Uiteindelijk wil ik het ook wel zonder muziek kunnen, maar pas op het moment dat ik minder snel buiten adem benquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik de eerste paar keren zonder muziek ging lopen. Inmiddels weet ik niet meer beter en wil ik niet eens meer met muziek
Nee joh gewoon lekker op je eigen gehijg stampenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil ik het ook wel zonder muziek kunnen, maar pas op het moment dat ik minder snel buiten adem benAnders levert het teveel ergenis op onderweg
Misschien wat rustiger opbouwen? Weet niet hoe lang je al loopt en wat je al loopt, maar voor een relatieve beginner is 2x2km best een hoopquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:04 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Uurtje geleden geweest! Het ging alleen bagger. 4 km gelopen, eerste 2 gingen prima, toen wandelpauze en daarna ging het mis, kreeg binnen 1 minuut last van piepende ademhaling etc. Na ff wandelijk uiteindelijk maar weer gaan lopen mèt piep, wonder boven wonder trok ie na een minuut of 8 weg. Gemm. snelheid was 7 min/km. Ga denk ik wel ff langs de dokter ivm mn bewegingsastma, t lijkt wel erger te worden ipv minder.
Word nog een flinke uitdaging, 5 km lopen zonder wandelpauze op 9 sept!
Edit: mn nieuwe schoenen waren wel ff wennen. Enerzijds fijn, want zacht, verend, anderzijds: dat zachte was ook raar, ben gewend de weg meer te voelen. En omdat de zool onder de hak dikker is itt de platte schoenen hiervoor neig ik volgens mij nóg meer naar landen op de voorkant van mijn voet. An sich niet erg, maar nu deed ik het teveel. Ff op letten.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:59 schreef Shravani het volgende:
[..]
Nee joh gewoon lekker op je eigen gehijg stampen
Groot voordeel!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga vanavond o.a. stampen op de Pokerface versie van Cartman, moet wel leuk blijven he![]()
Ben muziek van Evy een beetje zat en ik kan diezelfde intervallen ook met de Garmin doen nu.
Ik heb open interval dus moet het zelf even in de gaten houden, want de intervallen zijn niet allemaal hetzelfde en volgens mij kan ik dat niet voor elke apart instellen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Groot voordeel!
Alleen geeft de 210 (die heb je toch?) piepjes bij elke interval, dus 1 oortje uit
Dat vind ik ook wel jammer eigenlijk dat je niet verschillende intervallen erin kan zetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb open interval dus moet het zelf even in de gaten houden, want de intervallen zijn niet allemaal hetzelfde en volgens mij kan ik dat niet voor elke apart instellen?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:41 schreef YUR het volgende:
Zo, nieuwe schoenen zijn geslaagd! Hartslagbandtweak ook!
Een redelijk ontspannen rondje gemaakt, met nog wel even een klein climaxje erin:
http://www.endomondo.com/workouts/ryz8Atn7Vys
* YUR happy
Ergens wel logisch, want normaal zul je inderdaad x minuten lopen en x minuten wandelen, en dat herhalen. Alleen het beginnersschema werkt andersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:12 schreef Shravani het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel jammer eigenlijk dat je niet verschillende intervallen erin kan zetten.
Klopt..dat is wel weer jammer..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb open interval dus moet het zelf even in de gaten houden, want de intervallen zijn niet allemaal hetzelfde en volgens mij kan ik dat niet voor elke apart instellen?
Daarom heb ik vandaag maar een klein mp-3 spelertje gekocht die ik op m'n shirt kan klemmen dan maar weer met een oortje in les luisteren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens wel logisch, want normaal zul je inderdaad x minuten lopen en x minuten wandelen, en dat herhalen. Alleen het beginnersschema werkt anders
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:16 schreef Rammelaartje het volgende:
Kan wel, heb gisteren nog een interval gemaakt:
1500 meter rennen/1:30 minuten dribbelen/1500 meter rennen/4 minuten dribbelen enz.
Kan je maken in Garmin Connect en daarna uploaden naar je Garmin.
Lukt niet met de 210quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:16 schreef Rammelaartje het volgende:
1500 meter rennen/1:30 minuten dribbelen/1500 meter rennen/4 minuten dribbelen enz.
Er zitten wat kleine verschillen in, maar over het algemeen is de ervaring hetzelfdequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:13 schreef Shravani het volgende:
[..]![]()
Zit er trouwens veel verschil tussen je purecadence en je nieuwe schoenen?
Kan alleen met de 610.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:16 schreef Rammelaartje het volgende:
Met een 610 kan dat wel jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:16 schreef Rammelaartje het volgende:
Dat wel, maar je kan alleen maar interval maken dat precies hetzelfde is. Dus stel de renminuten zijn na 2x 2 min ineens 4 min..datkenniequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:19 schreef Rammelaartje het volgende:
Zit er wel een ren/loop functie op de 210? Dan kan je hem zelf bouwen door waarschuwingen te laten geven op tijd , eventueel afstand en dan de ren/loop aan.
Ja maar dan kun je dus alleen kiezen voor ren/pauze en dat zoveel keer herhalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:19 schreef Rammelaartje het volgende:
Zit er wel een ren/loop functie op de 210? Dan kan je hem zelf bouwen door waarschuwingen te laten geven op tijd , eventueel afstand en dan de ren/loop aan.
Ik blijf ook maar steeds nieuwe gezichten UI's zien volgens mij!quote:
Weet ik niet maar ik moest lachen om je usericonquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:19 schreef Shravani het volgende:
Ik loop trouwens geregeld over een soort van grind paadjes, maar hoe haal je nou in vredesnaam die steentjes makkelijk tussen je schoenen uit?
We hebben hier ook nog een Polar, zit het ook niet op. Maar goed, als je alle luxe opties op de goedkopere versies gaat zetten hou je niks meer over voor de duurste versiesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:31 schreef Rammelaartje het volgende:
Balen. Horloge is hartstikke duur dus zou je dat eigenlijk wel verwachten. Aan de andere kant zit dat ook niet op dat Nike horloge.
Supergoed tochquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik blijf ook maar steeds nieuwe gezichten UI's zien volgens mij!
Heeft dat nog zin om te doen als je het programma al af hebt? Of doen ze ook de 5-10 km?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Supergoed toch![]()
Gaan er hier nog mensen de Start to Run cursus doen? Ik kan het echt aanradenal is het maar voor alle tips die je krijgt over houding en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |