in je teamgeschiedenis staan je punten meteen, terwijl in het klassement het maar enkele malen per dag bijgewerkt wordt. Mocht het na vanavond nog verschillen dan gaan we kijken waar het aan ligt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:03 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb 70 punten behaald (en dat klopt ook als ik de punten van mijn spelers voor deze ronde bij de spelersgeschiedenis bij elkaar op tel), maar in het klassement staat dat ik deze ronde 66 punten heb behaald. Is er dan misschien een wedstrijd nog niet verwerkt ofzo?
Aight, meende me al zoiets te herinneren.quote:Op zondag 30 september 2012 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in je teamgeschiedenis staan je punten meteen, terwijl in het klassement het maar enkele malen per dag bijgewerkt wordt. Mocht het na vanavond nog verschillen dan gaan we kijken waar het aan ligt.
Is iets waar in theorie dit weekend rekening mee gehouden is, omdat er achter de schermen een paar wijzigingen door zijn gevoerd.
Leuk toch, een beetje spanning! We zien het aan het einde wel, moge de beste subleague winnen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:04 schreef Mavcovic het volgende:
De Masters zijn mijn subleague weer gepasseerd. Gelukkig is de speelronde nog niet voorbij
.
Ik vind spanning wel leuk, maar dan wel op de jongensboek manier. Moge mijn subleague aan het einde winnen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:27 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Leuk toch, een beetje spanning! We zien het aan het einde wel, moge de beste subleague winnen!
Oh, had ie een voorzet? Niks van gezien op fcupdate en viquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:25 schreef Qrious het volgende:
Heb er gelukkig nog 37, maar zou Sneijder niet 5 punten ipv 3 moeten hebben met basisplek, gelijkspel en een voorzet..?
Zie het op Eredivisie.nl ook niet staan. Mijn vermoeden is dat Qrious op de 2-2 doelt (Sneijder neemt de vrije trap waaruit uiteindelijk de 2-2 volgt), en de bal komt via een speler van AZ bij Van Mosselveld terecht. Dus geen assist, als ik het tenminste goed heb gezien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, had ie een voorzet? Niks van gezien op fcupdate en vi
Die bedoel ik idd. Als een schot op doel van richting is veranderd is het (over het algemeen) toch ook nog een doelpunt van de oorspronkelijke schutter? Naja tis maar een spelletjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zie het op Eredivisie.nl ook niet staan. Mijn vermoeden is dat Qrious op de 2-2 doelt (Sneijder neemt de vrije trap waaruit uiteindelijk de 2-2 volgt), en de bal komt via een speler van AZ bij Van Mosselveld terecht. Dus geen assist, als ik het tenminste goed heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |