Ja, sorry... Druk met andere dingenquote:
Haha ja jij bent wel degene die deze reeks momenteel opgang houdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry... Druk met andere dingen![]()
Zal her en der nog wel een post om de hoek gooien
Ja, en daarvan is driekwart offtopic gelulquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ja jij bent wel degene die deze reeks momenteel opgang houd.
En ik waardeer dat ontzettend!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:26 schreef Evertjan het volgende:
hallo zeg ik post me eigen suf hier om het een beetje gezellig te houden
Tsja, dat doet er niet toequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en daarvan is driekwart offtopic gelul
quote:
hey!quote:
Was geen commentaar, ik deed met het nummer meequote:
Ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Was geen commentaar, ik deed met het nummer mee
hihiquote:
Bazenfilmpjesquote:
Hoiquote:
quote:
prima hoorquote:
Creatief met fimoklei? Kurk? Kantklossen??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
prima hoordruk dagje gehad en zelfs nog hardgelopen. gelukkig nog maar 1 dag en dan weekend
ga zo op tijd naar bed. moet morgen bij een workshop zijn
Ik ga ook niet te laatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
prima hoordruk dagje gehad en zelfs nog hardgelopen. gelukkig nog maar 1 dag en dan weekend
ga zo op tijd naar bed. moet morgen bij een workshop zijn
nee, projectgerelateerd out-of-the-box denken. zoiets in ieder geval. ik hoef niet echt actief mee te doen want het is voor agents, maar ik moet er wel bij zijn zodat ik het kan toepassen in het beoordelen van gesprekkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Creatief met fimoklei? Kurk? Kantklossen??
Ah. Dat klinkt een stuk saaier dan kantklossen...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, projectgerelateerd out-of-the-box denken. zoiets in ieder geval. ik hoef niet echt actief mee te doen want het is voor agents, maar ik moet er wel bij zijn zodat ik het kan toepassen in het beoordelen van gesprekken
meh, ik vind het vooral een hoop gemekker. ik vermoed nl dat workshopgevers niet zo goed workshop kunnen geven. en ik denk dat het niet echt een workshop wordt maar meer ervaringen uitwisselen wordt. ach, het houdt me van de straatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah. Dat klinkt een stuk saaier dan kantklossen...![]()
Wel interessant
Misschien moeten ze daar dan eens een workshop voor volgenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meh, ik vind het vooral een hoop gemekker. ik vermoed nl dat workshopgevers niet zo goed workshop kunnen geven. en ik denk dat het niet echt een workshop wordt maar meer ervaringen uitwisselen wordt. ach, het houdt me van de straat
klopt, ik heb prachtige ellebogenquote:
Bloemschikken (Bert Visscherquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Creatief met fimoklei? Kurk? Kantklossen??
Ik heb er nooit op geletquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, ik heb prachtige ellebogen
Bertje Vis!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bloemschikken (Bert Visscher).
en het belangrijkste bij bloemschikken is.....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bloemschikken (Bert Visscher).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ah, daarom is het misgegaan. we hebben nooit elkaars ellebogen bewonderdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |