Laptop/netbook masterrace.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Smartphones is waardoor ik nog op vakantie kon FOK!en. Een beetje meer respect graag.
Al heb ik liever een fysieke agenda.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:57 schreef Arashimashou het volgende:
Smartphones zijn heel interessant.
Wachten op UTWoots.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sword art online is uit binnenhengelen of wachten op de masterlijke UTWoots
Binnenhengelen als je 'm vanavond gaat kijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sword art online is uit binnenhengelen of wachten op de masterlijke UTWoots
Koefnoen, dus morgen kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Binnenhengelen als je 'm vanavond gaat kijken.
Ben ik de enige die Koefnoen helemaal niet grappig vind?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:34 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het wordt wel minder grappig.
Ooit was het beter.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Koefnoen helemaal niet grappig vind?
Eens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ooit was het beter.
Maar alles beter dan Jeroen van Koningsbrugge, Paul de Leeuw, Carlo en Irene, Tineke Schouten.
Ik heb het vanaf het begin een leuke serie gevondenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
Al die tanks en mecha's in muv luv
Jajaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf het begin een leuke serie gevonden
Zelfs terwijl ik helemaal niet zo'n mecha fan ben.
Verhaal is wel interessant opzich net ep 1 gezien ga het zeker volgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf het begin een leuke serie gevonden
Zelfs terwijl ik helemaal niet zo'n mecha fan ben.
Hmm, mij benieuwenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef Klipnap het volgende:
Deze Koefnoen aflevering was wel leuk. Ik denk dat Robin de eerste sketch geniaal zou vinden
Whut?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:56 schreef Easymodo het volgende:
Morgen naar Abunai, ik ben benieuwd.
Beetje druk hier met FOK!kers die in of naar Japan (geweest) zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:35 schreef NeeEcht het volgende:
3 weken japan wasNu thuis zitten met een leeg gevoel en terug willen
Eerst maar weer eens gaan sparenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Beetje druk hier met FOK!kers die in of naar Japan (geweest) zijn.
Zullen we een meet doen daaro?
Waar was je naar toe?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:36 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Eerst maar weer eens gaan sparen
Twee weken in Osaka verbleven (Tennōji-ku) en de laatste week in Tokyo (Shinjuku-ku) vanuit hier allemaal side-trips gedaan door heel japan heen hiroshima, kyoto , kobe, himeji voornamelijk met shinkansen. in het weekend wezen stappen in Shinsaibashi ( in Osaka ) en Roppongi in Tokyo dat zijn zo'n beetje de uitgaans gebieden in die twee steden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar was je naar toe?
Mogen we wat weten over je reis?
Was niet je eerste keer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:43 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Twee weken in Osaka verbleven (Tennōji-ku) en de laatste week in Tokyo (Shinjuku-ku) vanuit hier allemaal side-trips gedaan door heel japan heen hiroshima, kyoto , kobe, himeji voornamelijk met shinkansen. in het weekend wezen stappen in Shinsaibashi ( in Osaka ) en Roppongi in Tokyo dat zijn zo'n beetje de uitgaans gebieden in die twee steden.
Ben je ook in Akihabara geweest?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:50 schreef NeeEcht het volgende:
Was wel de eerste keer voor mij maar was met 4 vrienden en 2 daar van waren al eens in japan geweest.
Thanks!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:03 schreef NeeEcht het volgende:
Ebookers.nl op aanraden van een vriend die maken dan een reservering en dan kan je gewoon inchecken online of op het vliegveld
Dit vat alles samen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:34 schreef Qunix het volgende:
Thermae Romae uit... Best lachen eigenlijk
Jammer dat het een flash animation is.
Hehe, daar zal ik me maar niet aan wagen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Even de laagst gewaarderde anime op MAL bekeken, mars of destruction. Inderdaad erg slecht
Een teken van Godquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
wil ik naar de kerk gaan vanmiddag,heb ik last van diarree
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Even de laagst gewaarderde anime op MAL bekeken, mars of destruction. Inderdaad erg slecht
Klinkt goed.quote:This is by far the anime medium's magnum opus. Mars of Destruction is the best animated movie I've seen in years, if not ever. In terms of science-fiction related media, this blows other greats such as Heinlein's works, Battlestar Galactica, and Neon Genesis Evangelion out of the water. Truly an experience I will never forget, and oh, what an experience it was!
Story: 10/10
This film is highly philosophical. I actually felt regret when the Big Bad Ancient Guy told Random Armored Cop Dude that the humans were the true invaders of Earth. This plot twist was stunning and, on the whole, thought-provoking. It was like something written by Kafka.
Art/Animation: 10/10
This movie is so amazing that it actually makes DEEN's animation look like Madhouse by comparison. It gave me more appreciation for other anime titles! I love you, Mars Of Destruction!!!
Sound: 10/10
The voice acting is absolutely perfect. When the characters yell each other's names repeatedly you will FEEL the emotion. The OST recorded by Beethoven himself is also marvelous. He did an excellent job, as always.
Characters: 10/10
The characters are all equally well-done, from Green Hair Girl to Blue Hair Girl; it's so easy to tell them apart! I especially enjoyed the doctor's dialogue, as I would not have known that the girl whose head exploded was dead without his helpful reminder that "she won't make it."
Enjoyment: 10/10
This picture is absolutely riveting on every level! I could watch it over and over and never get bored!
Overall: 10/10
Run, don't walk, to your nearest YouTube to catch this masterpiece as soon as possible! You won't regret it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:29 schreef Klipnap het volgende:
FKING KIRITO MOORDENAAR FUCK YOUMeh... heb nog geen zin om te kijken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuke episode hoor. Eindelijk het hoofdplot.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Meh... heb nog geen zin om te kijken....
?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken gaatquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel leuke episode hoor. Eindelijk het hoofdplot.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
?Was niet bedoeld voor dit topic...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Hmm...quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als je dat niet doet hakt Asuna je in stukjes.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm...
Misschien moet ik SOA toch weer oppakken.
Hmm... It can't be helped.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als je dat niet doet hakt Asuna je in stukjes.
[ afbeelding ]
Gr.
quote:
SPOILER: Anime Cliché ten topOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ik mis O_W's anime cliché #[welkdanook] posts een beetje.SPOILER: Anime Cliché ten topOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik hoop dat dat een seizoen 2 gaat worden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:05 schreef Arashimashou het volgende:
Man... die gasten in SAO zullen straks wel moeite hebben met reintegratie in de samenleving zeg.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ik zit me net iets raars te bedenken over SOA, maar ik hou het denk ik voor meSPOILER: Anime Cliché ten topOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit me net iets raars te bedenken over SOA, maar ik hou het denk ik voor me
Ik heb hem gezien. Overrated.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Ik ga Inglourious Basterds kijken. Arriverdechi.
nog niet gezienquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien. Overrated.
Veel plezier
Ik hoop voor je dat het niet regentquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
nog niet gezien
*1.5 pond karbonade aan het grillen*
Tot nu toe geniaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien. Overrated.
Veel plezier
Kokoro Connect vind ik wel tof, maar ik weet niet of jij dat zo geweldig vindt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de moeite waard dit seizoen? Ik ben een beetje in een animeblock, kijk een serie die wel goed is maar waar ik telkens geen zin in heb. Verder alleen hunter x hunter en wat shit on hold waar ik dus ook niet aan toe kom.
pff, hij heeft alleen maar in een studiotje rond gelopen, kan iedereenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Space Brothers is de leukse nog lopende serie op het moment. Over Space Bros en dus ruimtevaart gesproken. Neil Armstrong is gisteren overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Clannad + Clannad ASquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de moeite waard dit seizoen? Ik ben een beetje in een animeblock, kijk een serie die wel goed is maar waar ik telkens geen zin in heb. Verder alleen hunter x hunter en wat shit on hold waar ik dus ook niet aan toe kom.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
pff, hij heeft alleen maar in een studiotje rond gelopen, kan iedereenDE MAANLANDING WAS EEN HOAX!!!! KENNEDY IS NIET ECHT DOOD!!! JOHN LENNON IS EEN RUIMTEWEZEN!!! DE BILDERBERGJES BEHEERSEN ONS ONDERBEWUSTE MET CHEMTRAILS!!! OBAMA IS DE ANTI-CHRIST!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:
BUSH IS EEN REPTILIAN!!!11quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
DE MAANLANDING WAS EEN HOAX!!!! KENNEDY IS NIET ECHT DOOD!!! JOHN LENNON IS EEN RUIMTEWEZEN!!! DE BILDERBERGJES BEHEERSEN ONS ONDERBEWUSTE MET CHEMTRAILS!!! OBAMA IS DE ANTI-CHRIST!!!!!
Ik doe het met de ovenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet regent
Veel snellerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De wonderen van de moderne tijd. oid.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:29 schreef Klipnap het volgende:
FKING KIRITO MOORDENAAR FUCK YOUAls protest ga ik nu niet kijken. WhyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik wel kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een seizoen 2 gaat worden.
Oh... twijfels nu, twijfels overal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij heeft een leven gevonden. Maar ik mis het ook wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik mis O_W's anime cliché #[welkdanook] posts een beetje.
Het zijn maar pixels, maar toch. Wel schattige pixels.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:39 schreef Arashimashou het volgende:
Zo, quad post. Toe maar.
Enne, het is niet alsof ze een konijn aan zo'n helm hebben gezet oid... dus zo zielig is het niet. Het zal vast ook wel weer respawnen.
Zwijntje heeft het ook moeten bezuren hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zijn maar pixels, maar toch. Wel schattige pixels.
welke zwijntje?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zwijntje heeft het ook moeten bezuren hoor.
Die was niet echt schattig volgens mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zwijntje heeft het ook moeten bezuren hoor.
Wilde zwijnen niet schattig vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die was niet echt schattig volgens mij.
Oke oke ik ben om, ga maar even kijken dan.
idd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wilde zwijnen niet schattig vinden.
Dit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wilde zwijnen niet schattig vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |