Dacht al, ben ik in de war?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:13 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Nee ik heb een 610Deze is van mijn vriend, heeft ie sinds oktober.
Ik ga even kijken anders hoor je het van mequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmm ik heb die denk ik nog wel ergens
En ik maar altijd denken dat het een onderbroekje wasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb ook zo'n 2-in-1 broekje van nike, echt heerlijk!
Bij mij komt inderdaad de tight er onderuit, maar dat vind ik niet erg.
Hij is wel iets langer dan bovenstaand plaatje volgens mij, maar niet zo lang als die voor mannen!
Gilllllleeeeeeen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:05 schreef Shravani het volgende:
[..]
Je gaat toch geen gezamelijke shop sessie organiseren he?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef thenxero het volgende:
[..]
Daar had ik het eerst gepost, maar daar zitten alleen maar vrouwen die het over broekjes en BH's hebben
mijn nieuwe zijn fel fluoriserend geel +Oquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:57 schreef Shravani het volgende:
Ik vind de meeste schoenen van brooks best mooi om te zien.
en glittertjes
Addictquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
ben nog steeds weg hoor Maraca maar was even mijn email aan het controleren dus ook maar even hallo zeggen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
ben nog steeds weg hoor Maraca maar was even mijn email aan het controleren dus ook maar even hallo zeggen
Nicequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
he Sexy, dit is de eerste keer in 16 dagen dat ik in de buurt van een computer ben
Hoe geweldig is het daar?!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
ja hoor Sexy, heerlijk rustig en op mijn blackberry is het lastig bestanden openen dus de meeste werk-emails benatwoord ik met "wacht maar tot ik terug ben"
Uurtje geleden geweest! Het ging alleen bagger. 4 km gelopen, eerste 2 gingen prima, toen wandelpauze en daarna ging het mis, kreeg binnen 1 minuut last van piepende ademhaling etc. Na ff wandelijk uiteindelijk maar weer gaan lopen mèt piep, wonder boven wonder trok ie na een minuut of 8 weg. Gemm. snelheid was 7 min/km. Ga denk ik wel ff langs de dokter ivm mn bewegingsastma, t lijkt wel erger te worden ipv minder.quote:
zuid west amerika, op dit moment bji de Grand Canyonquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Waar zit je eigenlijk RD? Dat heb ik gemist
We willen natuurlijk bij terugkomst wel details van alle aankopen he?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
echt super Rammelaartje... boven verwachting mooi!!
het mooiste tot nu toe vond ik Zion National Park, echt fantastisch.
hardlopen is wat minder want de meeste tijd zitten ze rond de 2000m hoogte en lopen is daarom niet echt makkelijk, ik dacht dat mijn conditie wel redelijk was maar op deze hoogte valt het echt super tegen.
hardloopshoppen daar in tegen gaat super...schoenen zijn hier de helft van de prijs dan wat ze in NZ zijn dus gelijk maar 3 paar ingeslagen, plus een hardloopzonnebril en wat tshirts
En foto's van je reisquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:06 schreef YUR het volgende:
[..]
We willen natuurlijk bij terugkomst wel details van alle aankopen he?
Leukquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zuid west amerika, op dit moment bji de Grand Canyon
tuurlijk!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:06 schreef YUR het volgende:
[..]
We willen natuurlijk bij terugkomst wel details van alle aankopen he?
Gaaaaaf!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zuid west amerika, op dit moment bji de Grand Canyon
maar er is zoveel te zien dat we echt het gevoel hebben dat we echt nog maanden zouden kunnen rondreizen.quote:
Heb je over the strip gerend? Ik heb al helemaal zin in mijn huwelijksreis hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
komt goed, maar er is zoveel te zien dat we echt het gevoel hebben dat we echt nog maanden zouden kunnen rondreizen.
hardlopen in Las Vegas was ook apart....'s morgens om half 7 en al 30 graden.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:10 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Heb je over the strip gerend?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moest wel, want ik had in al mijn voorbarigheid in de Nike winkel een tshirt gekocht met "we run Las Vegas"
Tof! Dan hoef ik niet meer te gaan hardlopen, want ik heb juist een shirt gekocht met "Running Sucks"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moest wel, want ik had in al mijn voorbarigheid in de Nike winkel een tshirt gekocht met "we run Las Vegas"
Aaaah wat gaaf dat ze die hadden! In NYC hadden ze zoiets niet, was wel tof geweest. Maar het was vast heel leuk om daar te rennenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die heb ik ook gekocht!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof! Dan hoef ik niet meer te gaan hardlopen, want ik heb juist een shirt gekocht met "Running Sucks"
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Aaaah wat gaaf dat ze die hadden! In NYC hadden ze zoiets niet, was wel tof geweest. Maar het was vast heel leuk om daar te rennenIk vind hardlopen op vakantie echt zo leuk!
GMBAquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die heb ik ook gekocht!!
quote:
Tot volgende week, have fun!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
oke, nu maar even kijken of Mrs.RD al wakker is...tot volgende week!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:16 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik ben ze niet tegengekomen in allebei mn trips niet
Dat heeft ie dan goed getimedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:22 schreef mosselmossel het volgende:
Potver! Ga je even boodschappen doen, mis je de return of RD.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |