Ik gok dat hij uit verveling al het overblijfsel van de regenboogtaart heeft opgegeten zo dat hij nu:quote:
Mn fb nog niet gelezen?quote:
Oh, broertje vond het dus heel verdacht dat ik geen bord eten namquote:
Hij is bijna op ja. Nog zo'n 3 a 4 stukjes over die ik morgen ga delen met mijn zusje en zwager.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik gok dat hij uit verveling al het overblijfsel van de regenboogtaart heeft opgegeten zo dat hij nu:
1) Loopt te kotsen
2) Obstipatie heeft.
Lief van je, wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is bijna op ja. Nog zo'n 3 a 4 stukjes over die ik morgen ga delen met mijn zusje en zwager.
Dus je hebt voor niks halal gekooktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, broertje vond het dus heel verdacht dat ik geen bord eten nam![]()
Zusje had heel slim al afgezegd, zoonlief en een vriendin van mn broertje hebben zitten smullen
O mooi want daar ben ik wel klaar meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat het nog goed te doen is. Geen narigheden.
Daar komt het dus wel op neer jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je hebt voor niks halal gekookt
Iedere dag. Maar ik heb dan ook een hekel aan vieze vaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe vaak zouden jullie afwassen als je 7 borden had en alleen op een studentenkamer woont met eigen keuken?
Beetje last van smetvrees?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere dag. Maar ik heb dan ook een hekel aan vieze vaat.
Nu nog een datum prikken danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O mooi want daar ben ik wel klaar mee
Nee. Totaal niet. Maar ik vind het gewoon niet fijn dat vaat lang staat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe ... 1 per week (als ik ook zoveel bestek had...)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe vaak zouden jullie afwassen als je 7 borden had en alleen op een studentenkamer woont met eigen keuken?
Heb je nog andere kanten dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat ik een lieve kant heb wel.
Simpel, ik was alles af wat ik net heb gebruikt. Zeker als het spul is dat aankoekt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Simpel, ik was alles af wat ik net heb gebruikt. Zeker als het spul is dat aankoekt.
Hehehe de vraag is hoe komt die spin dood en waarom zag je het beest niet eerder? Of heb je een heel groot huis?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik loop al 2 dagen nakend door het huis en zie nu het lijk van een enorme spin liggen. Nasty.
Heeft het één nog verband met het ander? Want ik wilde je zo graag naakt zien, maar als het als resultaat heeft dat er alleen maar enorme spinnen op af komen, laat dan maar zitten. Ook al gaan ze dood.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik loop al 2 dagen nakend door het huis en zie nu het lijk van een enorme spin liggen. Nasty.
Ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Simpel, ik was alles af wat ik net heb gebruikt. Zeker als het spul is dat aankoekt.
Daar kom ik ongeveer eens per jaar.... langs.... dus dat moet echt gecombineerd worden dan....quote:
Ik had eerder 3 borden en gebruikte elk bord 2 keer zodat ik maar 1 keer per week hoefde af te wassenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe ... 1 per week (als ik ook zoveel bestek had...)
maar ik had geen eigen keuken... en mijn eigen servies waste ik altijd zelf af... anders jatten mijn huisgenoten mijn spullen... kon ik weer gaan zoeken naar de beste mok...
Maar jij wast je bed ook maar eens per half jaar, dus dat je nasty bent met je afwas verbaast me nietsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had eerder 3 borden en gebruikte elk bord 2 keer zodat ik maar 1 keer per week hoefde af te wassen
Gadverquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had eerder 3 borden en gebruikte elk bord 2 keer zodat ik maar 1 keer per week hoefde af te wassen
Aah uitzondering kan gemaakt worden toch? Voor mijn part bivakkeer jij in mijn bed en ik op de bankquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar kom ik ongeveer eens per jaar.... langs.... dus dat moet echt gecombineerd worden dan....
Wait. Whatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij wast je bed ook maar eens per half jaar, dus dat je nasty bent met je afwas verbaast me niets
Ik heb hem al 3 keer verschoond in de laatste 1,5 maandquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij wast je bed ook maar eens per half jaar, dus dat je nasty bent met je afwas verbaast me niets
Met dit weer doe ik dat 1 keer in de weekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 keer verschoond in de laatste 1,5 maand
Zeker geknoeit op die dagenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 keer verschoond in de laatste 1,5 maand
En normaal?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met dit weer doe ik dat 1 keer in de week
Nee, klein huis. Spin lag onder dranktafel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe de vraag is hoe komt die spin dood en waarom zag je het beest niet eerder? Of heb je een heel groot huis?
Ik hoop van niet. Zou ik nasty vinden. Maar de gedachte is een beetje vies. Nu durf ik niet meer nakend te zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft het één nog verband met het ander? Want ik wilde je zo graag naakt zien, maar als het als resultaat heeft dat er alleen maar enorme spinnen op af komen, laat dan maar zitten. Ook al gaan ze dood.
Je leest altijd zo terug, he?quote:
Natuurlijk ... maar je hoeft mij niet op de bank... ik slaap over het algemeen prima op banken als er maar geen katten/honden of andere harige dieren zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah uitzondering kan gemaakt worden toch? Voor mijn part bivakkeer jij in mijn bed en ik op de bank.
Klein huis maar wel een dranktafel hebben, goede prioriteiten welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, klein huis. Spin lag onder dranktafel.
[..]
Ik hoop van niet. Zou ik nasty vinden. Maar de gedachte is een beetje vies. Nu durf ik niet meer nakend te zijn.
[..]
Je leest altijd zo terug, he?![]()
Ze hebben gelijk mijn foto verwijderd, dus ga er geen moeite meer in stoppen.
Hehehe De spin is doodgedaan wegens alcoholvergiftiging...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, klein huis. Spin lag onder dranktafel.
Hij klom in je urinebuis toen je lag te slapen, jij vond dit zo geil dat je hem eruit spoot. Hij heeft nog even kunnen lopen maar is toen onder het gewicht van de lading bezweken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop van niet. Zou ik nasty vinden. Maar de gedachte is een beetje vies. Nu durf ik niet meer nakend te zijn.
Hij bied je zijn bed aan, accepteer nou gewoon die hoffelijkheidquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk ... maar je hoeft mij niet op de bank... ik slaap over het algemeen prima op banken als er maar geen katten/honden of andere harige dieren zijn
BTW dan kom ik natuurlijk niet alleen cleanen... je schijnt in Den bosch prima bosche bollen te kunnen eten en uit te kunnen gaan (of vergis ik me nu)
Moet het toch ergens kwijtkunnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klein huis maar wel een dranktafel hebben, goede prioriteiten wel
Beter heeft die niet aan mijn mede gezeten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe De spin is doodgedaan wegens alcoholvergiftiging...logica he
Heb je wel eens iets in je urine buis gehad? Hadden we het laatst met Mono over.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij klom in je urinebuis toen je lag te slapen, jij vond dit zo geil dat je hem eruit spoot. Hij heeft nog even kunnen lopen maar is toen onder het gewicht van de lading bezweken.
Niet erin, wel eruitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet het toch ergens kwijtkunnen.
[..]
Beter heeft die niet aan mijn mede gezeten.Anders vermoord ik hem weer!
[..]
Heb je wel eens iets in je urine buis gehad? Hadden we het laatst met Mono over.
Bedoel je niet minimaal?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
Ik verschoon maximaal 1x per twee weken m'n bed. En het dekbed en de kussens gaan 1x per maand de wasmachine in.
Het wordt ook zeker gewaardeerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:06 schreef Royco1 het volgende:
Hij bied je zijn bed aan, accepteer nou gewoon die hoffelijkheid
Waarom laat je met die redenatie niet gewoon alles luchtenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef PeuRac het volgende:
Ik verschoon mn bed elke week, kussens en dekbed laat ik dan ook luchten. Wassen daarvan doe ik eens per 3-4maanden.
Niet altijd, somsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je leest altijd zo terug, he?![]()
Ze hebben gelijk mijn foto verwijderd, dus ga er geen moeite meer in stoppen.
Jaquote:
Geeft niet Smaballetje, Drillerdaris is er voor jequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde er twee dingen tegelijk neerzetten.
Ik heb 1 kat, die kan ik wel opsluiten in de keuken voor 1 keertje. Hij verhaart gelukkig heel weinigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk ... maar je hoeft mij niet op de bank... ik slaap over het algemeen prima op banken als er maar geen katten/honden of andere harige dieren zijn
BTW dan kom ik natuurlijk niet alleen cleanen... je schijnt in Den bosch prima bosche bollen te kunnen eten en uit te kunnen gaan (of vergis ik me nu)
Had het een keer bij SOA test. Dacht dat het veel pijn zou doen, maar ik voelde het amper. Gelukkig.quote:
Heb wel een paar leuke dames gezien ja. Interesse bericht gestuurd. Ik krijg alleen bericht dat het gelezen is. Ze vind me niet leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet altijd, somsAls het niet teveel is.
Wel gek dat je foto verwijderd is. Ik had er eentje met zonnebril en pet, schuin van voren, en die werd ook niet goedgekeurd gek genoeg.
Er zitten wel leuke dames hoor
Het openslaan van mn dekbed ja, het ophangen in de buitenlucht? Dat doe ik niet elke dag.quote:
Weet je hoe vies een dekbed wordt johquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom laat je met die redenatie niet gewoon alles luchten
Mooi want de laatste keer dat ik daadwerkelijk op weg was naar Den Bosch... reed de trein niet verder dan Utrecht want de koperleiding was gejat...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 1 kat, die kan ik wel opsluiten in de keuken voor 1 keertje. Hij verhaart gelukkig heel weinig.
Ooow jjaaa Den Bosch heeft zoveel mooie plekjesen natuurlijk de Bossche Bol!
Juh. Ik wel. Lekker fris 's avonds.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het openslaan van mn dekbed ja, het ophangen in de buitenlucht? Dat doe ik niet elke dag.
Je kussen niet zeker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe vies een dekbed wordt joh
Jawel, maar dat zie ik als een.quote:
Ik heb daarwerkelijk contact met een paar, 't is niet te geleuvenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel een paar leuke dames gezien ja. Interesse bericht gestuurd. Ik krijg alleen bericht dat het gelezen is. Ze vind me niet leuk.
Den Bosch is leuk stappenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi want de laatste keer dat ik daadwerkelijk op weg was naar Den Bosch... reed de trein niet verder dan Utrecht want de koperleiding was gejat...en toen heb ik EN Den Bosch niet gezien
EN geen bosche bol gekregen
Ik jaag nooit iemand zn bed uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het wordt ook zeker gewaardeerd
alleen ik slaap buiten mijn eigen bed over het algemeen nog al slecht.... om dan iemand uit zijn bed te jagen vind ik dan een beetje uhm onnodig... en wie weet heeft ie wel zo'n heerlijke droomwegbanken slaap ik eindelijk eens normaal buitenshuis
Jij gaat er gewoon bij liggen en als zij er dan uit stappen, is het hun keuze. Dat idee?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik jaag nooit iemand zn bed uit
Ja maar jij bent knap en een hosselbaas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daarwerkelijk contact met een paar, 't is niet te geleuven
Maar misschien reageert ze nog wel hoor. Even afwachten.
Dat wil ik dan ook uittesten.... Het Fok! -test team komt naar u toe deze zomer/herfst/winter... 2012....quote:
Hehehequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen er een tof weekend van makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat wil ik dan ook uittesten.... Het Fok! -test team komt naar u toe deze zomer/herfst/winter... 2012....
Jij bent lekker manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent knap en een hosselbaas.
Ik niet. Nogal een verschil.
Niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met sightseeing, huismetamorfose en hosselacties... ja toch... .hebben we wel meer mensen nodig...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We kunnen er een tof weekend van maken
Als dit geen neuken wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent lekker man![]()
En je hebt een stuk meer gehosseld in je leven dan ik
Trustenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef -Engel- het volgende:
Oja ik ging naar bed.... nou bye bye...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef -Engel- het volgende:
Oja ik ging naar bed.... nou bye bye...
No commentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloers, jij wil ook een hete boy he?
Ik word al afgewezen als ik hoi zeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent lekker man![]()
En je hebt een stuk meer gehosseld in je leven dan ik
Ik word al afgewezen als ik denk aan een leuke meidquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word al afgewezen als ik hoi zeg.
Hoe doe je dat dan als je vaak seks hebt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
Ik verschoon maximaal 1x per twee weken m'n bed. En het dekbed en de kussens gaan 1x per maand de wasmachine in.
Dan heb je gewoon een bed met vlekken erin, prima toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je vaak seks hebt?
Samzz heeft speciale omstandigheden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een bed met vlekken erin, prima toch?
Baas boven baas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik word al afgewezen als ik denk aan een leuke meid
Ja, het moest minimaal zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je vaak seks hebt?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij gaat er gewoon bij liggen en als zij er dan uit stappen, is het hun keuze. Dat idee?
quote:
wtf? Ik ga me echt niet ineens bedenken om een badlaken te pakkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het moest minimaal zijn. Maar ik heb sowieso altijd een badlaken over m'n bed tijdens seks.
Nog nooit een squirter geneukt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf? Ik ga me echt niet ineens bedenken om een badlaken te pakkendat verstoort de boel echt wel
Ik wel. Anders heb ik een kletsnat bed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf? Ik ga me echt niet ineens bedenken om een badlaken te pakkendat verstoort de boel echt wel
Nopequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit een squirter geneukt?
Dat is vervelend dan ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Anders heb ik een kletsnat bed.
I'm shocked!! Jij had toch alles al gedaan enzquote:
Als je het weet hou je je er rekening mee hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd van tevoren. Vind ik wel zo netjesquote:
Wel nee, op sex gebied zeker niet, ook geen behoefte aan. Ik heet geen Babs.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I'm shocked!! Jij had toch alles al gedaan enz
Ja, dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het weet hou je je er rekening mee he
Ik schrok me de eerste keer te pletterquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd van tevoren. Vind ik wel zo netjes.
En hoeveel moeite is het een handdoek te pakken.
En toen werd je wakker badend in het zweet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik schrok me de eerste keer te pletter
Dat geloof ik best, ja. Ik wist de eerste keer ook niet wat me overkwam.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik schrok me de eerste keer te pletter
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen werd je wakker badend in het zweet?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig vinden de meeste mannen het zwaar geil.
Geil is het zekerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, ja. Ik wist de eerste keer ook niet wat me overkwam.
En een vriendje die het ranzig en goor en zo vindt, helpt je ook niet echt te ontdekken wat het is en hoe weer zover te komen.
ik zou het wel geil vinden en zou het wel meer willen ontdekken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, ja. Ik wist de eerste keer ook niet wat me overkwam.
En een vriendje die het ranzig en goor en zo vindt, helpt je ook niet echt te ontdekken wat het is en hoe weer zover te komen.
Ruim van te voren of zo van 'supersoaker in 3... 2... 1...'?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd van tevoren. Vind ik wel zo netjes.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ruim van te voren of zo van 'supersoaker in 3... 2... 1...'?
Ligt eraan. Ik kan het wel redelijk tegenhouden ja. Als het moet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zou het wel geil vinden en zou het wel meer willen ontdekken.
Het is alleen lastig als je sex op andere plekken wilt. Of kan je het ook tegenhouden?
Dat houdt het spannendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig soms, of niet? En gebeurt dat dan ook vaak, het squirten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat houdt het spannend.
Nee, serieus. Als het afstevent op seks dan vertel ik gewoon wat er kan gebeuren.
Ligt eraan of de man zijn best doet hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig soms, of niet? En gebeurt dat dan ook vaak, het squirten?
Valt wel meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
En dat, ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt eraan of de man zijn best doet he
Ga haar daten, dan maak je het ook eens mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Boeiend gesprek maar ik ga toch slapen.
Weltrusten liefjes
Trustenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Boeiend gesprek maar ik ga toch slapen.
Weltrusten liefjes
Jij neemt een vuilnisbak mee?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Eigenlijk ben ik wel blij dat ik het niet doe, het is normaal al genoeg zooi in bed vind ik
Waarheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Eigenlijk ben ik wel blij dat ik het niet doe, het is normaal al genoeg zooi in bed vind ik
Fapze.quote:
Nee maar er komen sowieso al vet veel natte plekken in hoeslakens erdoor, dat hoeft niet nog extra eigenlijkquote:
Als het toch al nat is, maakt extra vocht toch niks uit?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee maar er komen sowieso al vet veel natte plekken in hoeslakens erdoor, dat hoeft niet nog extra eigenlijk
Smakelijke verhalen wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het toch al nat is, maakt extra vocht toch niks uit?
Daar is de handdoek voor. Is ook handig voor na de seks, meteen alles droogvegen wat nog naar buiten komt druppelen.
Seks is gewoon vies. Verander je niks aan.quote:
Wat heb je nu allemaal al? Heb je ook al een haak?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een lange bruine suede jas gekocht om mijn piratenoutfit aan te vullen
Klopt. Seks.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks is gewoon vies. Verander je niks aan.
Neequote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je nu allemaal al? Heb je ook al een haak?
Voor wanneer is het? Ik heb een degen die er wellicht bijpast als die schoon is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Die jas, een zwarte rok, een ooglapje en een corset met van die ruches eraan die ik wel piraatachtig vond staan. Ik zoek nog een wapen
Dat beetje seks dat ik gehad heb was nog aardig schoon eigenlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks is gewoon vies. Verander je niks aan.
15 september als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor wanneer is het? Ik heb een degen die er wellicht bijpast als die schoon is.
Als je er diep over nadenkt ja zelfs jouw schone seks gewoon dirtyquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat beetje seks dat ik gehad heb was nog aardig schoon eigenlijk
Dan doe je het niet goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat beetje seks dat ik gehad heb was nog aardig schoon eigenlijk
Wat is de gelegenheid eigenlijk?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
15 september als ik het me goed herinner.
EFF Arcen, ga jij ook nog?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goed.
[..]
Wat is de gelegenheid eigenlijk?
ik las jeukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Je wordt er ook zo zweterig van
Maar het blijft toch overwegend leuk
Seks hoort toch een beetje dirty te zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je er diep over nadenkt ja zelfs jouw schone seks gewoon dirty.
Hmm hoe diep?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je er diep over nadenkt ja zelfs jouw schone seks gewoon dirty.
Ik weet nog niet. Even kijken of ik dan tijd heb. Zal het last minute beslissen.quote:
Meer dan waar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Seks hoort toch een beetje dirty te zijn
http://arcen.elffantasyfair.com/#quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet. Even kijken of ik dan tijd heb. Zal het last minute beslissen.
Ik zie alleen het programma van April staan, weet jij of er toffe dingen zijn?
Een elf fantasy fair. Daar moet ik nog steeds een keer naar toe.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://arcen.elffantasyfair.com/#
Ik ken eigenlijk maar een van de bands, Punch 'n Judy, die is wel grappig. Voor de rest is het afwachten. Ik vind de verhalenvertellers ook altijd wel leuk. En het eten, deze keer neem ik wat meer geld mee.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een elf fantasy fair. Daar moet ik nog steeds een keer naar toe.
edit: Oh wacht, dan ben ik er niet.![]()
Weinig aansprekende namen, ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://arcen.elffantasyfair.com/#
Ik ken eigenlijk maar een van de bands, Punch 'n Judy, die is wel grappig. Voor de rest is het afwachten. Ik vind de verhalenvertellers ook altijd wel leuk. En het eten, deze keer neem ik wat meer geld mee.
Lijkt me ook wel een keer leukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een elf fantasy fair. Daar moet ik nog steeds een keer naar toe.
edit: Oh wacht, dan ben ik er niet.![]()
Welk nummer was dat nou? Zie DMquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nou ja, in april is er weer één.
Wel leuk om dan verkleed te gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nou ja, in april is er weer één.
Ik wil graag eens als Hercules. Maar ik heb geen spieren.quote:
Kweken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil graag eens als Hercules. Maar ik heb geen spieren.
Trainen danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wordt dus afwisselen met links.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kweek mijn rechter boven arm al regelmatig.
Doe mijn best jonge!quote:
Heb jij nog leuk materiaal voor er bij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat wordt dus afwisselen met links.
Of met beide armen doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat wordt dus afwisselen met links.
Het zelfde als bij rechts lijkt me of hebben mannen voor beide handen apart materiaal nodig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe mijn best jonge!
[..]
Heb jij nog leuk materiaal voor er bij?
Na zo'n 15 jaar heb ik al zoveel gezien dat het me vrij weinig meer doet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het zelfde als bij rechts lijkt me of hebben mannen voor beide handen apart materiaal nodig.
Als je gewichten koopt bij de scapino, daar zoveel mogelijk gewicht op doet en elke 1 tot 3 dagen een kwartiertje traint, heb je best snel grote bicepsenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de rest van mijn spieren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als je gewichten koopt bij de scapino, daar zoveel mogelijk gewicht op doet en elke 1 tot 3 dagen een kwartiertje traint, heb je best snel grote bicepsen
Die moet je verbergenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de rest van mijn spieren?
Gewoon een beetje creatief doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de rest van mijn spieren?
Sportschool pakkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon een beetje creatief doen.
Vel plezier kerel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:00 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, morgen naar Praag
Ik ben niet creatief.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon een beetje creatief doen.
Op internet kun je vast wel voorbeelden vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vel plezier kerel.
[..]
Ik ben niet creatief.
Als je hier komt, sla ik je knock out met mijn stalen 35 cm.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:17 schreef Rafeiro het volgende:
Kan iemand me even met een kloofbijl in de nek slaan?
Niet serieus hoor, maar ben even sjaggie en om 06:00 gaat de wekker weer.
Ga hem helpen dan!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Op internet kun je vast wel voorbeelden vinden.
U heeft een penis prothese?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je hier komt, sla ik je knock out met mijn stalen 35 cm.
Je had een busje vol mongolen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het blijft grappig volk, die studenten
2 keer zelfs, morgen mag ik ook weerquote:
Voor sommige studentes zou je dat zelfs gratis doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 keer zelfs, morgen mag ik ook weerEn de organiserende dames vroegen of ik er Donderdag ook weer bij wilde zijn.. Maarja, dat bepaal ik niet zelf..
Dat sowieso.. Maar goed, ik ben blij dat m'n baas m'n loon betaaldquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Voor sommige studentes zou je dat zelfs gratis doen
Wat waren die 2 klasgenootjes lekker, het zou verboden moeten worden
Niks meer gehoord ervan, maar hun zijn retard en hebben dat niet gezien van die datum van rijbewijs.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij bent altijd aan vakantie toe.
Hoe is he tmet je baas gegaan na dat ongeluk?
Mijn laatste echte vakantie was 15 jaar geleden. Nu jij weer!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:57 schreef kree het volgende:
trouwens laatste keer dat ik echt vakantie had is 3 jaar terug, daartussen alleen maar ellende.
En hoop gedoe met school en werk en thuis pffff ben beetje opgebrand onderhand, maar kan geen vakantie nemen door contract nu.
owh die van jou ook alquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn wekker gaat over 4 uur. Waarom ben ik nog wakker?
das nog erger dan, vertel..?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn laatste echte vakantie was 15 jaar geleden. Nu jij weer!
Het is er gewoon niet van gekomen wegens omstandigheden.quote:
nouja bij mij dus ook, maar ben het beetje zat nu onderhand.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is er gewoon niet van gekomen wegens omstandigheden.
Jij moet je gewoon om laten bouwen tot oud wijf!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
nouja bij mij dus ook, maar ben het beetje zat nu onderhand.
Het liefst neem ik half jaar vrij ofzo en ga reizen of dingen doen.
Maar kan gewoon niet.
De nieuwe Jan Mulder, ik zie het zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon om laten bouwen tot oud wijf!!
Ik ken echt niemand die zoveel klaagt en zeikt als jij!! Damn ga daar je beroep van maken ofzo!
Heloef, ma nigga!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
De nieuwe Jan Mulder, ik zie het zitten.
Loefbaas!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
De nieuwe Jan Mulder, ik zie het zitten.
quote:
Zoveel liefde.quote:
Maar jij hebt mijn liefde en zij nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:12 schreef Rafeiro het volgende:
Kak ik kan wel janken.
Omdat "dit, dat" wat klasgenoten opgezocht, oh hi, ik woon in londen en blablabla perfect, de volgende oh hai, uni is nu klaar en werk bij één van de big 4.
En ik heb een lekker verneukt levenBleh!
euh tja. weet het niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon om laten bouwen tot oud wijf!!
Ik ken echt niemand die zoveel klaagt en zeikt als jij!! Damn ga daar je beroep van maken ofzo!
Jij hebt te veel liefde voor mijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij hebt mijn liefde en zij niet![]()
Stop jezelf te vergelijken met andere, daar werk je jezelf alleen maar de put mee in.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:12 schreef Rafeiro het volgende:
Kak ik kan wel janken.
Omdat "dit, dat" wat klasgenoten opgezocht, oh hi, ik woon in londen en blablabla perfect, de volgende oh hai, uni is nu klaar en werk bij één van de big 4.
En ik heb een lekker verneukt levenBleh!
Maar jij bent gewoon een schatjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij hebt te veel liefde voor mij"
Prima hoor, alles loopt op rolletjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:13 schreef Rafeiro het volgende:
Loef baas! hoe is ie
Nee ik ziek geen afleiding
Die put, ik zou willen dat het mogelijk was dat hij door mensen gegraven zou worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Stop jezelf te vergelijken met andere, daar werk je jezelf alleen maar de put mee in.
En jij een vuig monster!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij bent gewoon een schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die put, ik zou willen dat het mogelijk was dat hij door mensen gegraven zou worden.
[..]
En jij een vuig monster!Hij noemt me monsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Heloef, waarom is zo'n baas als jij niet omgeven door mooie gewillige chicks?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima hoor, alles loopt op rolletjes.
Hij is teveel man voor elke vrouw!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, waarom is zo'n baas als jij niet omgeven door mooie gewillige chicks?
Omdat deze baas altijd veel te lang wacht met hosselen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, waarom is zo'n baas als jij niet omgeven door mooie gewillige chicks?
Die fout maken we allemaal wel eensquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat deze baas altijd veel te lang wacht met hosselen.
soms?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:20 schreef Rafeiro het volgende:
Hups is geboren in de regionen van Rotterdam, das jammer, maar verder is ze wel een schatje, al zou je haar soms stevig willen mishandelen wegens hupsel zijn![]()
![]()
Net als Jonah Falcon.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is teveel man voor elke vrouw!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat deze baas altijd veel te lang wacht met hosselen.
Idd jammer van die regioquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:20 schreef Rafeiro het volgende:
Hups is geboren in de regionen van Rotterdam, das jammer, maar verder is ze wel een schatje, al zou je haar soms stevig willen mishandelen wegens hupsel zijn![]()
![]()
Doe maar stoerquote:
Ik maak hem altijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die fout maken we allemaal wel eens
Doe ik toch ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Idd jammer van die regio
[..]
Doe maar stoer
Je bent nog jong Heloef, je hebt nog voldoende tijd om van je fouten te lerenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak hem altijd.
Ook op vakantie, leuk meisje (roodharig ook nog he) ik blijf kijken, ik blijf kijken en voila iemand anders staat al met haar te praten.
Funfact: ik verwacht dat het leeftijdsverschil tussen mij en hem minstens 20 jaar was.
Ik ben trots op jequote:
Ik ook van jou.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben trots op je![]()
Ik ga weer een poging doen tot coma-patientje spelen!
Jawel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar er zijn dus mogelijkheden om te hosselen? Meisjes in jouw omgeving zijn dus wel eens single?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:25 schreef Rafeiro het volgende:
Huppel is de schrik van elke cowboy.
Huppel is de aller grootste angst!
Jumpen, springen, vliegensvlug
Huppel zit zo op je rug,
Het is Huppel, ja Huppel, de pest.
Heus niet dat ik best zeg
Gaat jouw wekker ook om 6 uur al?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
Maar nu al slapen? Het is nog hartstikke vroeg
Nee, dat niet. Ik dacht dat je vrij was morgenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Gaat jouw wekker ook om 6 uur al?
Mijne wel, FMLquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat jouw wekker ook om 6 uur al?
I Wish!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik dacht dat je vrij was morgen
Ga eens heel snel slapen danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I Wish!!
Morgen cursus, donderdag werken en dan stappen en weekend vieren
Ben je weer nepblauw?quote:
Als dat zou lukken dan zat ik nu niet op FOK! hequote:
Goed puntquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als dat zou lukken dan zat ik nu niet op FOK! he
Zie ik dit goed? Jij? Mod? Wat de neuk is er gebeurd?quote:
Nope, echt deze keerquote:
Vbl hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie ik dit goed? Jij? Mod? Wat de neuk is er gebeurd?
Jij bent in Yvonne dr bonkjes en sliertjes flamoes gedoken?quote:
Geweldigquote:
Dat zat ik al, nu haar dochterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent in Yvonne dr bonkjes en sliertjes flamoes gedoken?
Hij hoefde enkel te fisten ditmaalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent in Yvonne dr bonkjes en sliertjes flamoes gedoken?
Ik zag het op FB ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zat ik al, nu haar dochter
Zij komen naar mij hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het op FB ja.
Zodra je in Rotterdam woont ga je vast wel op bezoek bij Yvonne. Dat is toch maar kwartiertje treinen dan
Deze manquote:
Maarja niet al te hard zeggen natuurlijkquote:
Okay!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maarja niet al te hard zeggen natuurlijk
Het zijn ook geen hoeren maar damesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:36 schreef Rafeiro het volgende:
Een echt jood betaald natuurlijk ook niet
Zolang je er maar plezier mee hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zijn ook geen hoeren maar dames
Ik vermaak mij altijd welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zolang je er maar plezier mee hebt
Onder het motto:quote:
Liever lui dan moequote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Onder het motto:
"Likken als Lassie, of lachen als Bassie"?
Jij spoort echt niet!quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij hoefde enkel te fisten ditmaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |