Ik gok dat hij uit verveling al het overblijfsel van de regenboogtaart heeft opgegeten zo dat hij nu:quote:
Mn fb nog niet gelezen?quote:
Oh, broertje vond het dus heel verdacht dat ik geen bord eten namquote:
Hij is bijna op ja. Nog zo'n 3 a 4 stukjes over die ik morgen ga delen met mijn zusje en zwager.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik gok dat hij uit verveling al het overblijfsel van de regenboogtaart heeft opgegeten zo dat hij nu:
1) Loopt te kotsen
2) Obstipatie heeft.
Lief van je, wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is bijna op ja. Nog zo'n 3 a 4 stukjes over die ik morgen ga delen met mijn zusje en zwager.
Dus je hebt voor niks halal gekooktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, broertje vond het dus heel verdacht dat ik geen bord eten nam![]()
Zusje had heel slim al afgezegd, zoonlief en een vriendin van mn broertje hebben zitten smullen
O mooi want daar ben ik wel klaar meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat het nog goed te doen is. Geen narigheden.
Daar komt het dus wel op neer jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je hebt voor niks halal gekookt
Iedere dag. Maar ik heb dan ook een hekel aan vieze vaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe vaak zouden jullie afwassen als je 7 borden had en alleen op een studentenkamer woont met eigen keuken?
Beetje last van smetvrees?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere dag. Maar ik heb dan ook een hekel aan vieze vaat.
Nu nog een datum prikken danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O mooi want daar ben ik wel klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |