SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BAM!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van binnenuit opereren, en dan opeens de stekker eruit.
Soms zou ik willen dat ik in een god geloofde, dan zou ik net zo vrolijk zijn als van der Staaij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn SGP staat maar op 2 zetels.
Lekker rozen uitdelen in Kanaleneiland, bij het stemvee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef Paul het volgende:
Jaaaaaaaaaa Samsom gaat inlopen
MET Z'N ALLEN KUNNEN WE HET JONGENS![]()
FLYEREN
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker rozen uitdelen in Kanaleneiland, bij het stemvee.
PVV Style?quote:
Inderdaad, discriminatie. Ik wil alternatieve stellingen voor de non-debat kijkers.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij heb ik 3 stellingen geleden duidelijk aangegeven dat ik het debat niet gezien heb.
Kut tweede scherm stellingen.
In bed liggen met TV aan en laptop erbijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
nieuwe stelling of ik ga naar bed!
Dan is je veel stress bespaard gebleven.quote:
Klopt, anders hadden de financiële markten ons in maart afgemaakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:28 schreef OProg het volgende:
De waarde van het akkoord is dat er überhaupt een besluit is.![]()
Wanbeleid is nog minder slecht dan geen beleid.
Yepz.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, anders hadden de financiële markten ons in maart afgemaakt.
Hij ging snel inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu heb ik de quizvraag gemist?
ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu heb ik de quizvraag gemist?
CDA'er he?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:36 schreef thettes het volgende:
Ik vind Wester echt een lul de behanger trouwens deze uitzending. Z'n eigen alwetende toekomstvisie projecteert ie maar op de binnenlandse politiek. échte objectiviteit is onmogelijk, maar Wester zit wel overduidelijk gevangen in zijn eigen perspectief.
Omdat het verkiezingstijd is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:35 schreef Specularium het volgende:
Hoe komen mensen erbij dat dit een verkiezingsstunt is?
Is zo, hij lijkt ook in campagnemodus.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef thettes het volgende:
[..]
Klopt, maar gewoonlijk kan ik hem nog wel hebben eigenlijk.
Ik ben wel benieuwd hoeveel tientjes daarop binnenkomenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Een gironummer voor het JSF-project
Ik sla even over.quote:
Dit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef thettes het volgende:
Eindelijk weer eens de puf gehad om een beetje politiek te volgen en heb me niet eens echt geergerd. Debatje net was netjes en relatief inhoudelijk en bij het verkiezingsdebat ontbrak die idioot van een Wilders. Mooi.
Dat is toch wel over te laten aan Knevel en Brink?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk komt hier een christelijke preek van heb ik jou daar.
Is hij niet in de war met Remus en Romulus?quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Specularium het volgende:
Het dushi-huis.
Kun je de afkomst van de meeste van die baby's ook wel raden.
Is dat niet al heel oud?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Paul het volgende:
Ik had nog nooit van een vondelingenluik gehoord
Jij komt uit een vuilnisbakquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:49 schreef Paul het volgende:
Zou ik ook uit een vondelingenluik komen?
Dat de abortusindustrie kapotgaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:51 schreef alors het volgende:
Ik snap echt niet wat je hier nou tegen kunt hebben.
Zijn er voldoende ouders? Lol er zijn jarenlange wachtlijsten voor adoptiekinderenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben dus echt geen idee meer wat ze moeten vragen
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat de abortusindustrie kapotgaat.
Beoogd opvolger van Mart Smeets.quote:
Aldus Mart. Toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Beoogd opvolger van Mart Smeets.
Ja. dat mag ie zeggen.quote:
Doe dan van peperstraaten(voor dingen als de OS tenminste) oid, die man kan een discussie lijden zonder meteen de bitch uit te hangen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Beoogd opvolger van Mart Smeets.
Omdat ie alleen de tussenstukjes mag doen, daar is verder dan geen tijd voor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe dan van peperstraaten(voor dingen als de OS tenminste) oid, die man kan een discussie lijden zonder meteen de bitch uit te hangen.
Is van dit topic:quote:- ChristenUnie-Kamerlid Joël Voordewind over zijn strijd tegen de vervolging van Rimsha Mashi, een 11-jarig gehandicapt meisje dat in Pakistan is opgepakt wegens godslastering.
Als Badr tegen haar liegt dan kent ze zelf de waarheid ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:11 schreef golfer het volgende:
Als mijn cliënt liegt dan lieg ik met hem mee, aldus Fikkie.
Ik zou het wel geil vinden als Edith een paar flinke petsen van Badr krijgt.quote:
Vreemde uitslagen, iedereen vindt hem blijkbaar een toffe kerel die een tweede kans moet krijgen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef alors het volgende:
fuuuuu 2e scherm vergeten aan te zetten
Echte gristenen he, zo zou Jezus het ook doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vreemde uitslagen, iedereen vindt hem blijkbaar een toffe kerel die een tweede kans moet krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn wereldje danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:21 schreef Kenju het volgende:
Wat een flauwekul zeg. Die vent is gewoon recidivist. De reden dat die journalisten in hem geïnteresseerd zijn is juist zijn randgroepgedrag. Voor andere vechtsporters hebben ze amper oog. Overeem heeft ook wel eens wat meegemaakt, zelfs 5 uitslijters neergemept samen met zijn broertje. Maar daar lees je verder amper iets over.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:21 schreef tralalala het volgende:
Ben ik de enige die nog mee doet met het tweede scherm?Ik ben er ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Hoezo? Je hebt een type uitslijters zijn een volkje dat zich snel bedreigd voelt en zich fysiek graag laat gelden. Daar hadden ze met Overeem de verkeerde mee. Maar Overeem is niet iemand die zich fysiek laat gelden wanneer het niet nodig is. Daarom kent het generale volk hem verder niet.quote:
Ik vind er een hoop dubieuze typjes rondlopen. Ik ken niemand die met 5 uitsmijters op de vuist gaat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:24 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt een type uitslijters zijn een volkje dat zich snel bedreigd voelt en zich fysiek graag laat gelden. Daar hadden ze met Overeem de verkeerde mee. Maar Overeem is niet iemand die zich fysiek laat gelden wanneer het niet nodig is. Daarom kent het generale volk hem verder niet.
De betreffende mevrouw doet alsof het zo'n goede jongen is. Maar hij is juist in het licht van de media gevallen, doordat hij dat duidelijk niet is.
Tsja, die hebben niet zo'n dik salaris als de andere kamerleden hè. Leveren hun geld tot modaal in, en moeten ook daarvan hun kleding dan betalen....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:25 schreef Tem het volgende:
SP'ers zien er altijd wat armoedig uit.
1 van de weinige SP-ers die tijdens de afgelopen rechtse kabinetsperiode er toch een paar goede wetten op het gebied van gezondheidszorg doorheen heeft kunnen krijgen in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:24 schreef rubbereend het volgende:
Wat je ook van de SP vindt, Renske is altijd goed
De truien van Spekman werden gebreid door zijn moeder, heb ik altijd wel lief gevonden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tsja, die hebben niet zo'n dik salaris als de andere kamerleden hè. Leveren hun geld tot modaal in, en moeten ook daarvan hun kleding dan betalen....
Dat is exact wat mijn vrouw net vanaf de bank riep. Letterlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is de Schippers toch echt een vreselijk kutwijf zeg. Dat straalt ze gewoon helemaal uit.
Valt wel mee hoor. Bij kickboxers is het misschien bovengemiddeld. Maar wanneer je naar de grote Nederlandse vechters kijkt, bijv. Hoost, Bonjasky, Schilt, zijn onwijs aimabele mensen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind er een hoop dubieuze typjes rondlopen. Ik ken niemand die met 5 uitsmijters op de vuist gaat.
Ik ben je vrouw!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is exact wat mijn vrouw net vanaf de bank riep. Letterlijk.
Godverdomme, wat een toeval, lachen man.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is exact wat mijn vrouw net vanaf de bank riep. Letterlijk.
2450 netto las ik ergens, doe mij dat "modale" salaris maar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tsja, die hebben niet zo'n dik salaris als de andere kamerleden hè. Leveren hun geld tot modaal in, en moeten ook daarvan hun kleding dan betalen....
Het ging over een gezin, dus inc kinderen ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezoe betaalt iemand die geen zorg gebruikt 25 % van zijn inkomen aan de zorg? Ik niet hoor. Ik betaal toch geen 15.000 per jaar aan zorg of zo? Wat een bullshit. Of bedoelt ze dat het belastinggeld daar heen gaat?
Hoe dan? Snap ik niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Het ging over een gezin, dus inc kinderen ook.
Epke pakte haar toen echt even goed aan. Arts in opleiding ook nog.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Toen bij Mart Smeets was ze ook zo irritant. Gelukkig gaven Mart en Epke nog wat tegengas.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:35 schreef bloodymary1 het volgende:
"mijn ouders waren niet naar de dokter te krijgen"
Helaas, anders hadden ze mooi abortus kunnen doen.
Nou nouquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:35 schreef bloodymary1 het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:35 schreef bloodymary1 het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee jij, met je gecondoleerd.
Dit is haar enige kans op sympathie en dat weet zequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
Nu gaat ze weer verschillig doen.
Je moet niet vergeten dat ze veel meer uren maken he. Maar inderdaad kun je daarvan wel betere kleiding kopen. Maar wellicht dat het een onderdeel van een concept is, en dat ze zich niet te goed mogen kleden. Ik weet dat ze dat bij de bijv. de Zeeman ook expres doen. Die betalen voor sommige delen van het goedkoopogende outillage gewoon meer dan anderen, omdat ze zo moeilijk leverbaar zijn of op maat gemaakt moeten worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
2450 netto las ik ergens, doe mij dat "modale" salaris maar.
per categorie. Zijn een aantal categoriënquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:39 schreef tralalala het volgende:
Olympische records zijn toch raar op de Paralympics of ligt het aan mij?
Iedereen presteert anders afhankelijk van zijn/haar handicap.
die doen niet meer mee dankzij de Spanjaardenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
Schippers moet maar meedoen met die spelen.
Als geestelijk gehandicapte.
Lidmaatschap van de VVD zou inderdaad ook voldoende moeten zijn voor deelname aan de paralympics.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
Schippers moet maar meedoen met die spelen.
Als geestelijk gehandicapte.
Nee, fuck die zandbak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:50 schreef golfer het volgende:
66% van het tweede scherm is achterlijk!
Ja, (zielige) SP'ers zal je daar niet vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lidmaatschap van de VVD zou inderdaad ook voldoende moeten zijn voor deelname aan de paralympics.
Op je tere teentjes getrapt jongen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:53 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Ja, (zielige) SP'ers zal je daar niet vinden.
Wil je wel even ingereden worden door hem?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb nog wel een leuke auto te koop Herman! Kom een proefritje maken!
Dat denk ik ook. De zwak,ziek en misselijk brigade.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op je tere teentjes getrapt jongen.
Ik denk dat je er meer SPers zult vinden dan VVDers overigens.
Nee, z'n geamputeerde pikkie. Hij kan ook meedoen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Is nou niet direct goeie reclame.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je in Pakistan zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet als je gehandicapten niet als volwaardig beschouwt nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is nou niet direct goeie reclame.
De sporters die aanwezig zijn op de paralympics zijn alles behalve "de zwak ziek en misselijk brigade".quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. De zwak,ziek en misselijk brigade.
Dat heeft golfer volledig aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet als je gehandicapten niet als volwaardig beschouwt nee.
Als ze volwaardig waren deden ze wel mee aan de gewone Olympische Spelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet als je gehandicapten niet als volwaardig beschouwt nee.
Ze zijn gehandicapt, maar daarmee niet minderwaardig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze volwaardig waren deden ze wel mee aan de gewone Olympische Spelen.
Hilarisch ben je weer, knul.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:00 schreef Tem het volgende:
Dat heeft golfer volledig aan zichzelf te danken.
Het haalt het natuurlijk niet bij deze hilariteit.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je wel even ingereden worden door hem?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, z'n geamputeerde pikkie. Hij kan ook meedoen.
Hehe.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat heeft golfer volledig aan zichzelf te danken.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze volwaardig waren deden ze wel mee aan de gewone Olympische Spelen.
Jezus, ik heb de moeite genomen op je profiel te klikken en die geboortedatum 1975 klopt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:07 schreef Tem het volgende:
Het haalt het natuurlijk niet bij deze hilariteit.
Zegt de man van boven de pensioengerechtigde leeftijd die op Fok! 's nachts jongeren de les wil lezen en wanneer hij in de zeik wordt genomen direct van zich af begint te blaffen. Ik vraag me dan af wie hier infantiel is, of heeft de zuster weer jeukpoeder in je luier gestrooid?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Jezus, ik heb de moeite genomen op je profiel te klikken en die geboortedatum 1975 klopt?
Je bent echt nog zo infantiel op jouw leeftijd?
Wat een zielenpiet ben je qua reacties al dat echt klopt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Zegt de man van boven de pensioengerechtigde leeftijd die op Fok! 's nachts jongeren de les wil lezen en wanneer hij in de zeik wordt genomen direct van zich af begint te blaffen. Ik vraag me dan af wie hier infantiel is, of heeft de zuster weer jeukpoeder in je luier gestrooid?
Interessant... alhoewel Geertje Mak nodig een gesprek moet hebben met:quote:Vrijdag in Knevel en Van den Brink:
- Schrijver Geert Mak over zijn nieuwe boek: 'Reizen zonder John; op zoek naar Amerika'.
- Scandinaviëcorrespondent Windy Kester over uitspraak in zaak Breivik.
- Politiek journalist Frits Wester over het politieke campagneweekend.
- Actrice Hadewych Minis over haar rol in de Hazesmusical.
Die zat net wel bij Nieuwsuur.quote:
Ok thanks, even terugkijken dusquote:
Alleen Fritsie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze gaan het weer over de GBL hebben.
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant... alhoewel Geertje Mak nodig een gesprek moet hebben met:
Want hij zal wel weer over hoe positief immigratie is voor Amerika beginnen vanavond.
Volgens mij heb ik dat programma nog zitten kijken toen ook. Maar dat zou ik nooit zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Stefan Kerkhofs
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ja,_ik_wil..._een_miljonair!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |