Ben ik de enige die Koefnoen helemaal niet grappig vind?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:34 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het wordt wel minder grappig.
Ooit was het beter.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Koefnoen helemaal niet grappig vind?
Eens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ooit was het beter.
Maar alles beter dan Jeroen van Koningsbrugge, Paul de Leeuw, Carlo en Irene, Tineke Schouten.
Ik heb het vanaf het begin een leuke serie gevondenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
Al die tanks en mecha's in muv luv
Jajaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf het begin een leuke serie gevonden
Zelfs terwijl ik helemaal niet zo'n mecha fan ben.
Verhaal is wel interessant opzich net ep 1 gezien ga het zeker volgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf het begin een leuke serie gevonden
Zelfs terwijl ik helemaal niet zo'n mecha fan ben.
Hmm, mij benieuwenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef Klipnap het volgende:
Deze Koefnoen aflevering was wel leuk. Ik denk dat Robin de eerste sketch geniaal zou vinden
Whut?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:56 schreef Easymodo het volgende:
Morgen naar Abunai, ik ben benieuwd.
Beetje druk hier met FOK!kers die in of naar Japan (geweest) zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:35 schreef NeeEcht het volgende:
3 weken japan wasNu thuis zitten met een leeg gevoel en terug willen
Eerst maar weer eens gaan sparenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Beetje druk hier met FOK!kers die in of naar Japan (geweest) zijn.
Zullen we een meet doen daaro?
Waar was je naar toe?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:36 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Eerst maar weer eens gaan sparen
Twee weken in Osaka verbleven (Tennōji-ku) en de laatste week in Tokyo (Shinjuku-ku) vanuit hier allemaal side-trips gedaan door heel japan heen hiroshima, kyoto , kobe, himeji voornamelijk met shinkansen. in het weekend wezen stappen in Shinsaibashi ( in Osaka ) en Roppongi in Tokyo dat zijn zo'n beetje de uitgaans gebieden in die twee steden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar was je naar toe?
Mogen we wat weten over je reis?
Was niet je eerste keer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:43 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Twee weken in Osaka verbleven (Tennōji-ku) en de laatste week in Tokyo (Shinjuku-ku) vanuit hier allemaal side-trips gedaan door heel japan heen hiroshima, kyoto , kobe, himeji voornamelijk met shinkansen. in het weekend wezen stappen in Shinsaibashi ( in Osaka ) en Roppongi in Tokyo dat zijn zo'n beetje de uitgaans gebieden in die twee steden.
Ben je ook in Akihabara geweest?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:50 schreef NeeEcht het volgende:
Was wel de eerste keer voor mij maar was met 4 vrienden en 2 daar van waren al eens in japan geweest.
Thanks!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:03 schreef NeeEcht het volgende:
Ebookers.nl op aanraden van een vriend die maken dan een reservering en dan kan je gewoon inchecken online of op het vliegveld
Dit vat alles samen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:34 schreef Qunix het volgende:
Thermae Romae uit... Best lachen eigenlijk
Jammer dat het een flash animation is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |