Nummer 4: Je zingt met veel valse lucht en dat is zonde. Met name die hele hoge tonen komen daardoor niet tot z'n recht omdat het lijkt alsof je ze niet zo goed durft te zingen (en dat je erbij kan is wel duidelijk). Ik mis het gevoel in het nummer, dat je meent wat je zingt. Ik kan horen dat je veel let op je uitspraak en timing en zuiverheid maar ik denk dat je daar al zo goed in getraind bent dat het tijd is om je aandacht te verleggen naar het vertellen van een verhaal.
Nummer 13 Jij vertelt als enige wél het verhaal dat je zingt en ik kan horen dat je dit nummer ook goed beheerst. Zo af en toe een rauw randje waar dat op z'n plaats zit. Rond 1.30 (net daarvoor) zit je er even naast. Wat ik wel jammer vond van dit nummer dat ik al 43 seconden had geluisterd en toen had je nog geen 3 zinnen gezongen. En aangezien deze wedstrijd niet gaat om wie de beste achtergrondmuziek heeft is dat een beetje jammer
Nummer 15 Leuke uitvoering van dit nummer, het was welkome afwisseling op de 2 trage nummers. Je moet inderdaad zoals anderen al aangeven nog werken aan je engelse uitspraak, je plakt overal een h-klank vooraan vast en dat leidt enorm af. Ook jij moet meer doen aan hoe je het brengt, want ik hoor niet echt dat je écht graag wil dat wij jou willen
Alles samen hoor ik 3 goede stemmen (zeker voor een amateurwedstrijd) die qua niveau niet heel ver van elkaar af liggen. Bij de uitvoering daarentegen is nummer 13 voor mij wel écht de uitblinker en dat komt niet door de apparatuur maar doordat hij de enige is die het nummer echt brengt. Mijn stem gaat dus naar nummer 13.