En niet meer mee op vakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, hij zou wel gek zijn! Als ie te kritisch is mag hij haar straks nooit meer interviewen!
Ja als er dan op Mars alphamannetjes worden afgetuigd, weten we meteen hoe laat het is..quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaa, zo zie je maar dat Extelle niet zo dom is als ze eruit ziet en de actualiteiten volgt. Een beetje dan, want als je verdwenen bent zoals André Kuipers weet natuurlijk wel iedereen waar je precies bent en da's niet de bedoeling als je met een crimineel op stap bent, maar ach, details
* Ole moet alweer haar beeldscherm schoonmakenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja als er dan op Mars alphamannetjes worden afgetuigd, weten we meteen hoe laat het is..
ik poets met je meequote:Op maandag 27 augustus 2012 13:53 schreef Ole het volgende:
[..]
* Ole moet alweer haar beeldscherm schoonmaken
Maar Leon de Winter en Ficq zien het wel! En zij die hier niet genoemd mag worden ook!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik mis hier iets. Of beter gezegd iemand. Iemand die bij hoog en laag blijft beweren zeker te zijn dat Estelle niet naief is.
Een incident in mei, gevolgd door een incident in juni. En dan een persoon zien die wil veranderen. Zij ziet, zij ziet, wat wij niet zien.
André denkt alleen: 'Extelle wiequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef Greys het volgende:
Het zou zo leuk zijn als Andre Kuipers nu even met vriendelijke glimlach 'Laat mij hierbuiten, blonde doos!!!' oid zou verklaren.
Ik ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik mis hier iets. Of beter gezegd iemand. Iemand die bij hoog en laag blijft beweren zeker te zijn dat Estelle niet naief is.
Een incident in mei, gevolgd door een incident in juni. En dan een persoon zien die wil veranderen. Zij ziet, zij ziet, wat wij niet zien.
Ik doelde op iemand anders, maar is van hetzelfde laken een pak.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ook.
Mag de ban van Zouzou er af?
Astemblieft zeg! Om nog meer topics te frustreren en verneuken? Trouwens, die muts kwam helemaal niet hier, maar in NWS.quote:
Hey, voorzichtig met het Z-woord.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ook.
daie zat in het andere topic. Is hier nooit geweest en dat gaat ook niet gebeuren!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ook.
laten we dat zo houden als die ban eraf isquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Astemblieft zeg! Om nog meer topics te frustreren en verneuken? Trouwens, die muts kwam helemaal niet hier, maar in NWS.
Nee, ze heeft een interview gedaan met Santegoeds en dat wordt vanavond twee keer uitgezonden. Bij Blvd hebben ze weer een item over haar leugens die geen leugens waren, want geen meineed, dus waar hebben we het over en ik gok zo maar dat Bram er niet bij is of zich enorm afzijdig gaat houden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef Greys het volgende:
Begin er nou gewoon niet over, da's ook niet helemaal fair als ze zelf niet kan reageren.
Maar ze (Stel) zit vanavond dus bij Boulevard en het komt bij Shownieuws?
Of zit ze er zelf niet? Ik kan het even niet meer volgen
Hoebedoelu?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Boulevard wil nou Mister Shownieuws Evert Santegoeds nadoen.
Ahhh dank, ik snap het. Geloof ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een interview gedaan met Santegoeds en dat wordt vanavond twee keer uitgezonden. Bij Blvd hebben ze weer een item over haar leugens die geen leugens waren, want geen meineed, dus waar hebben we het over en ik gok zo maar dat Bram er niet bij is of zich enorm afzijdig gaat houden.
Shownieuws is eerder dan Boulervard met interview met Estelle. Alleen Estelle komt niet bij Albert en gaat over andere zaken..Mevr Ccquote:
Ik dacht ze het vorige week aankondigden als een interview dat in 2 delen wordt uitgezonden, net als een mini-serie, zeg maar. Drama genoeg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een interview gedaan met Santegoeds en dat wordt vanavond twee keer uitgezonden. Bij Blvd hebben ze weer een item over haar leugens die geen leugens waren, want geen meineed, dus waar hebben we het over en ik gok zo maar dat Bram er niet bij is of zich enorm afzijdig gaat houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |