Wat heb je nu allemaal al? Heb je ook al een haak?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een lange bruine suede jas gekocht om mijn piratenoutfit aan te vullen
Klopt. Seks.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks is gewoon vies. Verander je niks aan.
Neequote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je nu allemaal al? Heb je ook al een haak?
Voor wanneer is het? Ik heb een degen die er wellicht bijpast als die schoon is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Die jas, een zwarte rok, een ooglapje en een corset met van die ruches eraan die ik wel piraatachtig vond staan. Ik zoek nog een wapen
Dat beetje seks dat ik gehad heb was nog aardig schoon eigenlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks is gewoon vies. Verander je niks aan.
15 september als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor wanneer is het? Ik heb een degen die er wellicht bijpast als die schoon is.
Als je er diep over nadenkt ja zelfs jouw schone seks gewoon dirtyquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat beetje seks dat ik gehad heb was nog aardig schoon eigenlijk
Dan doe je het niet goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat beetje seks dat ik gehad heb was nog aardig schoon eigenlijk
Wat is de gelegenheid eigenlijk?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
15 september als ik het me goed herinner.
EFF Arcen, ga jij ook nog?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goed.
[..]
Wat is de gelegenheid eigenlijk?
ik las jeukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Je wordt er ook zo zweterig van
Maar het blijft toch overwegend leuk
Seks hoort toch een beetje dirty te zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je er diep over nadenkt ja zelfs jouw schone seks gewoon dirty.
Hmm hoe diep?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je er diep over nadenkt ja zelfs jouw schone seks gewoon dirty.
Ik weet nog niet. Even kijken of ik dan tijd heb. Zal het last minute beslissen.quote:
Meer dan waar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Seks hoort toch een beetje dirty te zijn
http://arcen.elffantasyfair.com/#quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet. Even kijken of ik dan tijd heb. Zal het last minute beslissen.
Ik zie alleen het programma van April staan, weet jij of er toffe dingen zijn?
Een elf fantasy fair. Daar moet ik nog steeds een keer naar toe.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://arcen.elffantasyfair.com/#
Ik ken eigenlijk maar een van de bands, Punch 'n Judy, die is wel grappig. Voor de rest is het afwachten. Ik vind de verhalenvertellers ook altijd wel leuk. En het eten, deze keer neem ik wat meer geld mee.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een elf fantasy fair. Daar moet ik nog steeds een keer naar toe.
edit: Oh wacht, dan ben ik er niet.![]()
Weinig aansprekende namen, ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://arcen.elffantasyfair.com/#
Ik ken eigenlijk maar een van de bands, Punch 'n Judy, die is wel grappig. Voor de rest is het afwachten. Ik vind de verhalenvertellers ook altijd wel leuk. En het eten, deze keer neem ik wat meer geld mee.
Lijkt me ook wel een keer leukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een elf fantasy fair. Daar moet ik nog steeds een keer naar toe.
edit: Oh wacht, dan ben ik er niet.![]()
Welk nummer was dat nou? Zie DMquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nou ja, in april is er weer één.
Wel leuk om dan verkleed te gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nou ja, in april is er weer één.
Ik wil graag eens als Hercules. Maar ik heb geen spieren.quote:
Kweken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil graag eens als Hercules. Maar ik heb geen spieren.
Trainen danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wordt dus afwisselen met links.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kweek mijn rechter boven arm al regelmatig.
Doe mijn best jonge!quote:
Heb jij nog leuk materiaal voor er bij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat wordt dus afwisselen met links.
Of met beide armen doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat wordt dus afwisselen met links.
Het zelfde als bij rechts lijkt me of hebben mannen voor beide handen apart materiaal nodig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe mijn best jonge!
[..]
Heb jij nog leuk materiaal voor er bij?
Na zo'n 15 jaar heb ik al zoveel gezien dat het me vrij weinig meer doet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het zelfde als bij rechts lijkt me of hebben mannen voor beide handen apart materiaal nodig.
Als je gewichten koopt bij de scapino, daar zoveel mogelijk gewicht op doet en elke 1 tot 3 dagen een kwartiertje traint, heb je best snel grote bicepsenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de rest van mijn spieren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als je gewichten koopt bij de scapino, daar zoveel mogelijk gewicht op doet en elke 1 tot 3 dagen een kwartiertje traint, heb je best snel grote bicepsen
Die moet je verbergenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de rest van mijn spieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |