Simpel, ik was alles af wat ik net heb gebruikt. Zeker als het spul is dat aankoekt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe vaak zouden jullie afwassen als je 7 borden had en alleen op een studentenkamer woont met eigen keuken?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Simpel, ik was alles af wat ik net heb gebruikt. Zeker als het spul is dat aankoekt.
Hehehe de vraag is hoe komt die spin dood en waarom zag je het beest niet eerder? Of heb je een heel groot huis?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik loop al 2 dagen nakend door het huis en zie nu het lijk van een enorme spin liggen. Nasty.
Heeft het één nog verband met het ander? Want ik wilde je zo graag naakt zien, maar als het als resultaat heeft dat er alleen maar enorme spinnen op af komen, laat dan maar zitten. Ook al gaan ze dood.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik loop al 2 dagen nakend door het huis en zie nu het lijk van een enorme spin liggen. Nasty.
Ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Simpel, ik was alles af wat ik net heb gebruikt. Zeker als het spul is dat aankoekt.
Daar kom ik ongeveer eens per jaar.... langs.... dus dat moet echt gecombineerd worden dan....quote:
Ik had eerder 3 borden en gebruikte elk bord 2 keer zodat ik maar 1 keer per week hoefde af te wassenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe ... 1 per week (als ik ook zoveel bestek had...)
maar ik had geen eigen keuken... en mijn eigen servies waste ik altijd zelf af... anders jatten mijn huisgenoten mijn spullen... kon ik weer gaan zoeken naar de beste mok...
Maar jij wast je bed ook maar eens per half jaar, dus dat je nasty bent met je afwas verbaast me nietsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had eerder 3 borden en gebruikte elk bord 2 keer zodat ik maar 1 keer per week hoefde af te wassen
Gadverquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had eerder 3 borden en gebruikte elk bord 2 keer zodat ik maar 1 keer per week hoefde af te wassen
Aah uitzondering kan gemaakt worden toch? Voor mijn part bivakkeer jij in mijn bed en ik op de bankquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar kom ik ongeveer eens per jaar.... langs.... dus dat moet echt gecombineerd worden dan....
Wait. Whatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij wast je bed ook maar eens per half jaar, dus dat je nasty bent met je afwas verbaast me niets
Ik heb hem al 3 keer verschoond in de laatste 1,5 maandquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij wast je bed ook maar eens per half jaar, dus dat je nasty bent met je afwas verbaast me niets
Met dit weer doe ik dat 1 keer in de weekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 keer verschoond in de laatste 1,5 maand
Zeker geknoeit op die dagenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 keer verschoond in de laatste 1,5 maand
En normaal?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met dit weer doe ik dat 1 keer in de week
Nee, klein huis. Spin lag onder dranktafel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe de vraag is hoe komt die spin dood en waarom zag je het beest niet eerder? Of heb je een heel groot huis?
Ik hoop van niet. Zou ik nasty vinden. Maar de gedachte is een beetje vies. Nu durf ik niet meer nakend te zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft het één nog verband met het ander? Want ik wilde je zo graag naakt zien, maar als het als resultaat heeft dat er alleen maar enorme spinnen op af komen, laat dan maar zitten. Ook al gaan ze dood.
Je leest altijd zo terug, he?quote:
Natuurlijk ... maar je hoeft mij niet op de bank... ik slaap over het algemeen prima op banken als er maar geen katten/honden of andere harige dieren zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah uitzondering kan gemaakt worden toch? Voor mijn part bivakkeer jij in mijn bed en ik op de bank.
Klein huis maar wel een dranktafel hebben, goede prioriteiten welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, klein huis. Spin lag onder dranktafel.
[..]
Ik hoop van niet. Zou ik nasty vinden. Maar de gedachte is een beetje vies. Nu durf ik niet meer nakend te zijn.
[..]
Je leest altijd zo terug, he?![]()
Ze hebben gelijk mijn foto verwijderd, dus ga er geen moeite meer in stoppen.
Hehehe De spin is doodgedaan wegens alcoholvergiftiging...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, klein huis. Spin lag onder dranktafel.
Hij klom in je urinebuis toen je lag te slapen, jij vond dit zo geil dat je hem eruit spoot. Hij heeft nog even kunnen lopen maar is toen onder het gewicht van de lading bezweken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop van niet. Zou ik nasty vinden. Maar de gedachte is een beetje vies. Nu durf ik niet meer nakend te zijn.
Hij bied je zijn bed aan, accepteer nou gewoon die hoffelijkheidquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk ... maar je hoeft mij niet op de bank... ik slaap over het algemeen prima op banken als er maar geen katten/honden of andere harige dieren zijn
BTW dan kom ik natuurlijk niet alleen cleanen... je schijnt in Den bosch prima bosche bollen te kunnen eten en uit te kunnen gaan (of vergis ik me nu)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |