Ach, ik had al veel RKC, en gezien het opportunistische spel gokte ik op gelijkspel... achja, volgende week krijgen ze VVV op bezoek ofzo, haal ik daar m'n punten welquote:Op zondag 16 september 2012 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RKC uit bij Ajax gokken is dan ook niet heel.. verstandig.
Je mag nog blij zijn met Chery. Ik denk iedere keer maar weer 'een keer zal z'n geluk over zijn'
Ik heb al m'n RKC er juist uitgeknikkerd (op Chevalier na) dus laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 16 september 2012 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik had al veel RKC, en gezien het opportunistische spel gokte ik op gelijkspel... achja, volgende week krijgen ze VVV op bezoek ofzo, haal ik daar m'n punten wel
Alsjeblieft.quote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand die voor mij de punten uit kan rekenen?
Zoet (RKC) - 0
Conboy (NEC) - 1
Luijckx (NAC) - 0
Te Wierik (Heracles) - 5
Wuytens (Utrecht) - 9
Otsu (VVV) - 0
Sneijder (RKC) - 2
Marecek (Heerenveen) - 2
Bony (Vitesse) - 5
Platje (NEC) - 6
Chevalier (RKC) - 2
Totaal: 32 punten.
Chery hebben vanaf week 1 levert ONWIJS veel punten op. En dat terwijl ik 'm in eerste instantie in m'n team hadquote:Op zondag 16 september 2012 23:59 schreef DeVinger het volgende:
Die goedkope spelertjes bij iedereen doen het veel te goed, waardoor iedereen volgens mij goed presteert. Ofwel met slechte spelers die een assist of goaltje meepikken, ofwel met pak 'm beet een Altidore.
Heb hetzelfde (met profcoach).quote:Op maandag 17 september 2012 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chery hebben vanaf week 1 levert ONWIJS veel punten op. En dat terwijl ik 'm in eerste instantie in m'n team hadIk ben boos, want vorig seizoen had ik 'm tijden in m'n team en wilde ie maar niet
Wie het laatst lacht...quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:56 schreef SnuggLe het volgende:
Lekker, nog steeds vijfde, helemaal prima!
En in de top 5, 4 man uit de subleague, dat is helemaal![]()
![]()
Om (bijna) met een niet nader te noemen trainer te spreken: "Zijn wij nou zo goed, of zijn jullie nou zo slecht?"
We hanteren de uitslagen zoals die voor het opengaan van de manager bekend zijn, tenzij het een invoerfout betreft. Hiermee willen we voorkomen dat mensen bevoor- of benadeeld worden. Oftewel, wat Bayswater zegtquote:Op maandag 17 september 2012 19:37 schreef RubenSosa het volgende:
Gele kaart van v.Aanholt is ingetrokken. Gaat dit ook gecorrigeerd worden in de voetbalmanager?
Correct. En de mensen die op één paard gokken vallen vroeg of laat ook wel door de mand (bijvoorbeeld ik een paar seizoenen terug, toen ik top10 stond en na de winterstop het geduld niet meer kon opbrengen, alles op AZ gooide en heel snel afzakte). Alleen nu is het jammer dat die koopjes of een club als Vitesse het zo goed doen/doet. Want dan zijn blijven de goede keuzes onbelichtquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef SnuggLe het volgende:
Niet te snel/veel wisselen is het devies. Paniekvoetbal. Proberen het grote plaatje in het oog te houden; een team van alleen toppers.
Nee ok, dan doe ik de keuze voor Vitesse wat te niet. Want qua prijs van de spelers is dat geen gokken maar een bewuste keuze idd.quote:Op maandag 17 september 2012 23:06 schreef SnuggLe het volgende:
Dat kan je aan het eind pas zeggen. Mogelijk blijft Vitesse winnen en worden ze tweede ofzo. Dan is het gewoon een goede keuze.
Wel benieuwd wat voor een team de nr 1 heeft met zijn 1.4miljoen in de bank. Gok op heel veel ADO, Vitesse, wat RKC, Altidore.
Klopt, maar spelers die niet spelen/nooit spelen/beroerd programma hebben kun je toch beter niet laten staan. Al kun je een keer de pech hebben dat je over de breedte minder scoort. Denk dat ik pas rond ronde 6 altijd écht tevreden ben over mijn team en echt bijna alleen maar subtoppers/topspelers van kleinere clubs heb.quote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef SnuggLe het volgende:
Niet te snel/veel wisselen is het devies. Paniekvoetbal. Proberen het grote plaatje in het oog te houden; een team van alleen toppers.
Goed gegokt met Ruiter. 20 puntjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoopvol begin. Robin Ruiter mijn enige speler van deze vrijdag met het maximale resultaat. Winst en de 0 gehouden.
ik doe het iets slechter nogquote:Op zondag 23 september 2012 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tadic 7
Jozefzoon 3
Chevalier 6
Linssen 3
Sneijder 3
Mulder 1
Chery 3
Kalas 2
Van Peppen 2
Drost 2
Zoet 2
----------
34 lullige puntjes dit weekendTel daarbij de 41 van vorig weekend op en ik kom aan een schamele 75
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |