Ja, sorry... Druk met andere dingenquote:
Haha ja jij bent wel degene die deze reeks momenteel opgang houdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry... Druk met andere dingen![]()
Zal her en der nog wel een post om de hoek gooien
Ja, en daarvan is driekwart offtopic gelulquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ja jij bent wel degene die deze reeks momenteel opgang houd.
En ik waardeer dat ontzettend!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:26 schreef Evertjan het volgende:
hallo zeg ik post me eigen suf hier om het een beetje gezellig te houden
Tsja, dat doet er niet toequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en daarvan is driekwart offtopic gelul
quote:
hey!quote:
Was geen commentaar, ik deed met het nummer meequote:
Ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Was geen commentaar, ik deed met het nummer mee
hihiquote:
Bazenfilmpjesquote:
Hoiquote:
quote:
prima hoorquote:
Creatief met fimoklei? Kurk? Kantklossen??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
prima hoordruk dagje gehad en zelfs nog hardgelopen. gelukkig nog maar 1 dag en dan weekend
ga zo op tijd naar bed. moet morgen bij een workshop zijn
Ik ga ook niet te laatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
prima hoordruk dagje gehad en zelfs nog hardgelopen. gelukkig nog maar 1 dag en dan weekend
ga zo op tijd naar bed. moet morgen bij een workshop zijn
nee, projectgerelateerd out-of-the-box denken. zoiets in ieder geval. ik hoef niet echt actief mee te doen want het is voor agents, maar ik moet er wel bij zijn zodat ik het kan toepassen in het beoordelen van gesprekkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Creatief met fimoklei? Kurk? Kantklossen??
Ah. Dat klinkt een stuk saaier dan kantklossen...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, projectgerelateerd out-of-the-box denken. zoiets in ieder geval. ik hoef niet echt actief mee te doen want het is voor agents, maar ik moet er wel bij zijn zodat ik het kan toepassen in het beoordelen van gesprekken
meh, ik vind het vooral een hoop gemekker. ik vermoed nl dat workshopgevers niet zo goed workshop kunnen geven. en ik denk dat het niet echt een workshop wordt maar meer ervaringen uitwisselen wordt. ach, het houdt me van de straatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah. Dat klinkt een stuk saaier dan kantklossen...![]()
Wel interessant
Misschien moeten ze daar dan eens een workshop voor volgenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meh, ik vind het vooral een hoop gemekker. ik vermoed nl dat workshopgevers niet zo goed workshop kunnen geven. en ik denk dat het niet echt een workshop wordt maar meer ervaringen uitwisselen wordt. ach, het houdt me van de straat
klopt, ik heb prachtige ellebogenquote:
Bloemschikken (Bert Visscherquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Creatief met fimoklei? Kurk? Kantklossen??
Ik heb er nooit op geletquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, ik heb prachtige ellebogen
Bertje Vis!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bloemschikken (Bert Visscher).
en het belangrijkste bij bloemschikken is.....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bloemschikken (Bert Visscher).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ah, daarom is het misgegaan. we hebben nooit elkaars ellebogen bewonderdquote:
wat ga je eten?quote:
Chickenwings en een friet satequote:
Ja, mooi kut... Dat we daar nu pas achter komenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, daarom is het misgegaan. we hebben nooit elkaars ellebogen bewonderd
ah, gezond eten dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Chickenwings en een friet sate. De pizza zijn ze vergeten en komen ze zo brengen, die gaat de koelkast in voor morgenvroeg
.
tja, gedane zaken nemen geen keerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, mooi kut... Dat we daar nu pas achter komen
Nee, daar doe je niks meer aan...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
tja, gedane zaken nemen geen keer
en daarom ga ik maar naar bed. mezelf in slaap huilenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, daar doe je niks meer aan...
met happy ending? of was het vlees een beetje taai?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:43 schreef Againzender het volgende:
Geen pizza vanavond hoor
Bij de Thai geweest.
Agossie... Slaap lekker dan maar!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarom ga ik maar naar bed. mezelf in slaap huilen
slaap lekker allemaal
[..]
echt, iemand heeft ooit een Ekdom script op dit topic losgelatenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarom ga ik maar naar bed. mezelf in slaap huilen
slaap lekker allemaal
[..]
met happy ending? of was het vlees een beetje taai?![]()
![]()
![]()
Ja, echtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt, iemand heeft ooit een Ekdom script op dit topic losgelaten
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en het belangrijkste bij bloemschikken is.....GeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gister 'Oude man' weer eens gekeken op YT, is de enige die er nog op staat... Alles is weg
![]()
Yolanthe, wat ik je brom...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geniaal. Gister 'Oude man' weer eens gekeken op YT, is de enige die er nog op staat... Alles is weg
sorry, ik zal het [rinusmichelsstem]nooit nooit meer doen[/rinusmichelsstem]quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt, iemand heeft ooit een Ekdom script op dit topic losgelaten
jij ook alvast slaap lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Agossie... Slaap lekker dan maar!
Rockie heeft de DVDbox....moet ik eigenlijk maar eens gaan kijken....maar dat gaat helaas ten koste van mijn filmquotaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geniaal. Gister 'Oude man' weer eens gekeken op YT, is de enige die er nog op staat... Alles is weg
oe, die is scherpquote:
haha nooooo it's a monsterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
What's that coming over the hill, is it a badeend
Ik ga zo maar eens slapenquote:
"Whaaaaaah.....aaaaah....aaaaaahuh......whaaaaaaaa"quote:
In Londen ja, en niet haten op The Scriptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Kaartjes voor The Script winnen en dan jankend aan de telefoon zitten...
[ afbeelding ]
Joh dan nog ga je niet jankenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:25 schreef alors het volgende:
[..]
In Londen ja, en niet haten op The Script![]()
Een gescript gesprek. Wehehehegwehehehquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Kaartjes voor The Script winnen en dan jankend aan de telefoon zitten...
[ afbeelding ]
Ah, je bent in dezelfde stemming als ikquote:
Zo erg, ja?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah, je bent in dezelfde stemming als ik
Ach je bent wakker, bekijk het positiefquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo erg, ja?![]()
Kats verslapen hier, vervelende nacht achter de rug... Was niet de bedoeling om zo laat m'n nest uit te komen
Positiviteit moet nog op gang komen hier... Zal de radio eens aan doen, helpt vastquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach je bent wakker, bekijk het positief
Toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Positiviteit moet nog op gang komen hier... Zal de radio eens aan doen, helpt vast
Ik las het net... Sterkte jong!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Dan snap ik die jpg niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
Zie d'r vanavond weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |