Zware mishandelingen komen echt wel in het nieuws hoor, echter betreft het hier nu een BN-er/BM-er die al bekend stond om zijn agressieve uitspattingen. En dan vind jij het raar dat het uitgebreid in de pers wordt besproken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:40 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Hij is vast niet de enige die zoiets heeft meegemaakt. Ik was er niet bij weet niet hoe het is gebeurd maar ik vuind het ook natuurlijk erg voor die man maarja het gebeurd vaker maar dan hoor je er nisk over. Als het zomaar is gebeurd dan was Estelle denk ik niet met hem 10 x afegelopen maanden op vakantie gegaan en zou ze nu ook niet bij hem blijven. is misschien voor haar ook een afgang om hem op te zoeken in de gevangenis. Dus ik denk dat hij voor haar iets heel erg goed doet.
Dat vrees ik ook Roos, misschien wil ze wel uitmaken maar durf ze nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef roos85 het volgende:
Zware mishandelingen komen echt wel in het nieuws hoor, echter betreft het hier nu een BN-er/BM-er die al bekend stond om zijn agressieve uitspattingen. En dan vind jij het raar dat het uitgebreid in de pers wordt besproken?
Estelle is blind van verliefdheid, en wellicht ook bang voor de gevolgen als ze deze relatie verbreekt.
Nee hoor niet allemaal. Vooral niet in echtelijke relaties. En iegenlijk vind ik ergens die aandacht voor hun vanaf het begin al overdreven maar het was ook wel spannend allemaal. Maar nu gaan mensen er zo serieus op in. Ik denk niet dat Estelle blind is van verliefdheid misschien denkt ze dat wel maar ik denk niet dat ze dat is. het is misschien voor haar allemaal heel spannend. Misschien was het leven met Ruud voor haar heel erg saai wie weet. Ik snap wel dat ze voor hem gevallen is dat gebeurd wel vaker. Maar iedereen valt me op aan dat ik mijn man of vriend niet zou verraden ik denk echt dat niet veel mensen dat gaan doen. Ik denk niet dat Estelle zich kaopt geschrokken is van het geweld. Denk je echt dat als zij heeft gezien dat hij veranderd in een soort van duivel dat ze dan gewoon vrolijk mee gaat op vakantie en ondanks alle tegenwerkingen die ze hebben bij hem blijft?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zware mishandelingen komen echt wel in het nieuws hoor, echter betreft het hier nu een BN-er/BM-er die al bekend stond om zijn agressieve uitspattingen. En dan vind jij het raar dat het uitgebreid in de pers wordt besproken?
Estelle is blind van verliefdheid, en wellicht ook bang voor de gevolgen als ze deze relatie verbreekt.
Dit. Dat is je lot als BN-er en hij wist dat de spotlights nog eens extra op hem gericht waren door Estelle en de media-aamdacht die ze ook zelf opzochten. Als een BN-er bijvoorbeeld overlijdt, staat dat in de krant, bij een GN-er niet, zo simpel is het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze namen zelf een journalist mee op een liefdestripje hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:58 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Nee hoor niet allemaal. Vooral niet in echtelijke relaties. En iegenlijk vind ik ergens die aandacht voor hun vanaf het begin al overdreven maar het was ook wel spannend allemaal. Maar nu gaan mensen er zo serieus op in. Ik denk niet dat Estelle blind is van verliefdheid misschien denkt ze dat wel maar ik denk niet dat ze dat is. het is misschien voor haar allemaal heel spannend. Misschien was het leven met Ruud voor haar heel erg saai wie weet. Ik snap wel dat ze voor hem gevallen is dat gebeurd wel vaker. Maar iedereen valt me op aan dat ik mijn man of vriend niet zou verraden ik denk echt dat niet veel mensen dat gaan doen. Ik denk niet dat Estelle zich kaopt geschrokken is van het geweld. Denk je echt dat als zij heeft gezien dat hij veranderd in een soort van duivel dat ze dan gewoon vrolijk mee gaat op vakantie en ondanks alle tegenwerkingen die ze hebben bij hem blijft?
Welke bewijzen heb jij voor het gegeven dat ze niet naief is? En nee, wij weten ook niet zeker dat ze dat wel is maar het lijkt er wel verdomd veel op...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:05 schreef simpelintje het volgende:
Ja hoor mensen en al die keren dat ze met hem op vakantie is geweest deed ze zeker ook omdat ze bang is? Ze hoeft niet bang te zijn denk ik hoor. En ik denk niet dat ze een naief mens is. Het is niet altijd zwart- wit
Ja dat klopt maar ik denk ff mee. Haar gedrag zoals het nu allemaal beetje bij me over komt doet me dat denken. Ik weet niks van haar persoonlijke eigenschappen. Ik zou niet weten of ze een lief of niet lief mens is ofzo. Ik zeg alleen maar hoe het op me over komtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:06 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze namen zelf een journalist mee op een liefdestripje hoor.
En ja, dat denk ik echt. Ze kan op zijn minst geweten hebben dat het niet pluis was en toch ging ze vrolijk slotjes ophangen.
Je hebt overigens wel erg veel aannames omtrent de persoonlijkheid van Estelle, terwijl je zelf keer op keer aanhaalt dat iedereen, inclusief jij, haar niet kent.
gewoon denk jij dat ze wel naief is dan? Ik denk het gewoon niet zo komt ze bij mijn niet over. Ook door dat ze toch is vreemd gegaan en de verhalen over hoe ze met de andere kinderen met Ruud omging. Ze vroeg in het begin echt heel veel aandacht. Badr stond toch ook leuk met haar kinderen op de foto. ik denk dat ze ruud ook een beetje jaloers wilde maken. En over de baby die hij in de steek heeft gelaten hoor je bijna niemand pratenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:09 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Welke bewijzen heb jij voor het gegeven dat ze niet naief is? En nee, wij weten ook niet zeker dat ze dat wel is maar het lijkt er wel verdomd veel op...
Ik denk gewoon niet dat estelle ervan is geschrokken en ik neem aan dat als je vriend ineens veranderd in een duivel want zo komt hij nu toch over je dan mee gaat op vakantie enz. Ik heb wel eens mensen zien vechten hoor. OOk tijdens uitgaan enz iedereen hoor uit wat voor mileu je ook komtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:13 schreef twentemeisje het volgende:
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen Simpelientje. Jijzelf en het merendeel vd wereldbevolking zou zijn of haar partner niet 'verraden' bij zware mishandeling zeg je. Maar Badr kan haast niets ergs hebben gedaan omdat Estelleke bij hem blijft. Beetje tegenstrijdig...
Ze is eerst zo naief geweest te trouwen met een man die zijn gulle lid al in andermans zaken stak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:12 schreef simpelintje het volgende:
[..]
gewoon denk jij dat ze wel naief is dan? Ik denk het gewoon niet zo komt ze bij mijn niet over. Ook door dat ze toch is vreemd gegaan en de verhalen over hoe ze met de andere kinderen met Ruud omging. Ze vroeg in het begin echt heel veel aandacht. Badr stond toch ook leuk met haar kinderen op de foto. ik denk dat ze ruud ook een beetje jaloers wilde maken. En over de baby die hij in de steek heeft gelaten hoor je bijna niemand praten
Dat kan natuurlijk ook. Ik weet het niet. Maar ik denk niet dat haar iets ergs gaat overkomen ofzo. Het komt wel goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:16 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze is eerst zo naief geweest te trouwen met een man die zijn gulle lid al in andermans zaken stak.
Vervolgens ging ze pas bij die man weg toen ze een nieuw projectje vond aan wie Ruud haar weg kon geven en nuziet ze minstens zes (vermeende) misstappen door de vingers.
Dat zegt toch genoeg? Als je er niet van schrikt?Het zegt genoeg over iemand als je niet schrikt van het gegeven dat je lover is betrokken bij ernstige mishandelingen. Maar goed, je zult je er wel vanaf maken met de Pardoelieske redenering dat je er niet bij was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niet dat estelle ervan is geschrokken en ik neem aan dat als je vriend ineens veranderd in een duivel want zo komt hij nu toch over je dan mee gaat op vakantie enz. Ik heb wel eens mensen zien vechten hoor. OOk tijdens uitgaan enz iedereen hoor uit wat voor mileu je ook komt
Maar als het zo'n ernstige mishandeling is waarom is ze nog bij hem dan. Weet je ik zou op dit moment een relatie willen met iemand die ik vertrouw eentje die gewoon normaal is. Maar ik ben niet bang voor geweld. Tuurlijk gaan sommige dingen te ver maar zoals je al aangaf ik was er niet bijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat zegt toch genoeg? Als je er niet van schrikt?Het zegt genoeg over iemand als je niet schrikt van het gegeven dat je lover is betrokken bij ernstige mishandelingen. Maar goed, je zult je er wel vanaf maken met de Pardoelieske redenering dat je er niet bij was.
Hij kan dus de hele wereld in elkaar timmeren maar zolang Estelle vrolijk rond kan huppelen in de PC zit zij goed...Het is vast een schat en een tijger in bed voor haar, maar zoiets kun je toch niet los zien van de persoonlijkheid van degene met wie je verkeert en waar je je kinderen mee opzadelt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:18 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Ik weet het niet. Maar ik denk niet dat haar iets ergs gaat overkomen ofzo. Het komt wel goed
Ik was ook niet bij de Tweede Wereldoorlog maar toch vind ik niet zo lief wat er toen zoal is gebeurd. En nee ik vergelijk Hari niet met een nazi als je dat soms denktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Maar als het zo'n ernstige mishandeling is waarom is ze nog bij hem dan. Weet je ik zou op dit moment een relatie willen met iemand die ik vertrouw eentje die gewoon normaal is. Maar ik ben niet bang voor geweld. Tuurlijk gaan sommige dingen te ver maar zoals je al aangaf ik was er niet bij
Ik vraag me dat af want ik denk dat hij dan toch eerder was tegen gehouden. misschien is hij wel doorgedraaid door zijn succes ofzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef eskil het volgende:
Bénédicte Ficq: Badr Hari is een goeie jongen
Redactie | 24 aug, 2012 | Reageren
VIDEO- Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink schrijft: “Het is een goeie jongen,” zei advocate Bénédicte Ficq bij Knevel & vd Brink. De pers had het allemaal gedaan, had hem ten onrechte neergezet als een monster, De Telegraaf had het het bontst gemaakt en had eigenlijk een kort geding aan de broek moeten hebben. Dat het al heel lang oorlog is tussen ‘het kantoor van Ficq’ en John van den Heuvel is geen geheim. Feit is dat De Telegraaf in deze zaak heel goed geïnformeerd is en over allerlei verklaringen beschikt. Dat is irritant voor een advocaat. In zo’n zaak roepen dat eerst de rechter moet oordelen is juridisch terecht, maar je kunt toch moeilijk van ‘de media’ vragen dat ze tot die tijd niks doen. Dat zouden de verdachten wel willen. Lees de reconstructie die vandaag in De Telegraaf staat. Hoe Estelle en Badr ongelooflijk (dom) hebben zitten liegen. Het lijkt erop dat Badr later nog wat meer is gaan liegen en Everink ervan beticht een foute opmerking te hebben gemaakt over Gullit. Tja, hij moet toch wat zeggen.
Ik ben heel benieuwd wat daarvoor overblijft tijdens het proces, of er iemand is die dit bevestigt. En of Badr deze nieuwe ‘verklaring’ met medeweten van zijn advocate naar buiten heeft gebracht. Wat gisteravond niet ter sprake kwam en wat ook niet in De Telegraaf staat is een aspect in de hele zaak dat mij het meest verontrust: dat uit alle incidenten waarbij Badr door het lint is gegaan het beeld oprijst van iemand met een psychische stoornis: dat hij zelf naderhand echt niet meer weet wat hij heeft gedaan, een totale black-out heeft gehad. Het kan best zijn dat zijn rol bij de mishandeling van Koen Everink maar beperkt is geweest, alleen: weet hij dat zelf nog? En wat de aanleiding was? Waar begint zo’n blackout?
http://www.camilleri.nl/2(...)is-een-goeie-jongen/
Ik wil je niet boos maken ofzo. Ik vind gewoon dat we van de media heel veel te horen krijgen over deze zaak. het lijkt steeds mer op een soap en een poppekast. En misschien zit het in zijn hoofd niet goed ofzo. Maar dat weten we niet. Hij is al flink veroordeeld door heel nederland. Hij is niet eens voor gekomen en we weten al ongeveer wat hij misschien gezegd zou hebben. En hij komt echt heel slecht over. Ik denk ook niet dat hij die Koen zomaar heeft geslagen zoals nu het verhaal is. Ik vind het raar en als het allemaal wel zo is dan moet hij zeker zijn straf krijgen en soort hulp inschakelen voor zich zelf. En verder wens ik hun allemaal niks ernstigs toe. Iedereen is een mens en de een is verder en slimmer als de ander. Maar het is echt al een drama. Maar voor wiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:23 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik was ook niet bij de Tweede Wereldoorlog maar toch vind ik niet zo lief wat er toen zoal is gebeurd. En nee ik vergelijk Hari niet met een nazi als je dat soms denkt![]()
En de eerste vraag die je stelt: BINGO!!!!!
Wij weten wel dat het in zijn hoofd niet goed zit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik wil je niet boos maken ofzo. Ik vind gewoon dat we van de media heel veel te horen krijgen over deze zaak. het lijkt steeds mer op een soap en een poppekast. En misschien zit het in zijn hoofd niet goed ofzo. Maar dat weten we niet. Hij is al flink veroordeeld door heel nederland. Hij is niet eens voor gekomen en we weten al ongeveer wat hij misschien gezegd zou hebben. En hij komt echt heel slecht over. Ik denk ook niet dat hij die Koen zomaar heeft geslagen zoals nu het verhaal is. Ik vind het raar en als het allemaal wel zo is dan moet hij zeker zijn straf krijgen en soort hulp inschakelen voor zich zelf. En verder wens ik hun allemaal niks ernstigs toe. Iedereen is een mens en de een is verder en slimmer als de ander. Maar het is echt al een drama. Maar voor wie
Hmm okquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:32 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Wij weten wel dat het in zijn hoofd niet goed zit.
Zelfs al ZOU die Koen een kutopmerking hebben gemaakt, dan nog sla je iemand niet half gehandicapt... Laten we dat alsjeblieft voorop blijven stellen. Het gaat er eigenlijk niet eens om wat die Koen gezegd zou kunnen hebben, je hakt er daarna gewoon niet op in. Damagnie. Simpel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik wil je niet boos maken ofzo. Ik vind gewoon dat we van de media heel veel te horen krijgen over deze zaak. het lijkt steeds mer op een soap en een poppekast. En misschien zit het in zijn hoofd niet goed ofzo. Maar dat weten we niet. Hij is al flink veroordeeld door heel nederland. Hij is niet eens voor gekomen en we weten al ongeveer wat hij misschien gezegd zou hebben. En hij komt echt heel slecht over. Ik denk ook niet dat hij die Koen zomaar heeft geslagen zoals nu het verhaal is. Ik vind het raar en als het allemaal wel zo is dan moet hij zeker zijn straf krijgen en soort hulp inschakelen voor zich zelf. En verder wens ik hun allemaal niks ernstigs toe. Iedereen is een mens en de een is verder en slimmer als de ander. Maar het is echt al een drama. Maar voor wie
Hij heeft zelf in dat profiel programma (of portret, wat was het) toch ook grif toegegeven dat ie een 'tikkende tijdbom' is oid? Ik bedoel.. hij wéét van zichzelf dat ie een veel te kort lontje heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik vraag me dat af want ik denk dat hij dan toch eerder was tegen gehouden. misschien is hij wel doorgedraaid door zijn succes ofzo.
Nee als hij het echt heeft gedaan hij hem half gehandicapt hebt geschupt omdat hij bijvoorbeeld zijn vriendin voorschut wil zetten dan vind ik dat ook te ver gaan. Maar als hij hem een klap zou geven dan snap ik van de ene kant wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs al ZOU die Koen een kutopmerking hebben gemaakt, dan nog sla je iemand niet half gehandicapt... Laten we dat alsjeblieft voorop blijven stellen. Het gaat er eigenlijk niet eens om wat die Koen gezegd zou kunnen hebben, je hakt er daarna gewoon niet op in. Damagnie. Simpel.
Precies wat ik bedoelde met dat wij het wel weten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft zelf in dat profiel programma (of portret, wat was het) toch ook grif toegegeven dat ie een 'tikkende tijdbom' is oid? Ik bedoel.. hij wéét van zichzelf dat ie een veel te kort lontje heeft.
quote:Badr Hari (27 jaar oud, 1.97 m) zegt niet te weten waarom hij zulke blunders begaat, waarom hij in de ring veel verder gaat dan is toegestaan. Maar ook daarbuiten lijkt Hari moeite te hebben zichzelf onder controle te houden. „Ik heb een heel groot talent”, zei hij in Profiel, „en dat is alles stukmaken in mijn leven dat me lief is.” En: „Als bij mij de rem eraf gaat, is het gewoon één blok explosie en chaos en ruis en dan hoor en zie ik het ook allemaal niet meer.” Dan is hij een storm „van windkracht 10”. „Een orkaan”, aldus Hari. „Een ramp.”
EEn kort lontje hebben wel meer mensen. dat wil niet zeggen dat die allemaal doordraaienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft zelf in dat profiel programma (of portret, wat was het) toch ook grif toegegeven dat ie een 'tikkende tijdbom' is oid? Ik bedoel.. hij wéét van zichzelf dat ie een veel te kort lontje heeft.
Met 1 klap van Hari kun je dood zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Nee als hij het echt heeft gedaan hij hem half gehandicapt hebt geschupt omdat hij bijvoorbeeld zijn vriendin voorschut wil zetten dan vind ik dat ook te ver gaan. Maar als hij hem een klap zou geven dan snap ik van de ene kant wel.
Niet als je van jezelf weet dat je dan doordraait.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Nee als hij het echt heeft gedaan hij hem half gehandicapt hebt geschupt omdat hij bijvoorbeeld zijn vriendin voorschut wil zetten dan vind ik dat ook te ver gaan. Maar als hij hem een klap zou geven dan snap ik van de ene kant wel.
Ik lees dit heel anders dan "kort lontje". En niet veel mensen hebben zoveel kracht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef simpelintje het volgende:
[..]
EEn kort lontje hebben wel meer mensen. dat wil niet zeggen dat die allemaal doordraaien
Ja dat zal hij zelf ook heel goed wetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Met 1 klap van Hari kun je dood zijn.
Zie de quote hierboven wat hij van zichzelf gezegd heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef simpelintje het volgende:
[..]
EEn kort lontje hebben wel meer mensen. dat wil niet zeggen dat die allemaal doordraaien
Precies dat vind ik ook. Zeker hij als sportman zou daar mee om moeten kunnen gaan en daar boven moeten staan. Ik denk dat BH zichzelf een ongelofelijke geslaagde gast vindt, Hij is 'the man' met zijn onderwereldvriendjes, genoeg geld op de bank, tig vrouwen die hem willen en nu met Stel aan zijn zijde. Benieuwd wanneer zij hem dumpt maar dit zal voorlopig nog even niet gebeuren want dan verliest ze haar gezicht met haar geblaat over deze grootse en warme liefde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs al ZOU die Koen een kutopmerking hebben gemaakt, dan nog sla je iemand niet half gehandicapt... Laten we dat alsjeblieft voorop blijven stellen. Het gaat er eigenlijk niet eens om wat die Koen gezegd zou kunnen hebben, je hakt er daarna gewoon niet op in. Damagnie. Simpel.
... en wellicht een paar tanden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies dat vind ik ook. Zeker hij als sportman zou daar mee om moeten kunnen gaan en daar boven moeten staan. Ik denk dat BH zichzelf een ongelofelijke geslaagde gast vindt, Hij is 'the man' met zijn onderwereldvriendjes, genoeg geld op de bank, tig vrouwen die hem willen en nu met Stel aan zijn zijde. Benieuwd wanneer zij hem dumpt maar dit zal voorlopig nog even niet gebeuren want dan verliest ze haar gezicht met haar geblaat over deze grootse en warme liefde.
quote:
Ja ok dan moet hij daarvoor een man genoeg zijn om er iets aan te doen. maar er wordt ook veel geld verdient aan hem. Als hij zo'n gek was zouden trainers er toch wel iets aan doen. Ik vind tot nu toe hij is pas schuldig als het bewezen is. ik vind dat de media ver gaat in dit allemaal. Hij zal wel geen heilige zijn of een lieverd maar ik denk nog steeds dat hij niet slecht isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als je van jezelf weet dat je dan doordraait.
En dat wist ie. Dat heeft ie op camera toegegeven. Dus als je je daar van bewust bent... dan is het enige wat je dan kan doen omdraaien en weglopen.
Bingo, en nog geeft hij zo' n klap. En nog begrijp jij dat hij een klap geeft. Of wil je in ieder geval afwachten wat eraan voorafging.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja dat zal hij zelf ook heel goed weten
Die trainers verdienen geld aan hem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja ok dan moet hij daarvoor een man genoeg zijn om er iets aan te doen. maar er wordt ook veel geld verdient aan hem. Als hij zo'n gek was zouden trainers er toch wel iets aan doen. Ik vind tot nu toe hij is pas schuldig als het bewezen is. ik vind dat de media ver gaat in dit allemaal. Hij zal wel geen heilige zijn of een lieverd maar ik denk nog steeds dat hij niet slecht is
Waarom? Zo'n brok agressie en explosiviteit is alleen maar handig IN de ring...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja ok dan moet hij daarvoor een man genoeg zijn om er iets aan te doen. maar er wordt ook veel geld verdient aan hem. Als hij zo'n gek was zouden trainers er toch wel iets aan doen.
Dat is pas schuldig is als het bewezen is ben ik het helemaal mee eens hoor, absoluut.quote:Ik vind tot nu toe hij is pas schuldig als het bewezen is. ik vind dat de media ver gaat in dit allemaal. Hij zal wel geen heilige zijn of een lieverd maar ik denk nog steeds dat hij niet slecht is
Ja ik ben nu eenmaal niet helemaal tegen geweld. En nu hoeven mensen niet doen alsof ika lles goed vind blabla. Ik kan heel goed begrijpen dat je iemand een klap wil geven. Hij zal misschien wat steviger in zijn schoenen moeten staan. Hij is ook nog jong. Hij is nog niet schuldig bevonden mensenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:42 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Bingo, en nog geeft hij zo' n klap. En nog begrijp jij dat hij een klap geeft. Of wil je in ieder geval afwachten wat hij zegt.
Ik vind het beangstigend als mensen grof geweld nuanceren door te wijzen op wat eraan voorafging (tenzij het zelfverdediging is natuurlijk).
Niksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Die trainers verdienen geld aan hem.
En wat wil je ermee zeggen, dat er geld wordt verdiend aan hem?
Hij is niet slecht in de zin van dat ie bejaarde mensen berooft maar wel slecht in het onder controle houden van zijn agressie. Dit zag je ook al in de ring. Als ik dit wist van mezelf dan zocht ik bepaalde situaties niet op zoals uitgaan in clubs en housefeestjes. Dat heet verstandig zijn en dat is ie niet. En dan nog zijn connecties met gasten uit de onderwereld? En wat moeten zijn trainers veranderen aan zijn gekte? Het zijn geen psychiaters maar trainers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja ok dan moet hij daarvoor een man genoeg zijn om er iets aan te doen. maar er wordt ook veel geld verdient aan hem. Als hij zo'n gek was zouden trainers er toch wel iets aan doen. Ik vind tot nu toe hij is pas schuldig als het bewezen is. ik vind dat de media ver gaat in dit allemaal. Hij zal wel geen heilige zijn of een lieverd maar ik denk nog steeds dat hij niet slecht is
Wel aan diverse eerdere dingen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja ik ben nu eenmaal niet helemaal tegen geweld. En nu hoeven mensen niet doen alsof ika lles goed vind blabla. Ik kan heel goed begrijpen dat je iemand een klap wil geven. Hij zal misschien wat steviger in zijn schoenen moeten staan. Hij is ook nog jong. Hij is nog niet schuldig bevonden mensen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom? Zo'n brok agressie en explosiviteit is alleen maar handig IN de ring...
En wat zouden ze er aan moeten doen? Hem naar yoga sturen?
Juist in de ring wel ja. En er zijn heel veel goede kickboxers die hetzelfde kunnen als Badr maar waar je niks van hoort. Ze hoeven hem niet naar joga te sturen. maar meestal hebben trainers en kickboxers een goede bang met elkaar. dan gun je elkaar toch het beste.En tuurlijk hij is een volwassen man en maakt zijn eigen keuzes. Zijn trainer heeft goede woorden over hem gezegd dus hij is denk ik geen zware opgefokte gek
[..]
Dat is pas schuldig is als het bewezen is ben ik het helemaal mee eens hoor, absoluut.
Punt is... er ZIJN al een paar dingen bewezen. Dat natrappen in de ring, daar zijn gewoon filmpjes van geplaatst. Daar oordelen mensen al op en da's toch niet gek?Ik bedoel, dat is al van de zotte en walgelijk. Natrappen als iemand al op de grond ligt. Hoe bewezen wil je dat hebben nog behalve dat het gewoon op film staat? Daar hebben de lezers geen rechter meer voor nodig, dat heeft ie al bewezen...
En dat hij zelf op camera heeft verteld dat ie doorslaat soms en daarvoor ook 7 maanden naar Marokko is geweest ook 'om zichzelf terug te vinden', omdat het de verkeerde kant op ging.
En dat ie al eerder veroordeeld (!) is voor geweld.
Dus ik wil maar zeggen... de oordelen tot nu toe - van mijn kant in elk geval - gaan puur over hetgeen er al bestaat, bewezen is e.d.
Dat begrijp ik niet goed. Waarom ben je daar niet helemaal tegen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja ik ben nu eenmaal niet helemaal tegen geweld. En nu hoeven mensen niet doen alsof ika lles goed vind blabla. Ik kan heel goed begrijpen dat je iemand een klap wil geven. Hij zal misschien wat steviger in zijn schoenen moeten staan. Hij is ook nog jong. Hij is nog niet schuldig bevonden mensen
Als je zegt "maar er wordt geld verdiend aan hem", suggereer je daarmee dat dat een tegenwerping is op wat eerder is gezegd. Net zoals je steeds zegt "maar laten we eerst afwachten wat eraan vooraf is gegaan". Daarmee suggereer je steeds dat dat uitmaakt voor de mate waarin Hari fout zit. Maar vervolgens ontken je dat.quote:
Je hebt gelijk hoor vind ik. Ik heb ook zoiets van waarom ga je die feeste opzoeken? Vooral omdat toen zoiezo al de ogen op hun gericht waren. Maar andere mensen doen net alsof hij een monster is. Ik praat niet alles goed van hem maar hoe mensen er allemaal mee bezig zijn. Sommige maken zich echt zorgen dat vind ik wat overdreven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hij is niet slecht in de zin van dat ie bejaarde mensen berooft maar wel slecht in het onder controle houden van zijn agressie. Dit zag je ook al in de ring. Als ik dit wist van mezelf dan zocht ik bepaalde situaties niet op zoals uitgaan in clubs en housefeestjes. Dat heet verstandig zijn en dat is ie niet. En dan nog zijn connecties met gasten uit de onderwereld? En wat moeten zijn trainers veranderen aan zijn gekte? Het zijn geen psychiaters maar trainers.
Als je dichtbij hem staat of met hem te maken hebt in het 'echte' leven, dan zou ik me persoonlijk ook wel zorgen makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:54 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor vind ik. Ik heb ook zoiets van waarom ga je die feeste opzoeken? Vooral omdat toen zoiezo al de ogen op hun gericht waren. Maar andere mensen doen net alsof hij een monster is. Ik praat niet alles goed van hem maar hoe mensen er allemaal mee bezig zijn. Sommige maken zich echt zorgen dat vind ik wat overdreven.
Jij maakt je blijkbaar nogal zorgen om zijn slechte imago wat in jouw ogen onterecht is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:54 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor vind ik. Ik heb ook zoiets van waarom ga je die feeste opzoeken? Vooral omdat toen zoiezo al de ogen op hun gericht waren. Maar andere mensen doen net alsof hij een monster is. Ik praat niet alles goed van hem maar hoe mensen er allemaal mee bezig zijn. Sommige maken zich echt zorgen dat vind ik wat overdreven.
Niet helemaal duidelijk genoeg, want ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:56 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet helemaal tegen geweld. Het staat er toch duidelijk.
Ik heb misschien een andere mening over helemaal fout zijn. Ik zeg ook niet dat hij een hele goede vent is. Ik vind het belachelijk van hem om een kind in steek te laten. En ik denk ook wel dat hij een probleem heeft met zijn agressie. Maar in mijn ogen hangt veel van situaties af. En ik denk niet dat estelle zo naief is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:54 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Als je zegt "maar er wordt geld verdiend aan hem", suggereer je daarmee dat dat een tegenwerping is op wat eerder is gezegd. Net zoals je steeds zegt "maar laten we eerst afwachten wat eraan vooraf is gegaan". Daarmee suggereer je steeds dat dat uitmaakt voor de mate waarin Hari fout zit. Maar vervolgens ontken je dat.
Je zegt ook meerdere malen dat als hij echt zo' n beest is, Estelle en de trainers zich niet met hem zouden inlaten. Slecht argument, want er zijn genoeg mensen die zich voor eigen gewin en/of grenzeloze naiviteit met foute mensen inlaten.
Dan zou ik terug slaan. Dus ook mijn puberbroertje dan. En nee ik vind niet dat iedereen maar een grote bek moet hebben en moet slaan. Maar dat kan altijd gebeuren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk genoeg, want ik snap het ook niet
Wanneer ben je niet tegen geweld, op welke momenten en onder welke voorwaarden?
Stel jij hebt een puberbroertje dat op straat een grote bek heeft (dat doen jochies soms nu eenmaal) en als reactie wordt ie door diegene finaal in elkaar gemept. Vind je dat dan logisch van degene waartegen hij een grote bek had? Gewoon als voorbeeld?
Of zou je dan denken 'Nou nou, hij zei alleen iets, moeten daar nou al zijn tanden voor uit?'.
Wat een onzin zeg je hier. Als je dat in zijn gezicht zou zeggen en je zou klappen krijgen moet je ook niet janken. Want wie ben jij om zoiets te zeggen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach in principe is hij gewoon zo'n kutmarrokkaantje waarvan er meerdere zijn, alleen hij heeft gemaakt, lekker veel geld en nu kan ie pimpen met zijn chicks, dure auto's en foute vriendjes maar die had ie toen al. Over het algemeen is het bekend dat Marokkanen niet bekend staan om hun geduldige en vredelievende karakter en vaak nog een natrap geven.
Je weet niet wat daaran voorafging he, misschien had die baby wel een heel grote bek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:58 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ik heb misschien een andere mening over helemaal fout zijn. Ik zeg ook niet dat hij een hele goede vent is. Ik vind het belachelijk van hem om een kind in steek te laten. En ik denk ook wel dat hij een probleem heeft met zijn agressie. Maar in mijn ogen hangt veel van situaties af. En ik denk niet dat estelle zo naief is.
Nou dat zegt toch al genoeg over die persoon als ie dat zo moet oplossen? Wat een loser.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:03 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg je hier. Als je dat in zijn gezicht zou zeggen en je zou klappen krijgen moet je ook niet janken. Want wie ben jij om zoiets te zeggen?
Terug slaan? Ik snap hem nog steeds niet, sorry.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Dan zou ik terug slaan. Dus ook mijn puberbroertje dan. En nee ik vind niet dat iedereen maar een grote bek moet hebben en moet slaan. Maar dat kan altijd gebeuren.
oke, waarom voer jij de hele tijd tegenwerpingen op ("maar er wordt geld aan hem verdiend", "maar we weten niet wat eraan voorafging") om vervolgens niet uit te kunnen leggen hoe dit voor jou de zaak verandert?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:03 schreef simpelintje het volgende:
[..]
dat doe ik bij jouw de hele tijd alleen ze staan je niet aan. Kom op ik ben ook de vijand niet
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als jouw vriend iemand bijna dood schopt dan houd jij hem de hand boven het hoofd?
Mocht mijn man zoiets doen, en ik ben er ook nog eens getuige van, dan geef ik 'm hoogstpersoonlijk aan!
Dat ligt ook nogal in elkaars verlengde. Onmogelijk om los te koppelen, lijkt mij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:33 schreef Markeerstift het volgende:
Het gaat hier sowieso nog maar weinig over de golftassengate an sich!
Het is meer een badrgate geworden.
Ach, over een tijdje komt er wel weer nieuws over de scheiding hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ligt ook nogal in elkaars verlengde. Onmogelijk om los te koppelen, lijkt mij.
Uiteraard. Maar dan nog is deze Sensationele zaak niet los te zien van Golftasgate.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:37 schreef Ole het volgende:
Ach, over een tijdje komt er wel weer nieuws over de scheiding hoor.
Ja klopt. Ik bedoelde eigenlijk ook meer dat ik het best grappig vindt dat het binnen een maand nog maar amper over de scheiding van het decenium (jaar?) ging en de Badr gelijk de hoofdrol kreeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ligt ook nogal in elkaars verlengde. Onmogelijk om los te koppelen, lijkt mij.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:43 schreef Marrije het volgende:
neemt niet weg dat het inmiddels de skyboxgate is ipv de goltasgate
En de golftassen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:41 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik bedoelde eigenlijk ook meer dat ik het best grappig vindt dat het binnen een maand nog maar amper over de scheiding van het decenium (jaar?) ging en de Badr gelijk de hoofdrol kreeg.
Komt Ruud best goed uit denk ik zo
ik dacht dat je zei dat wat als mijn puberbroertje een grote mond geeft en hij wordt finaal inelkaar geslagen daarom. en nee ik vind niet dat je meteen moet slaan als iemand een grote mond geeft. maar ik laat me eigen niet slaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Terug slaan? Ik snap hem nog steeds niet, sorry.
Er wordt niet door een ander als eerste geslagen in dit scenario.
Maar als jij op straat van een wildvreemde een grote bek krijgt dan sla je dus?
Of je zou je kunnen voorstellen dat je dat doet?
Echt dude. Ik kan mijn hoofd niet bij je posts houden. Kun je niet beter iets meer tijd besteden aan schrijven? Interpuncties? Alinea's?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef simpelintje het volgende:
[..]
ik dacht dat je zei dat wat als mijn puberbroertje een grote mond geeft en hij wordt finaal inelkaar geslagen daarom. en nee ik vind niet dat je meteen moet slaan als iemand een grote mond geeft. maar ik laat me eigen niet slaan
Prima dat je terug slaat als je geslagen wordt. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat veel mannen het in hun hoofd zullen halen om BH als eerste een klap te verkopen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef simpelintje het volgende:
[..]
ik dacht dat je zei dat wat als mijn puberbroertje een grote mond geeft en hij wordt finaal inelkaar geslagen daarom. en nee ik vind niet dat je meteen moet slaan als iemand een grote mond geeft. maar ik laat me eigen niet slaan
Op zich heb je gelijk, maar hij wordt onder meer verdacht van mishandeling van iemand die iets te dichtbij kwam. Ik denk dat de meeste mensen in zo' n situatie een andere grens hanteren dan Badr, die hem de tanden uit zijn bakkes sloeg. Vermoedelijk dan he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Jappie het volgende:
Moet zeggen dat het schijnheilige burgertrutterige gehalte in dit topic voor wat betreft geweld wel een buitenproportioneel hoog niveau heeft bereikt.
Ieder mens heeft ergens een grens liggen welke bepaald tot waar rede en verstand zegevieren en waar de primitieve reactie het over neemt. Los daarvan is een corrigerende tik (al dan niet op iemand zijn ogen) bij extreem gesar van het daardoor nieuw verworden slachtoffer een gebleken probaat middel om de eigenlijke agressor een halt toe te roepen.
Ik ben geen dude en nee dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Echt dude. Ik kan mijn hoofd niet bij je posts houden. Kun je niet beter iets meer tijd besteden aan schrijven? Interpuncties? Alinea's?
Nee dat denk k ook niet.Maar het ging daar niet over ze vroeg me wat als je puberbroertje een grote mond heeft en hij wordt finaal inlekaar geslagenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Prima dat je terug slaat als je geslagen wordt. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat veel mannen het in hun hoofd zullen halen om BH als eerste een klap te verkopen.
Juist. En vind je dat dan terecht, omdat ie een grote bek had?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:40 schreef simpelintje het volgende:
ze vroeg me wat als je puberbroertje een grote mond heeft en hij wordt finaal inlekaar geslagen
Situatie maakt opzich weinig uit. geweld is in essentie een teken van onmacht. alleen hebben we in veel situaties nog steeds geen betere oplossing als een goed ouderwets portie geweld om de tegenpartij te laten doen wat je wil, of om de beschikking te krijgen over iets wat de tegenpartij heeft. Regeringen doen het, dus dan kun je hetzelfde gedrag verwachten van burgers. Goed voorbeeld, doet goed volgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:40 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Nee dat denk k ook niet.Maar het ging daar niet over ze vroeg me wat als je puberbroertje een grote mond heeft en hij wordt finaal inlekaar geslagen
Maar de vraag werd wel aan je gesteld in verband met deze skyboxgate. Het gaat er namelijk om dat jij geweld in bepaalde gevallen min of meer geoorloofd vindt, zo ook in deze kwestie. Dat kon je niet helemaal beredeneren en daarom kreeg jij dit voorbeeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:40 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Nee dat denk k ook niet.Maar het ging daar niet over ze vroeg me wat als je puberbroertje een grote mond heeft en hij wordt finaal inlekaar geslagen
Heb ik gezegd net goed voor die Koen nee tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:48 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Maar de vraag werd wel aan je gesteld in verband met deze skyboxgate. Het gaat er namelijk om dat jij geweld in bepaalde gevallen min of meer geoorloofd vindt, zo ook in deze kwestie. Dat kon je niet helemaal beredeneren en daarom kreeg jij dit voorbeeld.
Nee maar dat zeg ik ook niet, dat jij dit zegt. Maar jij vindt hetgeen wat voorafgaand aan de mishandeling heeft plaatsgevonden en daartoe heeft geleid wel van belang. Je kunt je voorstellen dat iemand gaat slaan als diegene wordt beledigd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:48 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Heb ik gezegd net goed voor die Koen nee toch
Als je een grote mond hebt kan je dat verwachten. Ligt er allemaal aan hoe het gaat wat er gezegd word enz. maar ik ben helemaal fout he hier op het topic.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. En vind je dat dan terecht, omdat ie een grote bek had?
Ik ken me veel dingen voorstellen ja. En alles wat ikz eg is niet goed en correct. Ik vind het ook raar dat de meeste hier op 1 lijn zitten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:50 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nee maar dat zeg ik ook niet, dat jij dit zegt. Maar jij vindt hetgeen wat voorafgaand aan de mishandeling heeft plaatsgevonden en daartoe heeft geleid wel van belang. Je kunt je voorstellen dat iemand gaat slaan als diegene wordt beledigd.
Dit is wat er mis is in onze maatschappij. (ja, ik ben een oud wijf)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:51 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Als je een grote mond hebt kan je dat verwachten. Ligt er allemaal aan hoe het gaat wat er gezegd word enz. maar ik ben helemaal fout he hier op het topic.
Jij bent niet fout maar je redenaties zijn ietwat..apart.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:51 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Als je een grote mond hebt kan je dat verwachten. Ligt er allemaal aan hoe het gaat wat er gezegd word enz. maar ik ben helemaal fout he hier op het topic.
vroeger was er minder geweld dan? Geweld is niet iets van de laatste jaren. En ik denk hoe ik denk. En ik heb bijna nooit ruzie. Toen ik een puber was en kind was dat wel anders. Maar dat is al jaren geleden. En ik vind me eigen geen dom slecht tokkie mens hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is wat er mis is in onze maatschappij. (ja, ik ben een oud wijf)
Als je een grote mond hebt hoef je NIET te verwachten dat er met geweld gereageerd wordt.
Wat is dat toch voor waanzin dat je overal maar met geweld op moet reageren. En dat het als normaal wordt gezien.
Nou ja, je kunt het verwachten in de zin van dat je er helaas niet van op moet kijken als je bepaalde types aanspreekt. Maar dat je er niet van op moet kijken, betekent natuurlijk niet dat het ook maar enigszins acceptabel is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is wat er mis is in onze maatschappij. (ja, ik ben een oud wijf)
Als je een grote mond hebt hoef je NIET te verwachten dat er met geweld gereageerd wordt.
Wat is dat toch voor waanzin dat je overal maar met geweld op moet reageren. En dat het als normaal wordt gezien.
Ja maar dat is toch niet iets fouts of verkeerds. De wereld is zoals die is toch.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef WRH het volgende:
nee simpelintje, ik denk niet dat je helemaal fout bent op dit topic. ik denk gewoon oprecht dat jij en heel ander type bent met hele andere achtergrond dan (enkelen van) de andere posters hier, incl ikzelf.
Je hebt een andere kijk op hoe mensen met elkaar omgaan, geweld, agressie etc.
je komt er duidelijk ook mee in aanraking, gewoon in je leefomgeving of plek in de maatschappij.
als iemand mij een grote mond geeft dan sta ik waarschijnlijk compleet perplex, gewoon omdat dat eigenlijk nooit voorkomt in mijn wereld, ik weet simpelweg niet hoe ik daar mee om zou moeten gaan.
vechtsport als ontspanning is ook zoiets ik ken niemand die dat doet, kom er niet mee in aanraking.
ik beoordeel of veroordeel het niet, ik denk gewoon dat jouw directe leefomgeving een iets andere is dan die van mij en enkele andere mensen hier.
Wat is een grote mond? Dat is erg subjectief. persoonlijk zou ik het al een grote mond vinden als jij irl je mond tegen me open deed. Is dat dan een goede reden om je total loss te slaan? Ik mag hopen dat we het eens zijn dat dat natuurlijk nooit het geval kan en mag zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:51 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Daarmee kun je alles wel wegrelativeren. In het algemeen is geweld in de samenleving gewoon niet geaccepteerd. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:56 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet iets fouts of verkeerds. De wereld is zoals die is toch.
Ja!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. En vind je dat dan terecht, omdat ie een grote bek had?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef Copycat het volgende:
Noem jij Badr nu verstandelijk gehandicapt?
Probeer in zijn zone te komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Jappie het volgende:
Ik ben 1.93 en alfamannetje genoeg; zou ik dan potentieel zijn nieuwe slachtoffer zijn ?
niet zolang je niet getrouwd bent en nog om half 4 op een feestje bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Jappie het volgende:
Ik ben 1.93 en alfamannetje genoeg; zou ik dan potentieel zijn nieuwe slachtoffer zijn ?
Het idee dat het als acceptabel wordt gezien vind ik al zo vreemd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:56 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt het verwachten in de zin van dat je er helaas niet van op moet kijken als je bepaalde types aanspreekt. Maar dat je er niet van op moet kijken, betekent natuurlijk niet dat het ook maar enigszins acceptabel is.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is een grote mond? Dat is erg subjectief. persoonlijk zou ik het al een grote mond vinden als jij irl je mond tegen me open deed. Is dat dan een goede reden om je total loss te slaan? Ik mag hopen dat we het eens zijn dat dat natuurlijk nooit het geval kan en mag zijn.
Iemand in elkaar slaan vanwege een "grote mond" is dan ook ridicuul en zou veel harder bestraft moeten worden, bijv door deze mensen aan de ontvangende kant te plaatsen en ze eens zelf in elkaar geslagen laten worden.
dat gebeurt toch daar kwam greys mee aan zetten. Ik weet dat geweld niet leuk is maar wel gewoon iets is wat bij de mens hoort. En hoe ik dan steeds op mijn antwoorden gepakt wordt vind ik niet leuk. Ik ben namelijk niet iedere dag hele dag door mensen in elkaar aan het slaan.
Probeer eens aangifte te doen van msihandeling. Als dit gebeurd was bij een arm mens ookal was het door badr gedaan dan was deze heel zaak niet zo belangrijk geweest. de politie doet normaal niet zoveel moeiet voor mishandelingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Daarmee kun je alles wel wegrelativeren. In het algemeen is geweld in de samenleving gewoon niet geaccepteerd. Gelukkig maar.
Wat wil je daar nou mee zeggen. Dat het daarom niet zo erg is?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Probeer eens aangifte te doen van msihandeling. Als dit gebeurd was bij een arm mens ookal was het door badr gedaan dan was deze heel zaak niet zo belangrijk geweest. de politie doet normaal niet zoveel moeiet voor mishandeling
Ik kan gelukkig uit eigen ervaring zeggen dat ze dat wel doen, in ieder geval in mijn geval dan en van enkele gevallen in mijn omgeving.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Probeer eens aangifte te doen van msihandeling. Als dit gebeurd was bij een arm mens ookal was het door badr gedaan dan was deze heel zaak niet zo belangrijk geweest. de politie doet normaal niet zoveel moeiet voor mishandeling
Het wordt wel geacc[eteerd. Zware natuurlijk niet. Maar het is iets gewoons. en nee ik vind nietd at als je een grote mond hebt meteen klappen moet krijgen. Maar dat gebeurd wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zeggen. Dat het daarom niet zo erg is?
Ik snap het echt niet.
ja nou ik heb andere ervaringen. En ikd enk dat geld ook een rol speeltquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig uit eigen ervaring zeggen dat ze dat wel doen, in ieder geval in mijn geval dan en van enkele gevallen in mijn omgeving.
En dat was nog niet eens iets waarbij de slachtofers mogelijk blijvend invalide zijn.
Ze geven echt geen prioriteit aan deze zaak omdat Everink miljonair is. Misschien speelt het wel mee dat het om Badr Hari gaat. Niet omdat hij BN-er is, maar omdat hij al jarenlang met van alles weg lijkt te komen door de angst van mogelijke aangevers en het verderfelijke wereldje waar hij zich in beweegt.
Als het vaker voorkomt, maakt het dan gerechtvaardigd? En wat bedoel je precies met geaccepteerd? De meeste mensen verwerpen geweld hoor, maar weten wel dat het voorkomt. Dat maakt het nog niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Het wordt wel geacc[eteerd. Zware natuurlijk niet. Maar het is iets gewoons. en nee ik vind nietd at als je een grote mond hebt meteen klappen moet krijgen. Maar dat gebeurd wel.
Moest je bij de aangifte je loonstrookje meenemen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:11 schreef simpelintje het volgende:
[..]
ja nou ik heb andere ervaringen. En ikd enk dat geld ook een rol speelt
ok ok ik snap wat je bedoeld. maar stel je wordt uitgescholden om je huidskleur of je geloof dan snap ik soms best dat mensen gaan slaan. Als ze te ver gaan. En zo klan ik wel meer voorbeelden noemen. Ik zeg niet dat het altijd goed is maar ik ga iemand er niet helemaal op afkuren omdat ie geweld heeft gebruiktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:12 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Als het vaker voorkomt, maakt het dan gerechtvaardigd? En wat bedoel je precies met geaccepteerd? De meeste mensen verwerpen geweld hoor, maar weten wel dat het voorkomt. Dat maakt het nog niet geaccepteerd.
Je weet toch! De politie is haske corrupt. Geen geld, geen hulp.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef MightyMightyM het volgende:
Moest je bij de aangifte je loonstrookje meenemen?
Nee, nee en nee. Het is niet gewoon!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Het wordt wel geacc[eteerd. Zware natuurlijk niet. Maar het is iets gewoons. en nee ik vind nietd at als je een grote mond hebt meteen klappen moet krijgen. Maar dat gebeurd wel.
Waar slaat dat op? Kijk als je me dat in me gezicht zegd vraag ik je dat ook zonder te slaan. dus waar slaat dat op wat wil je hier mee zeggen? Je doet je eigen nogal hoop op maar je zit me wel de hele tijd uit te dagen. Dus ruzie maken mag wel gewoon omdat je daar zin in hebt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Moest je bij de aangifte je loonstrookje meenemen?
Je bent net ons of tegen ons he. Anders ben je fout fout foutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet toch! De politie is haske corrupt. Geen geld, geen hulp.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef simpelintje het volgende:
Je bent net ons of tegen ons he. Anders ben je fout fout fout
Wow, chill out. Maar ben wel blij dat je me niet slaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Kijk als je me dat in me gezicht zegd vraag ik je dat ook zonder te slaan. dus waar slaat dat op wat wil je hier mee zeggen? Je doet je eigen nogal hoop op maar je zit me wel de hele tijd uit te dagen. Dus ruzie maken mag wel gewoon omdat je daar zin in hebt?
Ik kan me de neiging om geweld te gebruiken in bepaalde extreme gevallen ook voorstellen, maar dan nog keur ik het af.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef simpelintje het volgende:
[..]
ok ok ik snap wat je bedoeld. maar stel je wordt uitgescholden om je huidskleur of je geloof dan snap ik soms best dat mensen gaan slaan. Als ze te ver gaan. En zo klan ik wel meer voorbeelden noemen. Ik zeg niet dat het altijd goed is maar ik ga iemand er niet helemaal op afkuren omdat ie geweld heeft gebruikt
Het is helaas "gewoon" in de zin van veelvoorkomend, maar het kan natuurlijk "gewoon" niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, nee en nee. Het is niet gewoon!!!
Je kunt je woede ook verbaal uiten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:25 schreef Jappie het volgende:
Het is nochthans vrij natuurlijk gedrag..welliswaar primitief, maar normaler en bovenal gezonder dan de woede maar opkroppen.
Beetje een keuze tussen twee kwaden, natuurlijk. Er is meer tussen er als een holeman op gaan slaan of het opkroppen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:25 schreef Jappie het volgende:
Het is nochthans vrij natuurlijk gedrag..welliswaar primitief, maar normaler en bovenal gezonder dan de woede maar opkroppen.
Dat is de non-primitieve versiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt je woede ook verbaal uiten.
Oei, dan ben jij een tikkende tijdbom. Ik ga oppassen met jouquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, ik doe het beiden niet, opkroppen to the max.
Exactly my point, ik vond dat ik simpelientje een iets moest bijstaan in haar zijde van het kwaad daar jullie zijde al genoeg satansgebroed heeft samengebracht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beetje een keuze tussen twee kwaden, natuurlijk. Er is meer tussen er als een holeman op gaan slaan of het opkroppen.
Heul gevaarlijk. Eigenlijk zou ik een bordje om mijn nek moeten hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:29 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Oei, dan ben jij een tikkende tijdbom. Ik ga oppassen met jou
juistquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:25 schreef Jappie het volgende:
Geweld is gewoon normaal dierlijk gedrag, vanuit de overlevingsdrang. Wij mogen graag doen alsof we beschaafd zijn en geweld hebben afgezworen. maar zolang zelfs landen problemen niet geweldloos kunnen oplossen kun je dat ook niet van ieder individu verwachtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, nee en nee. Het is niet gewoon!!!
maar bh en stellemans renden toch echt zelf naar de bladen om te vertellen hoe verliefd en gelukkig met elkaar warenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:40 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring. Deze zaak is echt opgeblazen. Om dat beroemd zijn en geld hebben. Al die dingen die Badr Hari in het verleden heeft gedaan hebben ze toen nooit zo breed uitgemeten. Het lijkt wel alsof nu hij met estelle gaat hij ineens hartsikke fout is alsof ze estelle willen behoeden van iets ofzo. Terwijl als Bard dit had gedaan terwijl hij nog bij de moeder van zij n kind was waren we hier allang over uitgesproken
Ja dat klopt misschien dat ze daar nu ook spijt van hebben. en dan nog is het echt overdreven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar bh en stellemans renden toch echt zelf naar de bladen om te vertellen hoe verliefd en gelukkig met elkaar waren
ja maar dat is toch de essentie van bekend zijn? als kickbokser was hij misschien wel bekend maar alleen bij een select publiek, nl de fans van vechtsporten. dat is nu eenmaal niet het grootste gedeelte van de maatschappij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:40 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Om dat beroemd zijn en geld hebben. Al die dingen die Badr Hari in het verleden heeft gedaan hebben ze toen nooit zo breed uitgemeten.
Jij hebt dus blijkbaar een negatieve ervaring toen je aangifte wilde doen van geweld. Maar er kunnen wel meer redenen zijn waarom ze hier geen prioriteit aan gaven toch? Jij geeft aan dat je economische positie hierin meespeelde en dan vraag ik me af hoe jij dit weet (waar jij nogal verhit op reageerde). Volgens mij is Nederland echt geen bananenrepubliek waar je alleen rechten hebt als je doekoes hebt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:40 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring. Deze zaak is echt opgeblazen. Om dat beroemd zijn en geld hebben. Al die dingen die Badr Hari in het verleden heeft gedaan hebben ze toen nooit zo breed uitgemeten. Het lijkt wel alsof nu hij met estelle gaat hij ineens hartsikke fout is alsof ze estelle willen behoeden van iets ofzo. Terwijl als Bard dit had gedaan terwijl hij nog bij de moeder van zij n kind was waren we hier allang over uitgesproken
Ik heb zelf heb nog nooit aangifte gedaan van geweld. maar ik kan hier ook niet goed nerzetten wat ik bedoelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Jij hebt dus blijkbaar een negatieve ervaring toen je aangifte wilde doen van geweld. Maar er kunnen wel meer redenen zijn waarom ze hier geen prioriteit aan gaven toch? Jij geeft aan dat je economische positie hierin meespeelde en dan vraag ik me af hoe jij dit weet (waar jij nogal verhit op reageerde). Volgens mij is Nederland echt geen bananenrepubliek waar je alleen rechten hebt als je doekoes hebt...
Er is nu aandacht voor meerdere zaken en bij enkele slachtoffers is sprake van een aanzienlijk kapitaal. Maar dat speelt volgens mij echt geen rol in de mate van aandacht die deze zaak krijgt. Ik denk dat zijn verleden, zijn positie in de spotlights met Stel, zijn reputatie en het gegeven dat er maar liefst zes zaken spelen een grotere rol.
Ja ik vraag me soms ookaf wie die vriendjes die zijn die iedereen lopen te bedreigen om geen aangiftes te doen. En ik vind John van den Heuvel ook niet geloofwwardig voorkomen. Want of je voor of tegem badr bent verpest John het allemaal niet door zomaar verklaringen overal ner te gooien. De zaak is toch nog niet afgerond? Of misschien klopt er niks van de verklaringen van John van den heuvel of zo. Ik moet zeggen dat ik het niet meer zo goed snapquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:45 schreef Jappie het volgende:
Over Badr en zijn vriendjes gesproken...
Er zijn er meer maar 1 vraag die ik zeker heb omtrent de meest recentelijke ontwikkelingen is die van het slachtoffer en zijn versie van hoe hij in de betreffende skybox is terechtgekomen.
Een goedgeboezemde dame vraagt hem om mee te gaan om hem voor te stellen aan Estelle Cruyff en vervolgens daar aangekomen wordt hij ook daadwerkelijk voorgesteld maar vind er verder geen gesprek plaats of ook maar iets wat op communicatie lijkt als je de advocaat van het slachtoffer mag geloven
a) Wat beweegt je dan om uberhaupt mee te lopen. ?
b) Hoe moet ik me die ontmoeting dan voorstellen... ?
ow..en John vd Heuvel vertrouw ik ook alleen maar zover als ik hem kan werpen
hahahaha ze is toch geen konigin ofzo en ze verder toch niks bijzonders bereikt. ik dacht eerst dat de mensen in het miljoenairs kringetje hem al kendequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:04 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, misschien was-ie al een beetje aangeschoten of had-ie geen zin in een gesprek. Estelle een hand geven is natuurlijk al een once-in-a-lifetime hoogtepunt.
Eindelijk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:32 schreef Cynix ® het volgende:
Mensen, we gaan gewoon weer eens on topic, dus keuvelen over Ruud, Estelle, Badr en al hun vriendjes.
Persoonlijke drama's mag je kwijt in R&P.
Misschien mocht hij er zelfs een kusje op gevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:04 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, misschien was-ie al een beetje aangeschoten of had-ie geen zin in een gesprek. Estelle een hand geven is natuurlijk al een once-in-a-lifetime hoogtepunt.
Ze vroeg hem om mee te gaan. Ik las nergens dat hij meeging om voorgesteld te worden aan Estelle.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:45 schreef Jappie het volgende:
Over Badr en zijn vriendjes gesproken...
Er zijn er meer maar 1 vraag die ik zeker heb omtrent de meest recentelijke ontwikkelingen is die van het slachtoffer en zijn versie van hoe hij in de betreffende skybox is terechtgekomen.
Een goedgeboezemde dame vraagt hem om mee te gaan om hem voor te stellen aan Estelle Cruyff en vervolgens daar aangekomen wordt hij ook daadwerkelijk voorgesteld maar vind er verder geen gesprek plaats of ook maar iets wat op communicatie lijkt als je de advocaat van het slachtoffer mag geloven ??
a) Wat beweegt je dan om uberhaupt mee te lopen. ?
b) Hoe moet ik me die ontmoeting dan voorstellen... ?
ow..en John vd Heuvel vertrouw ik ook alleen maar zover als ik hem kan werpen
Om deze gate toch nog enigzins zijn naam te laten verdienen zou ik liever speculeren over een Ruudje Dille die een escortdame inhuurt om samen met de hr Everaart Badr uit de tent te lokken om zodoende Estelle in een slecht daglicht te stellen ivm voogdij. Dat de boel vervolgens uit de hand liep ging zelfs Ruudjes stoutste dromen te boven....zoiets ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:04 schreef Cynix ® het volgende:
Mjah, dat kan ook, alleen vind ik het dan wel weer aannemelijker worden dat Badr een veel kleiner aandeel in de mishandeling heeft gehad dan er nu wordt gesuggereerd. Hij had namelijk al een neukertje (Estelle) en de rest van de heren was klaarblijkelijk potig genoeg om het ook zonder hem af te kunnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ze vroeg hem om mee te gaan. Ik las nergens dat hij meeging om voorgesteld te worden aan Estelle.
Misschien dacht hij even te kunnen scoren bij de goedgeboezemde dame die hem meenam, maar vonden de coke gebruikers in de skybox dat zij eerste rechten hadden op de boezem. als je dan ineens een dronken dropje ziet zoenen met het potentiële neukertje dan moet dat natuurlijk gecorrigeerd worden. Dat lijkt me een veel aannemelijker verhaal
dat denk ik dus nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Misschien mocht hij er zelfs een kusje op geven
Hoe streng in de leer is Badr eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:04 schreef Cynix ® het volgende:
Een blonde met grote tieten vraagt je mee te komen. Wat kan jou het dan verrotten waar je naar toe gaat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef simpelintje het volgende:
[..]
hahahaha ze is toch geen konigin ofzo en ze verder toch niks bijzonders bereikt. ik dacht eerst dat de mensen in het miljoenairs kringetje hem al kende
Tsja, dan stellen we natuurlijk verder geen vragen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef ShaoliN het volgende:
Een blonde met grote tieten vraagt je mee te komen. Wat kan jou het dan verrotten waar je naar toe gaat?
Blijkt het South Central LA te zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Een blonde met grote tieten vraagt je mee te komen. Wat kan jou het dan verrotten waar je naar toe gaat?
Kennelijk heeft ze ergens een beslissing over genomen.... wat te eten, of ze die witte kleding eerst zou laten inweken... moeilijk, moeilijk, moeilijk.quote:
Ze blijft achter hem staan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:33 schreef kissaa het volgende:
Zometeen een interview met Estelle op SBS6.
(shownieuws)
En toch trapte die ene presentator in die jankmuil.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een heerlijke janksmoel. *kneukel*![]()
Het blijft natuurlijk een v**le k*th***.
Nou ja, eigenlijk weten we de kern van de zaak al: ze blijft hem trouw.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, maandag interview in 2 delen.
Het wordt nu eerst gemonteerd. Yeah, right. Vrijdag kijkt er natuurlijk geen hond.
Want dat heeft ze hem zelf gevraagd, we kennen haar toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
Want hij gaat veranderen, vast en zeker
En wat Estelle vraagt, Estelle krijgtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Want dat heeft ze hem zelf gevraagd, we kennen haar toch?
Ach, wat is een groot of kleinnaandeel in een vechtpartij. 1 of 2 klappen van iemand als BH zal bij de gemiddelde persoon heel gemakkelijk in veel schade resulteren. Daar heeft hij echt niet veel klappen voor nodig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah, dat kan ook, alleen vind ik het dan wel weer aannemelijker worden dat Badr een veel kleiner aandeel in de mishandeling heeft gehad dan er nu wordt gesuggereerd. Hij had namelijk al een neukertje (Estelle) en de rest van de heren was klaarblijkelijk potig genoeg om het ook zonder hem af te kunnen.
Bron: De Televaag.quote:Estelle schakelt Bram Moszkowicz in Van onze redactie
AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft Bram Moszkowicz gevraagd om haar te vertegenwoordigen in de zaak Badr. Hij zal vanaf nu haar advocaat zijn.
Dat heeft de advocaat vrijdag zelf bekendgemaakt in RTL Boulevard.
Estelle moet binnenkort opnieuw getuigen, omdat haar eerste verklaring over het incident in de skybox in de ArenA onjuist bleek te zijn.
Daar werd miljonair Koen Everink ernstig mishandeld. Badr, de huidige vriend van Estelle, is verdachte in de zaak. Hij zou al hebben verklaard klappen te hebben uitgedeeld, maar zegt niet de enige te zijn.
Estelle blijft voorlopig trouw aan haar gewelddadige vriendje en wacht af hoe het afloopt.
Inmiddels heeft de Amsterdamse politie een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van de zakenman.
Het verschil is ook niet de uitwerking van de klap maar of de huidige verklaring van Badr dicht bij de waarheid zit of niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ach, wat is een groot of kleinnaandeel in een vechtpartij. 1 of 2 klappen van iemand als BH zal bij de gemiddelde persoon heel gemakkelijk in veel schade resulteren. Daar heeft hij echt niet veel klappen voor nodig.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:46 schreef mommychaos het volgende:
Je wist gewoon dat Bram er ziek van was dat hij nog geen rol had in het hele gebeuren. Wat zal hij nu weer lekker slapen.
Misschien zullen we het wel nooit weten. Want schoon schip willen maken is niet hetzelfde als de waarheid boven tafel willen krijgen. Als het eigen straatje maar schoon is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:24 schreef Jappie het volgende:
Een klein aandeel betekent hij heeft idd schoon schip willen maken.
Een groot aandeel betekent hij liegt dat ie scheel ziet.
ies graties. Puvliciteit jeweetzzzquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:23 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als Bram het voor een bonusprijsje doet, want het is wel heel erg powerplay als je als getuige als met zo'n zware strafrechtadvocaat aan komt zetten, maar voor Bram is het lekker makkelijk in de kijker spelen.
Alsof je de Ferrari pakt om naar de bakker op de hoek te gaan.
vind hem niet geloofwaardig meer. Eerst niets gezien, dan toch een klein klapje met vlakke hand en ' over Koen heengestapt' ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het verschil is ook niet de uitwerking van de klap maar of de huidige verklaring van Badr dicht bij de waarheid zit of niet.
Een klein aandeel betekent hij heeft idd schoon schip willen maken.
Een groot aandeel betekent hij liegt dat ie scheel ziet.
quote:'een grote man, breed, gespierd, met gezichtsbeharing, een baard'
Ik zie dit iedere keer bovenaan staan en moet er iedere keer weer om lachenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Och Plasman moet ook zijn plasje weer eens doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:10 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)paar_jaar_cel__.html
Wordt dan lang wachten voor Estelle en vele bezoekjes in de nor.
Ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:55 schreef Ole het volgende:
Ik hoop op minstens net zo'n pareltje als met ma Smit destijds!
Wie is/was ma Smit ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:55 schreef Ole het volgende:
Ik hoop op minstens net zo'n pareltje als met ma Smit destijds!
Alles is weg!quote:
Met de oudste zal er niet veel meer te eisen zijn, die is boven de 12 en kan in principe zelf beslissen bij wie ze gaat wonen, vooralsnog is er iig nog weinig gevaar voor de kinderen zolang hij in de bak zitquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:30 schreef mootie het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk. Stel ze blijft bij Badr, kan Ruud dan met gemak de kinderen opeisen? Staat ze al op -20 omdat ze een relatie heeft met een (nu nog) verdachte en straks misschien veroordeelde misdadiger?
Wat zit er in de planning ?quote:
In Shownieuws een exclusief interview van Evert Santegoeds met Estellequote:
Coolquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:19 schreef Ole het volgende:
[..]
In Shownieuws een exclusief interview van Evert Santegoeds met Estelle
In de vroege shownieuws van half 8? Dan kijk ik natuurlijk!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:19 schreef Ole het volgende:
Ja, en in die van 22 uur. Maar of het nou 2 delen zijn of 2 x hetzelfde is me niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In de vroege shownieuws van half 8? Dan kijk ik natuurlijk!!
quote:Exclusief tv-interview EstelleEr is veel over haar gezegd en geschreven de afgelopen weken, maar zelf zweeg Estelle Cruijff. Aanstaande maandag doorbreekt zij dat stilzwijgen en vertelt zij exclusief aan Shownieuws haar verhaal. In een openhartig gesprek met Evert Santegoeds spreekt Estelle over alle gebeurtenissen die de afgelopen periode tot een hele moeilijke maakte. Zo heeft ze het over haar stukgelopen huwelijk met oud-voetballer Ruud Gullit, de breuk met haar vader en de romance met kickboxer Badr Hari van wie ze, ondanks alles, nog steeds houdt.
Afgelopen juni maakten Estelle Cruijff en Ruud Gullit bekend dat ze gingen scheiden. In het exclusieve interview zegt Estelle er, als dochter van gescheiden ouders, alles aan te hebben gedaan om dit te voorkomen. Maar uiteindelijk kon ze niet meer leven met het feit dat het ‘erg druk werd in haar huwelijk’. “Dan lag hij op de bank met z’n telefoon, overal een lock op. Nee hoor, ik lig te twitteren. En ondertussen keek ik op mijn telefoon en kwam er geen tweet binnen. Dat zijn kleine dingen,” aldus Estelle.
Estelle had veel verdriet, maar viel uiteindelijk voor kickboxer Badr Hari. “Liefde doet liefde vergeten.” In Shownieuws vertelt Estelle Cruijff over de moeilijke periode waarin het liefdeskoppel zich bevindt. Ze blikt terug op alle verhalen die de ronde doen en vertelt over haar bezoek aan hem in de gevangenis. “Het was heel emotioneel voor mij en ik vond het heel fijn om hem te zien.”
In het interview heeft Estelle het ook over de slechte band met haar vader Henny Cruijff. “Hij heeft bepaalde uitspraken gedaan waar je als dochter niet heel vrolijk van wordt. Het laatste was dat ik de naam Cruijff niet waardig ben. Hij heeft natuurlijk ook geroepen dat mijn huwelijk niet goed zat. Nou, daar heeft hij gelijk in gehad.”
Het exclusieve interview met Estelle Cruijff is maandag 27 augustus in de vroege (19.20 uur) en late (22.55 uur) editie van Shownieuws te zien bij SBS6.
Scheiding Estelle-Ruud Gullit te wijten aan vreemdgaan met kickbokser.quote:Zoals prinses Diana zei; het was „a little bit crowded’ in je huwelijk.
„Zei ze dat? Precies!
neem je het wel op?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga voor de janksmoel, ze hoeft niet eens te praten.
Zorgvuldig uitgesproken woordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef Eef999 het volgende:
Ik zag net een voorstukje van "het interview"
Ik blijf op hem wachten.....ja, we gaan zeker voor een tweede ronde
Zie hier een ander fragment![]()
Dat is best wel lomp, of niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Ole het volgende:
“Dan lag hij op de bank met z’n telefoon, overal een lock op. Nee hoor, ik lig te twitteren. En ondertussen keek ik op mijn telefoon en kwam er geen tweet binnen. Dat zijn kleine dingen,” aldus Estelle.
Wel triest dat ze toch nog weer even een rondje Ruud zwart maken (npi) doet, terwijl ze op dit moment hele andere dingen aan haar hoofd zou moeten hebben.quote:
Ja, dat denk ik wel, Badr was immers lekker rustig op z'n twitter, precies wat Extelle nodig hadquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Kortom, het is allemaal de schuld van Ruud dat ze nu met een meppende tikkende tijdbom zit opgescheept? Ik geloof daadwerkelijk dat ze wil dat wij dat gaan denken![]()
Alsof twitterende Ruud die Badr voor d'r heeft uitgezocht.
Ook leuk voor de kinderen, dat mama papa nog zwarter gaat makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel triest dat ze toch nog weer even een rondje Ruud zwart maken (npi) doet, terwijl ze op dit moment hele andere dingen aan haar hoofd zou moeten hebben.
Nou dat idd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel triest dat ze toch nog weer even een rondje Ruud zwart maken (npi) doet, terwijl ze op dit moment hele andere dingen aan haar hoofd zou moeten hebben.
Nou ja, hij is net op vakantie geweest, zoveel verschil zal het niet zijn op dit moment.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ook leuk voor de kinderen, dat mama papa nog zwarter gaat maken
Dat laatste lijkt mij niet, maar ik vind het wel dom van Ruudquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Kortom, het is allemaal de schuld van Ruud dat ze nu met een meppende tikkende tijdbom zit opgescheept? Ik geloof daadwerkelijk dat ze wil dat wij dat gaan denken![]()
Alsof twitterende Ruud die Badr voor d'r heeft uitgezocht.
Wat een domme troelquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef Eef999 het volgende:
Maar Estelle riep laatst toch zelf dat ze met Badr aan het skypen was toen ze nog met Ruud was? Ik denk niet dat Ruud daar naast gezeten heeft en het mocht horen/zien. En ze zal ook vast met Badr berichtjes hebben uitgewisseld. Zou ze die ook allemaal aan Ruud hebben laten zien dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij niet, maar ik vind het wel dom van Ruud
Dat ja, Ruud vond het toch verdacht dat ze de iPhone die hij haar had gegeven niet ging gebruiken maar juist haar Blackberry bleef gebruiken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat idd.
Ik zie Ruud toch ook geen interviews geven waarin hij dat soort zooi over haar vertelt? Zeker de laatste tijd niet meer. Laat ze zich eens op d'r eigen sores richten ipv dat vingertje naar Ruud.
Ik bedoel, we weten heus dat Gullit vast niet de meest trouwe echtgenoot was. Maar ze koos ZELF om het te tolereren en er bij te blijven. En uiteindelijk deed ze zelf precies hetzelfde. Zij zal ook met heer Hari geappt, getweet, geweetikveelwat hebben via d'r foon zonder dat Ruud mee mocht lezen? Ze zei toch zelf dat ze al best lang geleden met Badr zat te skypen? Dus laat Ruud lekker appen
Hij heeft dat nu natuurlijk niet nodig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:56 schreef Greys het volgende:
Nou dat idd.
Ik zie Ruud toch ook geen interviews geven waarin hij dat soort zooi over haar vertelt? Zeker de laatste tijd niet meer. Laat ze zich eens op d'r eigen sores richten ipv dat vingertje naar Ruud.
Tuurlijk niet, vrouwen pakken dat volgens mij veel slimmer aanquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Estelle riep laatst toch zelf dat ze met Badr aan het skypen was toen ze nog met Ruud was? Ik denk niet dat Ruud daar naast gezeten heeft en het mocht horen/zien. En ze zal ook vast met Badr berichtjes hebben uitgewisseld. Zou ze die ook allemaal aan Ruud hebben laten zien dan?
Estelle mag dan ook wel wat adviseurs zoeken, want die heeft dat vingerwijzen naar Ruud ook niet nodig, dat pleit op dit moment alleen maar tegen haar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft dat nu natuurlijk niet nodig.
Waarschijnlijk is hij te dom om dat zelf te beseffen, maar ik neem aan dat hij wel mensen in zijn team heeft heeft die hem adviseren mbt dit soort zaken.
Zekerquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
Estelle mag dan ook wel wat adviseurs zoeken, want die heeft dat vingerwijzen naar Ruud ook niet nodig, dat pleit op dit moment alleen maar tegen haar.
Precies, zijn voorlaatste mep partij was in mei. Toen hadden ze al wat samen, dus hoe vaak gaat hij dat nog beloven? Grensverleggend die Estelle hoor!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat een domme troel![]()
"Iemand is echt bereid dingen anders te doen en te veranderen "
Sinds wanneer dan? Net na die klap zeker
Wie weet hoelang die afluisterapp. daar al hing?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Estelle riep laatst toch zelf dat ze met Badr aan het skypen was toen ze nog met Ruud was? Ik denk niet dat Ruud daar naast gezeten heeft en het mocht horen/zien. En ze zal ook vast met Badr berichtjes hebben uitgewisseld. Zou ze die ook allemaal aan Ruud hebben laten zien dan?
Hahahahahaha ik lig helemaal dubbelquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef Eef999 het volgende:
Johquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:19 schreef Ole het volgende:
[..]
quote:Estelle verbreekt stilzwijgen
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - Estelle heeft besloten haar stilzwijgen te verbreken. Over haarzelf, en de situatie waarin zij met vriendlief Badr Hari terecht is gekomen. "Ik dacht: laat ik dat maar eens doen. Wat weten mensen nu helemaal van me?".
Foto: Albert den Iseger fotografie
"Wat kennen ze me? En hoe kan dat ook als je zelf nooit wat zegt. Wat nemen ze me kwalijk? Dat ik op zoek ben geweest naar liefde, die ik in mijn jeugd met m’n vader en in de laatste jaren met Ruud zo heb gemist? Als ik soms ook de reacties zie op internet… natuurlijk moet ik wel eens huilen als ik lees hoe slecht mensen over me denken, en dan die eeuwige P.C. Hooftstraat die er altijd wordt bijgehaald", vertelt Estelle.
Op 8 juli kwam het nieuws naar buiten dat Estelle’s nieuwe liefde Badr Hari betrokken zou zijn geweest bij een ernstig geweldsincident in de Amsterdam ArenA. En ook al ontkende de kickbokskampioen aanvankelijk de zakenman ook maar met één vinger te hebben aangeraakt, inmiddels is duidelijk – en heeft hij bekend – dat zijn aandeel toch wat groter was.
Iedereen heeft er een mening over. Van Geert Wilders tot een bestsellerauteur. En niet op de laatste plaats: vader Henny Cruijff. Die leek aanvankelijk nog wel enthousiast over Badr. Althans, hij vond dat zijn dochter met wie hij overigens al jaren geen contact heeft, maar snel moest hertrouwen… Achterliggende gedachte was dat zij dan ook de naam Cruijff niet meer zou voeren. Deze naam zou zij, volgens haar vader niet waard zijn. Estelle: "En dan te bedenken dat ik de man die deze naam wereldberoemd maakte, mijn oom Johan, daar nooit, maar dan ook nóóit over gehoord heb!”
Zw was natuurlijk blij dat ze na 3 jaar eindelijk wist hoe haar Blackberry werktequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ja, Ruud vond het toch verdacht dat ze de iPhone die hij haar had gegeven niet ging gebruiken maar juist haar Blackberry bleef gebruiken?
Die is echt de interviews van haarzelf en Ruud sinds de scheiding door gaan lezen en heeft hier en daar iets opgepikt en weer gebruikt, zodat het in haar straatje past (Diana-quote, telefoongedrag).
Vin ik nog snelquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zw was natuurlijk blij dat ze na 3 jaar eindelijk wist hoe haar Blackberry werkte
En ging ze met ruud naar Hawaii om te oefenenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien had Badr haar dat wel geleerd
bronquote:Huiszoeking
Niet alleen het SBS6-programma Shownieuws zal vanavond Estelles kant van het verhaal belichten. Ook 'RTL Boulevard' gaat op de zaak in. Het programma meldt dat ze de verklaringen, die Estelle Cruijff bij de politie aflegde na de vechtpartij bij Sensation White, zullen openbaren.
Uit de documenten, die in het bezit zijn van RTL, zou duidelijk worden dat Estelle meerdere keren door de politie ondervraagd is en dat er na het incident een huiszoeking bij haar is gedaan. Ook verklaringen van andere getuigen zijn in het bezit van het programma.
Estelle geeft het woord goedgelovig nieuwere betekenis.quote:
quote:" Laat het duidelijk zijn; voor dat slachtoffer vind ik het allemaal net zo erg als iedereen hoor.
quote:Estelle besloot afgelopen week haar stilzwijgen te verbreken. Over haarzelf, en de situatie waarin zij met Badr terecht is gekomen. „Ik dacht: laat ik dat maar eens doen. Wat weten mensen nu helemaal van me? Wat kennen ze me? En hoe kan dat ook als je zelf nooit wat zegt. Wat nemen ze me kwalijk? Dat ik op zoek ben geweest naar liefde, die ik in mijn jeugd met m’n vader en in de laatste jaren met Ruud zo heb gemist? Als ik soms ook de reacties zie op internet… natuurlijk moet ik wel eens huilen als ik lees hoe slecht mensen over me denken, en dan die eeuwige P.C. Hooftstraat die er altijd wordt bijgehaald.”
Onterecht
„De laatste maanden is dat ook wel gevoed door Ruud. In interviews zei hij dat ik hem niet steunde, me niet voor voetbal en zijn werk interesseerde. Het is allemaal zo onterecht. Ik bén toch meegegaan naar Engeland. Ik heb toch mijn kinderen en alles opgepakt om naar Los Angeles te gaan? Nee, de laatste keer niet naar Grozny. Maar dat wilde hij zelf niet, het kon ook niet, veel te gevaarlijk en de scholen die er waren – zei hij letterlijk – daar zaten geen ramen meer in. Ik heb me altijd heel erg gewijd aan de kinderen en daar heb ik geen dag spijt van. Het zijn lieve kinderen die het natuurlijk ook moeilijk hebben, maar zich goed aanpassen. Van alle toestanden krijgt mijn dochter van vijftien natuurlijk wel alles mee. Maar ik ben blij dat ze op een internationale school zitten en dat aan Maxim van elf veel voorbijgaat.”
Afscheid
Op de achtergrond speelt nog de afwikkeling van de scheiding, die Nederland al op zijn grondvesten deed schudden.
Estelle lacht minzaam: „Dat zou je bijna vergeten hè? Gaat die scheiding je al niet in de kouwe kleren zitten, mijn tijd met Ruud beslaat de helft van mijn leven, je hebt je gevoelens van een nieuwe verliefdheid en dan dit…”
Het kost haar moeite te praten over haar voorlopige afscheid van Badr, op de parkeerplaats van een politiebureau in Amsterdam-Zuidoost.
„We waren even naar vrienden in Spanje gereisd, waar we hun huis niet zijn uit geweest. We wilden als André Kuipers van de aardbodem verdwijnen omdat duidelijk werd dat Badr zich, eenmaal terug in Nederland, moest melden. Gewoon even wat tijd voor elkaar. Vervolgens moest ik naar Amsterdam, voor een kort geding en de voorlopige voorziening in de scheiding en vloog Badr naar Marokko. Zijn vader was ziek geworden en die wilde hij nog even zien. Maar ik heb er steeds op gehamerd dat hij terug moest komen. Niet daar blijven hangen. Naar Nederland komen, je melden, de zaak oplossen en de consequenties onder ogen zien. Ik vind dat dat hoort. Op een woensdagavond moest hij zich melden. En hij kwam. Ik heb hem opgehaald van een vliegveld, nee niet Schiphol, en hem afgeleverd op het bureau. De hele dag hadden daar fotografen staan posten, maar die waren toen al weg. En daar op de stoep, een kus, een zwaai. En toen was ik weer alleen. Voor wie weet hoelang. Ik had het me wel anders voorgesteld ja. Maar ik ben de laatste jaren veel alleen geweest en kan er goed tegen. Het is het me waard te wachten. Omdat ik iemand zie die de wil heeft om te veranderen en ik heb de wil om hem daarbij te helpen.”
Bram Moszkowicz gaat zijn beurt Estelle helpen.
„En dan denkt iedereen weer; nou dan zal er wel wat aan de hand zijn. Moszkowicz! Maar dat is het helemaal niet. Ik ken Bram al heel lang, en ik heb er lang genoeg alleen voor gestaan. Dit is voor mij ook allemaal nieuw. Ik heb wel eens een parkeerboete gehad. Meer niet.
Een officier van Justitie, melden bij het parket; het is toch belangrijk dat je daarin wordt begeleid. Vooral als heel Nederland nu al denkt dat ik meineed heb gepleegd; ik ben nog helemaal nooit onder ede verhoord. Laat het duidelijk zijn; voor dat slachtoffer vind ik het allemaal net zo erg als iedereen hoor.”
Estelle Cruijff is vanavond te zien op SBS6 in Shownieuws en haar verhaal is vanaf morgen te lezen in weekblad Privé.
Nou, het medelijen druipt er vanaf. Ik geloof er ook geen reet van, aangezien die gast heeft gezegd: "Was Ruuds geld op? "quote:Laat het duidelijk zijn; voor dat slachtoffer vind ik het allemaal net zo erg als iedereen hoor.”
Tuuuuurlijkquote:Laat het duidelijk zijn; voor dat slachtoffer vind ik het allemaal net zo erg als iedereen hoor
Ja maar, we moeten eens ophouden over die PC Hooftstraatquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef roos85 het volgende:
Arme arme Stel tochkind van gescheiden ouders, door de carrière van Ruud geen mogelijkheden om een vervolgopleiding te doen en ipv van liefde kreeg ze een creditcard...
Ruud zit toch niet meer achter de container?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:54 schreef MightyMightyM het volgende:
Op een woensdagavond moest hij zich melden. En hij kwam. Ik heb hem opgehaald van een vliegveld, nee niet Schiphol, en hem afgeleverd op het bureau.
Je melden bij het parket is voor haar nog een hele klus. Dan heb je wel een top-advocaat nodig.quote:Bram Moszkowicz gaat zijn beurt Estelle helpen.
En dan denkt iedereen weer; nou dan zal er wel wat aan de hand zijn. Moszkowicz! Maar dat is het helemaal niet. Ik ken Bram al heel lang, en ik heb er lang genoeg alleen voor gestaan. Dit is voor mij ook allemaal nieuw. Ik heb wel eens een parkeerboete gehad. Meer niet.
Een officier van Justitie, melden bij het parket; het is toch belangrijk dat je daarin wordt begeleid.
Als ze echt niets gezien had tijdens Sensation en Badr inderdaad de hele tijd bij haar was geweest, had ze hem toch juist snel weer buiten verwacht.quote:En toen was ik weer alleen. Voor wie weet hoelang. Ik had het me wel anders voorgesteld ja.
Ja dit werkt alleen maar tegen haar. Alles werlt tegen haar als ze hem verdedigt en bij hem blijft.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:19 schreef Day het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees, had ze er beter aan gedaan gewoon d'r smoel te houden.
Het is wel heel erg 'mijn eigen straatje schoonvegen' en 'oh, wat ben ik zielig, want ik heb er al die jaren alleen voor gestaan en toen ontmoette ik mijn grote liefde en zelfs dat wordt me niet gegund' allemaal.
Eerst verklaarde ze met Badr bij het balkon te hebben gestaan en daardoor niks van de commotie te hebben meegekregen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:13 schreef MightyMightyM het volgende:
Maar wat heeft ze nou verklaard? Als je niks ziet en je blijft daarbij (immers, ze zegt dat ze niet heeft gelogen), waarom dan steeds nieuwe verklaringen en een advocaat?
Ok en dan huilen dat mensen haar zo slecht neerzetten. Het enige waar ze dan gelijk over heeft, is dat mensen ten onrechte zeggen dat ze meineed heeft gepleegd. Benieuwd of de interviewer haar met haar leugens confronteert.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerst verklaarde ze met Badr bij het balkon te hebben gestaan en daardoor niks van de commotie te hebben meegekregen.
Die verklaring - niet onder ede, dus ze heeft geen meineed gepleegd, altijd maar die beschuldigingen van meineed, alsof een leugentje om lovers bestwill niet mag, klopt dus niet meer met de werkelijkheid, of in ieder geval Badrs laatste versie van de werkelijkheid.
Santegoeds? Die huilt hard mee met de wolven, denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef MightyMightyM het volgende:
Benieuwd of de interviewer haar emt haar leugens confronteert.
Er worden wel meer mensen ongevraagd bij deze gate betrokken. Leco, Kluun, Syl en Raf...quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef Ripley het volgende:
Ik scande de tekst en dacht: Andre kuipers? WTF?
... onderwijl heur haar strelend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Santegoeds? Die huilt hard mee met de wolven, denk ik.
Ja, hij zou wel gek zijn! Als ie te kritisch is mag hij haar straks nooit meer interviewen!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Santegoeds? Die huilt hard mee met de wolven, denk ik.
Jaaaa, zo zie je maar dat Extelle niet zo dom is als ze eruit ziet en de actualiteiten volgt. Een beetje dan, want als je verdwenen bent zoals André Kuipers weet natuurlijk wel iedereen waar je precies bent en da's niet de bedoeling als je met een crimineel op stap bent, maar ach, detailsquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef Ripley het volgende:
Ik scande de tekst en dacht: Andre kuipers? WTF?
En niet meer mee op vakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, hij zou wel gek zijn! Als ie te kritisch is mag hij haar straks nooit meer interviewen!
Ja als er dan op Mars alphamannetjes worden afgetuigd, weten we meteen hoe laat het is..quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaa, zo zie je maar dat Extelle niet zo dom is als ze eruit ziet en de actualiteiten volgt. Een beetje dan, want als je verdwenen bent zoals André Kuipers weet natuurlijk wel iedereen waar je precies bent en da's niet de bedoeling als je met een crimineel op stap bent, maar ach, details
* Ole moet alweer haar beeldscherm schoonmakenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja als er dan op Mars alphamannetjes worden afgetuigd, weten we meteen hoe laat het is..
ik poets met je meequote:Op maandag 27 augustus 2012 13:53 schreef Ole het volgende:
[..]
* Ole moet alweer haar beeldscherm schoonmaken
Maar Leon de Winter en Ficq zien het wel! En zij die hier niet genoemd mag worden ook!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik mis hier iets. Of beter gezegd iemand. Iemand die bij hoog en laag blijft beweren zeker te zijn dat Estelle niet naief is.
Een incident in mei, gevolgd door een incident in juni. En dan een persoon zien die wil veranderen. Zij ziet, zij ziet, wat wij niet zien.
André denkt alleen: 'Extelle wiequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef Greys het volgende:
Het zou zo leuk zijn als Andre Kuipers nu even met vriendelijke glimlach 'Laat mij hierbuiten, blonde doos!!!' oid zou verklaren.
Ik ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik mis hier iets. Of beter gezegd iemand. Iemand die bij hoog en laag blijft beweren zeker te zijn dat Estelle niet naief is.
Een incident in mei, gevolgd door een incident in juni. En dan een persoon zien die wil veranderen. Zij ziet, zij ziet, wat wij niet zien.
Ik doelde op iemand anders, maar is van hetzelfde laken een pak.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ook.
Mag de ban van Zouzou er af?
Astemblieft zeg! Om nog meer topics te frustreren en verneuken? Trouwens, die muts kwam helemaal niet hier, maar in NWS.quote:
Hey, voorzichtig met het Z-woord.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ook.
daie zat in het andere topic. Is hier nooit geweest en dat gaat ook niet gebeuren!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ook.
laten we dat zo houden als die ban eraf isquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Astemblieft zeg! Om nog meer topics te frustreren en verneuken? Trouwens, die muts kwam helemaal niet hier, maar in NWS.
Nee, ze heeft een interview gedaan met Santegoeds en dat wordt vanavond twee keer uitgezonden. Bij Blvd hebben ze weer een item over haar leugens die geen leugens waren, want geen meineed, dus waar hebben we het over en ik gok zo maar dat Bram er niet bij is of zich enorm afzijdig gaat houden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef Greys het volgende:
Begin er nou gewoon niet over, da's ook niet helemaal fair als ze zelf niet kan reageren.
Maar ze (Stel) zit vanavond dus bij Boulevard en het komt bij Shownieuws?
Of zit ze er zelf niet? Ik kan het even niet meer volgen
Hoebedoelu?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Boulevard wil nou Mister Shownieuws Evert Santegoeds nadoen.
Ahhh dank, ik snap het. Geloof ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een interview gedaan met Santegoeds en dat wordt vanavond twee keer uitgezonden. Bij Blvd hebben ze weer een item over haar leugens die geen leugens waren, want geen meineed, dus waar hebben we het over en ik gok zo maar dat Bram er niet bij is of zich enorm afzijdig gaat houden.
Shownieuws is eerder dan Boulervard met interview met Estelle. Alleen Estelle komt niet bij Albert en gaat over andere zaken..Mevr Ccquote:
Ik dacht ze het vorige week aankondigden als een interview dat in 2 delen wordt uitgezonden, net als een mini-serie, zeg maar. Drama genoeg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een interview gedaan met Santegoeds en dat wordt vanavond twee keer uitgezonden. Bij Blvd hebben ze weer een item over haar leugens die geen leugens waren, want geen meineed, dus waar hebben we het over en ik gok zo maar dat Bram er niet bij is of zich enorm afzijdig gaat houden.
Oe! Dat zou ook nog kunnen, ik las het als een herhaling. Hoe laat is dat programma eigenlijk?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht ze het vorige week aankondigden als een interview dat in 2 delen wordt uitgezonden, net als een mini-serie, zeg maar. Drama genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |