Ja!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Gaf van Peppen de Assist op Braber??? Dat zouden 4 punten extra zijn.
Ja die speeldequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er vanuit gaande dat Cuco speelde -> 27 punten op 3 ballers.
Funkyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:49 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Dan heb ik 28 punten met 3 spelers
Wie heb je? Ik nl. 29 van Zoet, Drost, Sneijder, Chevalierquote:
Ik heb Zoet, Martina, Sneijder en Chevalierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie heb je? Ik nl. 29 van Zoet, Drost, Sneijder, Chevalier
Thuis tegen Heracles? Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:29 schreef SnuggLe het volgende:
Ach, volgende week krijgen ze 3-2 op de klote.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thuis tegen Heracles? Ik hoop het niet.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef Bontekoe1982 het volgende:
2-0 moisander. laat ik hem nu net in mijn team hebben
Wtf?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
12 punten van Toornstra
5 van Holla
29 PUNTEN VAN 4 RKC-Spelers
2 van Broerse
==========
48 punten van 7 spelers.
Dijks speelde niet.
==================
Nog 3 spelers in actie morgen met Tadic, Misidjan & Vossebelt.
Is best mogelijk met wat verdedigers die de nul pakken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf?![]()
Over 2 speelronden gezien bedoel je?
Dit weekend dus 49 punten, niet slechtquote:Tadic 7
Altidore 3
Chevalier 5
Mulder 2
Sneijder 5
Linssen 1
Holla 5
Van Buuren 0
Yoshida 2
Drost 9
Zoet 10
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die Pietje Velthuizen hebben gaan blij zijn: kerel heeft gewoon 15 punten gehaald
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die Pietje Velthuizen hebben gaan blij zijn: kerel heeft gewoon 15 punten gehaald
Heeft hij ook een assist dan? Netjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:44 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Heeft hij ook een assist dan? Netjes
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:49 schreef Bontekoe1982 het volgende:
72 punten dit weekend. niet slecht dacht ik zo. al baal ik nu wel dat ik velthuizen op het laatste moment gewisseld heb. Maar ja ff zien hoe en wat volgende week. want dan krijgt vitesse feyenoord uit. en rkc thuis tegen heracles.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Heule lange bal op Reis, en die scoorde, dus
[..]hoe flik je dat?
hoe ik dat flik??quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Heule lange bal op Reis, en die scoorde, dus
[..]hoe flik je dat?
Bazigquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:27 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
[..]
hoe ik dat flik??
van peppen assist en de 0 gehouden
moisander de 0 gehouden en doelpunt
zoet de 0 gehouden
kalas de 0 gehouden
bony assist
en de rest een basisplaats een overwinning en een gelijkspel
Volgens mijj heeft niemand nog punten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:24 schreef Fok-it het volgende:
Nog meer mensen Waarbij de punten er nog niet bij staan?
Rustig aan joh. Komt allemaal goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:30 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Volgens mijj heeft niemand nog punten.
Ze zijn dit jaar niet zo snel met alles bij werken
Ik mis nog punten van Broerse en Tadicquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rustig aan joh. Komt allemaal goed
klopt, maar het maakt in principe niet uit of ze nu vandaag, morgen of volgend ingevoerd worden, want je krijgt ze toch welquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis nog punten van Broerse en Tadic
Ach gossiemetossiepossie tochquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis nog punten van Broerse en Tadic
Dan kun je ook nog zakkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 08:04 schreef SnuggLe het volgende:
Nu 6e, maar wellicht nog wat omhoog aangezien ik nog punten van Nelom moet krijgen.
Het zou zo maar kunnen, maar ik verwacht van niet ;-)quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:30 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Dan kun je ook nog zakken
Moeten nog 3 wedstrijden ingevoerd worden...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:56 schreef SnuggLe het volgende:
Om (bijna) met een niet nader te noemen trainer te spreken: "Zijn wij nou zo goed, of zijn jullie nou zo slecht?"
inderdaadquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:04 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]Ga maar weer masturberen voor de spiegel
Doe eens niet zo triest joh met dat gewijs naar jezelf en je subleague. Er zijn ook mensen die een subleague voor het plezier doen met elkaar onderling. Dat gedrag van ''kijk eens hoe goed ik/wij zijn'' vind ik maar triest.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:56 schreef SnuggLe het volgende:
Lekker, nog steeds vijfde, helemaal prima!
En in de top 5, 4 man uit de subleague, dat is helemaal![]()
![]()
Om (bijna) met een niet nader te noemen trainer te spreken: "Zijn wij nou zo goed, of zijn jullie nou zo slecht?"
Triest? Is toch leuk een beetje gezonde competitiequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo triest joh met dat gewijs naar jezelf en je subleague. Er zijn ook mensen die een subleague voor het plezier doen met elkaar onderling. Dat gedrag van ''kijk eens hoe goed ik/wij zijn'' vind ik maar triest.
Verdediger als je gokt op de 0 houden, middenvelder als je voor evt. goals/assists gaatquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Even een vraag hier droppen. Ik speel momenteel 4-3-3 en ik wil bij de volgende speelronde een wissel toepassen. Ik zit nu te twijfelen tussen een betere verdediger of een extra middenvelder. Wat kan ik het beste doen?
Vanwege het risico en de hoge wisselgevoeligheid van verdedigers is het verstandig om in het begin van de competitie met zo min mogelijk verdedigers te spelen. Overigens is pas sinds de puntenverhoging vorig jaar voor verdedigers het verstandig om eventueel voor 4 of zelfs 5 verdedigers te gaan tijdens het einde van de competitiequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verdediger als je gokt op de 0 houden, middenvelder als je voor evt. goals/assists gaatIk speel eigenlijk altijd 3-4-3.
Iedereen weet toch wel dat die subleague jaarlijks de winst behaalt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo triest joh met dat gewijs naar jezelf en je subleague. Er zijn ook mensen die een subleague voor het plezier doen met elkaar onderling. Dat gedrag van ''kijk eens hoe goed ik/wij zijn'' vind ik maar triest.
Bedankt voor je antwoord.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdediger als je gokt op de 0 houden, middenvelder als je voor evt. goals/assists gaatIk speel eigenlijk altijd 3-4-3.
Als je dan een keer gaat trollen doe het dan goedquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:43 schreef SnuggLe het volgende:
Lol, geniaal. Blijkbaar raak ik een gevoelige snaar met wat getroll?![]()
Mensen laten zich wel kennen
Ja die kan ik mij nog wel herinnerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:29 schreef Bayswater het volgende:
Zelfs terwijl Smolov een keer op het wedstrijdformulier als doelpuntenmaker stond werd vi geloof ik met Van Leerdam aangehouden.
uiteraard. Je krijgt gewoon de punten die jou toekomenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:46 schreef NikeyAjax het volgende:
Wat is het gevolg als een van mijn spelers vandaag nog vertrekt naar het buitenland, krijg ik dit weeked nog wel punten voor de overige spelers in mijn team?
ik 4 voor jens en dannyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2 puntjes erbij voor Holla, jeuj.
RKC en Vitesse zijn normaal de puntenkanonnen. Mocht Vitesse winnen zijn die mensen blij, vooral als ze de 0 houden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef SnuggLe het volgende:
Joh, je weet gezien de wedstrijden dat dit een mindere week wordt. Dat hebben de meeste.
Zelf nu redt Malki voor mij nog wat punten. 17 punten met 5 spelers.
Morgen gaat het niet veel meer worden met clubs die tegen elkaar moeten waar ik spelers van heb.
Iemand die 3, 4 man van Vitesse heeft kan z'n weekend aardig redden als die van Feyenoord winnen. Ik heb er ook een paar, dus hoop wel dat ze winnen, maar dat Feyenoord wel even scoort. (al is dat juist bij Feyenoord lastig)quote:Op zondag 2 september 2012 09:10 schreef Bayswater het volgende:
Denk dat iedereen het ruk doet deze ronde. Doet iemand het wel goed dan deed hij het voorheen beroerd (NEC en Roda opstellers bijvoorbeeld).
ADO heeft het voor mij verziekt dit weekend.
Klopt. En toch hebben de meeste mensen op 3 clubs gegokt: RKC, Vitesse of ADO. (die was ik vergeten te noemen) Zijn vast wat uitzonderingen, maar die hebben vorige week punten verloren.quote:Op zondag 2 september 2012 11:21 schreef SnuggLe het volgende:
"Normaal"? We hebben 3 wedstrijden gespeeld.
Je weet tegen wie Vitesse moet nu?
23 punten, mijn godquote:Tadic 5
Chevalier: 3
Altidore 2
Sneijder 6
Mulder: 2
Linssen 2
Holla 2
Drost: 2
Yoshida -
Van Buuren: -3
Zoet: 2
Zie je. De hele defensie van Vitesse is dus +15 punten waard.quote:Op zondag 2 september 2012 11:21 schreef SnuggLe het volgende:
"Normaal"? We hebben 3 wedstrijden gespeeld.
Je weet tegen wie Vitesse moet nu?
2quote:Op zondag 9 september 2012 16:36 schreef DeVinger het volgende:
Ik vind het maar saai dat interlandvoetbal
RKC uit bij Ajax gokken is dan ook niet heel.. verstandig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tadic 7
Chevalier 2
Jozefzoon 2
Chery 12
Mulder 0
Linssen 2
Sneijder 2
Kalas (moet nog spelen)
Van Peppen 0
Drost 0
Zoet 0
Ook wel een beetje erg jammer