quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ahadat lijkt me best fijn. Ik zit vast aan tights ivm schuren
maar misschien bestaat zoiets ook wel voor vrouwen
Die zijn er, dan zijn de shorts wel wat korter:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kun je in zo'n beetje iedere hardloopwinkel wel krijgen. En online ook!quote:
Je ziet ze veel in korte versie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij de herenbroek zie je de tight er inderdaad niet onder vandaan komenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je ziet ze veel in korte versie.
[ afbeelding ]
Maar als je een langere wil en die niet voor vrouwen kunt vinden koop je toch gewoon een herenbroek? Zal niet veel verschillen lijkt me.
Deze heb ik maar die tight is zo kort dat ie opkruipt. Sta je alsnog om de paar minuten die tight naar beneden te sjorren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je ziet ze veel in korte versie.
[ afbeelding ]
Maar als je een langere wil en die niet voor vrouwen kunt vinden koop je toch gewoon een herenbroek? Zal niet veel verschillen lijkt me.
Ok! Bedanktquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Die zijn er, dan zijn de shorts wel wat korter:
[ afbeelding ]
[..]
Kun je in zo'n beetje iedere hardloopwinkel wel krijgen. En online ook!
ff teruglezenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Heeft het ook nog een specialenaam? Bijvoorbeeld bij perryspory zag ik ze niet toen ik er naar zocht.
Dat is ook geen hardloopwinkelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Heeft het ook nog een specialenaam? Bijvoorbeeld bij perryspory zag ik ze niet toen ik er naar zocht.
Ok, bedankt. Maar hier hebben we geen rub2day daarvoor moet ik naar Groningen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook geen hardloopwinkel
Normaal zou je ze moeten vinden onder 'shorts'.
Je kan ook even bij zalando kijken, kun je er verschillende bestellen en alleen houden welke het fijnste is/zijn. Die hebben gratis verzendkosten en het kan ook gratis retour.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ok, bedankt. Maar hier hebben we geen rub2day daarvoor moet ik naar Groningen.
Anders bestel ik het gewoon online.
Ik wacht op de UPS, kunnen komen tussen 11 en 17quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef GotC het volgende:
En ik wacht nog steeds op m'n pakketje van Zalando met hardloopkleding!
Die lijkt een (heel klein) beetje op mijn favo runningtopje:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:08 schreef YUR het volgende:
Deze had ik al. Is mijn favo hardloopbroek:
[ afbeelding ]
Of Runnersworld, Hardloopwinkel, Zier Running..etcquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ok, bedankt. Maar hier hebben we geen rub2day daarvoor moet ik naar Groningen.
Anders bestel ik het gewoon online.
Die tight is nog te kortquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Die zijn er, dan zijn de shorts wel wat korter:
[ afbeelding ]
[..]
Kun je in zo'n beetje iedere hardloopwinkel wel krijgen. En online ook!
Jaquote:
Die lange onderbroeken van Sloggi schijnen heel fijn te zijn!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die tight is nog te kort
Nou ja, ik kan altijd nog voor een capri + rokje gaan
Wat is eigenlijk het nut van een broekje of rokje over de tight?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die tight is nog te kort
Nou ja, ik kan altijd nog voor een capri + rokje gaan
Hij schijnt wel nauwkeuriger te worden naarmate je er vaker mee loopt. En ik zie dat je in het Vondelpark hebt gelopen, onder de bomen hebben ze er toch al wat moeite mee.quote:
Voor mij alleen de looksquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van een broekje of rokje over de tight?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |