tuurlijk!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:06 schreef YUR het volgende:
[..]
We willen natuurlijk bij terugkomst wel details van alle aankopen he?
Gaaaaaf!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zuid west amerika, op dit moment bji de Grand Canyon
maar er is zoveel te zien dat we echt het gevoel hebben dat we echt nog maanden zouden kunnen rondreizen.quote:
Heb je over the strip gerend? Ik heb al helemaal zin in mijn huwelijksreis hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
komt goed, maar er is zoveel te zien dat we echt het gevoel hebben dat we echt nog maanden zouden kunnen rondreizen.
hardlopen in Las Vegas was ook apart....'s morgens om half 7 en al 30 graden.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:10 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Heb je over the strip gerend?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moest wel, want ik had in al mijn voorbarigheid in de Nike winkel een tshirt gekocht met "we run Las Vegas"
Tof! Dan hoef ik niet meer te gaan hardlopen, want ik heb juist een shirt gekocht met "Running Sucks"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moest wel, want ik had in al mijn voorbarigheid in de Nike winkel een tshirt gekocht met "we run Las Vegas"
Aaaah wat gaaf dat ze die hadden! In NYC hadden ze zoiets niet, was wel tof geweest. Maar het was vast heel leuk om daar te rennenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die heb ik ook gekocht!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof! Dan hoef ik niet meer te gaan hardlopen, want ik heb juist een shirt gekocht met "Running Sucks"
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Aaaah wat gaaf dat ze die hadden! In NYC hadden ze zoiets niet, was wel tof geweest. Maar het was vast heel leuk om daar te rennenIk vind hardlopen op vakantie echt zo leuk!
GMBAquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die heb ik ook gekocht!!
quote:
Tot volgende week, have fun!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
oke, nu maar even kijken of Mrs.RD al wakker is...tot volgende week!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:16 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik ben ze niet tegengekomen in allebei mn trips niet
Dat heeft ie dan goed getimedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:22 schreef mosselmossel het volgende:
Potver! Ga je even boodschappen doen, mis je de return of RD.![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat heeft ie dan goed getimed
Ben rondje lopen, nieuwe schoenen & hartslagbandtweak testen
Dat had ik ook toen ik de eerste paar keren zonder muziek ging lopen. Inmiddels weet ik niet meer beter en wil ik niet eens meer met muziekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:55 schreef kwiwi het volgende:
yess ipod lader is binnen, kan ik vanavond tenminste weer lekker lopen
ik heb gisteren voor het eerst zonder muziek gelopen, maar dat was geen succes... ten eerste verveel ik me dooden ten tweede ga ik heel erg op m'n ademhaling letten en hoor ik alleen nog maar dat ik veel te snel buiten adem ben.. normaal gaat de muziek dan gewoon wat harder
dat had ik eerst ook maar nu ik zonder muziek loop merk ik dat ik juist veel rustiger ga ademen, en vind het ook lekker om even helemaal m'n hoofd leeg te maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:55 schreef kwiwi het volgende:
yess ipod lader is binnen, kan ik vanavond tenminste weer lekker lopen
ik heb gisteren voor het eerst zonder muziek gelopen, maar dat was geen succes... ten eerste verveel ik me dooden ten tweede ga ik heel erg op m'n ademhaling letten en hoor ik alleen nog maar dat ik veel te snel buiten adem ben.. normaal gaat de muziek dan gewoon wat harder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |