2 spelers ja, en Coutinho is een twijfelgevalquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:43 schreef DeVinger het volgende:
Ik zou de concurrentie natuurlijk niet moeten helpen, maar dit is echt en BOUT opstelling. Verschillende spelers spelen niet eens.
Slot is er tot januari uit, Cziommer is wisselspeler bij Vitesse en Wildschut is tevens zijn basisplaats niet meer zeker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 spelers ja, en Coutinho is een twijfelgeval
Ja Chery kan ik ook echt betalen als ik Cziommer verkoopquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Koop Chery ipv Cziommer ofzo.
Ik gaf maar een voorbeeldquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Chery kan ik ook echt betalen als ik Cziommer verkoop
Ik zie het inderdaad.. Moet ook zeggen dat ik er de laatste tijd niet echt veel tijd in heb gestokenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cziommer is trouwens +/- 1 mil waard, Chery 775.000
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad.. Moet ook zeggen dat ik er de laatste tijd niet echt veel tijd in heb gestokenmaar bedankt voor het opmerken
Wat een droplul, doet ie het weer.quote:Op maandag 24 september 2012 09:01 schreef Bayswater het volgende:
Ben slachtoffer geworden van de enige matige regel in het spel: Penalty veroorzaken door Te Wierik = minpunten penalty veroorzaken, minpunten kaart en in plaats van punten voor de 0, een punt aftrek ivm tegendoelpunt en de 4 punten voor de overwinning zijn verdwenen.
Ja dit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wat een droplul, doet ie het weer.
Iets met ezel en steen.....quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wat een droplul, doet ie het weer.
komt door de tegendoelpuntenquote:Op zondag 30 september 2012 13:33 schreef RW-fan het volgende:
Waarom staat Michel Breuer (NEC) op -3 punten?
Geen geel gekregen, geen eigen doelpunt, geen penalty gemist en geen veroorzaakt.
Ik had het inmiddels zelf al gevonden.quote:Op zondag 30 september 2012 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
komt door de tegendoelpunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |