abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115943834

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

............Gluiperige Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

Jeroen van de Berg (al eerder in elkaar getimmerd in zijn eigen nachtclub maar durfde niet eerder aangifte te doen)

De kinderen van Ruud

De miserieuze nieuwe scharrel van Ruud

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Begin juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek. Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol. Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012 column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde
22 augustus 2012 derde verdachte opgepakt
22 augustus 2012 Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven
23 augustus 2012 Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_115943840
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:40 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Hij is vast niet de enige die zoiets heeft meegemaakt. Ik was er niet bij weet niet hoe het is gebeurd maar ik vuind het ook natuurlijk erg voor die man maarja het gebeurd vaker maar dan hoor je er nisk over. Als het zomaar is gebeurd dan was Estelle denk ik niet met hem 10 x afegelopen maanden op vakantie gegaan en zou ze nu ook niet bij hem blijven. is misschien voor haar ook een afgang om hem op te zoeken in de gevangenis. Dus ik denk dat hij voor haar iets heel erg goed doet.
Zware mishandelingen komen echt wel in het nieuws hoor, echter betreft het hier nu een BN-er/BM-er die al bekend stond om zijn agressieve uitspattingen. En dan vind jij het raar dat het uitgebreid in de pers wordt besproken?
Estelle is blind van verliefdheid, en wellicht ook bang voor de gevolgen als ze deze relatie verbreekt.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:50:25 #3
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115943965
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef roos85 het volgende:

Zware mishandelingen komen echt wel in het nieuws hoor, echter betreft het hier nu een BN-er/BM-er die al bekend stond om zijn agressieve uitspattingen. En dan vind jij het raar dat het uitgebreid in de pers wordt besproken?
Estelle is blind van verliefdheid, en wellicht ook bang voor de gevolgen als ze deze relatie verbreekt.
Dat vrees ik ook Roos, misschien wil ze wel uitmaken maar durf ze niet :D
pi_115944211
quote:

[..]

Nee hoor niet allemaal. Vooral niet in echtelijke relaties. En iegenlijk vind ik ergens die aandacht voor hun vanaf het begin al overdreven maar het was ook wel spannend allemaal. Maar nu gaan mensen er zo serieus op in. Ik denk niet dat Estelle blind is van verliefdheid misschien denkt ze dat wel maar ik denk niet dat ze dat is. het is misschien voor haar allemaal heel spannend. Misschien was het leven met Ruud voor haar heel erg saai wie weet. Ik snap wel dat ze voor hem gevallen is dat gebeurd wel vaker. Maar iedereen valt me op aan dat ik mijn man of vriend niet zou verraden ik denk echt dat niet veel mensen dat gaan doen. Ik denk niet dat Estelle zich kaopt geschrokken is van het geweld. Denk je echt dat als zij heeft gezien dat hij veranderd in een soort van duivel dat ze dan gewoon vrolijk mee gaat op vakantie en ondanks alle tegenwerkingen die ze hebben bij hem blijft?
pi_115944337
quote:

[..]

Dit. Dat is je lot als BN-er en hij wist dat de spotlights nog eens extra op hem gericht waren door Estelle en de media-aamdacht die ze ook zelf opzochten. Als een BN-er bijvoorbeeld overlijdt, staat dat in de krant, bij een GN-er niet, zo simpel is het.

En het is zo makkelijk om bij gebrek aan steekhoudende argumenten te vragen "zijn jullie allemaal zo perfect?", simpelientje. Niemand beweert hier dat hij of zij perfect is.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:03:06 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115944338
Witregels, gebruik ze!
Misschien dat het dan leesbaar wordt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115944402
Ja hoor mensen en al die keren dat ze met hem op vakantie is geweest deed ze zeker ook omdat ze bang is? Ze hoeft niet bang te zijn denk ik hoor. En ik denk niet dat ze een naief mens is. Het is niet altijd zwart- wit
pi_115944431
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:58 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Nee hoor niet allemaal. Vooral niet in echtelijke relaties. En iegenlijk vind ik ergens die aandacht voor hun vanaf het begin al overdreven maar het was ook wel spannend allemaal. Maar nu gaan mensen er zo serieus op in. Ik denk niet dat Estelle blind is van verliefdheid misschien denkt ze dat wel maar ik denk niet dat ze dat is. het is misschien voor haar allemaal heel spannend. Misschien was het leven met Ruud voor haar heel erg saai wie weet. Ik snap wel dat ze voor hem gevallen is dat gebeurd wel vaker. Maar iedereen valt me op aan dat ik mijn man of vriend niet zou verraden ik denk echt dat niet veel mensen dat gaan doen. Ik denk niet dat Estelle zich kaopt geschrokken is van het geweld. Denk je echt dat als zij heeft gezien dat hij veranderd in een soort van duivel dat ze dan gewoon vrolijk mee gaat op vakantie en ondanks alle tegenwerkingen die ze hebben bij hem blijft?
Ze namen zelf een journalist mee op een liefdestripje hoor.

En ja, dat denk ik echt. Ze kan op zijn minst geweten hebben dat het niet pluis was en toch ging ze vrolijk slotjes ophangen.

Je hebt overigens wel erg veel aannames omtrent de persoonlijkheid van Estelle, terwijl je zelf keer op keer aanhaalt dat iedereen, inclusief jij, haar niet kent.
pi_115944493
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:05 schreef simpelintje het volgende:
Ja hoor mensen en al die keren dat ze met hem op vakantie is geweest deed ze zeker ook omdat ze bang is? Ze hoeft niet bang te zijn denk ik hoor. En ik denk niet dat ze een naief mens is. Het is niet altijd zwart- wit
Welke bewijzen heb jij voor het gegeven dat ze niet naief is? En nee, wij weten ook niet zeker dat ze dat wel is maar het lijkt er wel verdomd veel op...
pi_115944509
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:06 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ze namen zelf een journalist mee op een liefdestripje hoor.

En ja, dat denk ik echt. Ze kan op zijn minst geweten hebben dat het niet pluis was en toch ging ze vrolijk slotjes ophangen.

Je hebt overigens wel erg veel aannames omtrent de persoonlijkheid van Estelle, terwijl je zelf keer op keer aanhaalt dat iedereen, inclusief jij, haar niet kent.
Ja dat klopt maar ik denk ff mee. Haar gedrag zoals het nu allemaal beetje bij me over komt doet me dat denken. Ik weet niks van haar persoonlijke eigenschappen. Ik zou niet weten of ze een lief of niet lief mens is ofzo. Ik zeg alleen maar hoe het op me over komt
pi_115944600
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:09 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Welke bewijzen heb jij voor het gegeven dat ze niet naief is? En nee, wij weten ook niet zeker dat ze dat wel is maar het lijkt er wel verdomd veel op...
gewoon denk jij dat ze wel naief is dan? Ik denk het gewoon niet zo komt ze bij mijn niet over. Ook door dat ze toch is vreemd gegaan en de verhalen over hoe ze met de andere kinderen met Ruud omging. Ze vroeg in het begin echt heel veel aandacht. Badr stond toch ook leuk met haar kinderen op de foto. ik denk dat ze ruud ook een beetje jaloers wilde maken. En over de baby die hij in de steek heeft gelaten hoor je bijna niemand praten
pi_115944610
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen Simpelientje. Jijzelf en het merendeel vd wereldbevolking zou zijn of haar partner niet 'verraden' bij zware mishandeling zeg je. Maar Badr kan haast niets ergs hebben gedaan omdat Estelleke bij hem blijft. Beetje tegenstrijdig...
pi_115944687
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:13 schreef twentemeisje het volgende:
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen Simpelientje. Jijzelf en het merendeel vd wereldbevolking zou zijn of haar partner niet 'verraden' bij zware mishandeling zeg je. Maar Badr kan haast niets ergs hebben gedaan omdat Estelleke bij hem blijft. Beetje tegenstrijdig...
Ik denk gewoon niet dat estelle ervan is geschrokken en ik neem aan dat als je vriend ineens veranderd in een duivel want zo komt hij nu toch over je dan mee gaat op vakantie enz. Ik heb wel eens mensen zien vechten hoor. OOk tijdens uitgaan enz iedereen hoor uit wat voor mileu je ook komt
pi_115944725
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:12 schreef simpelintje het volgende:

[..]

gewoon denk jij dat ze wel naief is dan? Ik denk het gewoon niet zo komt ze bij mijn niet over. Ook door dat ze toch is vreemd gegaan en de verhalen over hoe ze met de andere kinderen met Ruud omging. Ze vroeg in het begin echt heel veel aandacht. Badr stond toch ook leuk met haar kinderen op de foto. ik denk dat ze ruud ook een beetje jaloers wilde maken. En over de baby die hij in de steek heeft gelaten hoor je bijna niemand praten
Ze is eerst zo naief geweest te trouwen met een man die zijn gulle lid al in andermans zaken stak.
Vervolgens ging ze pas bij die man weg toen ze een nieuw projectje vond aan wie Ruud haar weg kon geven en nuziet ze minstens zes (vermeende) misstappen door de vingers.
pi_115944780
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:16 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ze is eerst zo naief geweest te trouwen met een man die zijn gulle lid al in andermans zaken stak.
Vervolgens ging ze pas bij die man weg toen ze een nieuw projectje vond aan wie Ruud haar weg kon geven en nuziet ze minstens zes (vermeende) misstappen door de vingers.
Dat kan natuurlijk ook. Ik weet het niet. Maar ik denk niet dat haar iets ergs gaat overkomen ofzo. Het komt wel goed
pi_115944798
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ik denk gewoon niet dat estelle ervan is geschrokken en ik neem aan dat als je vriend ineens veranderd in een duivel want zo komt hij nu toch over je dan mee gaat op vakantie enz. Ik heb wel eens mensen zien vechten hoor. OOk tijdens uitgaan enz iedereen hoor uit wat voor mileu je ook komt
Dat zegt toch genoeg? Als je er niet van schrikt?Het zegt genoeg over iemand als je niet schrikt van het gegeven dat je lover is betrokken bij ernstige mishandelingen. Maar goed, je zult je er wel vanaf maken met de Pardoelieske redenering dat je er niet bij was.
pi_115944809
Bénédicte Ficq: Badr Hari is een goeie jongen
Redactie | 24 aug, 2012 | Reageren

VIDEO- Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink schrijft: “Het is een goeie jongen,” zei advocate Bénédicte Ficq bij Knevel & vd Brink. De pers had het allemaal gedaan, had hem ten onrechte neergezet als een monster, De Telegraaf had het het bontst gemaakt en had eigenlijk een kort geding aan de broek moeten hebben. Dat het al heel lang oorlog is tussen ‘het kantoor van Ficq’ en John van den Heuvel is geen geheim. Feit is dat De Telegraaf in deze zaak heel goed geïnformeerd is en over allerlei verklaringen beschikt. Dat is irritant voor een advocaat. In zo’n zaak roepen dat eerst de rechter moet oordelen is juridisch terecht, maar je kunt toch moeilijk van ‘de media’ vragen dat ze tot die tijd niks doen. Dat zouden de verdachten wel willen. Lees de reconstructie die vandaag in De Telegraaf staat. Hoe Estelle en Badr ongelooflijk (dom) hebben zitten liegen. Het lijkt erop dat Badr later nog wat meer is gaan liegen en Everink ervan beticht een foute opmerking te hebben gemaakt over Gullit. Tja, hij moet toch wat zeggen.

Ik ben heel benieuwd wat daarvoor overblijft tijdens het proces, of er iemand is die dit bevestigt. En of Badr deze nieuwe ‘verklaring’ met medeweten van zijn advocate naar buiten heeft gebracht. Wat gisteravond niet ter sprake kwam en wat ook niet in De Telegraaf staat is een aspect in de hele zaak dat mij het meest verontrust: dat uit alle incidenten waarbij Badr door het lint is gegaan het beeld oprijst van iemand met een psychische stoornis: dat hij zelf naderhand echt niet meer weet wat hij heeft gedaan, een totale black-out heeft gehad. Het kan best zijn dat zijn rol bij de mishandeling van Koen Everink maar beperkt is geweest, alleen: weet hij dat zelf nog? En wat de aanleiding was? Waar begint zo’n blackout?

http://www.camilleri.nl/2(...)is-een-goeie-jongen/
pi_115944876
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Dat zegt toch genoeg? Als je er niet van schrikt?Het zegt genoeg over iemand als je niet schrikt van het gegeven dat je lover is betrokken bij ernstige mishandelingen. Maar goed, je zult je er wel vanaf maken met de Pardoelieske redenering dat je er niet bij was.
Maar als het zo'n ernstige mishandeling is waarom is ze nog bij hem dan. Weet je ik zou op dit moment een relatie willen met iemand die ik vertrouw eentje die gewoon normaal is. Maar ik ben niet bang voor geweld. Tuurlijk gaan sommige dingen te ver maar zoals je al aangaf ik was er niet bij
pi_115944880
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:18 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook. Ik weet het niet. Maar ik denk niet dat haar iets ergs gaat overkomen ofzo. Het komt wel goed
Hij kan dus de hele wereld in elkaar timmeren maar zolang Estelle vrolijk rond kan huppelen in de PC zit zij goed...Het is vast een schat en een tijger in bed voor haar, maar zoiets kun je toch niet los zien van de persoonlijkheid van degene met wie je verkeert en waar je je kinderen mee opzadelt?
pi_115944939
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Maar als het zo'n ernstige mishandeling is waarom is ze nog bij hem dan. Weet je ik zou op dit moment een relatie willen met iemand die ik vertrouw eentje die gewoon normaal is. Maar ik ben niet bang voor geweld. Tuurlijk gaan sommige dingen te ver maar zoals je al aangaf ik was er niet bij
Ik was ook niet bij de Tweede Wereldoorlog maar toch vind ik niet zo lief wat er toen zoal is gebeurd. En nee ik vergelijk Hari niet met een nazi als je dat soms denkt :P

En de eerste vraag die je stelt: BINGO!!!!!
pi_115944964
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef eskil het volgende:
Bénédicte Ficq: Badr Hari is een goeie jongen
Redactie | 24 aug, 2012 | Reageren

VIDEO- Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink schrijft: “Het is een goeie jongen,” zei advocate Bénédicte Ficq bij Knevel & vd Brink. De pers had het allemaal gedaan, had hem ten onrechte neergezet als een monster, De Telegraaf had het het bontst gemaakt en had eigenlijk een kort geding aan de broek moeten hebben. Dat het al heel lang oorlog is tussen ‘het kantoor van Ficq’ en John van den Heuvel is geen geheim. Feit is dat De Telegraaf in deze zaak heel goed geïnformeerd is en over allerlei verklaringen beschikt. Dat is irritant voor een advocaat. In zo’n zaak roepen dat eerst de rechter moet oordelen is juridisch terecht, maar je kunt toch moeilijk van ‘de media’ vragen dat ze tot die tijd niks doen. Dat zouden de verdachten wel willen. Lees de reconstructie die vandaag in De Telegraaf staat. Hoe Estelle en Badr ongelooflijk (dom) hebben zitten liegen. Het lijkt erop dat Badr later nog wat meer is gaan liegen en Everink ervan beticht een foute opmerking te hebben gemaakt over Gullit. Tja, hij moet toch wat zeggen.

Ik ben heel benieuwd wat daarvoor overblijft tijdens het proces, of er iemand is die dit bevestigt. En of Badr deze nieuwe ‘verklaring’ met medeweten van zijn advocate naar buiten heeft gebracht. Wat gisteravond niet ter sprake kwam en wat ook niet in De Telegraaf staat is een aspect in de hele zaak dat mij het meest verontrust: dat uit alle incidenten waarbij Badr door het lint is gegaan het beeld oprijst van iemand met een psychische stoornis: dat hij zelf naderhand echt niet meer weet wat hij heeft gedaan, een totale black-out heeft gehad. Het kan best zijn dat zijn rol bij de mishandeling van Koen Everink maar beperkt is geweest, alleen: weet hij dat zelf nog? En wat de aanleiding was? Waar begint zo’n blackout?

http://www.camilleri.nl/2(...)is-een-goeie-jongen/
Ik vraag me dat af want ik denk dat hij dan toch eerder was tegen gehouden. misschien is hij wel doorgedraaid door zijn succes ofzo.
pi_115945160
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:23 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ik was ook niet bij de Tweede Wereldoorlog maar toch vind ik niet zo lief wat er toen zoal is gebeurd. En nee ik vergelijk Hari niet met een nazi als je dat soms denkt :P

En de eerste vraag die je stelt: BINGO!!!!!
Ik wil je niet boos maken ofzo. Ik vind gewoon dat we van de media heel veel te horen krijgen over deze zaak. het lijkt steeds mer op een soap en een poppekast. En misschien zit het in zijn hoofd niet goed ofzo. Maar dat weten we niet. Hij is al flink veroordeeld door heel nederland. Hij is niet eens voor gekomen en we weten al ongeveer wat hij misschien gezegd zou hebben. En hij komt echt heel slecht over. Ik denk ook niet dat hij die Koen zomaar heeft geslagen zoals nu het verhaal is. Ik vind het raar en als het allemaal wel zo is dan moet hij zeker zijn straf krijgen en soort hulp inschakelen voor zich zelf. En verder wens ik hun allemaal niks ernstigs toe. Iedereen is een mens en de een is verder en slimmer als de ander. Maar het is echt al een drama. Maar voor wie
pi_115945233
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ik wil je niet boos maken ofzo. Ik vind gewoon dat we van de media heel veel te horen krijgen over deze zaak. het lijkt steeds mer op een soap en een poppekast. En misschien zit het in zijn hoofd niet goed ofzo. Maar dat weten we niet. Hij is al flink veroordeeld door heel nederland. Hij is niet eens voor gekomen en we weten al ongeveer wat hij misschien gezegd zou hebben. En hij komt echt heel slecht over. Ik denk ook niet dat hij die Koen zomaar heeft geslagen zoals nu het verhaal is. Ik vind het raar en als het allemaal wel zo is dan moet hij zeker zijn straf krijgen en soort hulp inschakelen voor zich zelf. En verder wens ik hun allemaal niks ernstigs toe. Iedereen is een mens en de een is verder en slimmer als de ander. Maar het is echt al een drama. Maar voor wie
Wij weten wel dat het in zijn hoofd niet goed zit.
pi_115945251
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:32 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Wij weten wel dat het in zijn hoofd niet goed zit.
Hmm ok
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:35:01 #25
163650 Greys
pi_115945308
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Zelfs al ZOU die Koen een kutopmerking hebben gemaakt, dan nog sla je iemand niet half gehandicapt... Laten we dat alsjeblieft voorop blijven stellen. Het gaat er eigenlijk niet eens om wat die Koen gezegd zou kunnen hebben, je hakt er daarna gewoon niet op in. Damagnie. Simpel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:36:09 #26
163650 Greys
pi_115945345
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ik vraag me dat af want ik denk dat hij dan toch eerder was tegen gehouden. misschien is hij wel doorgedraaid door zijn succes ofzo.
Hij heeft zelf in dat profiel programma (of portret, wat was het) toch ook grif toegegeven dat ie een 'tikkende tijdbom' is oid? Ik bedoel.. hij wéét van zichzelf dat ie een veel te kort lontje heeft. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115945382
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Zelfs al ZOU die Koen een kutopmerking hebben gemaakt, dan nog sla je iemand niet half gehandicapt... Laten we dat alsjeblieft voorop blijven stellen. Het gaat er eigenlijk niet eens om wat die Koen gezegd zou kunnen hebben, je hakt er daarna gewoon niet op in. Damagnie. Simpel.
Nee als hij het echt heeft gedaan hij hem half gehandicapt hebt geschupt omdat hij bijvoorbeeld zijn vriendin voorschut wil zetten dan vind ik dat ook te ver gaan. Maar als hij hem een klap zou geven dan snap ik van de ene kant wel.
pi_115945384
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij heeft zelf in dat profiel programma (of portret, wat was het) toch ook grif toegegeven dat ie een 'tikkende tijdbom' is oid? Ik bedoel.. hij wéét van zichzelf dat ie een veel te kort lontje heeft. :)
Precies wat ik bedoelde met dat wij het wel weten.
quote:
Badr Hari (27 jaar oud, 1.97 m) zegt niet te weten waarom hij zulke blunders begaat, waarom hij in de ring veel verder gaat dan is toegestaan. Maar ook daarbuiten lijkt Hari moeite te hebben zichzelf onder controle te houden. „Ik heb een heel groot talent”, zei hij in Profiel, „en dat is alles stukmaken in mijn leven dat me lief is.” En: „Als bij mij de rem eraf gaat, is het gewoon één blok explosie en chaos en ruis en dan hoor en zie ik het ook allemaal niet meer.” Dan is hij een storm „van windkracht 10”. „Een orkaan”, aldus Hari. „Een ramp.”
pi_115945407
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

EEn kort lontje hebben wel meer mensen. dat wil niet zeggen dat die allemaal doordraaien
pi_115945415
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Nee als hij het echt heeft gedaan hij hem half gehandicapt hebt geschupt omdat hij bijvoorbeeld zijn vriendin voorschut wil zetten dan vind ik dat ook te ver gaan. Maar als hij hem een klap zou geven dan snap ik van de ene kant wel.
Met 1 klap van Hari kun je dood zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:38:21 #31
163650 Greys
pi_115945426
quote:

[..]

Niet als je van jezelf weet dat je dan doordraait.
En dat wist ie. Dat heeft ie op camera toegegeven. Dus als je je daar van bewust bent... dan is het enige wat je dan kan doen omdraaien en weglopen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115945429
quote:

[..]

EEn kort lontje hebben wel meer mensen. dat wil niet zeggen dat die allemaal doordraaien
Ik lees dit heel anders dan "kort lontje". En niet veel mensen hebben zoveel kracht.
pi_115945430
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Met 1 klap van Hari kun je dood zijn.
Ja dat zal hij zelf ook heel goed weten
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:39:00 #34
163650 Greys
pi_115945447
quote:

[..]

Zie de quote hierboven wat hij van zichzelf gezegd heeft.
Da's iets méér dan een gemiddeld kort lontje ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:39:23 #35
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115945459
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Precies dat vind ik ook. Zeker hij als sportman zou daar mee om moeten kunnen gaan en daar boven moeten staan. Ik denk dat BH zichzelf een ongelofelijke geslaagde gast vindt, Hij is 'the man' met zijn onderwereldvriendjes, genoeg geld op de bank, tig vrouwen die hem willen en nu met Stel aan zijn zijde. Benieuwd wanneer zij hem dumpt maar dit zal voorlopig nog even niet gebeuren want dan verliest ze haar gezicht met haar geblaat over deze grootse en warme liefde.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:40:23 #36
163650 Greys
pi_115945499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies dat vind ik ook. Zeker hij als sportman zou daar mee om moeten kunnen gaan en daar boven moeten staan. Ik denk dat BH zichzelf een ongelofelijke geslaagde gast vindt, Hij is 'the man' met zijn onderwereldvriendjes, genoeg geld op de bank, tig vrouwen die hem willen en nu met Stel aan zijn zijde. Benieuwd wanneer zij hem dumpt maar dit zal voorlopig nog even niet gebeuren want dan verliest ze haar gezicht met haar geblaat over deze grootse en warme liefde.
... en wellicht een paar tanden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115945501
Ik heb ook een kort lontje en voor mij houdt dat in dat ik vloek als de trein te laat is, zo irritant met mijn ogen rol als iemand wat doms zegt et cetera. :P
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:41:05 #38
189978 controlaltdelete
pi_115945517
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef Greys het volgende:

[..]

... en wellicht een paar tanden.
:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115945530
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet als je van jezelf weet dat je dan doordraait.
En dat wist ie. Dat heeft ie op camera toegegeven. Dus als je je daar van bewust bent... dan is het enige wat je dan kan doen omdraaien en weglopen.
Ja ok dan moet hij daarvoor een man genoeg zijn om er iets aan te doen. maar er wordt ook veel geld verdient aan hem. Als hij zo'n gek was zouden trainers er toch wel iets aan doen. Ik vind tot nu toe hij is pas schuldig als het bewezen is. ik vind dat de media ver gaat in dit allemaal. Hij zal wel geen heilige zijn of een lieverd maar ik denk nog steeds dat hij niet slecht is
pi_115945588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja dat zal hij zelf ook heel goed weten
Bingo, en nog geeft hij zo' n klap. En nog begrijp jij dat hij een klap geeft. Of wil je in ieder geval afwachten wat eraan voorafging.

Ik vind het beangstigend als mensen grof geweld nuanceren door te wijzen op wat eraan voorafging (tenzij het zelfverdediging is natuurlijk).
pi_115945623
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja ok dan moet hij daarvoor een man genoeg zijn om er iets aan te doen. maar er wordt ook veel geld verdient aan hem. Als hij zo'n gek was zouden trainers er toch wel iets aan doen. Ik vind tot nu toe hij is pas schuldig als het bewezen is. ik vind dat de media ver gaat in dit allemaal. Hij zal wel geen heilige zijn of een lieverd maar ik denk nog steeds dat hij niet slecht is
Die trainers verdienen geld aan hem.

En wat wil je ermee zeggen, dat er geld wordt verdiend aan hem?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:44:54 #42
163650 Greys
pi_115945652
quote:

[..]

Ja ok dan moet hij daarvoor een man genoeg zijn om er iets aan te doen. maar er wordt ook veel geld verdient aan hem. Als hij zo'n gek was zouden trainers er toch wel iets aan doen.
Waarom? Zo'n brok agressie en explosiviteit is alleen maar handig IN de ring...
En wat zouden ze er aan moeten doen? Hem naar yoga sturen? :P

quote:
Ik vind tot nu toe hij is pas schuldig als het bewezen is. ik vind dat de media ver gaat in dit allemaal. Hij zal wel geen heilige zijn of een lieverd maar ik denk nog steeds dat hij niet slecht is
Dat is pas schuldig is als het bewezen is ben ik het helemaal mee eens hoor, absoluut.

Punt is... er ZIJN al een paar dingen bewezen. Dat natrappen in de ring, daar zijn gewoon filmpjes van geplaatst. Daar oordelen mensen al op en da's toch niet gek? :) Ik bedoel, dat is al van de zotte en walgelijk. Natrappen als iemand al op de grond ligt. Hoe bewezen wil je dat hebben nog behalve dat het gewoon op film staat? Daar hebben de lezers geen rechter meer voor nodig, dat heeft ie al bewezen...

En dat hij zelf op camera heeft verteld dat ie doorslaat soms en daarvoor ook 7 maanden naar Marokko is geweest ook 'om zichzelf terug te vinden', omdat het de verkeerde kant op ging.

En dat ie al eerder veroordeeld (!) is voor geweld.

Dus ik wil maar zeggen... de oordelen tot nu toe - van mijn kant in elk geval - gaan puur over hetgeen er al bestaat, bewezen is e.d.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115945669
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:42 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Bingo, en nog geeft hij zo' n klap. En nog begrijp jij dat hij een klap geeft. Of wil je in ieder geval afwachten wat hij zegt.

Ik vind het beangstigend als mensen grof geweld nuanceren door te wijzen op wat eraan voorafging (tenzij het zelfverdediging is natuurlijk).
Ja ik ben nu eenmaal niet helemaal tegen geweld. En nu hoeven mensen niet doen alsof ika lles goed vind blabla. Ik kan heel goed begrijpen dat je iemand een klap wil geven. Hij zal misschien wat steviger in zijn schoenen moeten staan. Hij is ook nog jong. Hij is nog niet schuldig bevonden mensen
pi_115945689
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Die trainers verdienen geld aan hem.

En wat wil je ermee zeggen, dat er geld wordt verdiend aan hem?
Niks
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:47:12 #45
189978 controlaltdelete
pi_115945731
quote:

[..]

Hij is niet slecht in de zin van dat ie bejaarde mensen berooft maar wel slecht in het onder controle houden van zijn agressie. Dit zag je ook al in de ring. Als ik dit wist van mezelf dan zocht ik bepaalde situaties niet op zoals uitgaan in clubs en housefeestjes. Dat heet verstandig zijn en dat is ie niet. En dan nog zijn connecties met gasten uit de onderwereld? En wat moeten zijn trainers veranderen aan zijn gekte? Het zijn geen psychiaters maar trainers.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:47:26 #46
163650 Greys
pi_115945737
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja ik ben nu eenmaal niet helemaal tegen geweld. En nu hoeven mensen niet doen alsof ika lles goed vind blabla. Ik kan heel goed begrijpen dat je iemand een klap wil geven. Hij zal misschien wat steviger in zijn schoenen moeten staan. Hij is ook nog jong. Hij is nog niet schuldig bevonden mensen
Wel aan diverse eerdere dingen.
En op basis daarvan vind ik het al een griezel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115945746
Niemand zegt hier ook dat hij juridisch gezien schuldig is, voor de recente incidenten dan. Dat is ook gewoon niet aan ons. De meesten zeggen gewoon dat hij aangetoond een eng mannetje is. Door wat hij zelf zegt, de bewezen incidenten, zijn gedrag binnen de ring en hetgeen wat hij tot nu toe al bekend heeft.
pi_115945782
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom? Zo'n brok agressie en explosiviteit is alleen maar handig IN de ring...
En wat zouden ze er aan moeten doen? Hem naar yoga sturen? :P

Juist in de ring wel ja. En er zijn heel veel goede kickboxers die hetzelfde kunnen als Badr maar waar je niks van hoort. Ze hoeven hem niet naar joga te sturen. maar meestal hebben trainers en kickboxers een goede bang met elkaar. dan gun je elkaar toch het beste.En tuurlijk hij is een volwassen man en maakt zijn eigen keuzes. Zijn trainer heeft goede woorden over hem gezegd dus hij is denk ik geen zware opgefokte gek
[..]

Dat is pas schuldig is als het bewezen is ben ik het helemaal mee eens hoor, absoluut.

Punt is... er ZIJN al een paar dingen bewezen. Dat natrappen in de ring, daar zijn gewoon filmpjes van geplaatst. Daar oordelen mensen al op en da's toch niet gek? :) Ik bedoel, dat is al van de zotte en walgelijk. Natrappen als iemand al op de grond ligt. Hoe bewezen wil je dat hebben nog behalve dat het gewoon op film staat? Daar hebben de lezers geen rechter meer voor nodig, dat heeft ie al bewezen...

En dat hij zelf op camera heeft verteld dat ie doorslaat soms en daarvoor ook 7 maanden naar Marokko is geweest ook 'om zichzelf terug te vinden', omdat het de verkeerde kant op ging.

En dat ie al eerder veroordeeld (!) is voor geweld.

Dus ik wil maar zeggen... de oordelen tot nu toe - van mijn kant in elk geval - gaan puur over hetgeen er al bestaat, bewezen is e.d.
pi_115945853
quote:

[..]

Dat begrijp ik niet goed. Waarom ben je daar niet helemaal tegen?
Of heb je het over geweld binnen de ring? En ik bedoel niet binnen de Ring van Amsterdam.
pi_115945974
quote:

[..]

Niks
Als je zegt "maar er wordt geld verdiend aan hem", suggereer je daarmee dat dat een tegenwerping is op wat eerder is gezegd. Net zoals je steeds zegt "maar laten we eerst afwachten wat eraan vooraf is gegaan". Daarmee suggereer je steeds dat dat uitmaakt voor de mate waarin Hari fout zit. Maar vervolgens ontken je dat.

Je zegt ook meerdere malen dat als hij echt zo' n beest is, Estelle en de trainers zich niet met hem zouden inlaten. Slecht argument, want er zijn genoeg mensen die zich voor eigen gewin en/of grenzeloze naiviteit met foute mensen inlaten.
pi_115946005
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hij is niet slecht in de zin van dat ie bejaarde mensen berooft maar wel slecht in het onder controle houden van zijn agressie. Dit zag je ook al in de ring. Als ik dit wist van mezelf dan zocht ik bepaalde situaties niet op zoals uitgaan in clubs en housefeestjes. Dat heet verstandig zijn en dat is ie niet. En dan nog zijn connecties met gasten uit de onderwereld? En wat moeten zijn trainers veranderen aan zijn gekte? Het zijn geen psychiaters maar trainers.
Je hebt gelijk hoor vind ik. Ik heb ook zoiets van waarom ga je die feeste opzoeken? Vooral omdat toen zoiezo al de ogen op hun gericht waren. Maar andere mensen doen net alsof hij een monster is. Ik praat niet alles goed van hem maar hoe mensen er allemaal mee bezig zijn. Sommige maken zich echt zorgen dat vind ik wat overdreven.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:56:04 #52
163650 Greys
pi_115946045
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:54 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor vind ik. Ik heb ook zoiets van waarom ga je die feeste opzoeken? Vooral omdat toen zoiezo al de ogen op hun gericht waren. Maar andere mensen doen net alsof hij een monster is. Ik praat niet alles goed van hem maar hoe mensen er allemaal mee bezig zijn. Sommige maken zich echt zorgen dat vind ik wat overdreven.
Als je dichtbij hem staat of met hem te maken hebt in het 'echte' leven, dan zou ik me persoonlijk ook wel zorgen maken :)

En als ik John van den Heuvel zou heten ook.
En als ik Estelle zou heten ook.
En als ik Ruud Gullit zou heten ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115946054
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:54 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Jij maakt je blijkbaar nogal zorgen om zijn slechte imago wat in jouw ogen onterecht is.
Ik maak me zorgen om het feit dat mensen zo iemand verdedigen. Niet om jou persoonlijk maar meer om onze samenleving waarin nog teveel mensen zoiets goedpraten.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:58:24 #54
163650 Greys
pi_115946113
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:56 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ik ben gewoon niet helemaal tegen geweld. Het staat er toch duidelijk.
Niet helemaal duidelijk genoeg, want ik snap het ook niet :P
Wanneer ben je niet tegen geweld, op welke momenten en onder welke voorwaarden?

Stel jij hebt een puberbroertje dat op straat een grote bek heeft (dat doen jochies soms nu eenmaal) en als reactie wordt ie door diegene finaal in elkaar gemept. Vind je dat dan logisch van degene waartegen hij een grote bek had? Gewoon als voorbeeld?
Of zou je dan denken 'Nou nou, hij zei alleen iets, moeten daar nou al zijn tanden voor uit?'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115946132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:54 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Als je zegt "maar er wordt geld verdiend aan hem", suggereer je daarmee dat dat een tegenwerping is op wat eerder is gezegd. Net zoals je steeds zegt "maar laten we eerst afwachten wat eraan vooraf is gegaan". Daarmee suggereer je steeds dat dat uitmaakt voor de mate waarin Hari fout zit. Maar vervolgens ontken je dat.

Je zegt ook meerdere malen dat als hij echt zo' n beest is, Estelle en de trainers zich niet met hem zouden inlaten. Slecht argument, want er zijn genoeg mensen die zich voor eigen gewin en/of grenzeloze naiviteit met foute mensen inlaten.
Ik heb misschien een andere mening over helemaal fout zijn. Ik zeg ook niet dat hij een hele goede vent is. Ik vind het belachelijk van hem om een kind in steek te laten. En ik denk ook wel dat hij een probleem heeft met zijn agressie. Maar in mijn ogen hangt veel van situaties af. En ik denk niet dat estelle zo naief is.
pi_115946229
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet helemaal duidelijk genoeg, want ik snap het ook niet :P
Wanneer ben je niet tegen geweld, op welke momenten en onder welke voorwaarden?

Stel jij hebt een puberbroertje dat op straat een grote bek heeft (dat doen jochies soms nu eenmaal) en als reactie wordt ie door diegene finaal in elkaar gemept. Vind je dat dan logisch van degene waartegen hij een grote bek had? Gewoon als voorbeeld?
Of zou je dan denken 'Nou nou, hij zei alleen iets, moeten daar nou al zijn tanden voor uit?'.
Dan zou ik terug slaan. Dus ook mijn puberbroertje dan. En nee ik vind niet dat iedereen maar een grote bek moet hebben en moet slaan. Maar dat kan altijd gebeuren.

[ Bericht % gewijzigd door Cynix ® op 24-08-2012 15:34:56 ]
pi_115946280
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach in principe is hij gewoon zo'n kutmarrokkaantje waarvan er meerdere zijn, alleen hij heeft gemaakt, lekker veel geld en nu kan ie pimpen met zijn chicks, dure auto's en foute vriendjes maar die had ie toen al. Over het algemeen is het bekend dat Marokkanen niet bekend staan om hun geduldige en vredelievende karakter en vaak nog een natrap geven.
Wat een onzin zeg je hier. Als je dat in zijn gezicht zou zeggen en je zou klappen krijgen moet je ook niet janken. Want wie ben jij om zoiets te zeggen?
pi_115946313
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:58 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ik heb misschien een andere mening over helemaal fout zijn. Ik zeg ook niet dat hij een hele goede vent is. Ik vind het belachelijk van hem om een kind in steek te laten. En ik denk ook wel dat hij een probleem heeft met zijn agressie. Maar in mijn ogen hangt veel van situaties af. En ik denk niet dat estelle zo naief is.
Je weet niet wat daaran voorafging he, misschien had die baby wel een heel grote bek.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:06:01 #59
189978 controlaltdelete
pi_115946379
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:03 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg je hier. Als je dat in zijn gezicht zou zeggen en je zou klappen krijgen moet je ook niet janken. Want wie ben jij om zoiets te zeggen?
Nou dat zegt toch al genoeg over die persoon als ie dat zo moet oplossen? Wat een loser.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:06:57 #60
163650 Greys
pi_115946410
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Dan zou ik terug slaan. Dus ook mijn puberbroertje dan. En nee ik vind niet dat iedereen maar een grote bek moet hebben en moet slaan. Maar dat kan altijd gebeuren.
Terug slaan? Ik snap hem nog steeds niet, sorry.
Er wordt niet door een ander als eerste geslagen in dit scenario.

Maar als jij op straat van een wildvreemde een grote bek krijgt dan sla je dus?
Of je zou je kunnen voorstellen dat je dat doet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115946436
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:03 schreef simpelintje het volgende:

[..]

dat doe ik bij jouw de hele tijd alleen ze staan je niet aan. Kom op ik ben ook de vijand niet
oke, waarom voer jij de hele tijd tegenwerpingen op ("maar er wordt geld aan hem verdiend", "maar we weten niet wat eraan voorafging") om vervolgens niet uit te kunnen leggen hoe dit voor jou de zaak verandert?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:23:36 #62
22592 crew  Ole
pi_115946913
Zullen we het een beetje ontopic houden? Er is nog ergens een topic hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_115947007
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Als jouw vriend iemand bijna dood schopt dan houd jij hem de hand boven het hoofd? :?

Mocht mijn man zoiets doen, en ik ben er ook nog eens getuige van, dan geef ik 'm hoogstpersoonlijk aan!
^O^
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_115947242
Het gaat hier sowieso nog maar weinig over de golftassengate an sich!

Het is meer een badrgate geworden.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:34:41 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115947270
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:33 schreef Markeerstift het volgende:
Het gaat hier sowieso nog maar weinig over de golftassengate an sich!

Het is meer een badrgate geworden.
Dat ligt ook nogal in elkaars verlengde. Onmogelijk om los te koppelen, lijkt mij.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:37:30 #66
22592 crew  Ole
pi_115947368
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat ligt ook nogal in elkaars verlengde. Onmogelijk om los te koppelen, lijkt mij.
Ach, over een tijdje komt er wel weer nieuws over de scheiding hoor.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:38:11 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115947392
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:37 schreef Ole het volgende:

Ach, over een tijdje komt er wel weer nieuws over de scheiding hoor.
Uiteraard. Maar dan nog is deze Sensationele zaak niet los te zien van Golftasgate.
pi_115947479
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik bedoelde eigenlijk ook meer dat ik het best grappig vindt dat het binnen een maand nog maar amper over de scheiding van het decenium (jaar?) ging en de Badr gelijk de hoofdrol kreeg.

Komt Ruud best goed uit denk ik zo ^O^
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:43:38 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_115947552
neemt niet weg dat het inmiddels de skyboxgate is ipv de goltasgate
pi_115947553

_O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:45:26 #71
163650 Greys
pi_115947600
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:46:33 #72
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115947642
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:43 schreef Marrije het volgende:
neemt niet weg dat het inmiddels de skyboxgate is ipv de goltasgate
:Y
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:46:57 #73
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115948099
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:41 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik bedoelde eigenlijk ook meer dat ik het best grappig vindt dat het binnen een maand nog maar amper over de scheiding van het decenium (jaar?) ging en de Badr gelijk de hoofdrol kreeg.

Komt Ruud best goed uit denk ik zo ^O^
En de golftassen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:23:01 #75
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115948912
Moet zeggen dat het schijnheilige burgertrutterige gehalte in dit topic voor wat betreft geweld wel een buitenproportioneel hoog niveau heeft bereikt.

Ieder mens heeft ergens een grens liggen welke bepaald tot waar rede en verstand zegevieren en waar de primitieve reactie het over neemt. Los daarvan is een corrigerende tik (al dan niet op iemand zijn ogen) bij extreem gesar van het daardoor nieuw verworden slachtoffer een gebleken probaat middel om de eigenlijke agressor een halt toe te roepen. :7
pi_115949390
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Terug slaan? Ik snap hem nog steeds niet, sorry.
Er wordt niet door een ander als eerste geslagen in dit scenario.

Maar als jij op straat van een wildvreemde een grote bek krijgt dan sla je dus?
Of je zou je kunnen voorstellen dat je dat doet?
ik dacht dat je zei dat wat als mijn puberbroertje een grote mond geeft en hij wordt finaal inelkaar geslagen daarom. en nee ik vind niet dat je meteen moet slaan als iemand een grote mond geeft. maar ik laat me eigen niet slaan
pi_115949507
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef simpelintje het volgende:

[..]

ik dacht dat je zei dat wat als mijn puberbroertje een grote mond geeft en hij wordt finaal inelkaar geslagen daarom. en nee ik vind niet dat je meteen moet slaan als iemand een grote mond geeft. maar ik laat me eigen niet slaan
Echt dude. Ik kan mijn hoofd niet bij je posts houden. Kun je niet beter iets meer tijd besteden aan schrijven? Interpuncties? Alinea's?
pi_115949558
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Prima dat je terug slaat als je geslagen wordt. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat veel mannen het in hun hoofd zullen halen om BH als eerste een klap te verkopen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115949568
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Jappie het volgende:
Moet zeggen dat het schijnheilige burgertrutterige gehalte in dit topic voor wat betreft geweld wel een buitenproportioneel hoog niveau heeft bereikt.

Ieder mens heeft ergens een grens liggen welke bepaald tot waar rede en verstand zegevieren en waar de primitieve reactie het over neemt. Los daarvan is een corrigerende tik (al dan niet op iemand zijn ogen) bij extreem gesar van het daardoor nieuw verworden slachtoffer een gebleken probaat middel om de eigenlijke agressor een halt toe te roepen. :7
Op zich heb je gelijk, maar hij wordt onder meer verdacht van mishandeling van iemand die iets te dichtbij kwam. Ik denk dat de meeste mensen in zo' n situatie een andere grens hanteren dan Badr, die hem de tanden uit zijn bakkes sloeg. Vermoedelijk dan he.
pi_115949570
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Echt dude. Ik kan mijn hoofd niet bij je posts houden. Kun je niet beter iets meer tijd besteden aan schrijven? Interpuncties? Alinea's?
Ik ben geen dude en nee dat kan ik niet.
pi_115949642
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Prima dat je terug slaat als je geslagen wordt. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat veel mannen het in hun hoofd zullen halen om BH als eerste een klap te verkopen.
Nee dat denk k ook niet.Maar het ging daar niet over ze vroeg me wat als je puberbroertje een grote mond heeft en hij wordt finaal inlekaar geslagen
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:46:27 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115949892
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:40 schreef simpelintje het volgende:
ze vroeg me wat als je puberbroertje een grote mond heeft en hij wordt finaal inlekaar geslagen
Juist. En vind je dat dan terecht, omdat ie een grote bek had?
pi_115949932
quote:

[..]

Nee dat denk k ook niet.Maar het ging daar niet over ze vroeg me wat als je puberbroertje een grote mond heeft en hij wordt finaal inlekaar geslagen
Situatie maakt opzich weinig uit. geweld is in essentie een teken van onmacht. alleen hebben we in veel situaties nog steeds geen betere oplossing als een goed ouderwets portie geweld om de tegenpartij te laten doen wat je wil, of om de beschikking te krijgen over iets wat de tegenpartij heeft. Regeringen doen het, dus dan kun je hetzelfde gedrag verwachten van burgers. Goed voorbeeld, doet goed volgen.

Verder horen agressie en geweld gewoon bij de menselijke aard. We hebben er als mensheid vaak gebruik van gemaakt en de meesten van ons zijn er nog steeds door gefascineerd, gezien het aantal gewelddadige films boven andere films (uitgezonderd porno).
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115949961
quote:

[..]

Maar de vraag werd wel aan je gesteld in verband met deze skyboxgate. Het gaat er namelijk om dat jij geweld in bepaalde gevallen min of meer geoorloofd vindt, zo ook in deze kwestie. Dat kon je niet helemaal beredeneren en daarom kreeg jij dit voorbeeld.
pi_115949987
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:48 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Maar de vraag werd wel aan je gesteld in verband met deze skyboxgate. Het gaat er namelijk om dat jij geweld in bepaalde gevallen min of meer geoorloofd vindt, zo ook in deze kwestie. Dat kon je niet helemaal beredeneren en daarom kreeg jij dit voorbeeld.
Heb ik gezegd net goed voor die Koen nee toch
pi_115950050
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:48 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Heb ik gezegd net goed voor die Koen nee toch
Nee maar dat zeg ik ook niet, dat jij dit zegt. Maar jij vindt hetgeen wat voorafgaand aan de mishandeling heeft plaatsgevonden en daartoe heeft geleid wel van belang. Je kunt je voorstellen dat iemand gaat slaan als diegene wordt beledigd.
pi_115950056
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je een grote mond hebt kan je dat verwachten. Ligt er allemaal aan hoe het gaat wat er gezegd word enz. maar ik ben helemaal fout he hier op het topic.
pi_115950132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:50 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Nee maar dat zeg ik ook niet, dat jij dit zegt. Maar jij vindt hetgeen wat voorafgaand aan de mishandeling heeft plaatsgevonden en daartoe heeft geleid wel van belang. Je kunt je voorstellen dat iemand gaat slaan als diegene wordt beledigd.
Ik ken me veel dingen voorstellen ja. En alles wat ikz eg is niet goed en correct. Ik vind het ook raar dat de meeste hier op 1 lijn zitten.
pi_115950158
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:51 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Als je een grote mond hebt kan je dat verwachten. Ligt er allemaal aan hoe het gaat wat er gezegd word enz. maar ik ben helemaal fout he hier op het topic.
Dit is wat er mis is in onze maatschappij. (ja, ik ben een oud wijf)
Als je een grote mond hebt hoef je NIET te verwachten dat er met geweld gereageerd wordt.

Wat is dat toch voor waanzin dat je overal maar met geweld op moet reageren. En dat het als normaal wordt gezien.
pi_115950180
quote:

[..]

Jij bent niet fout maar je redenaties zijn ietwat..apart.
Je kunt het verwachten bij bepaalde types ja, maar of het daarmee goed te praten is, is een tweede.
pi_115950204
nee simpelintje, ik denk niet dat je helemaal fout bent op dit topic. ik denk gewoon oprecht dat jij en heel ander type bent met hele andere achtergrond dan (enkelen van) de andere posters hier, incl ikzelf.
Je hebt een andere kijk op hoe mensen met elkaar omgaan, geweld, agressie etc.
je komt er duidelijk ook mee in aanraking, gewoon in je leefomgeving of plek in de maatschappij.

als iemand mij een grote mond geeft dan sta ik waarschijnlijk compleet perplex, gewoon omdat dat eigenlijk nooit voorkomt in mijn wereld, ik weet simpelweg niet hoe ik daar mee om zou moeten gaan.
vechtsport als ontspanning is ook zoiets ik ken niemand die dat doet, kom er niet mee in aanraking.
ik beoordeel of veroordeel het niet, ik denk gewoon dat jouw directe leefomgeving een iets andere is dan die van mij en enkele andere mensen hier.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115950230
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Als je een grote mond hebt hoef je NIET te verwachten dat er met geweld gereageerd wordt.

Wat is dat toch voor waanzin dat je overal maar met geweld op moet reageren. En dat het als normaal wordt gezien.
vroeger was er minder geweld dan? Geweld is niet iets van de laatste jaren. En ik denk hoe ik denk. En ik heb bijna nooit ruzie. Toen ik een puber was en kind was dat wel anders. Maar dat is al jaren geleden. En ik vind me eigen geen dom slecht tokkie mens hoor
pi_115950263
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Nou ja, je kunt het verwachten in de zin van dat je er helaas niet van op moet kijken als je bepaalde types aanspreekt. Maar dat je er niet van op moet kijken, betekent natuurlijk niet dat het ook maar enigszins acceptabel is.
pi_115950293
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef WRH het volgende:
nee simpelintje, ik denk niet dat je helemaal fout bent op dit topic. ik denk gewoon oprecht dat jij en heel ander type bent met hele andere achtergrond dan (enkelen van) de andere posters hier, incl ikzelf.
Je hebt een andere kijk op hoe mensen met elkaar omgaan, geweld, agressie etc.
je komt er duidelijk ook mee in aanraking, gewoon in je leefomgeving of plek in de maatschappij.

als iemand mij een grote mond geeft dan sta ik waarschijnlijk compleet perplex, gewoon omdat dat eigenlijk nooit voorkomt in mijn wereld, ik weet simpelweg niet hoe ik daar mee om zou moeten gaan.
vechtsport als ontspanning is ook zoiets ik ken niemand die dat doet, kom er niet mee in aanraking.
ik beoordeel of veroordeel het niet, ik denk gewoon dat jouw directe leefomgeving een iets andere is dan die van mij en enkele andere mensen hier.
Ja maar dat is toch niet iets fouts of verkeerds. De wereld is zoals die is toch.
pi_115950326
maar dat zeg ik toch: ik beoordeel je of veroordeel je niet, ik constateer alleen dat jij in een andere wereld leeft dan ik.
pi_115950331
quote:

[..]

Wat is een grote mond? Dat is erg subjectief. persoonlijk zou ik het al een grote mond vinden als jij irl je mond tegen me open deed. Is dat dan een goede reden om je total loss te slaan? Ik mag hopen dat we het eens zijn dat dat natuurlijk nooit het geval kan en mag zijn.

Iemand in elkaar slaan vanwege een "grote mond" is dan ook ridicuul en zou veel harder bestraft moeten worden, bijv door deze mensen aan de ontvangende kant te plaatsen en ze eens zelf in elkaar geslagen laten worden.
pi_115950356
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:56 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch niet iets fouts of verkeerds. De wereld is zoals die is toch.
Daarmee kun je alles wel wegrelativeren. In het algemeen is geweld in de samenleving gewoon niet geaccepteerd. Gelukkig maar.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:58:24 #98
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115950359
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja!
Al zal ik vervolgens wel zelf verhaal gaan halen want het blijft uiteraard wel MIJN puberbroertje ;)

Ik denk zelf dat het een hele dunne en benauwde en tevens grillige scheidslijjn is welke bepaald welke vorm van geweld recht doet of juist geen recht doet aan een situatie.

Voorbeeld:

Een sociaal volkomen capabele jongeman heeft maar een naar karaktertrekje, nl: hij zal en moet elke verstandelijk gehandicapte die hij tegenkomt net zolang sarren en treiteren tot er kortsluiting ontstaat.

Wat mij betreft mag in bovenstaand voorbeeld de verstandelijk zwakke broeder de benen van de onverbeterlijke pestkop breken.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:59:14 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115950397
Noem jij Badr nu verstandelijk gehandicapt?
pi_115950412
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef Copycat het volgende:
Noem jij Badr nu verstandelijk gehandicapt?
_O-
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:01:15 #101
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115950471
Ik ben 1.93 en alfamannetje genoeg; zou ik dan potentieel zijn nieuwe slachtoffer zijn ? :O
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:01:47 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115950496
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Jappie het volgende:
Ik ben 1.93 en alfamannetje genoeg; zou ik dan potentieel zijn nieuwe slachtoffer zijn ? :O
Probeer in zijn zone te komen.
pi_115950510
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Jappie het volgende:
niet zolang je niet getrouwd bent en nog om half 4 op een feestje bent.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:02:22 #104
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115950520
Hmm..toch lastig als je zon tijd niet gepost hebt om dan nog uit je hoofd de :o of :O te typen ;)
pi_115950578
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:56 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Nou ja, je kunt het verwachten in de zin van dat je er helaas niet van op moet kijken als je bepaalde types aanspreekt. Maar dat je er niet van op moet kijken, betekent natuurlijk niet dat het ook maar enigszins acceptabel is.
Het idee dat het als acceptabel wordt gezien vind ik al zo vreemd. :@
pi_115950619
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat is een grote mond? Dat is erg subjectief. persoonlijk zou ik het al een grote mond vinden als jij irl je mond tegen me open deed. Is dat dan een goede reden om je total loss te slaan? Ik mag hopen dat we het eens zijn dat dat natuurlijk nooit het geval kan en mag zijn.

Iemand in elkaar slaan vanwege een "grote mond" is dan ook ridicuul en zou veel harder bestraft moeten worden, bijv door deze mensen aan de ontvangende kant te plaatsen en ze eens zelf in elkaar geslagen laten worden.

dat gebeurt toch daar kwam greys mee aan zetten. Ik weet dat geweld niet leuk is maar wel gewoon iets is wat bij de mens hoort. En hoe ik dan steeds op mijn antwoorden gepakt wordt vind ik niet leuk. Ik ben namelijk niet iedere dag hele dag door mensen in elkaar aan het slaan.
pi_115950684
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Daarmee kun je alles wel wegrelativeren. In het algemeen is geweld in de samenleving gewoon niet geaccepteerd. Gelukkig maar.
Probeer eens aangifte te doen van msihandeling. Als dit gebeurd was bij een arm mens ookal was het door badr gedaan dan was deze heel zaak niet zo belangrijk geweest. de politie doet normaal niet zoveel moeiet voor mishandeling
pi_115950827
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Probeer eens aangifte te doen van msihandeling. Als dit gebeurd was bij een arm mens ookal was het door badr gedaan dan was deze heel zaak niet zo belangrijk geweest. de politie doet normaal niet zoveel moeiet voor mishandeling
Wat wil je daar nou mee zeggen. Dat het daarom niet zo erg is?

Ik snap het echt niet.
pi_115950872
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ik kan gelukkig uit eigen ervaring zeggen dat ze dat wel doen, in ieder geval in mijn geval dan en van enkele gevallen in mijn omgeving.

En dat was nog niet eens iets waarbij de slachtofers mogelijk blijvend invalide zijn.

Ze geven echt geen prioriteit aan deze zaak omdat Everink miljonair is. Misschien speelt het wel mee dat het om Badr Hari gaat. Niet omdat hij BN-er is, maar omdat hij al jarenlang met van alles weg lijkt te komen door de angst van mogelijke aangevers en het verderfelijke wereldje waar hij zich in beweegt.
pi_115950884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat wil je daar nou mee zeggen. Dat het daarom niet zo erg is?

Ik snap het echt niet.
Het wordt wel geacc[eteerd. Zware natuurlijk niet. Maar het is iets gewoons. en nee ik vind nietd at als je een grote mond hebt meteen klappen moet krijgen. Maar dat gebeurd wel.
pi_115950916
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ik kan gelukkig uit eigen ervaring zeggen dat ze dat wel doen, in ieder geval in mijn geval dan en van enkele gevallen in mijn omgeving.

En dat was nog niet eens iets waarbij de slachtofers mogelijk blijvend invalide zijn.

Ze geven echt geen prioriteit aan deze zaak omdat Everink miljonair is. Misschien speelt het wel mee dat het om Badr Hari gaat. Niet omdat hij BN-er is, maar omdat hij al jarenlang met van alles weg lijkt te komen door de angst van mogelijke aangevers en het verderfelijke wereldje waar hij zich in beweegt.
ja nou ik heb andere ervaringen. En ikd enk dat geld ook een rol speelt
pi_115950946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Het wordt wel geacc[eteerd. Zware natuurlijk niet. Maar het is iets gewoons. en nee ik vind nietd at als je een grote mond hebt meteen klappen moet krijgen. Maar dat gebeurd wel.
Als het vaker voorkomt, maakt het dan gerechtvaardigd? En wat bedoel je precies met geaccepteerd? De meeste mensen verwerpen geweld hoor, maar weten wel dat het voorkomt. Dat maakt het nog niet geaccepteerd.
pi_115950993
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:11 schreef simpelintje het volgende:

[..]

ja nou ik heb andere ervaringen. En ikd enk dat geld ook een rol speelt
Moest je bij de aangifte je loonstrookje meenemen?
pi_115951053
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:12 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Als het vaker voorkomt, maakt het dan gerechtvaardigd? En wat bedoel je precies met geaccepteerd? De meeste mensen verwerpen geweld hoor, maar weten wel dat het voorkomt. Dat maakt het nog niet geaccepteerd.
ok ok ik snap wat je bedoeld. maar stel je wordt uitgescholden om je huidskleur of je geloof dan snap ik soms best dat mensen gaan slaan. Als ze te ver gaan. En zo klan ik wel meer voorbeelden noemen. Ik zeg niet dat het altijd goed is maar ik ga iemand er niet helemaal op afkuren omdat ie geweld heeft gebruikt
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:14:51 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115951057
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef MightyMightyM het volgende:

Je weet toch! De politie is haske corrupt. Geen geld, geen hulp.
pi_115951101
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Nee, nee en nee. Het is niet gewoon!!!
pi_115951123
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Waar slaat dat op? Kijk als je me dat in me gezicht zegd vraag ik je dat ook zonder te slaan. dus waar slaat dat op wat wil je hier mee zeggen? Je doet je eigen nogal hoop op maar je zit me wel de hele tijd uit te dagen. Dus ruzie maken mag wel gewoon omdat je daar zin in hebt?
pi_115951159
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je weet toch! De politie is haske corrupt. Geen geld, geen hulp.
Je bent net ons of tegen ons he. Anders ben je fout fout fout
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:22:44 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115951396
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef simpelintje het volgende:

Je bent net ons of tegen ons he. Anders ben je fout fout fout
:?
Jij bent toch echt degene die claimt dat geld spreekt, bij de politie.
pi_115951412
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Waar slaat dat op? Kijk als je me dat in me gezicht zegd vraag ik je dat ook zonder te slaan. dus waar slaat dat op wat wil je hier mee zeggen? Je doet je eigen nogal hoop op maar je zit me wel de hele tijd uit te dagen. Dus ruzie maken mag wel gewoon omdat je daar zin in hebt?
Wow, chill out. Maar ben wel blij dat je me niet slaat.
Ik doe m' n eigen niet hoog op maar ik trek in twijfel of de politie je economische positie meeweegt in het stellen van prioriteiten.
pi_115951483
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef simpelintje het volgende:

[..]

ok ok ik snap wat je bedoeld. maar stel je wordt uitgescholden om je huidskleur of je geloof dan snap ik soms best dat mensen gaan slaan. Als ze te ver gaan. En zo klan ik wel meer voorbeelden noemen. Ik zeg niet dat het altijd goed is maar ik ga iemand er niet helemaal op afkuren omdat ie geweld heeft gebruikt
Ik kan me de neiging om geweld te gebruiken in bepaalde extreme gevallen ook voorstellen, maar dan nog keur ik het af.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:25:46 #122
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115951512
Het is nochthans vrij natuurlijk gedrag..welliswaar primitief, maar normaler en bovenal gezonder dan de woede maar opkroppen.
pi_115951521
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is helaas "gewoon" in de zin van veelvoorkomend, maar het kan natuurlijk "gewoon" niet.
pi_115951544
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:25 schreef Jappie het volgende:
Het is nochthans vrij natuurlijk gedrag..welliswaar primitief, maar normaler en bovenal gezonder dan de woede maar opkroppen.
Je kunt je woede ook verbaal uiten. :@
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:27:16 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115951583
quote:
Beetje een keuze tussen twee kwaden, natuurlijk. Er is meer tussen er als een holeman op gaan slaan of het opkroppen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:27:28 #126
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115951586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Je kunt je woede ook verbaal uiten. :@
Dat is de non-primitieve versie :D
pi_115951624
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:27 schreef Jappie het volgende:

[..]

Dat is de non-primitieve versie :D
Maakt ook niet uit, ik doe het beiden niet, opkroppen to the max. :{
pi_115951688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Maakt ook niet uit, ik doe het beiden niet, opkroppen to the max. :{
Oei, dan ben jij een tikkende tijdbom. Ik ga oppassen met jou ;)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:29:52 #129
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115951704
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Beetje een keuze tussen twee kwaden, natuurlijk. Er is meer tussen er als een holeman op gaan slaan of het opkroppen.
Exactly my point, ik vond dat ik simpelientje een iets moest bijstaan in haar zijde van het kwaad daar jullie zijde al genoeg satansgebroed heeft samengebracht.
pi_115951725
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:29 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Oei, dan ben jij een tikkende tijdbom. Ik ga oppassen met jou
Heul gevaarlijk. Eigenlijk zou ik een bordje om mijn nek moeten hebben. :Y
pi_115951813
quote:
juist
pi_115952220
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Geweld is gewoon normaal dierlijk gedrag, vanuit de overlevingsdrang. Wij mogen graag doen alsof we beschaafd zijn en geweld hebben afgezworen. maar zolang zelfs landen problemen niet geweldloos kunnen oplossen kun je dat ook niet van ieder individu verwachten
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:44:17 #133
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_115952382
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:40 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Uit mijn ervaring. Deze zaak is echt opgeblazen. Om dat beroemd zijn en geld hebben. Al die dingen die Badr Hari in het verleden heeft gedaan hebben ze toen nooit zo breed uitgemeten. Het lijkt wel alsof nu hij met estelle gaat hij ineens hartsikke fout is alsof ze estelle willen behoeden van iets ofzo. Terwijl als Bard dit had gedaan terwijl hij nog bij de moeder van zij n kind was waren we hier allang over uitgesproken
maar bh en stellemans renden toch echt zelf naar de bladen om te vertellen hoe verliefd en gelukkig met elkaar waren
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_115952433
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:44 schreef Stroekie het volgende:

[..]

maar bh en stellemans renden toch echt zelf naar de bladen om te vertellen hoe verliefd en gelukkig met elkaar waren
Ja dat klopt misschien dat ze daar nu ook spijt van hebben. en dan nog is het echt overdreven.
pi_115952473
quote:

[..]

Om dat beroemd zijn en geld hebben. Al die dingen die Badr Hari in het verleden heeft gedaan hebben ze toen nooit zo breed uitgemeten.
ja maar dat is toch de essentie van bekend zijn? als kickbokser was hij misschien wel bekend maar alleen bij een select publiek, nl de fans van vechtsporten. dat is nu eenmaal niet het grootste gedeelte van de maatschappij.
mensen als ruud gullit en dus echtgenoot zijn in wat bredere kringen bekend, dus ja, toen stond zijn foto opeens ook in de telegraaf en de bladen en niet alleen in sportblaadjes.
Dus wat hij vanaf toen deed, werd meer uitgelicht.
Als die bekende mensen iets overkomt of ze doen iets, ja dan staat dat overal breed uitgemeten ja, dat klopt.
Tegenwoordig is het al nieuws als de oma van Jim Bakkum verkouden is, dus natuurlijk is het veelbesproken nieuws als een bekende voetballer bedonderd wordt door zijn vrouw en die man waar ze het mee doet een agressieve geweldpleger blijkt te zijn, had er iemand iets anders verwacht dan dat dit flink nieuws zou worden?
pi_115952481
quote:

[..]

Uit mijn ervaring. Deze zaak is echt opgeblazen. Om dat beroemd zijn en geld hebben. Al die dingen die Badr Hari in het verleden heeft gedaan hebben ze toen nooit zo breed uitgemeten. Het lijkt wel alsof nu hij met estelle gaat hij ineens hartsikke fout is alsof ze estelle willen behoeden van iets ofzo. Terwijl als Bard dit had gedaan terwijl hij nog bij de moeder van zij n kind was waren we hier allang over uitgesproken
Jij hebt dus blijkbaar een negatieve ervaring toen je aangifte wilde doen van geweld. Maar er kunnen wel meer redenen zijn waarom ze hier geen prioriteit aan gaven toch? Jij geeft aan dat je economische positie hierin meespeelde en dan vraag ik me af hoe jij dit weet (waar jij nogal verhit op reageerde). Volgens mij is Nederland echt geen bananenrepubliek waar je alleen rechten hebt als je doekoes hebt...

Er is nu aandacht voor meerdere zaken en bij enkele slachtoffers is sprake van een aanzienlijk kapitaal. Maar dat speelt volgens mij echt geen rol in de mate van aandacht die deze zaak krijgt. Ik denk dat zijn verleden, zijn positie in de spotlights met Stel, zijn reputatie en het gegeven dat er maar liefst zes zaken spelen een grotere rol.
pi_115952667
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Jij hebt dus blijkbaar een negatieve ervaring toen je aangifte wilde doen van geweld. Maar er kunnen wel meer redenen zijn waarom ze hier geen prioriteit aan gaven toch? Jij geeft aan dat je economische positie hierin meespeelde en dan vraag ik me af hoe jij dit weet (waar jij nogal verhit op reageerde). Volgens mij is Nederland echt geen bananenrepubliek waar je alleen rechten hebt als je doekoes hebt...

Er is nu aandacht voor meerdere zaken en bij enkele slachtoffers is sprake van een aanzienlijk kapitaal. Maar dat speelt volgens mij echt geen rol in de mate van aandacht die deze zaak krijgt. Ik denk dat zijn verleden, zijn positie in de spotlights met Stel, zijn reputatie en het gegeven dat er maar liefst zes zaken spelen een grotere rol.
Ik heb zelf heb nog nooit aangifte gedaan van geweld. maar ik kan hier ook niet goed nerzetten wat ik bedoel
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:32:28 #138
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115954364
Mensen, we gaan gewoon weer eens on topic, dus keuvelen over Ruud, Estelle, Badr en al hun vriendjes.
Persoonlijke drama's mag je kwijt in R&P.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:45:12 #139
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115954893
Over Badr en zijn vriendjes gesproken...

Er zijn er meer maar 1 vraag die ik zeker heb omtrent de meest recentelijke ontwikkelingen is die van het slachtoffer en zijn versie van hoe hij in de betreffende skybox is terechtgekomen.

Een goedgeboezemde dame vraagt hem om mee te gaan om hem voor te stellen aan Estelle Cruyff en vervolgens daar aangekomen wordt hij ook daadwerkelijk voorgesteld maar vind er verder geen gesprek plaats of ook maar iets wat op communicatie lijkt als je de advocaat van het slachtoffer mag geloven ??

a) Wat beweegt je dan om uberhaupt mee te lopen. ?
b) Hoe moet ik me die ontmoeting dan voorstellen... ?

ow..en John vd Heuvel vertrouw ik ook alleen maar zover als ik hem kan werpen :)
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:04:14 #140
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115955613
Tsja, misschien was-ie al een beetje aangeschoten of had-ie geen zin in een gesprek. Estelle een hand geven is natuurlijk al een once-in-a-lifetime hoogtepunt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_115955731
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:45 schreef Jappie het volgende:

Er zijn er meer maar 1 vraag die ik zeker heb omtrent de meest recentelijke ontwikkelingen is die van het slachtoffer en zijn versie van hoe hij in de betreffende skybox is terechtgekomen.

Een goedgeboezemde dame vraagt hem om mee te gaan om hem voor te stellen aan Estelle Cruyff en vervolgens daar aangekomen wordt hij ook daadwerkelijk voorgesteld maar vind er verder geen gesprek plaats of ook maar iets wat op communicatie lijkt als je de advocaat van het slachtoffer mag geloven

ow..en John vd Heuvel vertrouw ik ook alleen maar zover als ik hem kan werpen :)
Ja ik vraag me soms ookaf wie die vriendjes die zijn die iedereen lopen te bedreigen om geen aangiftes te doen. En ik vind John van den Heuvel ook niet geloofwwardig voorkomen. Want of je voor of tegem badr bent verpest John het allemaal niet door zomaar verklaringen overal ner te gooien. De zaak is toch nog niet afgerond? Of misschien klopt er niks van de verklaringen van John van den heuvel of zo. Ik moet zeggen dat ik het niet meer zo goed snap
pi_115955789
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:04 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, misschien was-ie al een beetje aangeschoten of had-ie geen zin in een gesprek. Estelle een hand geven is natuurlijk al een once-in-a-lifetime hoogtepunt.
hahahaha ze is toch geen konigin ofzo en ze verder toch niks bijzonders bereikt. ik dacht eerst dat de mensen in het miljoenairs kringetje hem al kende
pi_115955831
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:32 schreef Cynix ® het volgende:
Mensen, we gaan gewoon weer eens on topic, dus keuvelen over Ruud, Estelle, Badr en al hun vriendjes.
Persoonlijke drama's mag je kwijt in R&P.
Eindelijk!
pi_115955899
quote:
Misschien mocht hij er zelfs een kusje op geven :o
pi_115956010
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:45 schreef Jappie het volgende:

Een goedgeboezemde dame vraagt hem om mee te gaan om hem voor te stellen aan Estelle Cruyff en vervolgens daar aangekomen wordt hij ook daadwerkelijk voorgesteld maar vind er verder geen gesprek plaats of ook maar iets wat op communicatie lijkt als je de advocaat van het slachtoffer mag geloven ??

Ze vroeg hem om mee te gaan. Ik las nergens dat hij meeging om voorgesteld te worden aan Estelle.
Misschien dacht hij even te kunnen scoren bij de goedgeboezemde dame die hem meenam, maar vonden de coke gebruikers in de skybox dat zij eerste rechten hadden op de boezem. als je dan ineens een dronken dropje ziet zoenen met het potentiële neukertje dan moet dat natuurlijk gecorrigeerd worden. Dat lijkt me een veel aannemelijker verhaal
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:15:09 #146
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115956126
quote:
Om deze gate toch nog enigzins zijn naam te laten verdienen zou ik liever speculeren over een Ruudje Dille die een escortdame inhuurt om samen met de hr Everaart Badr uit de tent te lokken om zodoende Estelle in een slecht daglicht te stellen ivm voogdij. Dat de boel vervolgens uit de hand liep ging zelfs Ruudjes stoutste dromen te boven....zoiets ?
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:23:12 #147
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115956492
Kan ook, maar lijkt me op de een of andere manier toch nét iets minder aannemelijk. Ik weet het niet, kan de vinger er niet op leggen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:24:01 #148
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115956523
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ze vroeg hem om mee te gaan. Ik las nergens dat hij meeging om voorgesteld te worden aan Estelle.
Misschien dacht hij even te kunnen scoren bij de goedgeboezemde dame die hem meenam, maar vonden de coke gebruikers in de skybox dat zij eerste rechten hadden op de boezem. als je dan ineens een dronken dropje ziet zoenen met het potentiële neukertje dan moet dat natuurlijk gecorrigeerd worden. Dat lijkt me een veel aannemelijker verhaal
Mjah, dat kan ook, alleen vind ik het dan wel weer aannemelijker worden dat Badr een veel kleiner aandeel in de mishandeling heeft gehad dan er nu wordt gesuggereerd. Hij had namelijk al een neukertje (Estelle) en de rest van de heren was klaarblijkelijk potig genoeg om het ook zonder hem af te kunnen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:24:59 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_115958730
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef roos85 het volgende:

[..]

Misschien mocht hij er zelfs een kusje op geven :o
dat denk ik dus niet :{w
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:44:08 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115959454
quote:
Hoe streng in de leer is Badr eigenlijk?
Die hand zal het probleem toch niet zijn geweest voor iemand die zelfs een kerstboom voor de gezelligheid heeft staan? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:49:50 #151
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115962065
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef simpelintje het volgende:

[..]

hahahaha ze is toch geen konigin ofzo en ze verder toch niks bijzonders bereikt. ik dacht eerst dat de mensen in het miljoenairs kringetje hem al kende
Een blonde met grote tieten vraagt je mee te komen. Wat kan jou het dan verrotten waar je naar toe gaat?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:52:42 #152
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115962177
Straks bij Boulevard de beslissing van Estelle :7 Ik ben benieuwd ! Zou ze dan toch uitmaken met Badr :+
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:55:47 #153
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115962292
Waarover moet ze beslissen? :?
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:56:28 #154
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115962319
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef ShaoliN het volgende:
Een blonde met grote tieten vraagt je mee te komen. Wat kan jou het dan verrotten waar je naar toe gaat?
Tsja, dan stellen we natuurlijk verder geen vragen. :7
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:56:55 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115962337
quote:

[..]

Blijkt het South Central LA te zijn ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:59:42 #156
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115962448
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mister boulevard :o !
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:01:09 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115962506
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef Cynix ® het volgende:
Kennelijk heeft ze ergens een beslissing over genomen.... wat te eten, of ze die witte kleding eerst zou laten inweken... moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:02:53 #158
184769 crew  Deisyy
pi_115962586
Of dat ze haar uitgroei bij zal laten werken of toch maar naar een Caesar therapeute om aan haar houding te werken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:03:42 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115962610
Oh, dat laatste kan ze wel gebruiken :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:06:07 #160
184769 crew  Deisyy
pi_115962694
Ze heeft een houding alsof ze alle tassen ellende van de PC op haar schouders draagt.
pi_115963064
dat was dan het grote nieuws. Bram wordt de advocaat van Estelle :D
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:26:58 #162
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115963393
Het zal ook eens niet.
pi_115963683
Zometeen een interview met Estelle op SBS6.

(shownieuws)
pi_115963835
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:33 schreef kissaa het volgende:
Zometeen een interview met Estelle op SBS6.

(shownieuws)
Ze blijft achter hem staan.
Want hij gaat dingen anders doen en hij wil veranderen.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:44:12 #165
184769 crew  Deisyy
pi_115964120
Is ze al geweest? -O-
pi_115964158
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Is ze al geweest? -O-
Nee, in het voorstukje was dat. Denk dat ze nu komt.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:45:57 #167
184769 crew  Deisyy
pi_115964201
Ik zie een gelijkenis.

Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:46:14 #168
184769 crew  Deisyy
pi_115964224
Maandag dus pas.
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:46:18 #169
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115964226
Wat een heerlijke janksmoel. *kneukel* ^O^
Het blijft natuurlijk een v**le k*th***.
pi_115964254
A.s. maandagavond in twee afleveringen van shownieuws het gehele interview.
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:47:16 #171
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115964264
Ja, maandag interview in 2 delen.
Het wordt nu eerst gemonteerd. Yeah, right. Vrijdag kijkt er natuurlijk geen hond. :')
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:49:21 #172
184769 crew  Deisyy
pi_115964374
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een heerlijke janksmoel. *kneukel* ^O^
Het blijft natuurlijk een v**le k*th***.
En toch trapte die ene presentator in die jankmuil.
pi_115964401
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, maandag interview in 2 delen.
Het wordt nu eerst gemonteerd. Yeah, right. Vrijdag kijkt er natuurlijk geen hond. :')
Nou ja, eigenlijk weten we de kern van de zaak al: ze blijft hem trouw.
Want hij gaat veranderen, vast en zeker :Y
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:51:50 #174
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115964498
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
Want hij gaat veranderen, vast en zeker :Y
Want dat heeft ze hem zelf gevraagd, we kennen haar toch? :')
pi_115964675
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Want dat heeft ze hem zelf gevraagd, we kennen haar toch? :')
En wat Estelle vraagt, Estelle krijgt :Y
pi_115965083
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:24 schreef Jappie het volgende:

[..]

Mjah, dat kan ook, alleen vind ik het dan wel weer aannemelijker worden dat Badr een veel kleiner aandeel in de mishandeling heeft gehad dan er nu wordt gesuggereerd. Hij had namelijk al een neukertje (Estelle) en de rest van de heren was klaarblijkelijk potig genoeg om het ook zonder hem af te kunnen.
Ach, wat is een groot of kleinnaandeel in een vechtpartij. 1 of 2 klappen van iemand als BH zal bij de gemiddelde persoon heel gemakkelijk in veel schade resulteren. Daar heeft hij echt niet veel klappen voor nodig.
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:01:18 #177
135305 beequeen
Lost.
pi_115968363
quote:
Estelle schakelt Bram Moszkowicz in Van onze redactie
AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft Bram Moszkowicz gevraagd om haar te vertegenwoordigen in de zaak Badr. Hij zal vanaf nu haar advocaat zijn.

Dat heeft de advocaat vrijdag zelf bekendgemaakt in RTL Boulevard.

Estelle moet binnenkort opnieuw getuigen, omdat haar eerste verklaring over het incident in de skybox in de ArenA onjuist bleek te zijn.

Daar werd miljonair Koen Everink ernstig mishandeld. Badr, de huidige vriend van Estelle, is verdachte in de zaak. Hij zou al hebben verklaard klappen te hebben uitgedeeld, maar zegt niet de enige te zijn.

Estelle blijft voorlopig trouw aan haar gewelddadige vriendje en wacht af hoe het afloopt.

Inmiddels heeft de Amsterdamse politie een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van de zakenman.
Bron: De Televaag.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:20:24 #178
22592 crew  Ole
pi_115969450
Oh my ik verheug me nu al!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:23:51 #179
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:24:17 #180
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115982887
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ach, wat is een groot of kleinnaandeel in een vechtpartij. 1 of 2 klappen van iemand als BH zal bij de gemiddelde persoon heel gemakkelijk in veel schade resulteren. Daar heeft hij echt niet veel klappen voor nodig.
Het verschil is ook niet de uitwerking van de klap maar of de huidige verklaring van Badr dicht bij de waarheid zit of niet.

Een klein aandeel betekent hij heeft idd schoon schip willen maken.
Een groot aandeel betekent hij liegt dat ie scheel ziet.
pi_115983000
Je wist gewoon dat Bram er ziek van was dat hij nog geen rol had in het hele gebeuren. Wat zal hij nu weer lekker slapen. :)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:54:33 #182
22592 crew  Ole
pi_115983048
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:46 schreef mommychaos het volgende:
Je wist gewoon dat Bram er ziek van was dat hij nog geen rol had in het hele gebeuren. Wat zal hij nu weer lekker slapen. :)
8-) *;
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:23:55 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115983373
Het zou me niet eens verbazen als Bram het voor een bonusprijsje doet, want het is wel heel erg powerplay als je als getuige als met zo'n zware strafrechtadvocaat aan komt zetten, maar voor Bram is het lekker makkelijk in de kijker spelen.

Alsof je de Ferrari pakt om naar de bakker op de hoek te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:37:19 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115984424
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:24 schreef Jappie het volgende:
Misschien zullen we het wel nooit weten. Want schoon schip willen maken is niet hetzelfde als de waarheid boven tafel willen krijgen. Als het eigen straatje maar schoon is.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:10:57 #185
22592 crew  Ole
pi_115989238
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:23 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als Bram het voor een bonusprijsje doet, want het is wel heel erg powerplay als je als getuige als met zo'n zware strafrechtadvocaat aan komt zetten, maar voor Bram is het lekker makkelijk in de kijker spelen.

Alsof je de Ferrari pakt om naar de bakker op de hoek te gaan.
ies graties. Puvliciteit jeweetzzz
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:14:24 #186
22592 crew  Ole
pi_115989311
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:24 schreef Jappie het volgende:

[..]

Het verschil is ook niet de uitwerking van de klap maar of de huidige verklaring van Badr dicht bij de waarheid zit of niet.

vind hem niet geloofwaardig meer. Eerst niets gezien, dan toch een klein klapje met vlakke hand en ' over Koen heengestapt' ?
neuh...
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:14:45 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_115989325
Wat gebeurde er in skybox 233, waar miljonair Koen Everink tijdens dancefeest Sensation gruwelijk werd mishandeld? Dat is de grote vraag in de zaak tegen Badr Hari, wereldberoemd kickbokser en partner van Estelle Cruijff. De verklaringen die Hari (27) en zijn belangrijkste medeverdachte Fehrat Y. (34) bij de recherche hebben afgelegd staan haaks op elkaar én op die van het slachtoffer.

Estelle Gullit en Badr Hari. Hari en Y. beschuldigen elkaar en zeggen zelf een minimale rol te hebben gespeeld. Dat blijkt uit het strafdossier, dat het AD heeft ingezien.

Slachtoffer Everink zegt door zowel Hari als Y. te zijn mishandeld, zonder aanleiding. Hij denkt dat hij 'knock-out' was toen de zwaarste wond is toegebracht: zijn voet bungelde aan zijn onderbeen. Artsen stelden vast: een open breuk tussen kuitbeen en enkel; in- en afgescheurde enkelbanden; een gebroken oogkas, jukbeen en neus, plus lichtere verwondingen.

Hieronder een deel van de reconstructie die vandaag te vinden is in het AD.

Op camerabeelden is te zien dat Hari om 3.25 uur zijn rechterhand steeds tegen zijn mond houdt. Miljonair Koen Everink was toen al met een afgescheurde voet en zware verwondingen aan het gelaat de skybox uitgesmeten. Badr Hari zegt de ochtend nadat hij zich bij de politie heeft gemeld, op 26 juli, dat 'Koen een opmerking maakte waardoor hij begon te koken': 'Was Ruuds geld op?' (Estelle Cruijff is net gescheiden van ex-voetballer Ruud Gullit en een veelbesproken relatie met Hari aangegaan.) Hij zegt 'Koen toen een klap met de buitenkant van zijn rechterhand te hebben gegeven', waardoor hij 'een wondje op zijn knokkel' opliep. Twee anderen, die hij niet kent, hebben Everink daarna 'vele malen geslagen'. Hari zegt niet te weten hoe Everink aan zijn beenwond komt.

Eindhovenaar Ferhat Y. beroept zich in zijn eerste twee verhoren op zijn zwijgrecht. 'Omdat hij bang was voor de gevolgen van Badr', verklaart hij achteraf. Geconfronteerd met diens relaas wordt hij kwaad, omdat Hari 'de schuld in zijn schoenen wil schuiven om zijn hachje te redden'. In zijn derde verhoor zegt hij dat hij het slachtoffer wilde helpen, waar Everink zegt dat Y. op hem in heeft getrapt.

In het gezelschap van een vriend uit Eindhoven ontmoette hij Hari en diens entourage op de dag van Sensation bij Italiaans restaurant Bella Vita in Amsterdam-West, vertelt Y. Hari en hij kenden elkaar niet, ze zijn toevallig allebei uitgenodigd in de skybox. Op het dancefeest gaat ieder zijn weg. Als hij even na drieën terugkeert in skybox 233, ziet hij Hari, zittend op de bank, met zijn hand in zijn vuist slaan. 'Die is van mij,' zegt Hari volgens Y. Als Everink uit de wc komt, 'maakt Hari zich klein en raakt hij Everink met een zwaaiende beweging'. Hari begint Everink 'te slaan en te schoppen'. Y. 'schrikt van het geweld' en 'springt ertussen'.

Hij 'probeert Koen op te tillen' van de grond, krijgt dan zelf 'een klap van Hari, waardoor hij een bloedneus oploopt', maar weet uiteindelijk 'Koen door de deur te krijgen', de gang op. Terwijl hij Everink hoort schreeuwen, ziet Y. Hari 'met een theedoek om zijn onderarm gewikkeld' in de skybox; daarna ziet hij Hari de box via het balkon verlaten.

'Estelle moet alles gezien hebben'
Van de tientallen getuigen die de recherche verhoort, zeggen maar weinigen het gevecht te hebben gezien. Inclusief Estelle Cruijff, die zegt dat 'Badr net zo verbaasd was als ik' toen hij over de mishandeling van Everink hoorde. Een getuige vertelt de Criminele Inlichtingeneenheid dat 'een grote man, breed, gespierd, met gezichtsbeharing, een baard' hoofdverantwoordelijk is voor de mishandeling. Hij ziet dat 'Koen een kopstoot krijgt', op de grond valt en 'door dezelfde persoon meerdere malen wordt geschopt'. 'Estelle moet alles gezien hebben, want zij keek vanaf de bank naar het incident.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Admin zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:29:40 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_115993080
quote:
'een grote man, breed, gespierd, met gezichtsbeharing, een baard'
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_115994390
quote:

[..]

Ik zie dit iedere keer bovenaan staan en moet er iedere keer weer om lachen :D
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:12:32 #190
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_115994470
Kan nog leuk worden. Want bram en benedicte zijn niet zulke vrinden of amices van elkaar. Althans niet in die docu kijken in de ziel
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:30:11 #191
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115994982
Het zijn allebei aandachtshoeren.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:53:32 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115998796
Het zou best kunnen dat Bram zijn verliefde cliënte zonder verschoningsrecht toch heel anders gaat adviseren dan Bénédicte tot nu toe heeft gedaan....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115999542
Ze moet gewoon de waarheid vertellen en niet wat in Badr's voordeel is!! Vraag me af of Fiqc haar al had geadviseerd bij haar eerste verhoor?
pi_116015064
http://www.telegraaf.nl/b(...)paar_jaar_cel__.html

Wordt dan lang wachten voor Estelle en vele bezoekjes in de nor. :)
pi_116015097
Estelle wacht toch gewoon op het moment waarop ze zonder al te veel gezichtsverlies gewoon lekker "tot inkeer" kan komen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 26 augustus 2012 @ 09:27:38 #196
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_116015170
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:10 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)paar_jaar_cel__.html

Wordt dan lang wachten voor Estelle en vele bezoekjes in de nor. :)
Och Plasman moet ook zijn plasje weer eens doen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_116016884
http://www.zijonline.nl/2(...)toffer-koen-everink/

Hier staat weer anders in. In het Parool gisteren ook. Ik ben benieuwd wanneer de waarheid naar boven komt
  Moderator / Miss SHO zondag 26 augustus 2012 @ 11:55:58 #198
22592 crew  Ole
pi_116017604
Ik hoop op minstens net zo'n pareltje als met ma Smit destijds!
pi_116018591
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:55 schreef Ole het volgende:
Ik ook c_/

Ruud zal toch ook niet blij zijn met zo'n optreden in Shownieuws.
Leuk voor de kinderen, mama die op tv in een twee-delig interview, het gaat opnemen voor haar gewelddadige vriend. :X
pi_116018672
Hoe werkt dat eigenlijk. Stel ze blijft bij Badr, kan Ruud dan met gemak de kinderen opeisen? Staat ze al op -20 omdat ze een relatie heeft met een (nu nog) verdachte en straks misschien veroordeelde misdadiger?
  Trouwste user 2022 zondag 26 augustus 2012 @ 12:32:03 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_116018723
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:55 schreef Ole het volgende:
Wie is/was ma Smit ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:32:37 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116018748
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:32 schreef tong80 het volgende:

Wie is/was ma Smit ?

Alles is weg!
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:33:31 #203
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_116018781
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:01:50 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116019729
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:30 schreef mootie het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk. Stel ze blijft bij Badr, kan Ruud dan met gemak de kinderen opeisen? Staat ze al op -20 omdat ze een relatie heeft met een (nu nog) verdachte en straks misschien veroordeelde misdadiger?
Met de oudste zal er niet veel meer te eisen zijn, die is boven de 12 en kan in principe zelf beslissen bij wie ze gaat wonen, vooralsnog is er iig nog weinig gevaar voor de kinderen zolang hij in de bak zit :+

Overigens denk ik niet dat Ruud dat nu al zo gaat spelen, dat maakt haar waarschijnlijk alleen maar opstandiger, ik heb niet het idee dat hij protest heeft aangetekend tegen de de huidige verdeling.

Mocht hij wel de primaire zorg voor de kinderen willen nemen dan helpt het haar waarschijnlijk niet dat ze nu een relatie met zo'n explosief heeft, maar hangende het onderzoek en het feit dat hij wellicht een gevangenisstraf van enkele jaren zou kunnen krijgen zou dat behoorlijk op de zaken vooruit lopen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 zondag 26 augustus 2012 @ 20:18:44 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_116037090
Wat een rust hier :{

Moderator / Miss SHO zondag 26 augustus 2012 @ 20:24:17 #206
22592 crew  Ole
pi_116037363
Morgen geht's los!
  Trouwste user 2022 zondag 26 augustus 2012 @ 21:17:12 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_116040570
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Ole het volgende:
Morgen geht's los!
Wat zit er in de planning ?

Moderator / Miss SHO zondag 26 augustus 2012 @ 21:19:36 #208
22592 crew  Ole
pi_116040738
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat zit er in de planning ?

In Shownieuws een exclusief interview van Evert Santegoeds met Estelle *O*
  Trouwste user 2022 zondag 26 augustus 2012 @ 21:37:19 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_116042114
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:19 schreef Ole het volgende:

[..]

Cool

zondag 26 augustus 2012 @ 22:41:37 #210
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_116047276
quote:

In de vroege shownieuws van half 8? Dan kijk ik natuurlijk!!
  Moderator / Miss SHO zondag 26 augustus 2012 @ 22:47:24 #211
22592 crew  Ole
pi_116047694
quote:
5s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

In de vroege shownieuws van half 8? Dan kijk ik natuurlijk!!
Ja, en in die van 22 uur. Maar of het nou 2 delen zijn of 2 x hetzelfde is me niet helemaal duidelijk.
Dat zoek ik nog even op!
  Moderator / Miss SHO zondag 26 augustus 2012 @ 22:49:21 #212
22592 crew  Ole
pi_116047843
quote:
Exclusief tv-interview EstelleEr is veel over haar gezegd en geschreven de afgelopen weken, maar zelf zweeg Estelle Cruijff. Aanstaande maandag doorbreekt zij dat stilzwijgen en vertelt zij exclusief aan Shownieuws haar verhaal. In een openhartig gesprek met Evert Santegoeds spreekt Estelle over alle gebeurtenissen die de afgelopen periode tot een hele moeilijke maakte. Zo heeft ze het over haar stukgelopen huwelijk met oud-voetballer Ruud Gullit, de breuk met haar vader en de romance met kickboxer Badr Hari van wie ze, ondanks alles, nog steeds houdt.

Afgelopen juni maakten Estelle Cruijff en Ruud Gullit bekend dat ze gingen scheiden. In het exclusieve interview zegt Estelle er, als dochter van gescheiden ouders, alles aan te hebben gedaan om dit te voorkomen. Maar uiteindelijk kon ze niet meer leven met het feit dat het ‘erg druk werd in haar huwelijk’. “Dan lag hij op de bank met z’n telefoon, overal een lock op. Nee hoor, ik lig te twitteren. En ondertussen keek ik op mijn telefoon en kwam er geen tweet binnen. Dat zijn kleine dingen,” aldus Estelle.

Estelle had veel verdriet, maar viel uiteindelijk voor kickboxer Badr Hari. “Liefde doet liefde vergeten.” In Shownieuws vertelt Estelle Cruijff over de moeilijke periode waarin het liefdeskoppel zich bevindt. Ze blikt terug op alle verhalen die de ronde doen en vertelt over haar bezoek aan hem in de gevangenis. “Het was heel emotioneel voor mij en ik vond het heel fijn om hem te zien.”

In het interview heeft Estelle het ook over de slechte band met haar vader Henny Cruijff. “Hij heeft bepaalde uitspraken gedaan waar je als dochter niet heel vrolijk van wordt. Het laatste was dat ik de naam Cruijff niet waardig ben. Hij heeft natuurlijk ook geroepen dat mijn huwelijk niet goed zat. Nou, daar heeft hij gelijk in gehad.”

Het exclusieve interview met Estelle Cruijff is maandag 27 augustus in de vroege (19.20 uur) en late (22.55 uur) editie van Shownieuws te zien bij SBS6.
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:01:06 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116048604
Grappig... in een van de eerste interviews werd ze geconfronteerd met de Diana-quote dat het "druk werd in het huwelijk" en nu gebruikt ze het zelf, terwijl ze de uitdrukking van Diana toen niet kende :')

quote:
Zoals prinses Diana zei; het was „a little bit crowded’ in je huwelijk.

„Zei ze dat? Precies!
Scheiding Estelle-Ruud Gullit te wijten aan vreemdgaan met kickbokser.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2012 @ 23:05:34 #214
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116048862
Ik ga voor de janksmoel, ze hoeft niet eens te praten. :Y
  Moderator / Miss SHO zondag 26 augustus 2012 @ 23:10:48 #215
22592 crew  Ole
pi_116049134
quote:
99s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga voor de janksmoel, ze hoeft niet eens te praten. :Y
neem je het wel op?
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2012 @ 23:11:34 #216
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116049188
Nee, ik ga gewoon kijken morgen. :)
  Moderator / Miss SHO zondag 26 augustus 2012 @ 23:15:20 #217
22592 crew  Ole
pi_116049386
* Zet popcorn op boodschappenlijstje
pi_116050438
Ik zag net een voorstukje van "het interview"
Ik blijf op hem wachten.....ja, we gaan zeker voor een tweede ronde ;(

Zie hier een ander fragment :P
pi_116051297
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef Eef999 het volgende:

Zorgvuldig uitgesproken woorden :r
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:50:01 #220
6941 APK
Factual, I think.
pi_116051330
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Ole het volgende:

“Dan lag hij op de bank met z’n telefoon, overal een lock op. Nee hoor, ik lig te twitteren. En ondertussen keek ik op mijn telefoon en kwam er geen tweet binnen. Dat zijn kleine dingen,” aldus Estelle.
Dat is best wel lomp, of niet? :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 augustus 2012 @ 23:52:34 #221
163650 Greys
pi_116051436
Kortom, het is allemaal de schuld van Ruud dat ze nu met een meppende tikkende tijdbom zit opgescheept? Ik geloof daadwerkelijk dat ze wil dat wij dat gaan denken _O-
Alsof twitterende Ruud die Badr voor d'r heeft uitgezocht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:53:49 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116051506
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:50 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is best wel lomp, of niet? :D
Wel triest dat ze toch nog weer even een rondje Ruud zwart maken (npi) doet, terwijl ze op dit moment hele andere dingen aan haar hoofd zou moeten hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 augustus 2012 @ 23:54:09 #223
163650 Greys
pi_116051524
Boehoehoe-gate wordt het.
Wedden? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:54:34 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116051543
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Kortom, het is allemaal de schuld van Ruud dat ze nu met een meppende tikkende tijdbom zit opgescheept? Ik geloof daadwerkelijk dat ze wil dat wij dat gaan denken _O-
Ja, dat denk ik wel, Badr was immers lekker rustig op z'n twitter, precies wat Extelle nodig had O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116051578
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wel triest dat ze toch nog weer even een rondje Ruud zwart maken (npi) doet, terwijl ze op dit moment hele andere dingen aan haar hoofd zou moeten hebben.
Ook leuk voor de kinderen, dat mama papa nog zwarter gaat maken
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:56:25 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116051648
Overigens zou ik gewoon vragen waar hij twittert als er bij mij geen tweets binnenkomen... maar dat zal wel een tikkie te simpel gedacht zijn.

Ik weet trouwens ook gewoon de unlock-codes van de telefoon van m'n lief.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 augustus 2012 @ 23:56:32 #227
163650 Greys
pi_116051655
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou dat idd.
Ik zie Ruud toch ook geen interviews geven waarin hij dat soort zooi over haar vertelt? Zeker de laatste tijd niet meer. Laat ze zich eens op d'r eigen sores richten ipv dat vingertje naar Ruud.

Ik bedoel, we weten heus dat Gullit vast niet de meest trouwe echtgenoot was. Maar ze koos ZELF om het te tolereren en er bij te blijven. En uiteindelijk deed ze zelf precies hetzelfde. Zij zal ook met heer Hari geappt, getweet, geweetikveelwat hebben via d'r foon zonder dat Ruud mee mocht lezen? Ze zei toch zelf dat ze al best lang geleden met Badr zat te skypen? Dus laat Ruud lekker appen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:56:53 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116051665
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:55 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ook leuk voor de kinderen, dat mama papa nog zwarter gaat maken
Nou ja, hij is net op vakantie geweest, zoveel verschil zal het niet zijn op dit moment.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:57:34 #229
6941 APK
Factual, I think.
pi_116051695
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Dat laatste lijkt mij niet, maar ik vind het wel dom van Ruud :+
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:57:34 #230
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116051696
quote:

Wat een domme troel :?

"Iemand is echt bereid dingen anders te doen en te veranderen "

Sinds wanneer dan? Net na die klap zeker :')
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 augustus 2012 @ 23:58:53 #231
163650 Greys
pi_116051746
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:57 schreef APK het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt mij niet, maar ik vind het wel dom van Ruud :+
Maar Estelle riep laatst toch zelf dat ze met Badr aan het skypen was toen ze nog met Ruud was? Ik denk niet dat Ruud daar naast gezeten heeft en het mocht horen/zien. En ze zal ook vast met Badr berichtjes hebben uitgewisseld. Zou ze die ook allemaal aan Ruud hebben laten zien dan? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 augustus 2012 @ 00:00:17 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116051804
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou dat idd.
Ik zie Ruud toch ook geen interviews geven waarin hij dat soort zooi over haar vertelt? Zeker de laatste tijd niet meer. Laat ze zich eens op d'r eigen sores richten ipv dat vingertje naar Ruud.

Ik bedoel, we weten heus dat Gullit vast niet de meest trouwe echtgenoot was. Maar ze koos ZELF om het te tolereren en er bij te blijven. En uiteindelijk deed ze zelf precies hetzelfde. Zij zal ook met heer Hari geappt, getweet, geweetikveelwat hebben via d'r foon zonder dat Ruud mee mocht lezen? Ze zei toch zelf dat ze al best lang geleden met Badr zat te skypen? Dus laat Ruud lekker appen _O-
Dat ja, Ruud vond het toch verdacht dat ze de iPhone die hij haar had gegeven niet ging gebruiken maar juist haar Blackberry bleef gebruiken?

Die is echt de interviews van haarzelf en Ruud sinds de scheiding door gaan lezen en heeft hier en daar iets opgepikt en weer gebruikt, zodat het in haar straatje past (Diana-quote, telefoongedrag).
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 augustus 2012 @ 00:00:37 #233
6941 APK
Factual, I think.
pi_116051819
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:56 schreef Greys het volgende:

Nou dat idd.
Hij heeft dat nu natuurlijk niet nodig.
Waarschijnlijk is hij te dom om dat zelf te beseffen, maar ik neem aan dat hij wel mensen in zijn team heeft heeft die hem adviseren mbt dit soort zaken.
  maandag 27 augustus 2012 @ 00:01:23 #234
6941 APK
Factual, I think.
pi_116051853
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar Estelle riep laatst toch zelf dat ze met Badr aan het skypen was toen ze nog met Ruud was? Ik denk niet dat Ruud daar naast gezeten heeft en het mocht horen/zien. En ze zal ook vast met Badr berichtjes hebben uitgewisseld. Zou ze die ook allemaal aan Ruud hebben laten zien dan? :D
Tuurlijk niet, vrouwen pakken dat volgens mij veel slimmer aan :+
  maandag 27 augustus 2012 @ 00:02:38 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116051908
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef APK het volgende:

[..]

Hij heeft dat nu natuurlijk niet nodig.
Waarschijnlijk is hij te dom om dat zelf te beseffen, maar ik neem aan dat hij wel mensen in zijn team heeft heeft die hem adviseren mbt dit soort zaken.
Estelle mag dan ook wel wat adviseurs zoeken, want die heeft dat vingerwijzen naar Ruud ook niet nodig, dat pleit op dit moment alleen maar tegen haar.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 augustus 2012 @ 00:05:03 #236
6941 APK
Factual, I think.
pi_116052047
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:

Estelle mag dan ook wel wat adviseurs zoeken, want die heeft dat vingerwijzen naar Ruud ook niet nodig, dat pleit op dit moment alleen maar tegen haar.
Zeker :Y
Morgen gaat het dus weer los *O* :@
pi_116052076
quote:
2s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:57 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Wat een domme troel :?

"Iemand is echt bereid dingen anders te doen en te veranderen "

Sinds wanneer dan? Net na die klap zeker :')
Precies, zijn voorlaatste mep partij was in mei. Toen hadden ze al wat samen, dus hoe vaak gaat hij dat nog beloven? Grensverleggend die Estelle hoor!
pi_116052429
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie weet hoelang die afluisterapp. daar al hing? 8-)
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2012 @ 00:21:33 #239
43556 miss_dynastie
pi_116052902
quote:

Hahahahahaha ik lig helemaal dubbel _O-
pi_116053699
quote:

[..]

Joh ;)
  maandag 27 augustus 2012 @ 07:44:47 #241
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116056763
Estelle verbreekt stilzwijgen

quote:
Estelle verbreekt stilzwijgen
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - Estelle heeft besloten haar stilzwijgen te verbreken. Over haarzelf, en de situatie waarin zij met vriendlief Badr Hari terecht is gekomen. "Ik dacht: laat ik dat maar eens doen. Wat weten mensen nu helemaal van me?".

Foto: Albert den Iseger fotografie

"Wat kennen ze me? En hoe kan dat ook als je zelf nooit wat zegt. Wat nemen ze me kwalijk? Dat ik op zoek ben geweest naar liefde, die ik in mijn jeugd met m’n vader en in de laatste jaren met Ruud zo heb gemist? Als ik soms ook de reacties zie op internet… natuurlijk moet ik wel eens huilen als ik lees hoe slecht mensen over me denken, en dan die eeuwige P.C. Hooftstraat die er altijd wordt bijgehaald", vertelt Estelle.

Op 8 juli kwam het nieuws naar buiten dat Estelle’s nieuwe liefde Badr Hari betrokken zou zijn geweest bij een ernstig geweldsincident in de Amsterdam ArenA. En ook al ontkende de kickbokskampioen aanvankelijk de zakenman ook maar met één vinger te hebben aangeraakt, inmiddels is duidelijk – en heeft hij bekend – dat zijn aandeel toch wat groter was.

Iedereen heeft er een mening over. Van Geert Wilders tot een bestsellerauteur. En niet op de laatste plaats: vader Henny Cruijff. Die leek aanvankelijk nog wel enthousiast over Badr. Althans, hij vond dat zijn dochter met wie hij overigens al jaren geen contact heeft, maar snel moest hertrouwen… Achterliggende gedachte was dat zij dan ook de naam Cruijff niet meer zou voeren. Deze naam zou zij, volgens haar vader niet waard zijn. Estelle: "En dan te bedenken dat ik de man die deze naam wereldberoemd maakte, mijn oom Johan, daar nooit, maar dan ook nóóit over gehoord heb!”
  maandag 27 augustus 2012 @ 07:56:02 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116056819
Ah gos, mensen hebben een mening over je....
Je verwacht het niet hè, als je eerst wekenlang de kranten en bladen volplempt met je scheiding, je nieuwe liefde en het enorme onrecht dat jullie is aangedaan door de valse beschuldigingen over een zaak waar je niet eens iets van gemerkt had omdat er op het balkon gehaarstreeld werd.

En dan niet in een jaar, maar dat alles is een maand.
Niet dat mensen wegens een sporadisch berichtje hier of daar nog om het vormen van een mening heen konden.
En men moest ook een mening hebben, dat is het doel van een mediaoffensief, moet je alleen niet vergeten je keurig te gedragen, want dan zit de media er ook bovenop.

Samenvatting: Gossie, arme Stellepel, we hebben een mening, foei.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116057223
Ach Estelle toch, je stond erbij en keek ernaar...
terwijl een man invalide werd getrapt en waarschijnlijk nooit meer zijn been kan gebruiken en nog blij mag zijn dat hij niet dood getrapt is..

Daarna gewoon op vakantie gaan en liegen bij de politie , daar hebben de mensen toevallig een mening over.
Speel nu niet het kindvrouwtje , je was een beetje dom en moet nu even op de blaren zitten, zo gaat dat in de grote mensen wereld.,
  maandag 27 augustus 2012 @ 08:52:39 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_116057300
Estelle op de blaren zitten? Welke blaren. Met estelle lijkt me niks aan de hand.

Logisch dat ie nog even naar zijn zieke vader ging, Badr weet tenslotte wat ie op zn kerfstok heeft en hoe lang het allemaal kan gaan duren.

Hoe gaat het inmiddels met het slachtoffer.
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 09:39:27 #245
184769 crew  Deisyy
pi_116057986
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ja, Ruud vond het toch verdacht dat ze de iPhone die hij haar had gegeven niet ging gebruiken maar juist haar Blackberry bleef gebruiken?

Die is echt de interviews van haarzelf en Ruud sinds de scheiding door gaan lezen en heeft hier en daar iets opgepikt en weer gebruikt, zodat het in haar straatje past (Diana-quote, telefoongedrag).
Zw was natuurlijk blij dat ze na 3 jaar eindelijk wist hoe haar Blackberry werkte :')
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:40:26 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116057999
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zw was natuurlijk blij dat ze na 3 jaar eindelijk wist hoe haar Blackberry werkte :')
Misschien had Badr haar dat wel geleerd O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116058001
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Vin ik nog snel :@
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:41:41 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116058025
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Vin ik nog snel :@
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 09:45:22 #249
184769 crew  Deisyy
pi_116058085
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien had Badr haar dat wel geleerd O+
En ging ze met ruud naar Hawaii om te oefenen ;)

http://www.spitsnieuws.nl(...)le-en-ruud-in-hawaii
pi_116058558
_O-

drie jaar ^O^

bij mij ligt het kreng in de kast :@
pi_116058791
Het Parool haalt het stuk uit de Telegraaf aan, maar meldt ook dit:

quote:
Huiszoeking
Niet alleen het SBS6-programma Shownieuws zal vanavond Estelles kant van het verhaal belichten. Ook 'RTL Boulevard' gaat op de zaak in. Het programma meldt dat ze de verklaringen, die Estelle Cruijff bij de politie aflegde na de vechtpartij bij Sensation White, zullen openbaren.

Uit de documenten, die in het bezit zijn van RTL, zou duidelijk worden dat Estelle meerdere keren door de politie ondervraagd is en dat er na het incident een huiszoeking bij haar is gedaan. Ook verklaringen van andere getuigen zijn in het bezit van het programma.
bron
  maandag 27 augustus 2012 @ 10:20:17 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116058805
quote:

Estelle geeft het woord goedgelovig nieuwere betekenis.
Maakt niet uit dat Hari al tig keer heeft gezegd zijn leven te willen beteren en dat elke keer weer met rake klappen teniet doet. Nu is het echt, echt, echt zo! Hij wil echt veranderen, kijk maar naar mijn pruillipje en fronshoofd.
pi_116058889
Zit Ruud niet te blaten, dan gaat Stellepel wel weer zeiken over hem :') Ik snap niet dat ze nog haar verhaal doet, of in deze misschien eigenlijk wel, omdat ze ook alle shit over zich heen krijgt, omdat hij in de bak zit.
Wat een drama _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_116059154
Gaan we nu ook al Ruuds huidskleur erbij halen :P
Je kunt veel van hem zeggen maar hij hangt in ieder geval amper de vuile was buiten over de twaalf jaren voor de scheiding. Op de opmerking na dat zij nooit interesse voor zijn leven had.

Ik vermoed dat ze met geen woord over de (vermeende) slachtoffers gaat reppen.
En ik gok dat dit interview de beeldvorming eerder kwaad dan goed gaat doen. Sowieso, de enige manier om haar imago nog enigszins op te vijzelen, is bij hem weggaan.

Edit, ze zegt dus wel wat over het slachtoffer, dat valt me weer mee!
quote:
" Laat het duidelijk zijn; voor dat slachtoffer vind ik het allemaal net zo erg als iedereen hoor.

[ Bericht 19% gewijzigd door MightyMightyM op 27-08-2012 10:53:09 ]
pi_116059752
quote:
Estelle besloot afgelopen week haar stilzwijgen te verbreken. Over haarzelf, en de situatie waarin zij met Badr terecht is gekomen. „Ik dacht: laat ik dat maar eens doen. Wat weten mensen nu helemaal van me? Wat kennen ze me? En hoe kan dat ook als je zelf nooit wat zegt. Wat nemen ze me kwalijk? Dat ik op zoek ben geweest naar liefde, die ik in mijn jeugd met m’n vader en in de laatste jaren met Ruud zo heb gemist? Als ik soms ook de reacties zie op internet… natuurlijk moet ik wel eens huilen als ik lees hoe slecht mensen over me denken, en dan die eeuwige P.C. Hooftstraat die er altijd wordt bijgehaald.”

Onterecht

„De laatste maanden is dat ook wel gevoed door Ruud. In interviews zei hij dat ik hem niet steunde, me niet voor voetbal en zijn werk interesseerde. Het is allemaal zo onterecht. Ik bén toch meegegaan naar Engeland. Ik heb toch mijn kinderen en alles opgepakt om naar Los Angeles te gaan? Nee, de laatste keer niet naar Grozny. Maar dat wilde hij zelf niet, het kon ook niet, veel te gevaarlijk en de scholen die er waren – zei hij letterlijk – daar zaten geen ramen meer in. Ik heb me altijd heel erg gewijd aan de kinderen en daar heb ik geen dag spijt van. Het zijn lieve kinderen die het natuurlijk ook moeilijk hebben, maar zich goed aanpassen. Van alle toestanden krijgt mijn dochter van vijftien natuurlijk wel alles mee. Maar ik ben blij dat ze op een internationale school zitten en dat aan Maxim van elf veel voorbijgaat.”

Afscheid

Op de achtergrond speelt nog de afwikkeling van de scheiding, die Nederland al op zijn grondvesten deed schudden.

Estelle lacht minzaam: „Dat zou je bijna vergeten hè? Gaat die scheiding je al niet in de kouwe kleren zitten, mijn tijd met Ruud beslaat de helft van mijn leven, je hebt je gevoelens van een nieuwe verliefdheid en dan dit…”

Het kost haar moeite te praten over haar voorlopige afscheid van Badr, op de parkeerplaats van een politiebureau in Amsterdam-Zuidoost.

„We waren even naar vrienden in Spanje gereisd, waar we hun huis niet zijn uit geweest. We wilden als André Kuipers van de aardbodem verdwijnen omdat duidelijk werd dat Badr zich, eenmaal terug in Nederland, moest melden. Gewoon even wat tijd voor elkaar. Vervolgens moest ik naar Amsterdam, voor een kort geding en de voorlopige voorziening in de scheiding en vloog Badr naar Marokko. Zijn vader was ziek geworden en die wilde hij nog even zien. Maar ik heb er steeds op gehamerd dat hij terug moest komen. Niet daar blijven hangen. Naar Nederland komen, je melden, de zaak oplossen en de consequenties onder ogen zien. Ik vind dat dat hoort. Op een woensdagavond moest hij zich melden. En hij kwam. Ik heb hem opgehaald van een vliegveld, nee niet Schiphol, en hem afgeleverd op het bureau. De hele dag hadden daar fotografen staan posten, maar die waren toen al weg. En daar op de stoep, een kus, een zwaai. En toen was ik weer alleen. Voor wie weet hoelang. Ik had het me wel anders voorgesteld ja. Maar ik ben de laatste jaren veel alleen geweest en kan er goed tegen. Het is het me waard te wachten. Omdat ik iemand zie die de wil heeft om te veranderen en ik heb de wil om hem daarbij te helpen.”

Bram Moszkowicz gaat zijn beurt Estelle helpen.

„En dan denkt iedereen weer; nou dan zal er wel wat aan de hand zijn. Moszkowicz! Maar dat is het helemaal niet. Ik ken Bram al heel lang, en ik heb er lang genoeg alleen voor gestaan. Dit is voor mij ook allemaal nieuw. Ik heb wel eens een parkeerboete gehad. Meer niet.

Een officier van Justitie, melden bij het parket; het is toch belangrijk dat je daarin wordt begeleid. Vooral als heel Nederland nu al denkt dat ik meineed heb gepleegd; ik ben nog helemaal nooit onder ede verhoord. Laat het duidelijk zijn; voor dat slachtoffer vind ik het allemaal net zo erg als iedereen hoor.”

Estelle Cruijff is vanavond te zien op SBS6 in Shownieuws en haar verhaal is vanaf morgen te lezen in weekblad Privé.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:49:11 #256
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_116061275
quote:
Laat het duidelijk zijn; voor dat slachtoffer vind ik het allemaal net zo erg als iedereen hoor.”
Nou, het medelijen druipt er vanaf. Ik geloof er ook geen reet van, aangezien die gast heeft gezegd: "Was Ruuds geld op? "
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_116061366
Wat een mooi en ontroerend verhaal.
pi_116061387
Arme arme Stel toch ;( kind van gescheiden ouders, door de carrière van Ruud geen mogelijkheden om een vervolgopleiding te doen en ipv van liefde kreeg ze een creditcard...

dan is het heeeeeeeeellllll logisch dat je zelf een affaire begint.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2012 @ 11:56:12 #259
43556 miss_dynastie
pi_116061480
quote:
Laat het duidelijk zijn; voor dat slachtoffer vind ik het allemaal net zo erg als iedereen hoor
Tuuuuurlijk :')
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:04:59 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_116061753
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef roos85 het volgende:
Arme arme Stel toch ;( kind van gescheiden ouders, door de carrière van Ruud geen mogelijkheden om een vervolgopleiding te doen en ipv van liefde kreeg ze een creditcard...
Ja maar, we moeten eens ophouden over die PC Hooftstraat :'( . Ze moet het nu doen met afdankertjes van Gucci ;(
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2012 @ 12:06:04 #261
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116061790
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:54 schreef MightyMightyM het volgende:
Op een woensdagavond moest hij zich melden. En hij kwam. Ik heb hem opgehaald van een vliegveld, nee niet Schiphol, en hem afgeleverd op het bureau.
Ruud zit toch niet meer achter de container? :o
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2012 @ 12:07:51 #262
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116061849
quote:
Bram Moszkowicz gaat zijn beurt Estelle helpen.

En dan denkt iedereen weer; nou dan zal er wel wat aan de hand zijn. Moszkowicz! Maar dat is het helemaal niet. Ik ken Bram al heel lang, en ik heb er lang genoeg alleen voor gestaan. Dit is voor mij ook allemaal nieuw. Ik heb wel eens een parkeerboete gehad. Meer niet.
Een officier van Justitie, melden bij het parket; het is toch belangrijk dat je daarin wordt begeleid.
Je melden bij het parket is voor haar nog een hele klus. Dan heb je wel een top-advocaat nodig. :')
pi_116061918
Wat een dramatisch levensverhaal ja. Een scheiding van je ouders, het zal je maar overkomen. Gelukkig komt het zelden voor. Ik ruik een Ware Woensdagavondfilm waar Libelle-lezend nederland haar vingers bij zal aflikken.

En dit nog als redenen durven opvoeren. Des te erger eigenlijk dat ze er zelf als moeder zo' n potje van maakt en de vuile was over de vader van haar kinderen zo buiten hangt.
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 12:58:22 #264
184769 crew  Deisyy
pi_116063313
quote:
En toen was ik weer alleen. Voor wie weet hoelang. Ik had het me wel anders voorgesteld ja.
Als ze echt niets gezien had tijdens Sensation en Badr inderdaad de hele tijd bij haar was geweest, had ze hem toch juist snel weer buiten verwacht.
pi_116063709
Maar wat heeft ze nou verklaard? Als je niks ziet en je blijft daarbij (immers, ze zegt dat ze niet heeft gelogen), waarom dan steeds nieuwe verklaringen en een advocaat?
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:19:28 #266
58921 Day
You can fly!
pi_116063896
Als ik dit allemaal zo lees, had ze er beter aan gedaan gewoon d'r smoel te houden.
Het is wel heel erg 'mijn eigen straatje schoonvegen' en 'oh, wat ben ik zielig, want ik heb er al die jaren alleen voor gestaan en toen ontmoette ik mijn grote liefde en zelfs dat wordt me niet gegund' allemaal.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_116064164
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:19 schreef Day het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees, had ze er beter aan gedaan gewoon d'r smoel te houden.
Het is wel heel erg 'mijn eigen straatje schoonvegen' en 'oh, wat ben ik zielig, want ik heb er al die jaren alleen voor gestaan en toen ontmoette ik mijn grote liefde en zelfs dat wordt me niet gegund' allemaal.
Ja dit werkt alleen maar tegen haar. Alles werlt tegen haar als ze hem verdedigt en bij hem blijft.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:33:40 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116064310
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:13 schreef MightyMightyM het volgende:
Maar wat heeft ze nou verklaard? Als je niks ziet en je blijft daarbij (immers, ze zegt dat ze niet heeft gelogen), waarom dan steeds nieuwe verklaringen en een advocaat?
Eerst verklaarde ze met Badr bij het balkon te hebben gestaan en daardoor niks van de commotie te hebben meegekregen.
Die verklaring - niet onder ede, dus ze heeft geen meineed gepleegd, altijd maar die beschuldigingen van meineed, alsof een leugentje om lovers bestwill niet mag, klopt dus niet meer met de werkelijkheid, of in ieder geval Badrs laatste versie van de werkelijkheid.
pi_116064400
quote:
12s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eerst verklaarde ze met Badr bij het balkon te hebben gestaan en daardoor niks van de commotie te hebben meegekregen.
Die verklaring - niet onder ede, dus ze heeft geen meineed gepleegd, altijd maar die beschuldigingen van meineed, alsof een leugentje om lovers bestwill niet mag, klopt dus niet meer met de werkelijkheid, of in ieder geval Badrs laatste versie van de werkelijkheid.
Ok en dan huilen dat mensen haar zo slecht neerzetten. Het enige waar ze dan gelijk over heeft, is dat mensen ten onrechte zeggen dat ze meineed heeft gepleegd. Benieuwd of de interviewer haar met haar leugens confronteert.
pi_116064442
Ik scande de tekst en dacht: Andre kuipers? WTF?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:38:48 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116064474
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef MightyMightyM het volgende:

Benieuwd of de interviewer haar emt haar leugens confronteert.
Santegoeds? Die huilt hard mee met de wolven, denk ik.
pi_116064556
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef Ripley het volgende:
Er worden wel meer mensen ongevraagd bij deze gate betrokken. Leco, Kluun, Syl en Raf...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2012 @ 13:41:38 #273
163650 Greys
pi_116064561
quote:
9s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

... onderwijl heur haar strelend.
Iemand moet het toch doen nu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO maandag 27 augustus 2012 @ 13:42:16 #274
22592 crew  Ole
pi_116064580
quote:
9s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, hij zou wel gek zijn! Als ie te kritisch is mag hij haar straks nooit meer interviewen!
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2012 @ 13:45:12 #275
43556 miss_dynastie
pi_116064688
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef Ripley het volgende:
Jaaaa, zo zie je maar dat Extelle niet zo dom is als ze eruit ziet en de actualiteiten volgt. Een beetje dan, want als je verdwenen bent zoals André Kuipers weet natuurlijk wel iedereen waar je precies bent en da's niet de bedoeling als je met een crimineel op stap bent, maar ach, details :7
pi_116064706
Maar hoef eigenlijk niet meer te kijken vanavond neem aan dat ze niet veel meer zegt als dit...
Komt ook goed uit want ik moet werken vanavond
pi_116064737
Ik mis hier iets. Of beter gezegd iemand. Iemand die bij hoog en laag blijft beweren zeker te zijn dat Estelle niet naief is.

Een incident in mei, gevolgd door een incident in juni. En dan een persoon zien die wil veranderen. Zij ziet, zij ziet, wat wij niet zien.
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 13:48:52 #278
184769 crew  Deisyy
pi_116064811
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:42 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja, hij zou wel gek zijn! Als ie te kritisch is mag hij haar straks nooit meer interviewen!
En niet meer mee op vakantie.
pi_116064911
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jaaaa, zo zie je maar dat Extelle niet zo dom is als ze eruit ziet en de actualiteiten volgt. Een beetje dan, want als je verdwenen bent zoals André Kuipers weet natuurlijk wel iedereen waar je precies bent en da's niet de bedoeling als je met een crimineel op stap bent, maar ach, details :7
Ja als er dan op Mars alphamannetjes worden afgetuigd, weten we meteen hoe laat het is..
  Moderator / Miss SHO maandag 27 augustus 2012 @ 13:53:55 #280
22592 crew  Ole
pi_116065010
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ja als er dan op Mars alphamannetjes worden afgetuigd, weten we meteen hoe laat het is..
* Ole moet alweer haar beeldscherm schoonmaken
pi_116065330
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:53 schreef Ole het volgende:

[..]

* Ole moet alweer haar beeldscherm schoonmaken
ik poets met je mee _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2012 @ 14:02:53 #282
163650 Greys
pi_116065348
Het zou zo leuk zijn als Andre Kuipers nu even met vriendelijke glimlach 'Laat mij hierbuiten, blonde doos!!!' oid zou verklaren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO maandag 27 augustus 2012 @ 14:13:19 #283
22592 crew  Ole
pi_116065742
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik mis hier iets. Of beter gezegd iemand. Iemand die bij hoog en laag blijft beweren zeker te zijn dat Estelle niet naief is.

Een incident in mei, gevolgd door een incident in juni. En dan een persoon zien die wil veranderen. Zij ziet, zij ziet, wat wij niet zien.
Maar Leon de Winter en Ficq zien het wel! En zij die hier niet genoemd mag worden ook!
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2012 @ 14:13:29 #284
43556 miss_dynastie
pi_116065752
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef Greys het volgende:
Het zou zo leuk zijn als Andre Kuipers nu even met vriendelijke glimlach 'Laat mij hierbuiten, blonde doos!!!' oid zou verklaren.
André denkt alleen: 'Extelle wie :?' _O-
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:38:51 #285
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116066574
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef MightyMightyM het volgende:

Ik ook.
Mag de ban van Zouzou er af? :+
pi_116066596
quote:
2s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik ook.
Ik doelde op iemand anders, maar is van hetzelfde laken een pak. ;)
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:39:52 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116066605
quote:

Ik ook.
Astemblieft zeg! Om nog meer topics te frustreren en verneuken? Trouwens, die muts kwam helemaal niet hier, maar in NWS.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2012 @ 14:46:45 #288
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116066838
quote:

[..]

Ik ook.
Hey, voorzichtig met het Z-woord. }:|
  Moderator / Miss SHO maandag 27 augustus 2012 @ 14:48:05 #289
22592 crew  Ole
pi_116066880
quote:

[..]

Ik ook.
daie zat in het andere topic. Is hier nooit geweest en dat gaat ook niet gebeuren!
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:56:03 #290
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116067125
Ze zou hier beter passen met haar speculaties dan in NWS. Ik vond het wel vermakelijk :P
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:56:32 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116067137
Misschien wil ze met je dm-en, dat kan ze nog wel namelijk.
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:14:22 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_116067703
quote:
9s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Astemblieft zeg! Om nog meer topics te frustreren en verneuken? Trouwens, die muts kwam helemaal niet hier, maar in NWS.
laten we dat zo houden als die ban eraf is
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2012 @ 15:31:17 #293
163650 Greys
pi_116068347
Begin er nou gewoon niet over, da's ook niet helemaal fair als ze zelf niet kan reageren.

Maar ze (Stel) zit vanavond dus bij Boulevard en het komt bij Shownieuws?
Of zit ze er zelf niet? Ik kan het even niet meer volgen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:33:46 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116068454
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef Greys het volgende:
Begin er nou gewoon niet over, da's ook niet helemaal fair als ze zelf niet kan reageren.

Maar ze (Stel) zit vanavond dus bij Boulevard en het komt bij Shownieuws?
Of zit ze er zelf niet? Ik kan het even niet meer volgen :@
Nee, ze heeft een interview gedaan met Santegoeds en dat wordt vanavond twee keer uitgezonden. Bij Blvd hebben ze weer een item over haar leugens die geen leugens waren, want geen meineed, dus waar hebben we het over en ik gok zo maar dat Bram er niet bij is of zich enorm afzijdig gaat houden.
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:33:57 #295
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_116068462
Boulevard wil nou Mister Shownieuws Evert Santegoeds nadoen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:35:40 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116068533
quote:
11s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Boulevard wil nou Mister Shownieuws Evert Santegoeds nadoen.
Hoebedoelu?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2012 @ 15:36:19 #297
163650 Greys
pi_116068556
quote:
9s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, ze heeft een interview gedaan met Santegoeds en dat wordt vanavond twee keer uitgezonden. Bij Blvd hebben ze weer een item over haar leugens die geen leugens waren, want geen meineed, dus waar hebben we het over en ik gok zo maar dat Bram er niet bij is of zich enorm afzijdig gaat houden.
Ahhh dank, ik snap het. Geloof ik.
Twee keer uitgezonden in de vroege en late editie dan dus bedoel je, bij Shownieuws?
Het zal wel een hoog boohoo-Ruud-gaf-mij-weinig-attensjun gehalte hebben.

En idd reuze benieuwd naar Bram. Ik ga het in de late editie zien vanavond! *O*
(En daarvoor vast al hier lezen :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:40:20 #298
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_116068723
quote:
5s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:35 schreef Copycat het volgende:

Hoebedoelu?
Shownieuws is eerder dan Boulervard met interview met Estelle. Alleen Estelle komt niet bij Albert en gaat over andere zaken..Mevr Cc
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:41:03 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116068761
Ik snap het nog niet. Maar ik geloof je direct!
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 15:42:12 #300
184769 crew  Deisyy
pi_116068812
quote:
9s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik dacht ze het vorige week aankondigden als een interview dat in 2 delen wordt uitgezonden, net als een mini-serie, zeg maar. Drama genoeg.
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:43:41 #301
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116068869
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:42 schreef Deisyy het volgende:

Ik dacht ze het vorige week aankondigden als een interview dat in 2 delen wordt uitgezonden, net als een mini-serie, zeg maar. Drama genoeg.
Oe! Dat zou ook nog kunnen, ik las het als een herhaling. Hoe laat is dat programma eigenlijk?
Maandag, yogadag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')