ik zou het wel geil vinden en zou het wel meer willen ontdekken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, ja. Ik wist de eerste keer ook niet wat me overkwam.
En een vriendje die het ranzig en goor en zo vindt, helpt je ook niet echt te ontdekken wat het is en hoe weer zover te komen.
Gelukkig vinden de meeste mannen het zwaar geil.
Ruim van te voren of zo van 'supersoaker in 3... 2... 1...'?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd van tevoren. Vind ik wel zo netjes.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ruim van te voren of zo van 'supersoaker in 3... 2... 1...'?
Ligt eraan. Ik kan het wel redelijk tegenhouden ja. Als het moet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zou het wel geil vinden en zou het wel meer willen ontdekken.
Het is alleen lastig als je sex op andere plekken wilt. Of kan je het ook tegenhouden?
Dat houdt het spannendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig soms, of niet? En gebeurt dat dan ook vaak, het squirten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat houdt het spannend.
Nee, serieus. Als het afstevent op seks dan vertel ik gewoon wat er kan gebeuren.
Ligt eraan of de man zijn best doet hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig soms, of niet? En gebeurt dat dan ook vaak, het squirten?
Valt wel meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
En dat, ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt eraan of de man zijn best doet he
Ga haar daten, dan maak je het ook eens mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Boeiend gesprek maar ik ga toch slapen.
Weltrusten liefjes
Trustenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Boeiend gesprek maar ik ga toch slapen.
Weltrusten liefjes
Jij neemt een vuilnisbak mee?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Eigenlijk ben ik wel blij dat ik het niet doe, het is normaal al genoeg zooi in bed vind ik
Waarheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Eigenlijk ben ik wel blij dat ik het niet doe, het is normaal al genoeg zooi in bed vind ik
Fapze.quote:
Nee maar er komen sowieso al vet veel natte plekken in hoeslakens erdoor, dat hoeft niet nog extra eigenlijkquote:
Als het toch al nat is, maakt extra vocht toch niks uit?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee maar er komen sowieso al vet veel natte plekken in hoeslakens erdoor, dat hoeft niet nog extra eigenlijk
Smakelijke verhalen wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het toch al nat is, maakt extra vocht toch niks uit?
Daar is de handdoek voor. Is ook handig voor na de seks, meteen alles droogvegen wat nog naar buiten komt druppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |