SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
O negatief, om precies te zijnquote:Is een soort van universele donor. Dat kan aan iedere ontvanger worden gegeven.
AB positief is een universele ontvanger, die mag elk soort bloed ontvangen.
Verder: Ik ga niet hardlopen vandaag![]()
![]()
Ik heb even uitgerekend dat ik elke 1.5 dag moet lopen met Evy om aan de ladies run in Enschede mee te kunnen doen op 23 sept. Vraag me af of dat lukt... Maar ik ga het wel proberen![]()
![]()
Ik nietquote:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ik kan niet trainen op hartslag omdat ik dankzij mn hartslagmeter een wond heb onder aan mijn borstBloed (weet niet welke bloedgroep
) stroomde eruit! Dus morgen maar even een extensieve interval doen van 4x8 op een normaal tempo
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:39 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik kan niet trainen op hartslag omdat ik dankzij mn hartslagmeter een wond heb onder aan mijn borstBloed (weet niet welke bloedgroep
) stroomde eruit! Dus morgen maar even een extensieve interval doen van 4x8 op een normaal tempo
Schuurde die zo erg?
![]()
Sporttape onder het ontvangertje van je hartslagmeterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:39 schreef Rammelaartje het volgende:
En als het nog een wond is, eerst pleister eroverheen doen en dan sporttape.
![]()
![]()
Grmbl, word ik eindelijk een keer uitgenodigd voor de IBC Technology Summit, heb ik op die dag een een cursus.
<-- Pechvogel.![]()
Ik heb hetzelfde probleem op mijn borst. Vanmiddag ff wat knutselen adhv een artikel van DCRainmakerF means you're fucked![]()
Krijg net een whatsapp berichtje van onze Runnersworld vent, hoe het hardlopen op m'n nieuwe schoenen gaat![]()
![]()
Sporttape op tiet au! Denk dat er een scherp randje aan de band zelf zit. heb er zo 1: http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1331.html (de bovenste)![]()
Wat lief!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:41 schreef GotC het volgende:
Krijg net een whatsapp berichtje van onze Runnersworld vent, hoe het hardlopen op m'n nieuwe schoenen gaat♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hmm die heb ik ook net gekocht. Maar even op letten, beter voorkomen dan genezen..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:42 schreef Rammelaartje het volgende:
Sporttape op tiet au! Denk dat er een scherp randje aan de band zelf zit. heb er zo 1: http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1331.html (de bovenste)![]()
Ohh bij mij komt het door de sensorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:42 schreef Rammelaartje het volgende:
Sporttape op tiet au! Denk dat er een scherp randje aan de band zelf zit. heb er zo 1: http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1331.html (de bovenste)Sporttape eronder en klaar. Maar anders: Sporttape over scherpe randje.
![]()
Ja dat is wel een goeie tip ga ik doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohh bij mij komt het door de sensorSporttape eronder en klaar. Maar anders: Sporttape over scherpe randje.
Maar alsnog even lekker zonder lopen, heb er helemaal zin in, kan dat rotding niet meer zien!
![]()
Geen Honselaar meer voor jou, dus?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:45 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goeie tip ga ik doenMaar alsnog even lekker zonder lopen, heb er helemaal zin in, kan dat rotding niet meer zien!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Jawel, moet nog 4 keer lopen en dan ben ik klaar met hele beginners programma. Dan kan ik het Algemeen Hardloopschema gaan doen en daar kan ik dan intervals inbouwenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen Honselaar meer voor jou, dus?Al zal ik het niet zo goed kunnen lopen aangezien ik nu pas lekker loop, tussen de 80 en 85% van de max hartslag. Volgens dat schema moet ik loopjes gaan doen met 55%. Daar zit ik al overheen als ik wandel
Op 80% van mijn max HS was de afgelopen keer mijn tijd alsnog maar 8:31/km. Dus wil voorlopig vooral lekker lopen en progressie boeken met die intervals. Snelheid mag nu wel terugkomen. Liep vorig jaar de 5 in 27 minuten nota bene!![]()
Ik heb dat onder m'n borsten gehad. Echt, tot bloedens toe.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:43 schreef Yuki het volgende:
Ik heb een schaafwond tussen m'n borsten door m'n sportbh
Ben me de beha terug gegaan naar de Hunkemoller. De verkoopster had er niet veel op te zeggen en heeft me maar een andere aangesmeerd. Daar nu geen last mee, maar toch.
Maar tussen je borsten? Ouch! Snel op zoek naar een nieuwe!![]()
Ik!quote:
Ik heb alleen nog geen zin. Heb ik de laatste tijd sowieso niet echt
Maar ja, ik moet toch over een maand 4 EM lopen (heb ik nog nooit gehaald) dus meh.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Even naar de kruidvat dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:48 schreef YUR het volgende:
http://www.dcrainmaker.co(...)-strap-chaffing.html![]()
![]()
Als ik mijn werk een beetje op tijd af heb ben ik van plan om de 4de c25k les te lopenquote:![]()
* Hup aan het werk jij![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Rustdagen zijn ook belangrijk om je lichaam tijd te geven om te herstellen van de training.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb even uitgerekend dat ik elke 1.5 dag moet lopen met Evy om aan de ladies run in Enschede mee te kunnen doen op 23 sept. Vraag me af of dat lukt... Maar ik ga het wel proberen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik had vanmorgen moeten gaan maar had geen zin!![]()
Mijn vriend was om kwart voor 5 opgestaan ivm werk en ik kon daarna niet echt goed meer slapen.
Dus ik ga morgen!![]()
![]()
Ja, tussen m'n borsten, maar wel eronder. Onderkant van m'n decolleté zeg maarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik heb dat onder m'n borsten gehad. Echt, tot bloedens toe.
Ben me de beha terug gegaan naar de Hunkemoller. De verkoopster had er niet veel op te zeggen en heeft me maar een andere aangesmeerd. Daar nu geen last mee, maar toch.
Maar tussen je borsten? Ouch! Snel op zoek naar een nieuwe!
Ik heb ook niet zoveel dat het tussen m'n borsten écht problemen kan geven
Ga vanavond ook weer. Les 6 van Evy.
Gaat goed tot nu toe, qua conditie is het geen probleem. Toch wat beter dan ik had gedacht![]()
Enige waar ik last van heb zijn de spieren in mijn onderbenen. Die gaan aardig pijn doen. Maar daar heb ik al vrij snel last van.
Meestal in de pauze ga ik half uurtje buiten lopen. Zeker als het buiten koud is krijg ik krampachtige verschijnselen. Het is niet altijd, kan ook niet gebeuren, of alleen links of rechts. Beetje vreemd, maar baal er wel van![]()
![]()
Gebruik je ook Endomondo ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:08 schreef Arquero het volgende:
Ga vanavond ook weer. Les 6 van Evy.
Gaat goed tot nu toe, qua conditie is het geen probleem. Toch wat beter dan ik had gedacht![]()
Enige waar ik last van heb zijn de spieren in mijn onderbenen. Die gaan aardig pijn doen. Maar daar heb ik al vrij snel last van.
Meestal in de pauze ga ik half uurtje buiten lopen. Zeker als het buiten koud is krijg ik krampachtige verschijnselen. Het is niet altijd, kan ook niet gebeuren, of alleen links of rechts. Beetje vreemd, maar baal er wel van
Ik wel bevalt me goed mooi overzicht van je vooruitgang.
* Ehm N.I.M.B.Y. moest jij niet doorwerken om op tijd je werk af te hebben ?
Nee, nog niet. Gebruik nu mijn ipod in zo'n armband. Hoes voor mijn telefoon is onderwegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gebruik je ook Endomondo ?
* Ehm N.I.M.B.Y. moest jij niet doorwerken om op tijd je werk af te hebben ?![]()
![]()
Zo'n armband is wel aan te raden de hele tijd met je mobiele telefoon in de hand is lastig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:16 schreef Arquero het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Gebruik nu mijn ipod in zo'n armband. Hoes voor mijn telefoon is onderweg[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik, zojuist.. en dat ging welquote:....verdomd goed..
K hoef steeds minder te wandelen om mn ademhaling onder controle te krijgen (lees; zuurstof bij te vullen)
Running
Distance
6.54 km
Duration
35m:21s
Avg Speed
5:24 min/km
Calories
686 kcalIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Vergis ik mij nou Nimby, of loop jij elke dag? Dat is niet aan te raden als beginner hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gebruik je ook Endomondo ?
* Ehm N.I.M.B.Y. moest jij niet doorwerken om op tijd je werk af te hebben ?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:43 schreef Yuki het volgende:
Ik heb een schaafwond tussen m'n borsten door m'n sportbhTijd voor een andere?
Ik heb deze.
SuperdingBlijft, ondanks dat ik cup E heb, constant op z'n plaats zitten waardoor er niks schuurt
![]()
![]()
Als ik weer geld heb. Eerst de Garmin van YUR overnemenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]Tijd voor een andere?
Ik heb deze.
SuperdingBlijft, ondanks dat ik cup E heb, constant op z'n plaats zitten waardoor er niks schuurt
Die heb ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]Tijd voor een andere?
Ik heb deze.
En een Pure Lime sporth bh, waar m'n Garmin hartslagmeterdingetje in kan klikken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik weer geld heb. Eerst de Garmin van YUR overnemen!
![]()
Cool! Welke is dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik weer geld heb. Eerst de Garmin van YUR overnemen
Yur, jij gaat weer een stapje verder of ga je een Suunto/Polar/Nike oid kopen?![]()
Er zijn een aantal gegadigden qua merken sporthorlogesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:30 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Cool! Welke is dat?
Yur, jij gaat weer een stapje verder of ga je een Suunto/Polar/Nike oid kopen?![]()
![]()
Die Suunto Ambit is wel vet ook hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Er zijn een aantal gegadigden qua merken sporthorlogesMaar WAT EEN GELD! 610 ben ik heel blij mee
![]()
![]()
Nee juist niet ik doe mijn c25k om de dag. maar ik wandel wel op een rustdag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Vergis ik mij nou Nimby, of loop jij elke dag? Dat is niet aan te raden als beginner hoor.
En dat is dan ook echt wandelen
Jaaaa! Eindelijk m'n looptrainingen (vooral die met de groep) fatsoenlijk trackenquote:
Ik ben daar echt zo benieuwd naarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jaaaa! Eindelijk m'n looptrainingen (vooral die met de groep) fatsoenlijk trackenJe trainingen zien er altijd tof en zwaar uit
![]()
![]()
Ik zit trouwens even te kijken naar die GPShorloges enzo..
Endomondo app doet wat ik wil, hartslag erbij is leuk.,.
maar is dit dan wat?
http://www.fitnessdigital(...)0000977-p.html?ct=66
en wat bedoelen ze precies met: Waterbestendig - 50m2 rijenIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Kijk effe op deze website, hebben vaak nog betere aanbiedingen en goede levering etc (Yur heeft zijn 210 ervandaan, was binnen 2 dagen in huis)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:38 schreef Koepert het volgende:
Ik zit trouwens even te kijken naar die GPShorloges enzo..
Endomondo app doet wat ik wil, hartslag erbij is leuk.,.
maar is dit dan wat?
http://www.fitnessdigital(...)0000977-p.html?ct=66
en wat bedoelen ze precies met: Waterbestendig - 50m2 rijen
http://www.hartslagmetershop.com/index.html![]()
Ik heb een tijdje met zo'n hartslagband getraind maar ik werd er peu nerveux van![]()
Dus doe ik het nu zonder dat loopt voor mij veel relaxter.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nog een tip: Ik heb mijne van www.sportxl.nl. ook snelle levering, en toen ik ging bestellen waren ze de allergoedkoopste.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Kijk effe op deze website, hebben vaak nog betere aanbiedingen en goede levering etc (Yur heeft zijn 210 ervandaan, was binnen 2 dagen in huis)
http://www.hartslagmetershop.com/index.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: