ik 4 voor jens en dannyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2 puntjes erbij voor Holla, jeuj.
RKC en Vitesse zijn normaal de puntenkanonnen. Mocht Vitesse winnen zijn die mensen blij, vooral als ze de 0 houden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef SnuggLe het volgende:
Joh, je weet gezien de wedstrijden dat dit een mindere week wordt. Dat hebben de meeste.
Zelf nu redt Malki voor mij nog wat punten. 17 punten met 5 spelers.
Morgen gaat het niet veel meer worden met clubs die tegen elkaar moeten waar ik spelers van heb.
Iemand die 3, 4 man van Vitesse heeft kan z'n weekend aardig redden als die van Feyenoord winnen. Ik heb er ook een paar, dus hoop wel dat ze winnen, maar dat Feyenoord wel even scoort. (al is dat juist bij Feyenoord lastig)quote:Op zondag 2 september 2012 09:10 schreef Bayswater het volgende:
Denk dat iedereen het ruk doet deze ronde. Doet iemand het wel goed dan deed hij het voorheen beroerd (NEC en Roda opstellers bijvoorbeeld).
ADO heeft het voor mij verziekt dit weekend.
Klopt. En toch hebben de meeste mensen op 3 clubs gegokt: RKC, Vitesse of ADO. (die was ik vergeten te noemen) Zijn vast wat uitzonderingen, maar die hebben vorige week punten verloren.quote:Op zondag 2 september 2012 11:21 schreef SnuggLe het volgende:
"Normaal"? We hebben 3 wedstrijden gespeeld.
Je weet tegen wie Vitesse moet nu?
23 punten, mijn godquote:Tadic 5
Chevalier: 3
Altidore 2
Sneijder 6
Mulder: 2
Linssen 2
Holla 2
Drost: 2
Yoshida -
Van Buuren: -3
Zoet: 2
Zie je. De hele defensie van Vitesse is dus +15 punten waard.quote:Op zondag 2 september 2012 11:21 schreef SnuggLe het volgende:
"Normaal"? We hebben 3 wedstrijden gespeeld.
Je weet tegen wie Vitesse moet nu?
2quote:Op zondag 9 september 2012 16:36 schreef DeVinger het volgende:
Ik vind het maar saai dat interlandvoetbal
RKC uit bij Ajax gokken is dan ook niet heel.. verstandig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tadic 7
Chevalier 2
Jozefzoon 2
Chery 12
Mulder 0
Linssen 2
Sneijder 2
Kalas (moet nog spelen)
Van Peppen 0
Drost 0
Zoet 0
Ook wel een beetje erg jammer