abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:01:47 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115950496
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Jappie het volgende:
Ik ben 1.93 en alfamannetje genoeg; zou ik dan potentieel zijn nieuwe slachtoffer zijn ? :O
Probeer in zijn zone te komen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115950510
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Jappie het volgende:
Ik ben 1.93 en alfamannetje genoeg; zou ik dan potentieel zijn nieuwe slachtoffer zijn ? :O
niet zolang je niet getrouwd bent en nog om half 4 op een feestje bent.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:02:22 #104
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115950520
Hmm..toch lastig als je zon tijd niet gepost hebt om dan nog uit je hoofd de :o of :O te typen ;)
pi_115950578
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:56 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Nou ja, je kunt het verwachten in de zin van dat je er helaas niet van op moet kijken als je bepaalde types aanspreekt. Maar dat je er niet van op moet kijken, betekent natuurlijk niet dat het ook maar enigszins acceptabel is.
Het idee dat het als acceptabel wordt gezien vind ik al zo vreemd. :@
pi_115950619
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat is een grote mond? Dat is erg subjectief. persoonlijk zou ik het al een grote mond vinden als jij irl je mond tegen me open deed. Is dat dan een goede reden om je total loss te slaan? Ik mag hopen dat we het eens zijn dat dat natuurlijk nooit het geval kan en mag zijn.

Iemand in elkaar slaan vanwege een "grote mond" is dan ook ridicuul en zou veel harder bestraft moeten worden, bijv door deze mensen aan de ontvangende kant te plaatsen en ze eens zelf in elkaar geslagen laten worden.

dat gebeurt toch daar kwam greys mee aan zetten. Ik weet dat geweld niet leuk is maar wel gewoon iets is wat bij de mens hoort. En hoe ik dan steeds op mijn antwoorden gepakt wordt vind ik niet leuk. Ik ben namelijk niet iedere dag hele dag door mensen in elkaar aan het slaan.
pi_115950684
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Daarmee kun je alles wel wegrelativeren. In het algemeen is geweld in de samenleving gewoon niet geaccepteerd. Gelukkig maar.
Probeer eens aangifte te doen van msihandeling. Als dit gebeurd was bij een arm mens ookal was het door badr gedaan dan was deze heel zaak niet zo belangrijk geweest. de politie doet normaal niet zoveel moeiet voor mishandeling
pi_115950827
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Probeer eens aangifte te doen van msihandeling. Als dit gebeurd was bij een arm mens ookal was het door badr gedaan dan was deze heel zaak niet zo belangrijk geweest. de politie doet normaal niet zoveel moeiet voor mishandeling
Wat wil je daar nou mee zeggen. Dat het daarom niet zo erg is?

Ik snap het echt niet.
pi_115950872
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ik kan gelukkig uit eigen ervaring zeggen dat ze dat wel doen, in ieder geval in mijn geval dan en van enkele gevallen in mijn omgeving.

En dat was nog niet eens iets waarbij de slachtofers mogelijk blijvend invalide zijn.

Ze geven echt geen prioriteit aan deze zaak omdat Everink miljonair is. Misschien speelt het wel mee dat het om Badr Hari gaat. Niet omdat hij BN-er is, maar omdat hij al jarenlang met van alles weg lijkt te komen door de angst van mogelijke aangevers en het verderfelijke wereldje waar hij zich in beweegt.
pi_115950884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat wil je daar nou mee zeggen. Dat het daarom niet zo erg is?

Ik snap het echt niet.
Het wordt wel geacc[eteerd. Zware natuurlijk niet. Maar het is iets gewoons. en nee ik vind nietd at als je een grote mond hebt meteen klappen moet krijgen. Maar dat gebeurd wel.
pi_115950916
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ik kan gelukkig uit eigen ervaring zeggen dat ze dat wel doen, in ieder geval in mijn geval dan en van enkele gevallen in mijn omgeving.

En dat was nog niet eens iets waarbij de slachtofers mogelijk blijvend invalide zijn.

Ze geven echt geen prioriteit aan deze zaak omdat Everink miljonair is. Misschien speelt het wel mee dat het om Badr Hari gaat. Niet omdat hij BN-er is, maar omdat hij al jarenlang met van alles weg lijkt te komen door de angst van mogelijke aangevers en het verderfelijke wereldje waar hij zich in beweegt.
ja nou ik heb andere ervaringen. En ikd enk dat geld ook een rol speelt
pi_115950946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Het wordt wel geacc[eteerd. Zware natuurlijk niet. Maar het is iets gewoons. en nee ik vind nietd at als je een grote mond hebt meteen klappen moet krijgen. Maar dat gebeurd wel.
Als het vaker voorkomt, maakt het dan gerechtvaardigd? En wat bedoel je precies met geaccepteerd? De meeste mensen verwerpen geweld hoor, maar weten wel dat het voorkomt. Dat maakt het nog niet geaccepteerd.
pi_115950993
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:11 schreef simpelintje het volgende:

[..]

ja nou ik heb andere ervaringen. En ikd enk dat geld ook een rol speelt
Moest je bij de aangifte je loonstrookje meenemen?
pi_115951053
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:12 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Als het vaker voorkomt, maakt het dan gerechtvaardigd? En wat bedoel je precies met geaccepteerd? De meeste mensen verwerpen geweld hoor, maar weten wel dat het voorkomt. Dat maakt het nog niet geaccepteerd.
ok ok ik snap wat je bedoeld. maar stel je wordt uitgescholden om je huidskleur of je geloof dan snap ik soms best dat mensen gaan slaan. Als ze te ver gaan. En zo klan ik wel meer voorbeelden noemen. Ik zeg niet dat het altijd goed is maar ik ga iemand er niet helemaal op afkuren omdat ie geweld heeft gebruikt
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:14:51 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115951057
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef MightyMightyM het volgende:

Je weet toch! De politie is haske corrupt. Geen geld, geen hulp.
pi_115951101
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Nee, nee en nee. Het is niet gewoon!!!
pi_115951123
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Waar slaat dat op? Kijk als je me dat in me gezicht zegd vraag ik je dat ook zonder te slaan. dus waar slaat dat op wat wil je hier mee zeggen? Je doet je eigen nogal hoop op maar je zit me wel de hele tijd uit te dagen. Dus ruzie maken mag wel gewoon omdat je daar zin in hebt?
pi_115951159
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je weet toch! De politie is haske corrupt. Geen geld, geen hulp.
Je bent net ons of tegen ons he. Anders ben je fout fout fout
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:22:44 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115951396
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef simpelintje het volgende:

Je bent net ons of tegen ons he. Anders ben je fout fout fout
:?
Jij bent toch echt degene die claimt dat geld spreekt, bij de politie.
pi_115951412
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Waar slaat dat op? Kijk als je me dat in me gezicht zegd vraag ik je dat ook zonder te slaan. dus waar slaat dat op wat wil je hier mee zeggen? Je doet je eigen nogal hoop op maar je zit me wel de hele tijd uit te dagen. Dus ruzie maken mag wel gewoon omdat je daar zin in hebt?
Wow, chill out. Maar ben wel blij dat je me niet slaat.
Ik doe m' n eigen niet hoog op maar ik trek in twijfel of de politie je economische positie meeweegt in het stellen van prioriteiten.
pi_115951483
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef simpelintje het volgende:

[..]

ok ok ik snap wat je bedoeld. maar stel je wordt uitgescholden om je huidskleur of je geloof dan snap ik soms best dat mensen gaan slaan. Als ze te ver gaan. En zo klan ik wel meer voorbeelden noemen. Ik zeg niet dat het altijd goed is maar ik ga iemand er niet helemaal op afkuren omdat ie geweld heeft gebruikt
Ik kan me de neiging om geweld te gebruiken in bepaalde extreme gevallen ook voorstellen, maar dan nog keur ik het af.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:25:46 #122
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115951512
Het is nochthans vrij natuurlijk gedrag..welliswaar primitief, maar normaler en bovenal gezonder dan de woede maar opkroppen.
pi_115951521
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is helaas "gewoon" in de zin van veelvoorkomend, maar het kan natuurlijk "gewoon" niet.
pi_115951544
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:25 schreef Jappie het volgende:
Het is nochthans vrij natuurlijk gedrag..welliswaar primitief, maar normaler en bovenal gezonder dan de woede maar opkroppen.
Je kunt je woede ook verbaal uiten. :@
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:27:16 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115951583
quote:
Beetje een keuze tussen twee kwaden, natuurlijk. Er is meer tussen er als een holeman op gaan slaan of het opkroppen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:27:28 #126
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115951586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Je kunt je woede ook verbaal uiten. :@
Dat is de non-primitieve versie :D
pi_115951624
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:27 schreef Jappie het volgende:

[..]

Dat is de non-primitieve versie :D
Maakt ook niet uit, ik doe het beiden niet, opkroppen to the max. :{
pi_115951688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Maakt ook niet uit, ik doe het beiden niet, opkroppen to the max. :{
Oei, dan ben jij een tikkende tijdbom. Ik ga oppassen met jou ;)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:29:52 #129
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115951704
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Beetje een keuze tussen twee kwaden, natuurlijk. Er is meer tussen er als een holeman op gaan slaan of het opkroppen.
Exactly my point, ik vond dat ik simpelientje een iets moest bijstaan in haar zijde van het kwaad daar jullie zijde al genoeg satansgebroed heeft samengebracht.
pi_115951725
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:29 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Oei, dan ben jij een tikkende tijdbom. Ik ga oppassen met jou
Heul gevaarlijk. Eigenlijk zou ik een bordje om mijn nek moeten hebben. :Y
pi_115951813
quote:
juist
pi_115952220
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Geweld is gewoon normaal dierlijk gedrag, vanuit de overlevingsdrang. Wij mogen graag doen alsof we beschaafd zijn en geweld hebben afgezworen. maar zolang zelfs landen problemen niet geweldloos kunnen oplossen kun je dat ook niet van ieder individu verwachten
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:44:17 #133
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_115952382
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:40 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Uit mijn ervaring. Deze zaak is echt opgeblazen. Om dat beroemd zijn en geld hebben. Al die dingen die Badr Hari in het verleden heeft gedaan hebben ze toen nooit zo breed uitgemeten. Het lijkt wel alsof nu hij met estelle gaat hij ineens hartsikke fout is alsof ze estelle willen behoeden van iets ofzo. Terwijl als Bard dit had gedaan terwijl hij nog bij de moeder van zij n kind was waren we hier allang over uitgesproken
maar bh en stellemans renden toch echt zelf naar de bladen om te vertellen hoe verliefd en gelukkig met elkaar waren
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_115952433
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:44 schreef Stroekie het volgende:

[..]

maar bh en stellemans renden toch echt zelf naar de bladen om te vertellen hoe verliefd en gelukkig met elkaar waren
Ja dat klopt misschien dat ze daar nu ook spijt van hebben. en dan nog is het echt overdreven.
pi_115952473
quote:

[..]

Om dat beroemd zijn en geld hebben. Al die dingen die Badr Hari in het verleden heeft gedaan hebben ze toen nooit zo breed uitgemeten.
ja maar dat is toch de essentie van bekend zijn? als kickbokser was hij misschien wel bekend maar alleen bij een select publiek, nl de fans van vechtsporten. dat is nu eenmaal niet het grootste gedeelte van de maatschappij.
mensen als ruud gullit en dus echtgenoot zijn in wat bredere kringen bekend, dus ja, toen stond zijn foto opeens ook in de telegraaf en de bladen en niet alleen in sportblaadjes.
Dus wat hij vanaf toen deed, werd meer uitgelicht.
Als die bekende mensen iets overkomt of ze doen iets, ja dan staat dat overal breed uitgemeten ja, dat klopt.
Tegenwoordig is het al nieuws als de oma van Jim Bakkum verkouden is, dus natuurlijk is het veelbesproken nieuws als een bekende voetballer bedonderd wordt door zijn vrouw en die man waar ze het mee doet een agressieve geweldpleger blijkt te zijn, had er iemand iets anders verwacht dan dat dit flink nieuws zou worden?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115952481
quote:

[..]

Uit mijn ervaring. Deze zaak is echt opgeblazen. Om dat beroemd zijn en geld hebben. Al die dingen die Badr Hari in het verleden heeft gedaan hebben ze toen nooit zo breed uitgemeten. Het lijkt wel alsof nu hij met estelle gaat hij ineens hartsikke fout is alsof ze estelle willen behoeden van iets ofzo. Terwijl als Bard dit had gedaan terwijl hij nog bij de moeder van zij n kind was waren we hier allang over uitgesproken
Jij hebt dus blijkbaar een negatieve ervaring toen je aangifte wilde doen van geweld. Maar er kunnen wel meer redenen zijn waarom ze hier geen prioriteit aan gaven toch? Jij geeft aan dat je economische positie hierin meespeelde en dan vraag ik me af hoe jij dit weet (waar jij nogal verhit op reageerde). Volgens mij is Nederland echt geen bananenrepubliek waar je alleen rechten hebt als je doekoes hebt...

Er is nu aandacht voor meerdere zaken en bij enkele slachtoffers is sprake van een aanzienlijk kapitaal. Maar dat speelt volgens mij echt geen rol in de mate van aandacht die deze zaak krijgt. Ik denk dat zijn verleden, zijn positie in de spotlights met Stel, zijn reputatie en het gegeven dat er maar liefst zes zaken spelen een grotere rol.
pi_115952667
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Jij hebt dus blijkbaar een negatieve ervaring toen je aangifte wilde doen van geweld. Maar er kunnen wel meer redenen zijn waarom ze hier geen prioriteit aan gaven toch? Jij geeft aan dat je economische positie hierin meespeelde en dan vraag ik me af hoe jij dit weet (waar jij nogal verhit op reageerde). Volgens mij is Nederland echt geen bananenrepubliek waar je alleen rechten hebt als je doekoes hebt...

Er is nu aandacht voor meerdere zaken en bij enkele slachtoffers is sprake van een aanzienlijk kapitaal. Maar dat speelt volgens mij echt geen rol in de mate van aandacht die deze zaak krijgt. Ik denk dat zijn verleden, zijn positie in de spotlights met Stel, zijn reputatie en het gegeven dat er maar liefst zes zaken spelen een grotere rol.
Ik heb zelf heb nog nooit aangifte gedaan van geweld. maar ik kan hier ook niet goed nerzetten wat ik bedoel
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:32:28 #138
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115954364
Mensen, we gaan gewoon weer eens on topic, dus keuvelen over Ruud, Estelle, Badr en al hun vriendjes.
Persoonlijke drama's mag je kwijt in R&P.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:45:12 #139
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115954893
Over Badr en zijn vriendjes gesproken...

Er zijn er meer maar 1 vraag die ik zeker heb omtrent de meest recentelijke ontwikkelingen is die van het slachtoffer en zijn versie van hoe hij in de betreffende skybox is terechtgekomen.

Een goedgeboezemde dame vraagt hem om mee te gaan om hem voor te stellen aan Estelle Cruyff en vervolgens daar aangekomen wordt hij ook daadwerkelijk voorgesteld maar vind er verder geen gesprek plaats of ook maar iets wat op communicatie lijkt als je de advocaat van het slachtoffer mag geloven ??

a) Wat beweegt je dan om uberhaupt mee te lopen. ?
b) Hoe moet ik me die ontmoeting dan voorstellen... ?

ow..en John vd Heuvel vertrouw ik ook alleen maar zover als ik hem kan werpen :)
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:04:14 #140
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115955613
Tsja, misschien was-ie al een beetje aangeschoten of had-ie geen zin in een gesprek. Estelle een hand geven is natuurlijk al een once-in-a-lifetime hoogtepunt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_115955731
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:45 schreef Jappie het volgende:

Er zijn er meer maar 1 vraag die ik zeker heb omtrent de meest recentelijke ontwikkelingen is die van het slachtoffer en zijn versie van hoe hij in de betreffende skybox is terechtgekomen.

Een goedgeboezemde dame vraagt hem om mee te gaan om hem voor te stellen aan Estelle Cruyff en vervolgens daar aangekomen wordt hij ook daadwerkelijk voorgesteld maar vind er verder geen gesprek plaats of ook maar iets wat op communicatie lijkt als je de advocaat van het slachtoffer mag geloven

ow..en John vd Heuvel vertrouw ik ook alleen maar zover als ik hem kan werpen :)
Ja ik vraag me soms ookaf wie die vriendjes die zijn die iedereen lopen te bedreigen om geen aangiftes te doen. En ik vind John van den Heuvel ook niet geloofwwardig voorkomen. Want of je voor of tegem badr bent verpest John het allemaal niet door zomaar verklaringen overal ner te gooien. De zaak is toch nog niet afgerond? Of misschien klopt er niks van de verklaringen van John van den heuvel of zo. Ik moet zeggen dat ik het niet meer zo goed snap
pi_115955789
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:04 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, misschien was-ie al een beetje aangeschoten of had-ie geen zin in een gesprek. Estelle een hand geven is natuurlijk al een once-in-a-lifetime hoogtepunt.
hahahaha ze is toch geen konigin ofzo en ze verder toch niks bijzonders bereikt. ik dacht eerst dat de mensen in het miljoenairs kringetje hem al kende
pi_115955831
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:32 schreef Cynix ® het volgende:
Mensen, we gaan gewoon weer eens on topic, dus keuvelen over Ruud, Estelle, Badr en al hun vriendjes.
Persoonlijke drama's mag je kwijt in R&P.
Eindelijk!
pi_115955899
quote:
Misschien mocht hij er zelfs een kusje op geven :o
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_115956010
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:45 schreef Jappie het volgende:

Een goedgeboezemde dame vraagt hem om mee te gaan om hem voor te stellen aan Estelle Cruyff en vervolgens daar aangekomen wordt hij ook daadwerkelijk voorgesteld maar vind er verder geen gesprek plaats of ook maar iets wat op communicatie lijkt als je de advocaat van het slachtoffer mag geloven ??

Ze vroeg hem om mee te gaan. Ik las nergens dat hij meeging om voorgesteld te worden aan Estelle.
Misschien dacht hij even te kunnen scoren bij de goedgeboezemde dame die hem meenam, maar vonden de coke gebruikers in de skybox dat zij eerste rechten hadden op de boezem. als je dan ineens een dronken dropje ziet zoenen met het potentiële neukertje dan moet dat natuurlijk gecorrigeerd worden. Dat lijkt me een veel aannemelijker verhaal
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:15:09 #146
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115956126
quote:
Om deze gate toch nog enigzins zijn naam te laten verdienen zou ik liever speculeren over een Ruudje Dille die een escortdame inhuurt om samen met de hr Everaart Badr uit de tent te lokken om zodoende Estelle in een slecht daglicht te stellen ivm voogdij. Dat de boel vervolgens uit de hand liep ging zelfs Ruudjes stoutste dromen te boven....zoiets ?
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:23:12 #147
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115956492
Kan ook, maar lijkt me op de een of andere manier toch nét iets minder aannemelijk. Ik weet het niet, kan de vinger er niet op leggen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:24:01 #148
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115956523
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ze vroeg hem om mee te gaan. Ik las nergens dat hij meeging om voorgesteld te worden aan Estelle.
Misschien dacht hij even te kunnen scoren bij de goedgeboezemde dame die hem meenam, maar vonden de coke gebruikers in de skybox dat zij eerste rechten hadden op de boezem. als je dan ineens een dronken dropje ziet zoenen met het potentiële neukertje dan moet dat natuurlijk gecorrigeerd worden. Dat lijkt me een veel aannemelijker verhaal
Mjah, dat kan ook, alleen vind ik het dan wel weer aannemelijker worden dat Badr een veel kleiner aandeel in de mishandeling heeft gehad dan er nu wordt gesuggereerd. Hij had namelijk al een neukertje (Estelle) en de rest van de heren was klaarblijkelijk potig genoeg om het ook zonder hem af te kunnen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:24:59 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_115958730
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef roos85 het volgende:

[..]

Misschien mocht hij er zelfs een kusje op geven :o
dat denk ik dus niet :{w
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:44:08 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115959454
quote:
Hoe streng in de leer is Badr eigenlijk?
Die hand zal het probleem toch niet zijn geweest voor iemand die zelfs een kerstboom voor de gezelligheid heeft staan? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:49:50 #151
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115962065
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef simpelintje het volgende:

[..]

hahahaha ze is toch geen konigin ofzo en ze verder toch niks bijzonders bereikt. ik dacht eerst dat de mensen in het miljoenairs kringetje hem al kende
Een blonde met grote tieten vraagt je mee te komen. Wat kan jou het dan verrotten waar je naar toe gaat?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:52:42 #152
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115962177
Straks bij Boulevard de beslissing van Estelle :7 Ik ben benieuwd ! Zou ze dan toch uitmaken met Badr :+
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:55:47 #153
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115962292
Waarover moet ze beslissen? :?
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:56:28 #154
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115962319
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef ShaoliN het volgende:
Een blonde met grote tieten vraagt je mee te komen. Wat kan jou het dan verrotten waar je naar toe gaat?
Tsja, dan stellen we natuurlijk verder geen vragen. :7
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:56:55 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115962337
quote:

[..]

Blijkt het South Central LA te zijn ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:59:42 #156
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115962448
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mister boulevard :o !
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:01:09 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115962506
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef Cynix ® het volgende:
Kennelijk heeft ze ergens een beslissing over genomen.... wat te eten, of ze die witte kleding eerst zou laten inweken... moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:02:53 #158
184769 crew  Deisyy
pi_115962586
Of dat ze haar uitgroei bij zal laten werken of toch maar naar een Caesar therapeute om aan haar houding te werken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:03:42 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115962610
Oh, dat laatste kan ze wel gebruiken :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:06:07 #160
184769 crew  Deisyy
pi_115962694
Ze heeft een houding alsof ze alle tassen ellende van de PC op haar schouders draagt.
pi_115963064
dat was dan het grote nieuws. Bram wordt de advocaat van Estelle :D
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:26:58 #162
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115963393
Het zal ook eens niet.
pi_115963683
Zometeen een interview met Estelle op SBS6.

(shownieuws)
pi_115963835
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:33 schreef kissaa het volgende:
Zometeen een interview met Estelle op SBS6.

(shownieuws)
Ze blijft achter hem staan.
Want hij gaat dingen anders doen en hij wil veranderen.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:44:12 #165
184769 crew  Deisyy
pi_115964120
Is ze al geweest? -O-
pi_115964158
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Is ze al geweest? -O-
Nee, in het voorstukje was dat. Denk dat ze nu komt.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:45:57 #167
184769 crew  Deisyy
pi_115964201
Ik zie een gelijkenis.

Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:46:14 #168
184769 crew  Deisyy
pi_115964224
Maandag dus pas.
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:46:18 #169
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115964226
Wat een heerlijke janksmoel. *kneukel* ^O^
Het blijft natuurlijk een v**le k*th***.
pi_115964254
A.s. maandagavond in twee afleveringen van shownieuws het gehele interview.
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:47:16 #171
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115964264
Ja, maandag interview in 2 delen.
Het wordt nu eerst gemonteerd. Yeah, right. Vrijdag kijkt er natuurlijk geen hond. :')
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:49:21 #172
184769 crew  Deisyy
pi_115964374
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een heerlijke janksmoel. *kneukel* ^O^
Het blijft natuurlijk een v**le k*th***.
En toch trapte die ene presentator in die jankmuil.
pi_115964401
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, maandag interview in 2 delen.
Het wordt nu eerst gemonteerd. Yeah, right. Vrijdag kijkt er natuurlijk geen hond. :')
Nou ja, eigenlijk weten we de kern van de zaak al: ze blijft hem trouw.
Want hij gaat veranderen, vast en zeker :Y
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:51:50 #174
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115964498
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
Want hij gaat veranderen, vast en zeker :Y
Want dat heeft ze hem zelf gevraagd, we kennen haar toch? :')
pi_115964675
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Want dat heeft ze hem zelf gevraagd, we kennen haar toch? :')
En wat Estelle vraagt, Estelle krijgt :Y
pi_115965083
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:24 schreef Jappie het volgende:

[..]

Mjah, dat kan ook, alleen vind ik het dan wel weer aannemelijker worden dat Badr een veel kleiner aandeel in de mishandeling heeft gehad dan er nu wordt gesuggereerd. Hij had namelijk al een neukertje (Estelle) en de rest van de heren was klaarblijkelijk potig genoeg om het ook zonder hem af te kunnen.
Ach, wat is een groot of kleinnaandeel in een vechtpartij. 1 of 2 klappen van iemand als BH zal bij de gemiddelde persoon heel gemakkelijk in veel schade resulteren. Daar heeft hij echt niet veel klappen voor nodig.
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:01:18 #177
135305 beequeen
Lost.
pi_115968363
quote:
Estelle schakelt Bram Moszkowicz in Van onze redactie
AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft Bram Moszkowicz gevraagd om haar te vertegenwoordigen in de zaak Badr. Hij zal vanaf nu haar advocaat zijn.

Dat heeft de advocaat vrijdag zelf bekendgemaakt in RTL Boulevard.

Estelle moet binnenkort opnieuw getuigen, omdat haar eerste verklaring over het incident in de skybox in de ArenA onjuist bleek te zijn.

Daar werd miljonair Koen Everink ernstig mishandeld. Badr, de huidige vriend van Estelle, is verdachte in de zaak. Hij zou al hebben verklaard klappen te hebben uitgedeeld, maar zegt niet de enige te zijn.

Estelle blijft voorlopig trouw aan haar gewelddadige vriendje en wacht af hoe het afloopt.

Inmiddels heeft de Amsterdamse politie een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van de zakenman.
Bron: De Televaag.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:20:24 #178
22592 crew  Ole
pi_115969450
Oh my ik verheug me nu al!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:23:51 #179
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:24:17 #180
16305 Jappie
parttime reverend
pi_115982887
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ach, wat is een groot of kleinnaandeel in een vechtpartij. 1 of 2 klappen van iemand als BH zal bij de gemiddelde persoon heel gemakkelijk in veel schade resulteren. Daar heeft hij echt niet veel klappen voor nodig.
Het verschil is ook niet de uitwerking van de klap maar of de huidige verklaring van Badr dicht bij de waarheid zit of niet.

Een klein aandeel betekent hij heeft idd schoon schip willen maken.
Een groot aandeel betekent hij liegt dat ie scheel ziet.
pi_115983000
Je wist gewoon dat Bram er ziek van was dat hij nog geen rol had in het hele gebeuren. Wat zal hij nu weer lekker slapen. :)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:54:33 #182
22592 crew  Ole
pi_115983048
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:46 schreef mommychaos het volgende:
Je wist gewoon dat Bram er ziek van was dat hij nog geen rol had in het hele gebeuren. Wat zal hij nu weer lekker slapen. :)
8-) *;
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:23:55 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115983373
Het zou me niet eens verbazen als Bram het voor een bonusprijsje doet, want het is wel heel erg powerplay als je als getuige als met zo'n zware strafrechtadvocaat aan komt zetten, maar voor Bram is het lekker makkelijk in de kijker spelen.

Alsof je de Ferrari pakt om naar de bakker op de hoek te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:37:19 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115984424
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:24 schreef Jappie het volgende:
Misschien zullen we het wel nooit weten. Want schoon schip willen maken is niet hetzelfde als de waarheid boven tafel willen krijgen. Als het eigen straatje maar schoon is.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:10:57 #185
22592 crew  Ole
pi_115989238
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:23 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als Bram het voor een bonusprijsje doet, want het is wel heel erg powerplay als je als getuige als met zo'n zware strafrechtadvocaat aan komt zetten, maar voor Bram is het lekker makkelijk in de kijker spelen.

Alsof je de Ferrari pakt om naar de bakker op de hoek te gaan.
ies graties. Puvliciteit jeweetzzz
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:14:24 #186
22592 crew  Ole
pi_115989311
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:24 schreef Jappie het volgende:

[..]

Het verschil is ook niet de uitwerking van de klap maar of de huidige verklaring van Badr dicht bij de waarheid zit of niet.

vind hem niet geloofwaardig meer. Eerst niets gezien, dan toch een klein klapje met vlakke hand en ' over Koen heengestapt' ?
neuh...
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:14:45 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_115989325
Wat gebeurde er in skybox 233, waar miljonair Koen Everink tijdens dancefeest Sensation gruwelijk werd mishandeld? Dat is de grote vraag in de zaak tegen Badr Hari, wereldberoemd kickbokser en partner van Estelle Cruijff. De verklaringen die Hari (27) en zijn belangrijkste medeverdachte Fehrat Y. (34) bij de recherche hebben afgelegd staan haaks op elkaar én op die van het slachtoffer.

Estelle Gullit en Badr Hari. Hari en Y. beschuldigen elkaar en zeggen zelf een minimale rol te hebben gespeeld. Dat blijkt uit het strafdossier, dat het AD heeft ingezien.

Slachtoffer Everink zegt door zowel Hari als Y. te zijn mishandeld, zonder aanleiding. Hij denkt dat hij 'knock-out' was toen de zwaarste wond is toegebracht: zijn voet bungelde aan zijn onderbeen. Artsen stelden vast: een open breuk tussen kuitbeen en enkel; in- en afgescheurde enkelbanden; een gebroken oogkas, jukbeen en neus, plus lichtere verwondingen.

Hieronder een deel van de reconstructie die vandaag te vinden is in het AD.

Op camerabeelden is te zien dat Hari om 3.25 uur zijn rechterhand steeds tegen zijn mond houdt. Miljonair Koen Everink was toen al met een afgescheurde voet en zware verwondingen aan het gelaat de skybox uitgesmeten. Badr Hari zegt de ochtend nadat hij zich bij de politie heeft gemeld, op 26 juli, dat 'Koen een opmerking maakte waardoor hij begon te koken': 'Was Ruuds geld op?' (Estelle Cruijff is net gescheiden van ex-voetballer Ruud Gullit en een veelbesproken relatie met Hari aangegaan.) Hij zegt 'Koen toen een klap met de buitenkant van zijn rechterhand te hebben gegeven', waardoor hij 'een wondje op zijn knokkel' opliep. Twee anderen, die hij niet kent, hebben Everink daarna 'vele malen geslagen'. Hari zegt niet te weten hoe Everink aan zijn beenwond komt.

Eindhovenaar Ferhat Y. beroept zich in zijn eerste twee verhoren op zijn zwijgrecht. 'Omdat hij bang was voor de gevolgen van Badr', verklaart hij achteraf. Geconfronteerd met diens relaas wordt hij kwaad, omdat Hari 'de schuld in zijn schoenen wil schuiven om zijn hachje te redden'. In zijn derde verhoor zegt hij dat hij het slachtoffer wilde helpen, waar Everink zegt dat Y. op hem in heeft getrapt.

In het gezelschap van een vriend uit Eindhoven ontmoette hij Hari en diens entourage op de dag van Sensation bij Italiaans restaurant Bella Vita in Amsterdam-West, vertelt Y. Hari en hij kenden elkaar niet, ze zijn toevallig allebei uitgenodigd in de skybox. Op het dancefeest gaat ieder zijn weg. Als hij even na drieën terugkeert in skybox 233, ziet hij Hari, zittend op de bank, met zijn hand in zijn vuist slaan. 'Die is van mij,' zegt Hari volgens Y. Als Everink uit de wc komt, 'maakt Hari zich klein en raakt hij Everink met een zwaaiende beweging'. Hari begint Everink 'te slaan en te schoppen'. Y. 'schrikt van het geweld' en 'springt ertussen'.

Hij 'probeert Koen op te tillen' van de grond, krijgt dan zelf 'een klap van Hari, waardoor hij een bloedneus oploopt', maar weet uiteindelijk 'Koen door de deur te krijgen', de gang op. Terwijl hij Everink hoort schreeuwen, ziet Y. Hari 'met een theedoek om zijn onderarm gewikkeld' in de skybox; daarna ziet hij Hari de box via het balkon verlaten.

'Estelle moet alles gezien hebben'
Van de tientallen getuigen die de recherche verhoort, zeggen maar weinigen het gevecht te hebben gezien. Inclusief Estelle Cruijff, die zegt dat 'Badr net zo verbaasd was als ik' toen hij over de mishandeling van Everink hoorde. Een getuige vertelt de Criminele Inlichtingeneenheid dat 'een grote man, breed, gespierd, met gezichtsbeharing, een baard' hoofdverantwoordelijk is voor de mishandeling. Hij ziet dat 'Koen een kopstoot krijgt', op de grond valt en 'door dezelfde persoon meerdere malen wordt geschopt'. 'Estelle moet alles gezien hebben, want zij keek vanaf de bank naar het incident.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Admin zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:29:40 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_115993080
quote:
'een grote man, breed, gespierd, met gezichtsbeharing, een baard'
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_115994390
quote:

[..]

Ik zie dit iedere keer bovenaan staan en moet er iedere keer weer om lachen :D
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:12:32 #190
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_115994470
Kan nog leuk worden. Want bram en benedicte zijn niet zulke vrinden of amices van elkaar. Althans niet in die docu kijken in de ziel
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:30:11 #191
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115994982
Het zijn allebei aandachtshoeren.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:53:32 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115998796
Het zou best kunnen dat Bram zijn verliefde cliënte zonder verschoningsrecht toch heel anders gaat adviseren dan Bénédicte tot nu toe heeft gedaan....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115999542
Ze moet gewoon de waarheid vertellen en niet wat in Badr's voordeel is!! Vraag me af of Fiqc haar al had geadviseerd bij haar eerste verhoor?
pi_116015064
http://www.telegraaf.nl/b(...)paar_jaar_cel__.html

Wordt dan lang wachten voor Estelle en vele bezoekjes in de nor. :)
pi_116015097
Estelle wacht toch gewoon op het moment waarop ze zonder al te veel gezichtsverlies gewoon lekker "tot inkeer" kan komen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 26 augustus 2012 @ 09:27:38 #196
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_116015170
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:10 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)paar_jaar_cel__.html

Wordt dan lang wachten voor Estelle en vele bezoekjes in de nor. :)
Och Plasman moet ook zijn plasje weer eens doen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_116016884
http://www.zijonline.nl/2(...)toffer-koen-everink/

Hier staat weer anders in. In het Parool gisteren ook. Ik ben benieuwd wanneer de waarheid naar boven komt
  Moderator / Miss SHO zondag 26 augustus 2012 @ 11:55:58 #198
22592 crew  Ole
pi_116017604
Ik hoop op minstens net zo'n pareltje als met ma Smit destijds!
pi_116018591
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:55 schreef Ole het volgende:
Ik ook c_/

Ruud zal toch ook niet blij zijn met zo'n optreden in Shownieuws.
Leuk voor de kinderen, mama die op tv in een twee-delig interview, het gaat opnemen voor haar gewelddadige vriend. :X
pi_116018672
Hoe werkt dat eigenlijk. Stel ze blijft bij Badr, kan Ruud dan met gemak de kinderen opeisen? Staat ze al op -20 omdat ze een relatie heeft met een (nu nog) verdachte en straks misschien veroordeelde misdadiger?
  Trouwste user 2022 zondag 26 augustus 2012 @ 12:32:03 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_116018723
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:55 schreef Ole het volgende:
Wie is/was ma Smit ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:32:37 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116018748
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:32 schreef tong80 het volgende:

Wie is/was ma Smit ?

Alles is weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')