Ik word al afgewezen als ik hoi zeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent lekker man![]()
En je hebt een stuk meer gehosseld in je leven dan ik
Ik word al afgewezen als ik denk aan een leuke meidquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word al afgewezen als ik hoi zeg.
Hoe doe je dat dan als je vaak seks hebt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
Ik verschoon maximaal 1x per twee weken m'n bed. En het dekbed en de kussens gaan 1x per maand de wasmachine in.
Dan heb je gewoon een bed met vlekken erin, prima toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je vaak seks hebt?
Samzz heeft speciale omstandigheden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een bed met vlekken erin, prima toch?
Baas boven baas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik word al afgewezen als ik denk aan een leuke meid
Ja, het moest minimaal zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je vaak seks hebt?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij gaat er gewoon bij liggen en als zij er dan uit stappen, is het hun keuze. Dat idee?
quote:
wtf? Ik ga me echt niet ineens bedenken om een badlaken te pakkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het moest minimaal zijn. Maar ik heb sowieso altijd een badlaken over m'n bed tijdens seks.
Nog nooit een squirter geneukt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf? Ik ga me echt niet ineens bedenken om een badlaken te pakkendat verstoort de boel echt wel
Ik wel. Anders heb ik een kletsnat bed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf? Ik ga me echt niet ineens bedenken om een badlaken te pakkendat verstoort de boel echt wel
Nopequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit een squirter geneukt?
Dat is vervelend dan ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Anders heb ik een kletsnat bed.
I'm shocked!! Jij had toch alles al gedaan enzquote:
Als je het weet hou je je er rekening mee hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd van tevoren. Vind ik wel zo netjesquote:
Wel nee, op sex gebied zeker niet, ook geen behoefte aan. Ik heet geen Babs.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I'm shocked!! Jij had toch alles al gedaan enz
Ja, dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het weet hou je je er rekening mee he
Ik schrok me de eerste keer te pletterquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd van tevoren. Vind ik wel zo netjes.
En hoeveel moeite is het een handdoek te pakken.
En toen werd je wakker badend in het zweet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik schrok me de eerste keer te pletter
Dat geloof ik best, ja. Ik wist de eerste keer ook niet wat me overkwam.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik schrok me de eerste keer te pletter
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen werd je wakker badend in het zweet?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig vinden de meeste mannen het zwaar geil.
Geil is het zekerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, ja. Ik wist de eerste keer ook niet wat me overkwam.
En een vriendje die het ranzig en goor en zo vindt, helpt je ook niet echt te ontdekken wat het is en hoe weer zover te komen.
Gelukkig vinden de meeste mannen het zwaar geil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |