quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:45 schreef Shravani het volgende:
![]()
Yuki, welkom terug!
Yur, ik vind de kleurstelling van je schoenen juist heel leuk !
Leuk juist!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Het groen van mn nieuwe schoenen komt er op de foto niet helemaal uit. Ze zijn namelijk echt KNALKNALappeltjesgroen
blauw en groen kan anders prima bij elkaar, en anders goed excuus om nog een rondje te shoppen voor bijpassende winter meukquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Jamaar dat past niet bij z'n voornamelijk blauwe hardloopkleding
Je gaat toch geen gezamelijke shop sessie organiseren he?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:04 schreef YUR het volgende:
Ik heb me toch ineens een briljant idee voor een meet!
Eerst ff onderzoeken of het uberhaupt mogelijk is....
/cliffhanger
Nee, maar dat zou ik niet afslaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:05 schreef Shravani het volgende:
[..]
Je gaat toch geen gezamelijke shop sessie organiseren he?
A la Zalando?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:05 schreef Shravani het volgende:
[..]
Je gaat toch geen gezamelijke shop sessie organiseren he?
Shoppen voor hardloopspulquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:58 schreef Shravani het volgende:
[..]
blauw en groen kan anders prima bij elkaar, en anders goed excuus om nog een rondje te shoppen voor bijpassende winter meuk
UPS ook nog steeds niet geweest. Denk dat mn vriend alweer thuis is van werken voordat ze er zijn...Wanneer had je besteld bij Zalando?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:03 schreef GotC het volgende:
Yay! M'n pakketje staat op verzondenMaar nog niet bij PostNL
Eergisterenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:07 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
UPS ook nog steeds niet geweest. Denk dat mn vriend alweer thuis is van werken voordat ze er zijn...Wanneer had je besteld bij Zalando?
Het is zo tofquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:04 schreef YUR het volgende:
Ik heb me toch ineens een briljant idee voor een meet!
Eerst ff onderzoeken of het uberhaupt mogelijk is....
/cliffhanger
Kapot? En je hebt m pas net?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:08 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Niet, UPS komt kapotte Nike Sportwatch ophalen.
Je loopt met gemak 4 mijl? Ga anders de normale Renate 10km doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:10 schreef Shravani het volgende:
Ok even hardloop gerelateerd advies gevraagd:
Heb Evy 0-5 afgerond, toen Renate 4 mijl easy gedaan, wil nu verder met de renate 10 easy, maar heb even geen idee waar in het schema ik het beste in kan stappen.
Thanks! da's misschien wel een betere optie (even kijken of ik die ook helemaal compleet heb)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Je loopt met gemak 4 mijl? Ga anders de normale Renate 10km doenDie stapt 4 weken na het begin van het Easy schema in.
Hmm ik heb die denk ik nog wel ergensquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:13 schreef Shravani het volgende:
[..]
Thanks! da's misschien wel een betere optie (even kijken of ik die ook helemaal compleet heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |