2 spelers ja, en Coutinho is een twijfelgevalquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:43 schreef DeVinger het volgende:
Ik zou de concurrentie natuurlijk niet moeten helpen, maar dit is echt en BOUT opstelling. Verschillende spelers spelen niet eens.
Slot is er tot januari uit, Cziommer is wisselspeler bij Vitesse en Wildschut is tevens zijn basisplaats niet meer zeker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 spelers ja, en Coutinho is een twijfelgeval
Ja Chery kan ik ook echt betalen als ik Cziommer verkoopquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Koop Chery ipv Cziommer ofzo.
Ik gaf maar een voorbeeldquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Chery kan ik ook echt betalen als ik Cziommer verkoop
Ik zie het inderdaad.. Moet ook zeggen dat ik er de laatste tijd niet echt veel tijd in heb gestokenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cziommer is trouwens +/- 1 mil waard, Chery 775.000
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad.. Moet ook zeggen dat ik er de laatste tijd niet echt veel tijd in heb gestokenmaar bedankt voor het opmerken
Wat een droplul, doet ie het weer.quote:Op maandag 24 september 2012 09:01 schreef Bayswater het volgende:
Ben slachtoffer geworden van de enige matige regel in het spel: Penalty veroorzaken door Te Wierik = minpunten penalty veroorzaken, minpunten kaart en in plaats van punten voor de 0, een punt aftrek ivm tegendoelpunt en de 4 punten voor de overwinning zijn verdwenen.
Ja dit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wat een droplul, doet ie het weer.
Iets met ezel en steen.....quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wat een droplul, doet ie het weer.
komt door de tegendoelpuntenquote:Op zondag 30 september 2012 13:33 schreef RW-fan het volgende:
Waarom staat Michel Breuer (NEC) op -3 punten?
Geen geel gekregen, geen eigen doelpunt, geen penalty gemist en geen veroorzaakt.
Ik had het inmiddels zelf al gevonden.quote:Op zondag 30 september 2012 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
komt door de tegendoelpunten
in je teamgeschiedenis staan je punten meteen, terwijl in het klassement het maar enkele malen per dag bijgewerkt wordt. Mocht het na vanavond nog verschillen dan gaan we kijken waar het aan ligt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:03 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb 70 punten behaald (en dat klopt ook als ik de punten van mijn spelers voor deze ronde bij de spelersgeschiedenis bij elkaar op tel), maar in het klassement staat dat ik deze ronde 66 punten heb behaald. Is er dan misschien een wedstrijd nog niet verwerkt ofzo?
Aight, meende me al zoiets te herinneren.quote:Op zondag 30 september 2012 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in je teamgeschiedenis staan je punten meteen, terwijl in het klassement het maar enkele malen per dag bijgewerkt wordt. Mocht het na vanavond nog verschillen dan gaan we kijken waar het aan ligt.
Is iets waar in theorie dit weekend rekening mee gehouden is, omdat er achter de schermen een paar wijzigingen door zijn gevoerd.
Leuk toch, een beetje spanning! We zien het aan het einde wel, moge de beste subleague winnen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:04 schreef Mavcovic het volgende:
De Masters zijn mijn subleague weer gepasseerd. Gelukkig is de speelronde nog niet voorbij
.
Ik vind spanning wel leuk, maar dan wel op de jongensboek manier. Moge mijn subleague aan het einde winnen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:27 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Leuk toch, een beetje spanning! We zien het aan het einde wel, moge de beste subleague winnen!
Oh, had ie een voorzet? Niks van gezien op fcupdate en viquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:25 schreef Qrious het volgende:
Heb er gelukkig nog 37, maar zou Sneijder niet 5 punten ipv 3 moeten hebben met basisplek, gelijkspel en een voorzet..?
Zie het op Eredivisie.nl ook niet staan. Mijn vermoeden is dat Qrious op de 2-2 doelt (Sneijder neemt de vrije trap waaruit uiteindelijk de 2-2 volgt), en de bal komt via een speler van AZ bij Van Mosselveld terecht. Dus geen assist, als ik het tenminste goed heb gezien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, had ie een voorzet? Niks van gezien op fcupdate en vi
Die bedoel ik idd. Als een schot op doel van richting is veranderd is het (over het algemeen) toch ook nog een doelpunt van de oorspronkelijke schutter? Naja tis maar een spelletjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zie het op Eredivisie.nl ook niet staan. Mijn vermoeden is dat Qrious op de 2-2 doelt (Sneijder neemt de vrije trap waaruit uiteindelijk de 2-2 volgt), en de bal komt via een speler van AZ bij Van Mosselveld terecht. Dus geen assist, als ik het tenminste goed heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |