Behalve de looks? Niks.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van een broekje of rokje over de tight?
Ja, de meeste problemen deden zich ook voor in het Vondelpark, want daar loop ik meestal. Maar ja, nu al 2 keer vrijwel geen problemen, dus ik denk dat het probleem over isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Hij schijnt wel nauwkeuriger te worden naarmate je er vaker mee loopt. En ik zie dat je in het Vondelpark hebt gelopen, onder de bomen hebben ze er toch al wat moeite mee.
quote:
Ow, okequote:
Het voelt echt als een tightquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ow, okeIk kon al niks bedenken.
Ik heb zelf het liefst alles lekker strak zitten en vooral geen 'losse' onderdelen
Er is ZO VEEL MIS met deze postquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Die lange onderbroeken van Sloggi schijnen heel fijn te zijn!
Ikquote:
Nee joh maf! Dat zijn gewoon zwarte strakke broeken, zien er gewoon uit als een hardlooptight/fietsbroekje/whateverquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik
Echt niet dat ik met een lange onderbroek ga lopen
Bij sloggi zie ik sowieso altijd van die witte oma-tent-onderbroeken voor me. Kan aan mij liggen
Ik wil wel in iets lopen waar ik me fijn bij voel. Geen modeshow, maar als ik me potentieel bekeken en vooral uitgelachen voel, dan houdt het voor mij al snel op.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach ja, het is geen modeshowHet moet functioneel zijn.
Ze zijn inmiddels wat hipper gewordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik
Echt niet dat ik met een lange onderbroek ga lopen
Bij sloggi zie ik sowieso altijd van die witte oma-tent-onderbroeken voor me. Kan aan mij liggen
Hier ook, anders had ik wel roze schoenen gehad in plaats van blauwequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef YUR het volgende:
Als ik functionaliteit met looks kan combineren, zal ik het doen ook.
Zo niet....dan niet. Functionaliteit blijft het belangrijkst
Ohquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:29 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Nee joh maf! Dat zijn gewoon zwarte strakke broeken, zien er gewoon uit als een hardlooptight/fietsbroekje/whatever
Niet allemaalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels wat hipper geworden
De kleur en de looks van mijn schoenen had ik ook vast wel anders gekozenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, anders had ik wel roze schoenen gehad in plaats van blauwe
http://www.sloggies.nl/products/sloggi-Basic-Long.html Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet allemaalheb ze laatst nog gezien.
In wit?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:36 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
http://www.sloggies.nl/products/sloggi-Basic-Long.html Niks mis mee toch?
Jonguh! Ze hadden geen plaatje van een zwartequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
In wit?
Misschien ben ik een ijdeltuit, maar daar zal je me echt niet in zien lopen
Het groen van mn nieuwe schoenen komt er op de foto niet helemaal uit. Ze zijn namelijk echt KNALKNALappeltjesgroenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:45 schreef Shravani het volgende:
![]()
Yuki, welkom terug!
Yur, ik vind de kleurstelling van je schoenen juist heel leuk !
Gifkikkertjes groenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Het groen van mn nieuwe schoenen komt er op de foto niet helemaal uit. Ze zijn namelijk echt KNALKNALappeltjesgroen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:45 schreef Shravani het volgende:
![]()
Yuki, welkom terug!
Yur, ik vind de kleurstelling van je schoenen juist heel leuk !
Leuk juist!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Het groen van mn nieuwe schoenen komt er op de foto niet helemaal uit. Ze zijn namelijk echt KNALKNALappeltjesgroen
blauw en groen kan anders prima bij elkaar, en anders goed excuus om nog een rondje te shoppen voor bijpassende winter meukquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Jamaar dat past niet bij z'n voornamelijk blauwe hardloopkleding
Je gaat toch geen gezamelijke shop sessie organiseren he?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:04 schreef YUR het volgende:
Ik heb me toch ineens een briljant idee voor een meet!
Eerst ff onderzoeken of het uberhaupt mogelijk is....
/cliffhanger
Nee, maar dat zou ik niet afslaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:05 schreef Shravani het volgende:
[..]
Je gaat toch geen gezamelijke shop sessie organiseren he?
A la Zalando?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:05 schreef Shravani het volgende:
[..]
Je gaat toch geen gezamelijke shop sessie organiseren he?
Shoppen voor hardloopspulquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:58 schreef Shravani het volgende:
[..]
blauw en groen kan anders prima bij elkaar, en anders goed excuus om nog een rondje te shoppen voor bijpassende winter meuk
UPS ook nog steeds niet geweest. Denk dat mn vriend alweer thuis is van werken voordat ze er zijn...Wanneer had je besteld bij Zalando?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:03 schreef GotC het volgende:
Yay! M'n pakketje staat op verzondenMaar nog niet bij PostNL
Eergisterenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:07 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
UPS ook nog steeds niet geweest. Denk dat mn vriend alweer thuis is van werken voordat ze er zijn...Wanneer had je besteld bij Zalando?
Het is zo tofquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:04 schreef YUR het volgende:
Ik heb me toch ineens een briljant idee voor een meet!
Eerst ff onderzoeken of het uberhaupt mogelijk is....
/cliffhanger
Kapot? En je hebt m pas net?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:08 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Niet, UPS komt kapotte Nike Sportwatch ophalen.
Je loopt met gemak 4 mijl? Ga anders de normale Renate 10km doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:10 schreef Shravani het volgende:
Ok even hardloop gerelateerd advies gevraagd:
Heb Evy 0-5 afgerond, toen Renate 4 mijl easy gedaan, wil nu verder met de renate 10 easy, maar heb even geen idee waar in het schema ik het beste in kan stappen.
Thanks! da's misschien wel een betere optie (even kijken of ik die ook helemaal compleet heb)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Je loopt met gemak 4 mijl? Ga anders de normale Renate 10km doenDie stapt 4 weken na het begin van het Easy schema in.
Hmm ik heb die denk ik nog wel ergensquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:13 schreef Shravani het volgende:
[..]
Thanks! da's misschien wel een betere optie (even kijken of ik die ook helemaal compleet heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |