Dacht al, ben ik in de war?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:13 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Nee ik heb een 610Deze is van mijn vriend, heeft ie sinds oktober.
Ik ga even kijken anders hoor je het van mequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmm ik heb die denk ik nog wel ergens
En ik maar altijd denken dat het een onderbroekje wasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb ook zo'n 2-in-1 broekje van nike, echt heerlijk!
Bij mij komt inderdaad de tight er onderuit, maar dat vind ik niet erg.
Hij is wel iets langer dan bovenstaand plaatje volgens mij, maar niet zo lang als die voor mannen!
Gilllllleeeeeeen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:05 schreef Shravani het volgende:
[..]
Je gaat toch geen gezamelijke shop sessie organiseren he?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef thenxero het volgende:
[..]
Daar had ik het eerst gepost, maar daar zitten alleen maar vrouwen die het over broekjes en BH's hebben
mijn nieuwe zijn fel fluoriserend geel +Oquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:57 schreef Shravani het volgende:
Ik vind de meeste schoenen van brooks best mooi om te zien.
en glittertjes
Addictquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
ben nog steeds weg hoor Maraca maar was even mijn email aan het controleren dus ook maar even hallo zeggen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
ben nog steeds weg hoor Maraca maar was even mijn email aan het controleren dus ook maar even hallo zeggen
Nicequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
he Sexy, dit is de eerste keer in 16 dagen dat ik in de buurt van een computer ben
Hoe geweldig is het daar?!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
ja hoor Sexy, heerlijk rustig en op mijn blackberry is het lastig bestanden openen dus de meeste werk-emails benatwoord ik met "wacht maar tot ik terug ben"
Uurtje geleden geweest! Het ging alleen bagger. 4 km gelopen, eerste 2 gingen prima, toen wandelpauze en daarna ging het mis, kreeg binnen 1 minuut last van piepende ademhaling etc. Na ff wandelijk uiteindelijk maar weer gaan lopen mèt piep, wonder boven wonder trok ie na een minuut of 8 weg. Gemm. snelheid was 7 min/km. Ga denk ik wel ff langs de dokter ivm mn bewegingsastma, t lijkt wel erger te worden ipv minder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |