Het openslaan van mn dekbed ja, het ophangen in de buitenlucht? Dat doe ik niet elke dag.quote:
Weet je hoe vies een dekbed wordt johquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom laat je met die redenatie niet gewoon alles luchten
Mooi want de laatste keer dat ik daadwerkelijk op weg was naar Den Bosch... reed de trein niet verder dan Utrecht want de koperleiding was gejat...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 1 kat, die kan ik wel opsluiten in de keuken voor 1 keertje. Hij verhaart gelukkig heel weinig.
Ooow jjaaa Den Bosch heeft zoveel mooie plekjesen natuurlijk de Bossche Bol!
Juh. Ik wel. Lekker fris 's avonds.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het openslaan van mn dekbed ja, het ophangen in de buitenlucht? Dat doe ik niet elke dag.
Je kussen niet zeker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe vies een dekbed wordt joh
Jawel, maar dat zie ik als een.quote:
Ik heb daarwerkelijk contact met een paar, 't is niet te geleuvenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel een paar leuke dames gezien ja. Interesse bericht gestuurd. Ik krijg alleen bericht dat het gelezen is. Ze vind me niet leuk.
Den Bosch is leuk stappenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi want de laatste keer dat ik daadwerkelijk op weg was naar Den Bosch... reed de trein niet verder dan Utrecht want de koperleiding was gejat...en toen heb ik EN Den Bosch niet gezien
EN geen bosche bol gekregen
Ik jaag nooit iemand zn bed uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het wordt ook zeker gewaardeerd
alleen ik slaap buiten mijn eigen bed over het algemeen nog al slecht.... om dan iemand uit zijn bed te jagen vind ik dan een beetje uhm onnodig... en wie weet heeft ie wel zo'n heerlijke droomwegbanken slaap ik eindelijk eens normaal buitenshuis
Jij gaat er gewoon bij liggen en als zij er dan uit stappen, is het hun keuze. Dat idee?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik jaag nooit iemand zn bed uit
Ja maar jij bent knap en een hosselbaas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daarwerkelijk contact met een paar, 't is niet te geleuven
Maar misschien reageert ze nog wel hoor. Even afwachten.
Dat wil ik dan ook uittesten.... Het Fok! -test team komt naar u toe deze zomer/herfst/winter... 2012....quote:
Hehehequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen er een tof weekend van makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat wil ik dan ook uittesten.... Het Fok! -test team komt naar u toe deze zomer/herfst/winter... 2012....
Jij bent lekker manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent knap en een hosselbaas.
Ik niet. Nogal een verschil.
Niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met sightseeing, huismetamorfose en hosselacties... ja toch... .hebben we wel meer mensen nodig...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We kunnen er een tof weekend van maken
Als dit geen neuken wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent lekker man![]()
En je hebt een stuk meer gehosseld in je leven dan ik
Trustenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef -Engel- het volgende:
Oja ik ging naar bed.... nou bye bye...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef -Engel- het volgende:
Oja ik ging naar bed.... nou bye bye...
No commentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloers, jij wil ook een hete boy he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |