De reviews die ik tegenkom zijn erg negatief over het gps gedeelte!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:38 schreef Koepert het volgende:
Ik zit trouwens even te kijken naar die GPShorloges enzo..
Endomondo app doet wat ik wil, hartslag erbij is leuk.,.
maar is dit dan wat?
http://www.fitnessdigital(...)0000977-p.html?ct=66
en wat bedoelen ze precies met: Waterbestendig - 50m2 rijen
Dat is idd altijd goed, vergelijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog een tip: Ik heb mijne van www.sportxl.nl. ook snelle levering, en toen ik ging bestellen waren ze de allergoedkoopste.
Ik kwam er via zo'n vergelijkingssite, kieskeurig.nl geloof ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is idd altijd goed, vergelijken
Nu zijn de Garmins bij de hartslagmetershop.com weer goedkoper, maar altijd verstandig om ff bij beiden te kijken dan
Is heel erg fijn, heb 'm ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:51 schreef Niara het volgende:
Oh wow, zo'n beha met ingebouwde hartslagmonitor lijkt me wel wat!
Weet niet hoe accuraat het is?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:51 schreef Niara het volgende:
Oh wow, zo'n beha met ingebouwde hartslagmonitor lijkt me wel wat!
Hetzelfde als een normale hartslagmeterband.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Weet niet hoe accuraat het is?
Ah, heel goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee juist niet ik doe mijn c25k om de dag. maar ik wandel wel op een rustdag.
En dat is dan ook echt wandelen
Wil je er ook één?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Weet niet hoe accuraat het is?
Als ik ze beschrijf bedoel je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben daar echt zo benieuwd naarJe trainingen zien er altijd tof en zwaar uit
Kun je trouwens Endomondo wel tegelijk met muziekfuntie gebruiken op iphone? Wil wel de podcast van Evy nog horenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:17 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zo'n armband is wel aan te raden de hele tijd met je mobiele telefoon in de hand is lastig.
In eerste instantie ga ik ook voor een 610. Maar in september komt er eindelijk een Polar uit met geintegreerde GPS. Die wacht ik nog even afquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:30 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Cool! Welke is dat?
Yur, jij gaat weer een stapje verder of ga je een Suunto/Polar/Nike oid kopen?
Die feedback die op die polar zit lijkt me echt heel erg fijn. Voor jou misschien iets minder omdat je al feedback krijgt van een goede trainer. Maar het lijkt me echt super handig dat dat ding je kan vertellen of je het goed doet en hoe het beter kanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:42 schreef YUR het volgende:
[..]
In eerste instantie ga ik ook voor een 610. Maar in september komt er eindelijk een Polar uit met geintegreerde GPS. Die wacht ik nog even af
Jeuj!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:36 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
Links de Brooks Pure Cadence, die had ik al.
Rechts de Brooks Pure Flow, die zijn nieuw.
Heb ook de Saucony Kinvara nog geprobeerd, maar dat liep echt een flink stuk minder lekker...
Ohja, ik heb en passant ook nog een 2in1-broekje erbij gekocht:
[ afbeelding ]
Onderbroek erinquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jeuj!!
Wat houdt het 2-in-1 gedeelte precies in?
PM mij ook anders. En de schoenen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef mosselmossel het volgende:
Heb jij naam en typenummers van die broeken van jou Yur? Die wil ik ook namelijk.
Volgens mij zijn het officieel de Nike Tempo 2in1 shorts ofzo. Ze zijn er in verschillende lengtes.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef mosselmossel het volgende:
Heb jij naam en typenummers van die broeken van jou Yur? Die wil ik ook namelijk.
Tight in een normale short. Looks like a short, benefits like a tight. Ofzoietsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jeuj!!
Wat houdt het 2-in-1 gedeelte precies in?
Oh lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:59 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Onderbroek erinKan je in je blote kont sporten
Ahaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Tight in een normale short. Looks like a short, benefits like a tight. Ofzoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |