quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een lege blik voor je topic.
Spannend manquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik zag japanners in duitsland
of het waren chinezen
Hier in Zeeland komen veel toeristen. Ook wel eens Japanners gezien met een Japanse tourgids die van allerlei (voor ons) vanzelfsprekende dingen gingen fotograferen. Eigenaardig om te zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik zag japanners in duitsland
of het waren chinezen
Camera's -> Japanners.quote:
Neequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens voor het eerst in jaren een agenda.... ga ik 'm gebruiken?
Daar heb je een smartphone voor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Camera's -> Japanners.
Anders Chinezen.
Heel soms Koreanen.
Overigens voor het eerst in jaren een agenda.... ga ik 'm gebruiken?
Zolang het kan bellen is het oke.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij veel bedrijven zul je er toch een moeten hebben. Desnoods een van de zaak
Klopt.quote:
Smartphones is waardoor ik nog op vakantie kon FOK!en. Een beetje meer respect graag.quote:
FOK!ken op vakantiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Smartphones is waardoor ik nog op vakantie kon FOK!en. Een beetje meer respect graag.
Al heb ik liever een fysieke agenda.
Ik kijk er dan nooit op. Met een digitale agenda kun je ook nog herinneringen, notificaties etc. instellen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
Al heb ik liever een fysieke agenda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |