Ja, sorry... Druk met andere dingenquote:
Haha ja jij bent wel degene die deze reeks momenteel opgang houdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry... Druk met andere dingen![]()
Zal her en der nog wel een post om de hoek gooien
Ja, en daarvan is driekwart offtopic gelulquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ja jij bent wel degene die deze reeks momenteel opgang houd.
En ik waardeer dat ontzettend!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:26 schreef Evertjan het volgende:
hallo zeg ik post me eigen suf hier om het een beetje gezellig te houden
Tsja, dat doet er niet toequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en daarvan is driekwart offtopic gelul
quote:
hey!quote:
Was geen commentaar, ik deed met het nummer meequote:
Ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Was geen commentaar, ik deed met het nummer mee
hihiquote:
Bazenfilmpjesquote:
Hoiquote:
quote:
prima hoorquote:
Creatief met fimoklei? Kurk? Kantklossen??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
prima hoordruk dagje gehad en zelfs nog hardgelopen. gelukkig nog maar 1 dag en dan weekend
ga zo op tijd naar bed. moet morgen bij een workshop zijn
Ik ga ook niet te laatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
prima hoordruk dagje gehad en zelfs nog hardgelopen. gelukkig nog maar 1 dag en dan weekend
ga zo op tijd naar bed. moet morgen bij een workshop zijn
nee, projectgerelateerd out-of-the-box denken. zoiets in ieder geval. ik hoef niet echt actief mee te doen want het is voor agents, maar ik moet er wel bij zijn zodat ik het kan toepassen in het beoordelen van gesprekkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Creatief met fimoklei? Kurk? Kantklossen??
Ah. Dat klinkt een stuk saaier dan kantklossen...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, projectgerelateerd out-of-the-box denken. zoiets in ieder geval. ik hoef niet echt actief mee te doen want het is voor agents, maar ik moet er wel bij zijn zodat ik het kan toepassen in het beoordelen van gesprekken
meh, ik vind het vooral een hoop gemekker. ik vermoed nl dat workshopgevers niet zo goed workshop kunnen geven. en ik denk dat het niet echt een workshop wordt maar meer ervaringen uitwisselen wordt. ach, het houdt me van de straatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah. Dat klinkt een stuk saaier dan kantklossen...![]()
Wel interessant
Misschien moeten ze daar dan eens een workshop voor volgenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meh, ik vind het vooral een hoop gemekker. ik vermoed nl dat workshopgevers niet zo goed workshop kunnen geven. en ik denk dat het niet echt een workshop wordt maar meer ervaringen uitwisselen wordt. ach, het houdt me van de straat
klopt, ik heb prachtige ellebogenquote:
Bloemschikken (Bert Visscherquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Creatief met fimoklei? Kurk? Kantklossen??
Ik heb er nooit op geletquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, ik heb prachtige ellebogen
Bertje Vis!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bloemschikken (Bert Visscher).
en het belangrijkste bij bloemschikken is.....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bloemschikken (Bert Visscher).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ah, daarom is het misgegaan. we hebben nooit elkaars ellebogen bewonderdquote:
wat ga je eten?quote:
Chickenwings en een friet satequote:
Ja, mooi kut... Dat we daar nu pas achter komenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, daarom is het misgegaan. we hebben nooit elkaars ellebogen bewonderd
ah, gezond eten dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Chickenwings en een friet sate. De pizza zijn ze vergeten en komen ze zo brengen, die gaat de koelkast in voor morgenvroeg
.
tja, gedane zaken nemen geen keerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, mooi kut... Dat we daar nu pas achter komen
Nee, daar doe je niks meer aan...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
tja, gedane zaken nemen geen keer
en daarom ga ik maar naar bed. mezelf in slaap huilenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, daar doe je niks meer aan...
met happy ending? of was het vlees een beetje taai?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:43 schreef Againzender het volgende:
Geen pizza vanavond hoor
Bij de Thai geweest.
Agossie... Slaap lekker dan maar!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarom ga ik maar naar bed. mezelf in slaap huilen
slaap lekker allemaal
[..]
echt, iemand heeft ooit een Ekdom script op dit topic losgelatenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarom ga ik maar naar bed. mezelf in slaap huilen
slaap lekker allemaal
[..]
met happy ending? of was het vlees een beetje taai?![]()
![]()
![]()
Ja, echtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt, iemand heeft ooit een Ekdom script op dit topic losgelaten
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en het belangrijkste bij bloemschikken is.....GeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gister 'Oude man' weer eens gekeken op YT, is de enige die er nog op staat... Alles is weg
![]()
Yolanthe, wat ik je brom...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geniaal. Gister 'Oude man' weer eens gekeken op YT, is de enige die er nog op staat... Alles is weg
sorry, ik zal het [rinusmichelsstem]nooit nooit meer doen[/rinusmichelsstem]quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt, iemand heeft ooit een Ekdom script op dit topic losgelaten
jij ook alvast slaap lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Agossie... Slaap lekker dan maar!
Rockie heeft de DVDbox....moet ik eigenlijk maar eens gaan kijken....maar dat gaat helaas ten koste van mijn filmquotaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geniaal. Gister 'Oude man' weer eens gekeken op YT, is de enige die er nog op staat... Alles is weg
oe, die is scherpquote:
haha nooooo it's a monsterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
What's that coming over the hill, is it a badeend
Ik ga zo maar eens slapenquote:
"Whaaaaaah.....aaaaah....aaaaaahuh......whaaaaaaaa"quote:
In Londen ja, en niet haten op The Scriptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Kaartjes voor The Script winnen en dan jankend aan de telefoon zitten...
[ afbeelding ]
Joh dan nog ga je niet jankenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:25 schreef alors het volgende:
[..]
In Londen ja, en niet haten op The Script![]()
Een gescript gesprek. Wehehehegwehehehquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Kaartjes voor The Script winnen en dan jankend aan de telefoon zitten...
[ afbeelding ]
Ah, je bent in dezelfde stemming als ikquote:
Zo erg, ja?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah, je bent in dezelfde stemming als ik
Ach je bent wakker, bekijk het positiefquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo erg, ja?![]()
Kats verslapen hier, vervelende nacht achter de rug... Was niet de bedoeling om zo laat m'n nest uit te komen
Positiviteit moet nog op gang komen hier... Zal de radio eens aan doen, helpt vastquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach je bent wakker, bekijk het positief
Toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Positiviteit moet nog op gang komen hier... Zal de radio eens aan doen, helpt vast
Ik las het net... Sterkte jong!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Dan snap ik die jpg niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
Zie d'r vanavond weer...
Omdat het het begin van het einde zou kunnen zijn....quote:
Als je haar echt wilt veroveren, don't hold back en ga er gewoon voor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat het het begin van het einde zou kunnen zijn....
Doe eens niet zo lief, jij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je haar echt wilt veroveren, don't hold back en ga er gewoon voor.
Het hart van mijn schatje heb ik echt niet zonder de spreekwoordelijke slag en stoot voor mij gewonnen.
Maarja iets met makkelijk gezegd en zulksniet zomaar opgeven iig!
Ik vond't wel mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry ik zal nooit meer breken met mijn typetje
Dus je wou beweren dat je echt zo aardig bent?! Jezus, al die scheldpartijen waren dus niet eens waar!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry ik zal nooit meer breken met mijn typetje
Is het ook wel, maar je raakt er zo van in de warquote:
yayquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja jij gelukkig wel maar die heks loopt te teuten
Vrouwenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja jij gelukkig wel maar die heks loopt te teuten
Ja, onwijs lief!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen(dat mag wel duidelijk zijn van mijn kant momenteel
)
Maar Minthy is lief
Whut?!twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 13:58:01Niet tof. We krijgen net het bericht dat Jan, Frans en Jaap vastzitten in een Franse cel. Nog geen idee waarom. #afwachten reageer retweet
lolquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef Sirolf het volgende:
Whut?!twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 13:58:01Niet tof. We krijgen net het bericht dat Jan, Frans en Jaap vastzitten in een Franse cel. Nog geen idee waarom. #afwachten reageer retweet
of ze meteen de sleutel weg kunnen gooien!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef Sirolf het volgende:
Hihiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of ze meteen de sleutel weg kunnen gooien!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hihi
Nu kan Fransie eindelijk als een eckte gangster zingen over zijn leven in de gevangenis ook
quote:
Dat had ik ook bij het introquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Ross & Rachel denken dan
Dat was de nieuwe single van The Black Keysquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:04 schreef laucas het volgende:
Hoe heet dat nummer die ze voor MJ draaide en waarvan ze zeiden dat het net klonk als de nieuwe Deep Purple? Staat niet tussen de lijst.
Niet gehoord, sorry! Had even visitequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:04 schreef laucas het volgende:
Hoe heet dat nummer die ze voor MJ draaide en waarvan ze zeiden dat het net klonk als de nieuwe Deep Purple? Staat niet tussen de lijst.
Oeh, is het wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was de nieuwe single van The Black Keys
Vertelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was de nieuwe single van The Black Keys
Hij staat overigens wel gewoon op 3fmfan.nl en de titel is Little Black Submarinequote:
Thanksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:12 schreef alors het volgende:
[..]
Hij staat overigens wel gewoon op 3fmfan.nl en de titel is Little Black Submarine
Nieuwe GBTTZ wordt opvallend weinig gedraaid de laatste weekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:19 schreef minthy het volgende:
Wat gaat de MH worden? Dat nieuwe gedrocht van Muse?
Ik vind'm wel goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:19 schreef minthy het volgende:
Wat gaat de MH worden? Dat nieuwe gedrocht van Muse?
Ja, die zou ook nog kunnen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nieuwe GBTTZ wordt opvallend weinig gedraaid de laatste week
Laatst was ik misselijk, die plaat van Muse heeft me een handje geholpenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind'm wel goed
Bovendien is alles beter dan GBTTZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Geen ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:25 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn ze niet ook nog te gast bij C&S daar?
Maak het jezelf niet te moeilijk, het is maar een reclamequote:
Weet ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Maak het jezelf niet te moeilijk, het is maar een reclame
twitter:frenkdeboer twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 15:51:42Jan Smit, Lange Frans en Jaap Kwakman opgepakt in Frankrijk. Geluidsoverlast schijnt de oorzaak te zijn. reageer retweet
Volgens mij een grote kern van waarheidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet ikwas ook een grapje, met een kleine kern van waarheid hahaha
Ik kom er wel overheen hoor
Straks meer in C&S piew piew piewquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:22 schreef Evertjan het volgende:
twitter:frenkdeboer twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 15:51:42Jan Smit, Lange Frans en Jaap Kwakman opgepakt in Frankrijk. Geluidsoverlast schijnt de oorzaak te zijn. reageer retweet
Nee. Dit is imo pure oorbagger en smerig zonde van zo'n topbandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 16:26:28Hier het bewijs: @jansmit @langefrans en Jaap (@driejs) vast in een Franse cel! #CSSHOW #3fm
reageer retweet
Mag hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Dit is imo pure oorbagger en smerig zonde van zo'n topband![]()
En om gemekker voor te zijn; laat mij me ook een keertje uitleven
Fijn dat ik je toestemming heb daarvoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag hoor
Ben het alleen niet met je eens![]()
Ze zijn lekker vernieuwend bezig nog als band
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ns_in_franse_cel.xmlquote:
Ze trapten er mooi inquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ns_in_franse_cel.xml
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-Franse-cel.dhtml
http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_Frankrijk__.html
http://www.shownieuws.tv/(...)-frans-gearresteerd/
http://www.rtl.nl/compone(...)it-zit-in-de-cel.xml
http://www.100p.nl/web/pa(...)akman-in-franse-cel/
MWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:50 schreef minthy het volgende:
Wat is dit voor "back-to-the-80's-bliepjes-robot-muziek"??
Nog meer bagger.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
MWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Dubstep met een jaren 80/90 sound idd...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog meer bagger.
Ik word te oud voor dit soort onzin
Wrijf het er even in dat jij nog zo'n jonge blom bent... *grom*quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik nog niet![]()
alhoewel ik dit niet zo'n boeiend nummer vond
Ik ga er vandoor, prettig weekend allemaal
Jup...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:54 schreef alors het volgende:
Laura Jansen, ik was haar eindelijk vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:05 schreef 3rdRock het volgende:
oh, dit moet niet al te openbaar worden dus daarom zet ik het achter spoilertags.coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
oh, dit moet niet al te openbaar worden dus daarom zet ik het achter spoilertags.Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat voor jou een lange nacht worden
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
4,8 km zojuistquote:
Lekkerquote:
oh, dit moet niet al te openbaar worden dus daarom zet ik het achter spoilertags.cool mag je ook mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laatste keer dat ik naar mijn fiets keek zaten er spinnenwebben tussen de wielenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lekker. Moet ik ook eens vaker doen
.
De ene staat al 5 jaar met 2 lekke banden en mijn mountainbike sinds 2 weken met 1 lekke band. Die moet ik snel eens laten maken, die andere misschien als het niet te duur isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
laatste keer dat ik naar mijn fiets keek zaten er spinnenwebben tussen de wielen
Mediaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ns_in_franse_cel.xml
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-Franse-cel.dhtml
http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_Frankrijk__.html
http://www.shownieuws.tv/(...)-frans-gearresteerd/
http://www.rtl.nl/compone(...)it-zit-in-de-cel.xml
http://www.100p.nl/web/pa(...)akman-in-franse-cel/
Haha, ja bronnen checken is er niet meer bij tegenwoordigquote:
nja, die behoefte heb ik niet zo. heb het hem ook niet gevraagd. maar ze gaan ook al met een grote groep. hoe dat precies ziet merken we volgende weekquote:
Domien in duo vind ik meestal prima te doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:00 schreef Evertjan het volgende:
EW met domien en ekdom altijd leuk!!!
partypooper!quote:
twitter:roos3fm twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 19:18:48Het Stenders late vermaak team bereidt op een uitstekende manier voor! #3fm http://t.co/Gb3WqCqK reageer retweet
Fred!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik vermoed dat Roos idd Stenders gaat doen vanavond...twitter:roos3fm twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 19:18:48Het Stenders late vermaak team bereidt op een uitstekende manier voor! #3fm http://t.co/Gb3WqCqK reageer retweet
Denk het ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik vermoed dat Roos idd Stenders gaat doen vanavond...twitter:roos3fm twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 19:18:48Het Stenders late vermaak team bereidt op een uitstekende manier voor! #3fm http://t.co/Gb3WqCqK reageer retweet
twitter:roos3fm twitterde op woensdag 22-08-2012 om 15:50:07We zoeken nog een Bad Ass meisje met popkennis voor de popquiz! Doe mee en maak jezelf legendary. Mail Stenderslatevermaak@powned.tv #3fm reageer retweet
die van eergisteren had ik niet gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Denk het ook.twitter:roos3fm twitterde op woensdag 22-08-2012 om 15:50:07We zoeken nog een Bad Ass meisje met popkennis voor de popquiz! Doe mee en maak jezelf legendary. Mail Stenderslatevermaak@powned.tv #3fm reageer retweet
we moeten minthy is voor de popquiz opgevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Denk het ook.twitter:roos3fm twitterde op woensdag 22-08-2012 om 15:50:07We zoeken nog een Bad Ass meisje met popkennis voor de popquiz! Doe mee en maak jezelf legendary. Mail Stenderslatevermaak@powned.tv #3fm reageer retweet
ik heb zo het vermoeden dat ze dan niet gaat...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we moeten minthy is voor de popquiz opgeven
Godver.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
Is toch al MH geweest?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:45 schreef Againzender het volgende:
dat ze dat kansloze kutnummer van Greenday geen megahit hebben gemaakt.
Vreemde vervangerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
Ze heeft hem toch wel vaker vervangen? Toch ?quote:
Ik kan het me iig niet herinneren. Bert en nu Sander vervangen hem eigenlijk altijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze heeft hem toch wel vaker vervangen? Toch ?.
dat ja, kan me ook geen andere vervanger herinneren....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan het me iig niet herinneren. Bert en nu Sander vervangen hem eigenlijk altijd.
Ow dan heb ik het fout. Dacht dat zij dat vaker gedaan had.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ja, kan me ook geen andere vervanger herinneren....
ik heb deel 3, deel 6 op Cassette en volgens mij ook nog Yabba Dabba Hits!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Yabba Dabba Dance![]()
Heb ik er ook nog 1tje van liggen
Roosmarijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
een wandelend vliegdekschopquote:
Nee, ik denk het ook niet...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we moeten minthy is voor de popquiz opgeven
Wouwwwquote:
ja, die winnaar net. en toen mocht ie zn prijs aankondigen en toen zette dat mannetje zo;n echte radiostem op. Domien had het niet meerquote:
Ik hoorde hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die winnaar net. en toen mocht ie zn prijs aankondigen en toen zette dat mannetje zo;n echte radiostem op. Domien had het niet meer![]()
baas jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:25 schreef Pino112 het volgende:
Robert de Hoog! Topgast![]()
[ afbeelding ]
zie de post boven jequote:
Jij hebt Skin vast ook wel gezien neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zie de post boven je
acteur uit oa Skin en Nova Zembla...
yup, vond ik een erg goede film. lekker rauw en voor mijn gevoel waarheidsgetrouw. in tegenstelling tot natte poepfilm Nova Zembla...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij hebt Skin vast ook wel gezien neem ik aan?
Ik heb hem met school gezien, vond hem inderdaad goed!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, vond ik een erg goede film. lekker rauw en voor mijn gevoel waarheidsgetrouw. in tegenstelling tot natte poepfilm Nova Zembla...
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:27 schreef minthy het volgende:
Werkelijk nog nooit van die vent gehoord...
houden zo. die film is historisch incorrect, belabber geacteerd en belabberd gefilms. 2 hoogtepunten: Doutzen en Kroes. en dat heb ik het niet over haar acteerprestaties. die zijn overigens niet heel slecht, net als die van Semmy Schilt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem met school gezien, vond hem inderdaad goed!
Nova Zembla heb ik niet gezien.
Whehe die reclame ken ik welquote:
ach, jij spuugt gewoon op alles met gitarenquote:
Heul nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, jij spuugt gewoon op alles met gitaren
honger?quote:
wij moeten nooit trouwen. we kijgen al ruzie bij de openingsplaat op de bruiloftquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wij moeten nooit trouwen. we kijgen al ruzie bij de openingsplaat op de bruiloft
maar daarna een botergeile goedmaaksekshuwelijksnachtquote:
met glijnegermuziek op de achtergrond!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar daarna een botergeile goedmaaksekshuwelijksnacht
mmm...ik dacht meer aan The Bad Touch van Bloodhound Gang en het hele oeuvre van Outhere Brothers (Don't stop wiggle wiggle, I wanna fuck you in the ass en boom boom boom als voorbeeldenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
met glijnegermuziek op de achtergrond!
hmm ja zulk iets dacht ik alquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...ik dacht meer aan The Bad Touch van Bloodhound Gang en het hele oeuvre van Outhere Brothers (Don't stop wiggle wiggle, I wanna fuck you in the ass en boom boom boom als voorbeelden)
ja, dat wordt gezellig. allebei een koptelefoon met onze muziek en ketsen tot de vellen erbij hangen!quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat wordt gezellig. allebei een koptelefoon met onze muziek en ketsen tot de vellen erbij hangen!
dat is een ja?quote:
jammerquote:
ze wil me nietquote:
ik doe mn best.....quote:
Neujquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer
[..]
ze wil me nietwil jij me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |