Ja!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Gaf van Peppen de Assist op Braber??? Dat zouden 4 punten extra zijn.
Ja die speeldequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er vanuit gaande dat Cuco speelde -> 27 punten op 3 ballers.
Funkyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:49 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Dan heb ik 28 punten met 3 spelers
Wie heb je? Ik nl. 29 van Zoet, Drost, Sneijder, Chevalierquote:
Ik heb Zoet, Martina, Sneijder en Chevalierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie heb je? Ik nl. 29 van Zoet, Drost, Sneijder, Chevalier
Thuis tegen Heracles? Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:29 schreef SnuggLe het volgende:
Ach, volgende week krijgen ze 3-2 op de klote.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thuis tegen Heracles? Ik hoop het niet.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef Bontekoe1982 het volgende:
2-0 moisander. laat ik hem nu net in mijn team hebben
Wtf?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
12 punten van Toornstra
5 van Holla
29 PUNTEN VAN 4 RKC-Spelers
2 van Broerse
==========
48 punten van 7 spelers.
Dijks speelde niet.
==================
Nog 3 spelers in actie morgen met Tadic, Misidjan & Vossebelt.
Is best mogelijk met wat verdedigers die de nul pakken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf?![]()
Over 2 speelronden gezien bedoel je?
Dit weekend dus 49 punten, niet slechtquote:Tadic 7
Altidore 3
Chevalier 5
Mulder 2
Sneijder 5
Linssen 1
Holla 5
Van Buuren 0
Yoshida 2
Drost 9
Zoet 10
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die Pietje Velthuizen hebben gaan blij zijn: kerel heeft gewoon 15 punten gehaald
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die Pietje Velthuizen hebben gaan blij zijn: kerel heeft gewoon 15 punten gehaald
Heeft hij ook een assist dan? Netjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:44 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Heeft hij ook een assist dan? Netjes
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:49 schreef Bontekoe1982 het volgende:
72 punten dit weekend. niet slecht dacht ik zo. al baal ik nu wel dat ik velthuizen op het laatste moment gewisseld heb. Maar ja ff zien hoe en wat volgende week. want dan krijgt vitesse feyenoord uit. en rkc thuis tegen heracles.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Heule lange bal op Reis, en die scoorde, dus
[..]hoe flik je dat?
hoe ik dat flik??quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Heule lange bal op Reis, en die scoorde, dus
[..]hoe flik je dat?
Bazigquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:27 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
[..]
hoe ik dat flik??
van peppen assist en de 0 gehouden
moisander de 0 gehouden en doelpunt
zoet de 0 gehouden
kalas de 0 gehouden
bony assist
en de rest een basisplaats een overwinning en een gelijkspel
Volgens mijj heeft niemand nog punten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:24 schreef Fok-it het volgende:
Nog meer mensen Waarbij de punten er nog niet bij staan?
Rustig aan joh. Komt allemaal goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:30 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Volgens mijj heeft niemand nog punten.
Ze zijn dit jaar niet zo snel met alles bij werken
Ik mis nog punten van Broerse en Tadicquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rustig aan joh. Komt allemaal goed
klopt, maar het maakt in principe niet uit of ze nu vandaag, morgen of volgend ingevoerd worden, want je krijgt ze toch welquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis nog punten van Broerse en Tadic
Ach gossiemetossiepossie tochquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis nog punten van Broerse en Tadic
Dan kun je ook nog zakkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 08:04 schreef SnuggLe het volgende:
Nu 6e, maar wellicht nog wat omhoog aangezien ik nog punten van Nelom moet krijgen.
Het zou zo maar kunnen, maar ik verwacht van niet ;-)quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:30 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Dan kun je ook nog zakken
Moeten nog 3 wedstrijden ingevoerd worden...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:56 schreef SnuggLe het volgende:
Om (bijna) met een niet nader te noemen trainer te spreken: "Zijn wij nou zo goed, of zijn jullie nou zo slecht?"
inderdaadquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:04 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]Ga maar weer masturberen voor de spiegel
Doe eens niet zo triest joh met dat gewijs naar jezelf en je subleague. Er zijn ook mensen die een subleague voor het plezier doen met elkaar onderling. Dat gedrag van ''kijk eens hoe goed ik/wij zijn'' vind ik maar triest.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:56 schreef SnuggLe het volgende:
Lekker, nog steeds vijfde, helemaal prima!
En in de top 5, 4 man uit de subleague, dat is helemaal![]()
![]()
Om (bijna) met een niet nader te noemen trainer te spreken: "Zijn wij nou zo goed, of zijn jullie nou zo slecht?"
Triest? Is toch leuk een beetje gezonde competitiequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo triest joh met dat gewijs naar jezelf en je subleague. Er zijn ook mensen die een subleague voor het plezier doen met elkaar onderling. Dat gedrag van ''kijk eens hoe goed ik/wij zijn'' vind ik maar triest.
Verdediger als je gokt op de 0 houden, middenvelder als je voor evt. goals/assists gaatquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Even een vraag hier droppen. Ik speel momenteel 4-3-3 en ik wil bij de volgende speelronde een wissel toepassen. Ik zit nu te twijfelen tussen een betere verdediger of een extra middenvelder. Wat kan ik het beste doen?
Vanwege het risico en de hoge wisselgevoeligheid van verdedigers is het verstandig om in het begin van de competitie met zo min mogelijk verdedigers te spelen. Overigens is pas sinds de puntenverhoging vorig jaar voor verdedigers het verstandig om eventueel voor 4 of zelfs 5 verdedigers te gaan tijdens het einde van de competitiequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verdediger als je gokt op de 0 houden, middenvelder als je voor evt. goals/assists gaatIk speel eigenlijk altijd 3-4-3.
Iedereen weet toch wel dat die subleague jaarlijks de winst behaalt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo triest joh met dat gewijs naar jezelf en je subleague. Er zijn ook mensen die een subleague voor het plezier doen met elkaar onderling. Dat gedrag van ''kijk eens hoe goed ik/wij zijn'' vind ik maar triest.
Bedankt voor je antwoord.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdediger als je gokt op de 0 houden, middenvelder als je voor evt. goals/assists gaatIk speel eigenlijk altijd 3-4-3.
Als je dan een keer gaat trollen doe het dan goedquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:43 schreef SnuggLe het volgende:
Lol, geniaal. Blijkbaar raak ik een gevoelige snaar met wat getroll?![]()
Mensen laten zich wel kennen
Ja die kan ik mij nog wel herinnerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:29 schreef Bayswater het volgende:
Zelfs terwijl Smolov een keer op het wedstrijdformulier als doelpuntenmaker stond werd vi geloof ik met Van Leerdam aangehouden.
uiteraard. Je krijgt gewoon de punten die jou toekomenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:46 schreef NikeyAjax het volgende:
Wat is het gevolg als een van mijn spelers vandaag nog vertrekt naar het buitenland, krijg ik dit weeked nog wel punten voor de overige spelers in mijn team?
ik 4 voor jens en dannyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2 puntjes erbij voor Holla, jeuj.
RKC en Vitesse zijn normaal de puntenkanonnen. Mocht Vitesse winnen zijn die mensen blij, vooral als ze de 0 houden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef SnuggLe het volgende:
Joh, je weet gezien de wedstrijden dat dit een mindere week wordt. Dat hebben de meeste.
Zelf nu redt Malki voor mij nog wat punten. 17 punten met 5 spelers.
Morgen gaat het niet veel meer worden met clubs die tegen elkaar moeten waar ik spelers van heb.
Iemand die 3, 4 man van Vitesse heeft kan z'n weekend aardig redden als die van Feyenoord winnen. Ik heb er ook een paar, dus hoop wel dat ze winnen, maar dat Feyenoord wel even scoort. (al is dat juist bij Feyenoord lastig)quote:Op zondag 2 september 2012 09:10 schreef Bayswater het volgende:
Denk dat iedereen het ruk doet deze ronde. Doet iemand het wel goed dan deed hij het voorheen beroerd (NEC en Roda opstellers bijvoorbeeld).
ADO heeft het voor mij verziekt dit weekend.
Klopt. En toch hebben de meeste mensen op 3 clubs gegokt: RKC, Vitesse of ADO. (die was ik vergeten te noemen) Zijn vast wat uitzonderingen, maar die hebben vorige week punten verloren.quote:Op zondag 2 september 2012 11:21 schreef SnuggLe het volgende:
"Normaal"? We hebben 3 wedstrijden gespeeld.
Je weet tegen wie Vitesse moet nu?
23 punten, mijn godquote:Tadic 5
Chevalier: 3
Altidore 2
Sneijder 6
Mulder: 2
Linssen 2
Holla 2
Drost: 2
Yoshida -
Van Buuren: -3
Zoet: 2
Zie je. De hele defensie van Vitesse is dus +15 punten waard.quote:Op zondag 2 september 2012 11:21 schreef SnuggLe het volgende:
"Normaal"? We hebben 3 wedstrijden gespeeld.
Je weet tegen wie Vitesse moet nu?
2quote:Op zondag 9 september 2012 16:36 schreef DeVinger het volgende:
Ik vind het maar saai dat interlandvoetbal
RKC uit bij Ajax gokken is dan ook niet heel.. verstandig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tadic 7
Chevalier 2
Jozefzoon 2
Chery 12
Mulder 0
Linssen 2
Sneijder 2
Kalas (moet nog spelen)
Van Peppen 0
Drost 0
Zoet 0
Ook wel een beetje erg jammer
Ach, ik had al veel RKC, en gezien het opportunistische spel gokte ik op gelijkspel... achja, volgende week krijgen ze VVV op bezoek ofzo, haal ik daar m'n punten welquote:Op zondag 16 september 2012 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RKC uit bij Ajax gokken is dan ook niet heel.. verstandig.
Je mag nog blij zijn met Chery. Ik denk iedere keer maar weer 'een keer zal z'n geluk over zijn'
Ik heb al m'n RKC er juist uitgeknikkerd (op Chevalier na) dus laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 16 september 2012 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik had al veel RKC, en gezien het opportunistische spel gokte ik op gelijkspel... achja, volgende week krijgen ze VVV op bezoek ofzo, haal ik daar m'n punten wel
Alsjeblieft.quote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand die voor mij de punten uit kan rekenen?
Zoet (RKC) - 0
Conboy (NEC) - 1
Luijckx (NAC) - 0
Te Wierik (Heracles) - 5
Wuytens (Utrecht) - 9
Otsu (VVV) - 0
Sneijder (RKC) - 2
Marecek (Heerenveen) - 2
Bony (Vitesse) - 5
Platje (NEC) - 6
Chevalier (RKC) - 2
Totaal: 32 punten.
Chery hebben vanaf week 1 levert ONWIJS veel punten op. En dat terwijl ik 'm in eerste instantie in m'n team hadquote:Op zondag 16 september 2012 23:59 schreef DeVinger het volgende:
Die goedkope spelertjes bij iedereen doen het veel te goed, waardoor iedereen volgens mij goed presteert. Ofwel met slechte spelers die een assist of goaltje meepikken, ofwel met pak 'm beet een Altidore.
Heb hetzelfde (met profcoach).quote:Op maandag 17 september 2012 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chery hebben vanaf week 1 levert ONWIJS veel punten op. En dat terwijl ik 'm in eerste instantie in m'n team hadIk ben boos, want vorig seizoen had ik 'm tijden in m'n team en wilde ie maar niet
Wie het laatst lacht...quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:56 schreef SnuggLe het volgende:
Lekker, nog steeds vijfde, helemaal prima!
En in de top 5, 4 man uit de subleague, dat is helemaal![]()
![]()
We hanteren de uitslagen zoals die voor het opengaan van de manager bekend zijn, tenzij het een invoerfout betreft. Hiermee willen we voorkomen dat mensen bevoor- of benadeeld worden. Oftewel, wat Bayswater zegtquote:Op maandag 17 september 2012 19:37 schreef RubenSosa het volgende:
Gele kaart van v.Aanholt is ingetrokken. Gaat dit ook gecorrigeerd worden in de voetbalmanager?
Correct. En de mensen die op één paard gokken vallen vroeg of laat ook wel door de mand (bijvoorbeeld ik een paar seizoenen terug, toen ik top10 stond en na de winterstop het geduld niet meer kon opbrengen, alles op AZ gooide en heel snel afzakte). Alleen nu is het jammer dat die koopjes of een club als Vitesse het zo goed doen/doet. Want dan zijn blijven de goede keuzes onbelichtquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef SnuggLe het volgende:
Niet te snel/veel wisselen is het devies. Paniekvoetbal. Proberen het grote plaatje in het oog te houden; een team van alleen toppers.
Nee ok, dan doe ik de keuze voor Vitesse wat te niet. Want qua prijs van de spelers is dat geen gokken maar een bewuste keuze idd.quote:Op maandag 17 september 2012 23:06 schreef SnuggLe het volgende:
Dat kan je aan het eind pas zeggen. Mogelijk blijft Vitesse winnen en worden ze tweede ofzo. Dan is het gewoon een goede keuze.
Wel benieuwd wat voor een team de nr 1 heeft met zijn 1.4miljoen in de bank. Gok op heel veel ADO, Vitesse, wat RKC, Altidore.
Klopt, maar spelers die niet spelen/nooit spelen/beroerd programma hebben kun je toch beter niet laten staan. Al kun je een keer de pech hebben dat je over de breedte minder scoort. Denk dat ik pas rond ronde 6 altijd écht tevreden ben over mijn team en echt bijna alleen maar subtoppers/topspelers van kleinere clubs heb.quote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef SnuggLe het volgende:
Niet te snel/veel wisselen is het devies. Paniekvoetbal. Proberen het grote plaatje in het oog te houden; een team van alleen toppers.
Goed gegokt met Ruiter. 20 puntjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoopvol begin. Robin Ruiter mijn enige speler van deze vrijdag met het maximale resultaat. Winst en de 0 gehouden.
ik doe het iets slechter nogquote:Op zondag 23 september 2012 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tadic 7
Jozefzoon 3
Chevalier 6
Linssen 3
Sneijder 3
Mulder 1
Chery 3
Kalas 2
Van Peppen 2
Drost 2
Zoet 2
----------
34 lullige puntjes dit weekendTel daarbij de 41 van vorig weekend op en ik kom aan een schamele 75
2 spelers ja, en Coutinho is een twijfelgevalquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:43 schreef DeVinger het volgende:
Ik zou de concurrentie natuurlijk niet moeten helpen, maar dit is echt en BOUT opstelling. Verschillende spelers spelen niet eens.
Slot is er tot januari uit, Cziommer is wisselspeler bij Vitesse en Wildschut is tevens zijn basisplaats niet meer zeker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 spelers ja, en Coutinho is een twijfelgeval
Ja Chery kan ik ook echt betalen als ik Cziommer verkoopquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Koop Chery ipv Cziommer ofzo.
Ik gaf maar een voorbeeldquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Chery kan ik ook echt betalen als ik Cziommer verkoop
Ik zie het inderdaad.. Moet ook zeggen dat ik er de laatste tijd niet echt veel tijd in heb gestokenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cziommer is trouwens +/- 1 mil waard, Chery 775.000
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad.. Moet ook zeggen dat ik er de laatste tijd niet echt veel tijd in heb gestokenmaar bedankt voor het opmerken
Wat een droplul, doet ie het weer.quote:Op maandag 24 september 2012 09:01 schreef Bayswater het volgende:
Ben slachtoffer geworden van de enige matige regel in het spel: Penalty veroorzaken door Te Wierik = minpunten penalty veroorzaken, minpunten kaart en in plaats van punten voor de 0, een punt aftrek ivm tegendoelpunt en de 4 punten voor de overwinning zijn verdwenen.
Ja dit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wat een droplul, doet ie het weer.
Iets met ezel en steen.....quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wat een droplul, doet ie het weer.
komt door de tegendoelpuntenquote:Op zondag 30 september 2012 13:33 schreef RW-fan het volgende:
Waarom staat Michel Breuer (NEC) op -3 punten?
Geen geel gekregen, geen eigen doelpunt, geen penalty gemist en geen veroorzaakt.
Ik had het inmiddels zelf al gevonden.quote:Op zondag 30 september 2012 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
komt door de tegendoelpunten
in je teamgeschiedenis staan je punten meteen, terwijl in het klassement het maar enkele malen per dag bijgewerkt wordt. Mocht het na vanavond nog verschillen dan gaan we kijken waar het aan ligt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:03 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb 70 punten behaald (en dat klopt ook als ik de punten van mijn spelers voor deze ronde bij de spelersgeschiedenis bij elkaar op tel), maar in het klassement staat dat ik deze ronde 66 punten heb behaald. Is er dan misschien een wedstrijd nog niet verwerkt ofzo?
Aight, meende me al zoiets te herinneren.quote:Op zondag 30 september 2012 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in je teamgeschiedenis staan je punten meteen, terwijl in het klassement het maar enkele malen per dag bijgewerkt wordt. Mocht het na vanavond nog verschillen dan gaan we kijken waar het aan ligt.
Is iets waar in theorie dit weekend rekening mee gehouden is, omdat er achter de schermen een paar wijzigingen door zijn gevoerd.
Leuk toch, een beetje spanning! We zien het aan het einde wel, moge de beste subleague winnen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:04 schreef Mavcovic het volgende:
De Masters zijn mijn subleague weer gepasseerd. Gelukkig is de speelronde nog niet voorbij
.
Ik vind spanning wel leuk, maar dan wel op de jongensboek manier. Moge mijn subleague aan het einde winnen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:27 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Leuk toch, een beetje spanning! We zien het aan het einde wel, moge de beste subleague winnen!
Oh, had ie een voorzet? Niks van gezien op fcupdate en viquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:25 schreef Qrious het volgende:
Heb er gelukkig nog 37, maar zou Sneijder niet 5 punten ipv 3 moeten hebben met basisplek, gelijkspel en een voorzet..?
Zie het op Eredivisie.nl ook niet staan. Mijn vermoeden is dat Qrious op de 2-2 doelt (Sneijder neemt de vrije trap waaruit uiteindelijk de 2-2 volgt), en de bal komt via een speler van AZ bij Van Mosselveld terecht. Dus geen assist, als ik het tenminste goed heb gezien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, had ie een voorzet? Niks van gezien op fcupdate en vi
Die bedoel ik idd. Als een schot op doel van richting is veranderd is het (over het algemeen) toch ook nog een doelpunt van de oorspronkelijke schutter? Naja tis maar een spelletjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zie het op Eredivisie.nl ook niet staan. Mijn vermoeden is dat Qrious op de 2-2 doelt (Sneijder neemt de vrije trap waaruit uiteindelijk de 2-2 volgt), en de bal komt via een speler van AZ bij Van Mosselveld terecht. Dus geen assist, als ik het tenminste goed heb gezien.
Ik ben daar niet zo blij mee dat ik dat wél heb gedaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef SnuggLe het volgende:
Maar een mooie 3-2 voor Vitesse met 3x Bony vind ik prima. Heb (maar) 1 Vitesse-verdediger. Ben ook blij dat ik was 'vergeten' om Bony te wisselen omdat hij geblesseerd zou zijn. Zorgt toch prima voor de punten op dit moment.
Je bent wel een onwijs grote sukkel als je verdedigers van heerenveen hebt, die zijn immers duur voor wat ze op zullen leverenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:30 schreef Bayswater het volgende:
Je zal Kruiswijk hebben, wordt je even driedubbel genaaid.
Momenteel doen ze het niet rotter dan die van Vitesse. Maar Kruiswijk zou ik ook overslaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent wel een onwijs grote sukkel als je verdedigers van heerenveen hebt, die zijn immers duur voor wat ze op zullen leveren
Inderdaad niet iets om vrolijk van te worden. Al ben ik dan wel vrolijk door Bony.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:30 schreef Bayswater het volgende:
Je zal Kruiswijk hebben, wordt je even driedubbel genaaid.
12 punten, mijn godquote:Chevalier 2
Jozefzoon 0
Tadic (moet nog)
Chery 3
Türk 0
Sneijder 2
Mulder 5
Schilder (moet nog)
Kalas 0
Joppen 0
Velthuizen 0
....die hebben de vorige rondes dikke punten gehaald en staan nu hoog in het klassement!quote:
Wrijf het maar inquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:49 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
....die hebben de vorige rondes dikke punten gehaald en staan nu hoog in het klassement!![]()
Ik heb Altidore nog niet gehad en ik sta toch ook aardig hoog.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:49 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
....die hebben de vorige rondes dikke punten gehaald en staan nu hoog in het klassement!![]()
Met die 0 van PSV ben ik anders wel weer content.quote:Ben zeer tevreden, ondanks een iets mindere ronde vorige week. Maar nu met oa Bony, Toivonen, de nul van Willem 2 en Rosales dik tevreden. Zeker aangezien Vitesse en RKC (en ook Ajax niet te vergeten) punten laten liggen. Was nog mooier geweest als PSV 1 tegendoelpuntje had meegepakt
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb Altidore nog niet gehad en ik sta toch ook aardig hoog.
quote:Met die 0 van PSV ben ik anders wel weer content.
Kan me voorstellen dat je daar van baalt. Is natuurlijk ook niet zo'n goedkope speler, dus je krijgt er aardig wat transferkosten bij. Ach, ik heb Haemhouts van Willem II, winnen ze eens; speelt-ie niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef SnuggLe het volgende:
Wel balen dat ik verplicht Altidore moet wisselen. Gooit mijn plan door elkaar, maarja, dat is het spel. Denk dat ik mijn wissels voor de volgende ronde al wel door heb. Maar volgensmij moet ik nog wat punten erbij krijgen, dus even afwachten of alles gaat lukken.
Nee, als het tekort door de punten van deze ronde zijn wacht dan even af. Kans is groot dat het na bijwerking wel in orde is. Als het tekort door eerdere rondes komen dan kan je het beste kijken waar het tekort door is ontstaan en daar een pm over sturen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:04 schreef DaMart het volgende:
Krijg je ook puntenaftrek als je je team aanpast of zo? Ik mis namelijk 10 punten in het klassement, als je het vergelijkt met het totaal van de rondes tot nu toe.
Dat wist ik al, dat die niet speelde, vandaar de wissel.quote:[b]Op zondag 7 oktober 2012 20:04 schreef ElmarO
Ach, ik heb Haemhouts van Willem II, winnen ze eens; speelt-ie niet.
Zelf eerst maar eens afwachten wat voor budget ik dadelijk heb. Ben in ieder geneigd om m'n twee spelers van Willem II er uit te gaan keilen.
dat dus. pas dan kunnen we kijken of er iets loos isquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, als het tekort door de punten van deze ronde zijn wacht dan even af. Kans is groot dat het na bijwerking wel in orde is. Als het tekort door eerdere rondes komen dan kan je het beste kijken waar het tekort door is ontstaan en daar een pm over sturen.
Dat had ik dus gemist, al had ik daar toch niet meer echt budget voor na m'n wissel Koolwijk-> Toivonen. Althans, d'r zal vast wel wat zijn geweest, maar ik betwijfel of dat de transferkosten waard was geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat wist ik al, dat die niet speelde, vandaar de wissel.
Het was Heamhouts --> Mulder. En dat was toch 7 punten extra.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat had ik dus gemist, al had ik daar toch niet meer echt budget voor na m'n wissel Koolwijk-> Toivonen. Althans, d'r zal vast wel wat zijn geweest, maar ik betwijfel of dat de transferkosten waard was geweest.
Je hebt gelijk. Dat was inderdaad een goede keuze geweest, maar ik had om eerlijk te zijn niet de verwachting dat Willem II zou winnen van RKC en dan zou het zonde van het geld zijn geweest. Ach ja, achteraf kijk je een koe in z'n kont.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Het was Heamhouts --> Mulder. En dat was toch 7 punten extra.
Omdat ik het anders vergeet.quote:
Twee ton ofzo denk ik?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:02 schreef SnuggLe het volgende:
Hier Altidore & Toivonen. Fijn, daar gaat de 'voorsprong', aangezien ik nou be-hoor-lijk veel wisselkosten kwijt ben.
Als je die 2 tarzans in je team hebt staan verdien je het gewoon.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:02 schreef SnuggLe het volgende:
Hier Altidore & Toivonen. Fijn, daar gaat de 'voorsprong', aangezien ik nou be-hoor-lijk veel wisselkosten kwijt ben.
Smoelen!quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:06 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als je die 2 tarzans in je team hebt staan verdien je het gewoon.
Waarschijnlijk goed gegokt voor deze week. Maar komende week kan het zomaar anders zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:54 schreef SnuggLe het volgende:
Moest helaas al wisselen. Onzeker wie er nu in de verdediging van PSV speelt, maar heb de gok maar genomen op Derijck.
Reis in ieder geval al 1x gescoordquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paar wissels:
Reis -> Bony (zul je zien dat die cokesnuiver er nu 3 in pegelt)
Misidjan -> Finnbogason
Te Wierik -> Beugelsdijk
Foor -> Chery (ik ben om)
Aanval is nu voldoende, verdediging en middenveld moeten nog een paar keer aangepakt worden tot aan de winterstop. Turk
Ja hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:14 schreef Sjaan-P het volgende:
Is er een bonus als je hele elftal geel pakt?
22 puntjes...quote:Tadic 3
Chevalier (moet nog)
Finnbogason (moet nog)
Chery (moet nog)
Türk (moet nog)
Sneijder (moet nog)
Schilder 2
Kalas 7
Joppen (moet nog)
Velthuizen 8
Lekker, met volledig ADO en Vitesse. Pakt nu goed uit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:14 schreef Bontekoe1982 het volgende:
58 punten. en nu nu nog 4 spelers te gaan
Vitesse pakt wel goed uit. maar ado bakt er niet veel van.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:29 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Lekker, met volledig ADO en Vitesse. Pakt nu goed uit.
Hmm...had ook meer Vitesse mogen kopen toch. Ach ja, shit happens.
Turk en Joppen hebben gescoord.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu nog wachten op Finnbogason, Türk, Joppen, Chevalier en Sneijder
Weet ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Turk en Joppen hebben gescoord.
Joppenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Turk en Joppen hebben gescoord.
46, heuj.quote:Tadic 3
Chevalier 5
Finnbogason 7
Chery 2
Türk 6
Sneijder 0
Schilder 2
Kalas 7
Joppen 4
Velthuizen 8
7 punten met nog 7 spelers te gaanquote:Chery 5
Türk 2
Joppen -2
Holla scoorde een penalty = +2 en dus totaal 7...quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wuytens 9
Toornstra 5
Holla 9
------------------ +
14
9
------------------+
23
Met nog Zoet, Broerse, Martina, Sneijder, Clasie, Jozefzoon, Chevalier & Tadic te gaan
Doelpunt is toch hetzelfde als een pingel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:10 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Holla scoorde een penalty = +2 en dus totaal 7...
Nope, pingel = 2.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doelpunt is toch hetzelfde als een pingel?
31 met nog 2 te gaan, jeuj.quote:Tadic 8
Chevalier 0
Finnbogason 6
Chery 5
Türk 2
Sneijder 1
Joppen -2
Schilder 9
Kalas (moet nog)
Velthuizen (moet nog)
109 puntjes totaal deze rondequote:
Goeie speler, heb ik lang onderschat. Probeer hem binnen nu en een paar weken in m'n team te werkenquote:
89 punten hier. Was vergeten te wisselen voor afgelopen ronde. Dankzij Gouriye heb ik toch nog wat puntjes verzameldquote:
Ik heb eigenlijk geen keus om Ginkel en Bony gewoon te laten staan. Ik overwoog Ginkel -> Gouriye maar Heracles heeft 2 lastige uitpotjes.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Bayswater het volgende:
Benieuwd wat de mensen doen die veel Vitesse hebben met Ajax en Twente nu op het programma.
Ik heb Velthuizen en Kalas, denk dat die er wel uit gaan. Moet nog maar zien wie ik ervoor in de plaats zetquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Bayswater het volgende:
Benieuwd wat de mensen doen die veel Vitesse hebben met Ajax en Twente nu op het programma.
Die keeper van ze is niet duur in ieder geval.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Utreg lijkt me wel fijn om wat spelers van te hebben, gezien het rooster.
Wilde voor Grunn gaan, maar dat is duur.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Utreg lijkt me wel fijn om wat spelers van te hebben, gezien het rooster.
Iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die keeper van ze is niet duur in ieder geval.
AZ en Groningen. Maar paniekvoetbal kon inderdaad alleen met 5%. Met 8% verlies je daar teveel aan. En ik moet al 3 wissels doen komende ronde.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef SnuggLe het volgende:
Zou wel paniekvoetbal zijn om ineens alles van Vitesse te wisselen. Kost ook veel transferkosten. Het is een lastige ronde komende keer. Ik zou zeggen PSV en AZ aardig, maar met PSV weet je het nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |