgende:
De cijfers zijn binnen!
Da's best goed, toch?
Zo moet je eigenlijk niet denken, je kijkt gewoon naar een wedstrijd, that's it eigenlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
En ook: stel je wint, wat horen we nog eigenlijk van de winnaar?
Iris heeft net haar album klaar en dat komt volgende week uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik heb het gisteren gekeken, maar ik weet niet of ik het blijf volgen.... ik begin de voice gewoon saai te vinden! En ook: stel je wint, wat horen we nog eigenlijk van de winnaar? Ben Saunders blijft nog wel in het nieuws, maar dat is meer door alle vechtpartijen in zijn familie en zijn liefdeslevenen dat harp-meisje hoor je al helemáál niets meer van. Ik denk zelfs bij al die zangeresjes: ooh ja die zingt ook wel leuk, maar goed.. wat moet je er verder mee??
Die discussiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik heb het gisteren gekeken, maar ik weet niet of ik het blijf volgen.... ik begin de voice gewoon saai te vinden! En ook: stel je wint, wat horen we nog eigenlijk van de winnaar? Ben Saunders blijft nog wel in het nieuws, maar dat is meer door alle vechtpartijen in zijn familie en zijn liefdeslevenen dat harp-meisje hoor je al helemáál niets meer van. Ik denk zelfs bij al die zangeresjes: ooh ja die zingt ook wel leuk, maar goed.. wat moet je er verder mee??
Je hebt je danig ontwikkeld dat je een kans maakt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:57 schreef Woelli het volgende:
Kunnen we ons al inschrijven voor het vierde seizoen?
Ontwikkeld?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt je danig ontwikkeld dat je een kans maakt?
Daarom, ik walg alleen van dat commerciële gedoe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja inderdaad. En lekker zelfverzekerd! Je looks heb je sowieso al mee, lijkt me een inkoppertje.
...dan word je eerste in een andere (redelijk) grote talentenjacht, 'My Name Is', en hebben ze je bij The Voice vervolgens niet nodig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk nu terug.![]()
Net Aguilera gezien. Interessante eerste kandidaat. Ik heb met haar te doen.
Ze waren ook nogal veranderd, hè. Het zijn niet die vrolijk huppelende en trommelende jonge geitjes van het Songfestival meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:26 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik vond beide Treble meiden niet goed zingen trouwens.... en lachen dat niemand ze meteen herkende!
Dat is goed inderdaadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:03 schreef Cee het volgende:
De cijfers zijn binnen!
Da's best goed, toch?
Precies het is gewoon puur amusement, als je van muziek houdt is het altijd leuk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo moet je eigenlijk niet denken, je kijkt gewoon naar een wedstrijd, that's it eigenlijk
De Nederlandse Mercedesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:04 schreef female81 het volgende:
Ik vond die dikke aan het einde van de uitzending wel iets hebben. Leuk type.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:04 schreef iBenny het volgende:
Vanavond om 6 uur op RTL8 volgens mij
Leona is goed!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:37 schreef JRRY het volgende:
Ik denk dat Leona het erg ver gaat schoppen.
tot 10 over 8quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Loopt zeker uit.. Is al 20:00u geweest
ik ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
DankIk wil graag SCD kijken op Ned1
Was verbaasd dat hij daar stond. Die naam hoor je niet elke dag en kende ik nog van Zwaluwen ´30 en Ajax Amateurs. Ook qua leeftijd klopt het precies en hij komt uit Hoorn, dus kan niet missen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Net Pip gezien. Ik had zelf niet gedrukt! Een goede voetballer zie ik er niet in (oogt een beetje zwaar) , maar ik ken zijn kwaliteiten op het veld niet.
Het doel was en is natuurlijk niet om zo'n kandidaat af te zeiken, wat de betreft vond ik Marco's reactie wel goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
VanVelzen blijft voor mij toch wel dé coach van The Voice of Holland. Zoals hij die ene pipo wist te vertellen hoe hard hij faalde in zijn uitspraak![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat betreft het gezeur over dat we nooit meer iets van de winnaar horen: meestal niet nee maar het kan prima dat de volgende winnaar een uitzondering is. De reden dat we van de meeste winnaars nooit meer iets horen is omdat ze te weinig een basis hebben. Zo'n programma kan je bekend maken maar als jij die basis niet hebt (voldoende kwaliteiten, de juiste mensen die achter je staan enz.) dan kan je daar slechts tijdelijk van profiteren. Stel echter dat iemand met de kwaliteiten van Trijntje of Marco meedoet en die wint het programma dan kan het best dat we nog vele jaren iets van hem of haar blijven horen. Marco heeft immers ook ruim 20 jaar geleden een talentenjacht gewonnen. In tegenstelling tot de huidige winnaars werd hem niets anders dan een geldbedrag beloofd maar een platenmaatschappij ging uit zichzelf met hem aan de slag en een paar jaar later was hij Nederlands populairste Nederlandse zanger. Veel andere Nederlandse artiesten (Blöf bijvoorbeeld) zijn schatplichtig aan hem.
Kortom, je moet je gewoon van onderaan omhoog werken, of dat je nu wel of niet zo'n talentenjacht wint is verder niet zo belangrijk.
Kijk gewoon voor de wedstrijd zelf. Dat is leuk genoeg, of niet. Afhankelijk van je smaak.
Geweldig nummer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:19 schreef ato het volgende:
Ik vind haar een raar jurylid, maar dit was wel een mooi nummer van haar :
Was ook te verwachten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:05 schreef Greys het volgende:
Nou jaaaaaaaaaaaaa......
Ron Link in The Voice
AMSTERDAM - Ron Link, die de hoofdrol speelde in de musical Tarzan, is vrijdag te zien in The Voice of Holland. De musicalster deed eerder mee aan de talentenjacht Idols. Hij eindigde toen op de achtste plaats.
Dit meldt het AD. Na Tarzan deed Ron mee aan het tv-programma Fort Boyard. Ook schitterde hij in een dinershow op het Mediapark in Hilversum en was hij in 2011 te zien in de cabaretgroep Purper.
Het nieuwe seizoen van The Voice of Holland is vorige week van start gegaan. Het programma scoorde als vanouds; er zaten ruim 2,7 miljoen mensen aan de buis gekluisterd.
Charly Luske deel 2?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:05 schreef Greys het volgende:
Nou jaaaaaaaaaaaaa......
Ron Link in The Voice
AMSTERDAM - Ron Link, die de hoofdrol speelde in de musical Tarzan, is vrijdag te zien in The Voice of Holland. De musicalster deed eerder mee aan de talentenjacht Idols. Hij eindigde toen op de achtste plaats.
Dit meldt het AD. Na Tarzan deed Ron mee aan het tv-programma Fort Boyard. Ook schitterde hij in een dinershow op het Mediapark in Hilversum en was hij in 2011 te zien in de cabaretgroep Purper.
Het nieuwe seizoen van The Voice of Holland is vorige week van start gegaan. Het programma scoorde als vanouds; er zaten ruim 2,7 miljoen mensen aan de buis gekluisterd.
Ja maar hij is uiteindelijk veel bekender geworden dan degenen die je noemtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Was ook te verwachten.
En ik denk ook zeker terecht, hij lag er bij Idols ook veels te vroeg eruit.
Zo ik me nog kan herinneren lag hij er eerder uit dan Alice, Eric, JK die er toch eerder uit moesten.
Na Tarzan is het volgens mij erg stil rondom hem geworden en die is gestopt in 2009?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hij is uiteindelijk veel bekender geworden dan degenen die je noemt
Dus waar heeft hij dit nou nog voor nodig dan?
Hmmm oke. Ik vind het al best een soort semi-BNer zeg maar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Na Tarzan is het volgens mij erg stil rondom hem geworden en die is gestopt in 2009?
En hij heeft nooit die platencontract gehad die hij wil
Gedeeltelijk wel, maar hij heeft wel een hele goede stemquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:08 schreef female81 het volgende:
[..]
Charly Luske deel 2?
Zo'n type dat iedereen éigenlijk al kent, en vervolgens een voortrekkersrol krijgt.
Mjah, maar waar ligt de grens dan? Wat is 'een prima carrière'?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je al zo'n prima carrière hebt moet je hier wegblijven.
What the....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:05 schreef Greys het volgende:
Nou jaaaaaaaaaaaaa......
Ron Link in The Voice
Charly heeft in tig musicals gestaan, meer dan Ron volgens mij, hoezo zou hij dan wel mogen bewijzen 'dat hij vocaal toch echt wel wat kan' en Ron niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Leona kan de stap van achtergrond naar frontvrouw maken via het programma. Charly Luske wilde bewijzen dat hij vocaal toch echt wel wat kan. Waarom doet Ron mee? Ik denk dat hij het wel geinig vindt. Kijken of hij ze binnen 3 seconden om kan laten draaien. Hij zal geen zin hebben om op braderieën, festivalletjes en in discotheken te gaan optreden als solo-artiest.
Nee hoezo? Oh wacht ik lees nu pas over Idols, dat keek ik nooit, ik ken hem dus alleen van musicals. Nu snap ik je opmerking over 'gaat hij alle talentenjachten af'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik gun het hem ook echt wel, maar als hij nu geen winnaar wordt, gaat ie het dan volgend jaar bij Holland's Got Talent proberen?Alle talentenjachten af?
Zolang er niet meer dan 3 bekende namen mee gaan doen, dan kan ik het wel handelen denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:42 schreef iBenny het volgende:
Dus we keren de boel nu weer om? Na Idols belandde een hoop kandidaten in een musical en nu trekken we diezelfde mensen weer terug naar The Voice? Beetje jammer wel....
Treblemeisje, Floortje en Ron. Deurtje dichtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zolang er niet meer dan 3 bekende namen mee gaan doen, dan kan ik het wel handelen denk ik
Daarna wordt het een overkill
Meteen eerste ronde eruit graag. Ik plaats hem niet snel maar:quote:
Datquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:54 schreef Greys het volgende:
Ah ik heb zoiets idd van als er dan tóch bekenden mee doen, dan maar types als Charlie en Ron
Want die gun ik het wel.
Ja die doet ook weer mee iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat, heb ik gemist dat Floortje ook weer meedoet?
Uhuquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees het ook net, ik ken hem natuurlijk weer nietquote:
Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig gaat het bij TvoH officieel alleen om de stem en niet om het image en dat soort shit, in de praktijk is het helaas wat anders aangezien het publiek mag stemmen, aangezien sterke kandidaten tegen sterke kandidaten en zwakke kandidaten tegen zwakke kandidaten worden geplaatst enz.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
Als die Trebledoos mee had gedaan met Popstars dan was ze niet eens door na de auditie, want dat gezeik over zussen enzo, daar hielden ze niet van. En terecht
Echt hequote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Sandra van Nieuwland gaat als een razende op iTunes. Wat een cover ook.
Die was echt ontzettend tofquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Sandra van Nieuwland gaat als een razende op iTunes. Wat een cover ook.
Bij The Voice gaat het toch alleen de eerste ronde 'blind'? En daar mag het publiek toch helemaal niet meestemmen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het bij TvoH officieel alleen om de stem en niet om het image en dat soort shit, in de praktijk is het helaas wat anders aangezien het publiek mag stemmen, aangezien sterke kandidaten tegen sterke kandidaten en zwakke kandidaten tegen zwakke kandidaten worden geplaatst enz.
Hopelijk worden dit soort zwaktes bij de volgende formule weer wat weggewerkt.
eigenlijk zou er een herkansingsronde moeten zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij The Voice gaat het toch alleen de eerste ronde 'blind'? En daar mag het publiek toch helemaal niet meestemmen?Daarna inderdaad wel, maar dan is het voor de jury ook al lang niet meer blind.
Wat idd wel rete irritant is, is dat ze zo vaak de twee besten uit een groep tegen elkaar zetten. Daar heb ik echt nooit iets van gesnapt. Ja ok, wel eerlijk qua niveau, maar dan gaan er dus steeds mensen door die anders hadden verloren van de verliezer van het besten-duel...
Ja, een soort wildcard gebeuren waar alle afvallers van de battles alsnog 1 massa-battle moeten doen ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eigenlijk zou er een herkansingsronde moeten zijn
dat zou wel tof zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, een soort wildcard gebeuren waar alle afvallers van de battles alsnog 1 massa-battle moeten doen ofzoEn dat die er dan alsnog bij komt.
Dat zou veel beter zijn dan die flauwe wildcard-ronde na de Blind Auditions! Je weet wel, die ene met Marco Borsato in Curaçao rammend op een gong.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, een soort wildcard gebeuren waar alle afvallers van de battles alsnog 1 massa-battle moeten doen ofzoEn dat die er dan alsnog bij komt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou veel beter zijn dan die flauwe wildcard-ronde na de Blind Auditions! Je weet wel, die ene met Marco Borsato in Curaçao rammend op een gong.
die was best genant jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou veel beter zijn dan die flauwe wildcard-ronde na de Blind Auditions! Je weet wel, die ene met Marco Borsato in Curaçao rammend op een gong.
dan moeten ze de battles beter indelen...quote:
Dat gebeurt ook niet zoveel. Ze lozen vaak de kneusjes/vergelijkbare types.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moeten ze de battles beter indelen...
Niet de sterksten tegen elkaar... da's gewoon niet slim
Ik zou dat juist niet zo leuk vinden, dat trekt de aandacht nog meer naar de coaches toe. Dan wordt het strijden om het winnen van de coach, net als bij X-Factor, in plaats van het vinden van het beste talent.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Dat stelen van kandidaten zou wel erg fijn zijn als nieuwe ontwikkeling.... jammer dat dat hier nog niet is ingevoerd
dat hoop ik wel ja...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet zoveel. Ze lozen vaak de kneusjes/vergelijkbare types.
Je hebt wel gelijk, het was erg vermakelijk om naar te kijken, maar the Voice, neh niet echtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef TheVulture het volgende:
En god beware ons dat we weer met een soort Paul Turner worden opgescheept... dat was echt een devaluatie van het programma... op zoek gaan naar de voice en dan uiteindelijk stemmen op een travestieact uit een gaybar
Hij had gewoon écht veel fans. En het was het teken dat het stemmen kennelijk eerlijk ging. Dat waardeerde ik dan weer wel. En ach, uiteindelijk heeft ie niet gewonnen, toch? Ik vond het juist wel zeer vermakelijk, een show vol met Irissen zou dodelijk saai zijn...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef TheVulture het volgende:
En god beware ons dat we weer met een soort Paul Turner worden opgescheept... dat was echt een devaluatie van het programma... op zoek gaan naar de voice en dan uiteindelijk stemmen op een travestieact uit een gaybar
Ik heb ook niet de illusie dat het echt altijd om The Voice gaat... als je hoort hoe vaak ze vorig seizoen riepen: oh wat zie je er mooi uit, etc. dan weet je wel hoe laat het is...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hoop ik wel ja...
[..]
Je hebt wel gelijk, het was erg vermakelijk om naar te kijken, maar the Voice, neh niet echt
daar zit ook wel wat in. Ik moet zeggen dat ik me kostelijk heb vermaakt met Paul... Maar er zijn wel beteren vertrokken dan hij...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had gewoon écht veel fans. En het was het teken dat het stemmen kennelijk eerlijk ging. Dat waardeerde ik dan weer wel. En ach, uiteindelijk heeft ie niet gewonnen, toch? Ik vond het juist wel zeer vermakelijk, een show vol met Irissen zou dodelijk saai zijn...
Ik neem het het stemmend publiek nog niet eens zo kwalijk... maar de coach had hem bij de battles gewoon weg moeten sturen.... hij hoorde echt niet bij de beste stemmen van het programma... en daar was het programma officieel om begonnenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had gewoon écht veel fans. En het was het teken dat het stemmen kennelijk eerlijk ging. Dat waardeerde ik dan weer wel. En ach, uiteindelijk heeft ie niet gewonnen, toch? Ik vond het juist wel zeer vermakelijk, een show vol met Irissen zou dodelijk saai zijn...
Ja en: als ik had geweten dat je zo mooi was had ik wel gedrukt....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de illusie dat het echt altijd om The Voice gaat... als je hoort hoe vaak ze vorig seizoen riepen: oh wat zie je er mooi uit, etc. dan weet je wel hoe laat het is...
Maar hadden die het uiteindelijk kunnen winnen denk je?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar zit ook wel wat in. Ik moet zeggen dat ik me kostelijk heb vermaakt met Paul... Maar er zijn wel beteren vertrokken dan hij...
Ja precies! Daarom, the Voice op de radioquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en: als ik had geweten dat je zo mooi was had ik wel gedrukt....
Ik vond hem in die battle totáál niet slecht zingen. Sterker nog, dat was een van zijn beste perfomances, ook van die daarna nog kwamenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem het het stemmend publiek nog niet eens zo kwalijk... maar de coach had hem bij de battles gewoon weg moeten sturen.... hij hoorde echt niet bij de beste stemmen van het programma... en daar was het programma officieel om begonnen
O ja absoluut, maar het voelde soms wel dubbel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hadden die het uiteindelijk kunnen winnen denk je?
Ik denk dat die volgorde van vertrekken niet zo heel veel uitmaakt uiteindelijk, eerlijk gezegd.
En voor de show was ie heel goed. Love him or hate him, het gaf iets om over te praten
Je staat in mijn sigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Cee het volgende:
Ze draaiden destijds om voor Paul Turner omdat ze nieuwsgierig werden naar wat voor gekrakeel daar van het podium af kwam en waarom het publiek zo melig reageerde. Dat was eigenlijk de fout, ze draaiden niet om vanwege de stem, maar vanwege de nieuwsgierigheid over de reacties erop.
En toch had ik me geen TVOH zonder hem voor kunnen stellen, dan was het allemaal wel heel veel witbrood zonder korstjes geweest.
Jup. En dat zie je in buitenlandse Voices ook soms gebeuren, dat ze nieuwsgierig zijn. Je hoorde Nick of Simon dat met die auditie van Paul ook letterlijk zeggen nog voordat ze draaiden 'daar gebeurt iets heel leuks, kijk maar naar het publiek'.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Cee het volgende:
Ze draaiden destijds om voor Paul Turner omdat ze nieuwsgierig werden naar wat voor gekrakeel daar van het podium af kwam en waarom het publiek zo melig reageerde. Dat was eigenlijk de fout, ze draaiden niet om vanwege de stem, maar vanwege de nieuwsgierigheid over de reacties erop.
En toch had ik me geen TVOH zonder hem voor kunnen stellen, dan was het allemaal wel heel veel witbrood zonder korstjes geweest.
Whehehehehequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog geen 40 en ik heb m'n levensdoel behaald.
Ja Ivarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Die jongen met gitaar uit de promo die Britney Spears zingt
Verrek daar ken ik 'm van... daar was ie ook al leukquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja Ivar![]()
Hij is leuk (geworden)
Bij Idols in 2008 was hij nog zo'n jochie. Hij is nu heel leuk
Wut, Ivar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja Ivar![]()
Hij is leuk (geworden)
Bij Idols in 2008 was hij nog zo'n jochie. Hij is nu heel leuk
Ja leuke jongens onthoud ik heel goed.. hahaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Verrek daar ken ik 'm van... daar was ie ook al leuk
Daar zat toen zo'n enge homo als manager achter geloof ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:22 schreef Woelli het volgende:
Na Idols werd hij samen met Ferry Doedens, Sonny en Davy Oonincx (Popstars & TVOH 1) in een boyband gegooit met de orginele naam IDSF.![]()
Je moet iets duidelijker zijn. Er zijn zoveel enge homo'squote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zat toen zo'n enge homo als manager achter geloof ik
Kijk maar naar de winnares van vorig seizoenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de illusie dat het echt altijd om The Voice gaat...
Die had toen ook zo'n soort homoprogramma samen met Eddy Keur... weet zijn naam niet meerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet iets duidelijker zijn. Er zijn zoveel enge homo's
dat was overigens geen strafquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
Willen jullie ons een plezier doen om nog even te stemmen als je dat nog niet gedaan hebt?
FOK!Idols: Wie wint FOK!Idols 2012?!
Je hoeft maar 3 liedjes te luisteren en alleen in het topic te roepen welke van de drie er van jou mag winnen
YEAHquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:14 schreef iBenny het volgende:
Karina, ik zal je wat vertellen......
Het is vrijdag
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:45 schreef MissJ het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond ivm andere erg leuke dingen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet nog niet of ik er laif bij ben.
quote:
We houden een plaatsje voor je bezetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:57 schreef Kally het volgende:
Ik weet ook nog niet of ik het red vanavond, ik doe mijn best.
En Babel naar Ajax.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef iBenny het volgende:
Sandra komt op nr. 1 binnen in de Single top 100
Belachelijk, waarom nu opeens welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef iBenny het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Belachelijk, waarom nu opeens wel
en de winst gaat naar Usher?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
We houden een plaatsje voor je bezet
Het gaat het nummer die ze tijdens haar auditie zong he. En ik denk dat dat zo gewoon werkt ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haar liedjes staan al jaren in iTunes, waarom worden ze nu opeens zo veel gedownload.
Dat nummer staat al studiobewerking op iTunes en daar gaat het om.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gaat het nummer die ze tijdens haar auditie zong he. En ik denk dat dat zo gewoon werkt ofzo
De releasedatum staat op 25-8quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat nummer staat al studiobewerking op iTunes en daar gaat het om.
En dat liedje staat al een paar maanden op iTunes.
Is dat iemand van afgelopen week?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef iBenny het volgende:
Dat is nog die van vorige week. Ze staat deze week op nr. 1 in de single top 100 en de download top 50. Er zijn 10.000 singles verkocht, wat een gouden status betekendquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:44 schreef JRRY het volgende:
Sandra staat toch nog niet in de single top 100, hier staat asaf avidan ()
Wel op iTunes
Ah, ok, die herinner ik me nog welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.thevoiceofholland.com/video/sandra-van-nieuwland-more/
Ik doe niet mee aan favorietenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:53 schreef Symphonic het volgende:
Ze is ook wel mijn favoriet tot nu toe
Link?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is nog die van vorige week. Ze staat deze week op nr. 1 in de single top 100 en de download top 50. Er zijn 10.000 singles verkocht, wat een gouden status betekend
Was het volgens mij ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoeft ook niet..
Ik vond het gewoon de beste auditie van vorige week.
Dat laatste is balen natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:04 schreef Kally het volgende:
Nou ik ben er gewoon, mensen die op het laatste moment afzeggen
Ja, ik wilde naar iemand toe dat ging niet want deze vriendin zou langskomen, en nu afzeggen grrrr.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat laatste is balen natuurlijk
Dat eerste is
Nee, wel is de soep bijna warmquote:
Pinguinquote:
Ik ben ook echt blancoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook echt blanco![]()
, ik heb geen enkele naam/leeftijd/plaats meegekregen en heb ook zeker geen favo nog.
Ah, drank staat wel koud
favoriet is ook nog wel teveel gezegd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook echt blanco![]()
, ik heb geen enkele naam/leeftijd/plaats meegekregen en heb ook zeker geen favo nog.
Ah, drank staat wel koud
Ik weet wel hoe ze deed en dat ze regio Rotterdammert is (toch?), maar leeftijd, naam, ehhhh...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:33 schreef Kally het volgende:
Ik weet alleen dat laatste negerinnetje nog, omdat die viel met die hakken
quote:
Broertje wil film kijken.. Ik kan nog boven op de kamer van m'n ouders gaan zitten maar das ook zo nolifequote:
Alle 13 miljoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga stiekem met alle niet kijkers vet feesten.
Hoeft niet stiekem hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
*zet koeltasje en spullen alvast klaar en wijzigt plan*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Iemand anders ging hier ook vet feestenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Katty bedoel je (die Engelse)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
Ik ben tot nu toe voor eh...... zij in dat knalblauwe jurkje en dat oldfashioned kapsel.
En voor zij met die roze jurk en die hakken iddEn voor nog iemand, maar die ben ik vergeten. (
).
Was ze Regio Rotterdam?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ze deed en dat ze regio Rotterdammert is (toch?), maar leeftijd, naam, ehhhh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Engelsequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
Ik ben tot nu toe voor eh...... zij in dat knalblauwe jurkje en dat oldfashioned kapsel.
En voor zij met die roze jurk en die hakken iddEn voor nog iemand, maar die ben ik vergeten. (
).
Er is nogal wat aan me voorbij gegaan geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou Nick z'n groene kicksen ook weer aan hebben?
Was het eerste waar ik naar keek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is nogal wat aan me voorbij gegaan geloof ik.
Ik dacht echt een Rotterdammert te horen, maar ik heb met een half oog gekeken en geluisterdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Was ze Regio Rotterdam?
Ik dacht Amsterdam
En Lut
Sterker nog, ik wilde roepen 'dat kan je toch helemaal niet zien achter zo'n desk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is nogal wat aan me voorbij gegaan geloof ik.
Ze stond toch op de middenstip van de Arena in het voorfilmpje, of was dat de Kuip?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht echt een Rotterdammert te horen, maar ik heb met een half oog gekeken en geluisterd
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wilde roepen 'dat kan je toch helemaal niet zien achter zo'n desk.
Maar nee, da's helemaal niet achter een desk
IK BEN GEPLEURRRRRD!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht echt een Rotterdammert te horen, maar ik heb met een half oog gekeken en geluisterd
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wilde roepen 'dat kan je toch helemaal niet zien achter zo'n desk.
Maar nee, da's helemaal niet achter een desk
Hier bij mij, bij mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
Een hoosbui bij stralende zon hier.
Waaaaaaaar is die regenboog![]()
Ja dat kan maar 1 hoek zijnquote:
Zijn die bouwvakkerts al met de noorderzon vertrokken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
Een hoosbui bij stralende zon hier.
Waaaaaaaar is die regenboog![]()
Zie jij hem echt? Ik ben aan het speuren, ik zie geenquote:
Ik zat achter pc dus kreeg de helft niet meequote:
Ik heb 85% niet eens gezien, het kon me nog niet zo boeien, alles op afstand gekeken, vanavond in de herkansingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat achter pc dus kreeg de helft niet mee
Ja, kids gingen net weg en aan die kant stond hijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij hem echt? Ik ben aan het speuren, ik zie geen
Echt een raar gezicht, zo'n zonnige plensbui!
Oh hou opquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn die bouwvakkerts al met de noorderzon vertrokken?
Ik rol m'n duimen wel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hou op
Ze waren begin deze week hier pal om de hoek aan het werk, toen heb ik ze een paar keer gezien. Maar alleen als ik in de auto zat dus ff snel.
En verder zag ik ze steeds alleen een stuk verderop. En elke keer als ik thuis kwam, waren ze al weg![]()
Benieuwd of dit hun laatste dag was of dat ze er volgende week gewoon weer zijn
Hier nog 1, ik heb geen zin in die spiegel ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik doe eigenlijk een moord voor een tukkie, maar ik ben sterk. Koffie it is
Woah dit las ik even andersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier nog 1, ik heb geen zin in die spiegel ook
quote:
Haaiquote:
quote:
Oh dat wel jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:23 schreef Greys het volgende:
Kally, ik las net dat het gezien werd als een 'kosmisch eerbetoon' aan Armstrong die vandaag wordt begraven, die Blue Moon. Wat een mooi idee![]()
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
WAT? Nu ookal haaien uit koers?
Je weet niet welke show?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
Benieuwd of mijn 'bekende' vanavond komt
Ik weet niet in welke show hij op tv komt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet niet welke show?
Het zou dus ook de Omroep Max Geheugentrainer kunnen zijn?
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet niet welke show?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet niet welke show?
quote:
The Winner is...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:35 schreef Greys het volgende:
Hoe heette dat programma ook alweer dat Beau presenteerde?
Die zoveelste talentenjacht?
Of bedoel je Popstars: the Rivals uit 2004.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:35 schreef Greys het volgende:
Hoe heette dat programma ook alweer dat Beau presenteerde?
Die zoveelste talentenjacht?
Maar is dat dan ook niet iemand die voor de zoveelste keer met een talentenjacht mee gaat doen? Of is dat een verkeerde aanname van mij?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Nee. Ik ga ff whatsappen oftie vanavond al komt.
Ja, en van mij hoeft ie dus ook niet mee te doen hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is dat dan ook niet iemand die voor de zoveelste keer met een talentenjacht mee gaat doen? Of is dat een verkeerde aanname van mij?
Potver nu ben ik aan het bedenken wie dat toen ook alweer is geweestquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, en van mij hoeft ie dus ook niet mee te doen hoor
Ik ben gewoon benieuwd. Maar ik hou niet van dat ge-show-hop.
Het enige is dat ie bij The Winner amper stem had wegens keelontsteking (en dan geen verzonnen maar een echte, dat kon je duidelijk horen) en dat ie het daarom opnieuw wil laten horen wat ie echt kan, geloof ik. Maar van mij had het niet gehoeven dus, inderdaad.
Ik heb vanmiddag de kerstaflevering 'gezien'. Ik vind het echt helemaal niksquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:46 schreef Cee het volgende:
Godver, ik dacht een uur geleden nog 'oeh, ik ben op tijd thuis voor The Ellen Show, even kijken' en nu ben ik het dus toch vergeten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
(Als ik meer interesse had, had ik nu ook wel geweten in welke show hij kwam ook![]()
)
Die grote negertquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver nu ben ik aan het bedenken wie dat toen ook alweer is geweest
Gister was ook kerst en Gaga, nu ook kerst en Cherlize, ik hou van Ellen, leuk mensquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag de kerstaflevering 'gezien'. Ik vind het echt helemaal niks
Oh nee geen mafkezen hoor, daar ben ik te moe voorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:49 schreef iBenny het volgende:
Oh ja, vandaag komen die 2 mafkezen van Idols toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meedoet
Hahahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh nee geen mafkezen hoor, daar ben ik te moe voor
Ik hoop echt dat ik het volhou, heb nogal heftige week achter de rugquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik ben ook vollédig afgedraaid, wat dat betreft vind ik een TAL-avond op vrijdag altijd kut, dan kun je me opvegen, maar ik start de motor gewoon straks weer met volle moed
We slepen je erdoorheen Kallertquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ik het volhou, heb nogal heftige week achter de rug
quote:
Ajb Bennyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:00 schreef iBenny het volgende:
De singles van deze week zijn wel ietsje minder vind ik
We kunnen allemaal wel op een instort-bankje gaan liggenquote:
Heb vorige week mezelf uit de naad gewerkt voor een pitch die we niet hebben gewonnen, bleek vandaag. Allemaal mentaal en fysieke wrakken hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We kunnen allemaal wel op een instort-bankje gaan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |