Beetje druk hier met FOK!kers die in of naar Japan (geweest) zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:35 schreef NeeEcht het volgende:
3 weken japan wasNu thuis zitten met een leeg gevoel en terug willen
Eerst maar weer eens gaan sparenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Beetje druk hier met FOK!kers die in of naar Japan (geweest) zijn.
Zullen we een meet doen daaro?
Waar was je naar toe?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:36 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Eerst maar weer eens gaan sparen
Twee weken in Osaka verbleven (Tennōji-ku) en de laatste week in Tokyo (Shinjuku-ku) vanuit hier allemaal side-trips gedaan door heel japan heen hiroshima, kyoto , kobe, himeji voornamelijk met shinkansen. in het weekend wezen stappen in Shinsaibashi ( in Osaka ) en Roppongi in Tokyo dat zijn zo'n beetje de uitgaans gebieden in die twee steden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar was je naar toe?
Mogen we wat weten over je reis?
Was niet je eerste keer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:43 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Twee weken in Osaka verbleven (Tennōji-ku) en de laatste week in Tokyo (Shinjuku-ku) vanuit hier allemaal side-trips gedaan door heel japan heen hiroshima, kyoto , kobe, himeji voornamelijk met shinkansen. in het weekend wezen stappen in Shinsaibashi ( in Osaka ) en Roppongi in Tokyo dat zijn zo'n beetje de uitgaans gebieden in die twee steden.
Ben je ook in Akihabara geweest?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:50 schreef NeeEcht het volgende:
Was wel de eerste keer voor mij maar was met 4 vrienden en 2 daar van waren al eens in japan geweest.
Thanks!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:03 schreef NeeEcht het volgende:
Ebookers.nl op aanraden van een vriend die maken dan een reservering en dan kan je gewoon inchecken online of op het vliegveld
Dit vat alles samen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:34 schreef Qunix het volgende:
Thermae Romae uit... Best lachen eigenlijk
Jammer dat het een flash animation is.
Hehe, daar zal ik me maar niet aan wagen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Even de laagst gewaarderde anime op MAL bekeken, mars of destruction. Inderdaad erg slecht
Een teken van Godquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
wil ik naar de kerk gaan vanmiddag,heb ik last van diarree
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Even de laagst gewaarderde anime op MAL bekeken, mars of destruction. Inderdaad erg slecht
Klinkt goed.quote:This is by far the anime medium's magnum opus. Mars of Destruction is the best animated movie I've seen in years, if not ever. In terms of science-fiction related media, this blows other greats such as Heinlein's works, Battlestar Galactica, and Neon Genesis Evangelion out of the water. Truly an experience I will never forget, and oh, what an experience it was!
Story: 10/10
This film is highly philosophical. I actually felt regret when the Big Bad Ancient Guy told Random Armored Cop Dude that the humans were the true invaders of Earth. This plot twist was stunning and, on the whole, thought-provoking. It was like something written by Kafka.
Art/Animation: 10/10
This movie is so amazing that it actually makes DEEN's animation look like Madhouse by comparison. It gave me more appreciation for other anime titles! I love you, Mars Of Destruction!!!
Sound: 10/10
The voice acting is absolutely perfect. When the characters yell each other's names repeatedly you will FEEL the emotion. The OST recorded by Beethoven himself is also marvelous. He did an excellent job, as always.
Characters: 10/10
The characters are all equally well-done, from Green Hair Girl to Blue Hair Girl; it's so easy to tell them apart! I especially enjoyed the doctor's dialogue, as I would not have known that the girl whose head exploded was dead without his helpful reminder that "she won't make it."
Enjoyment: 10/10
This picture is absolutely riveting on every level! I could watch it over and over and never get bored!
Overall: 10/10
Run, don't walk, to your nearest YouTube to catch this masterpiece as soon as possible! You won't regret it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |