Blijf dat maar denken ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh gelukkig heb jij ook nog grenzen
Fijn om te weten
Net zoiets als Carnaval dus? Nee daar kom ik niet als beter mens uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is dat alleen hier dat mensen een dag of twee, drie plankgas gaan zuipen en er als betere mensen uit komen?
quote:Watch it girl cause I ain't your "Mr. Nice Guy",
More like the "meet ya take you home and fuck you twice guy"
Maar daar is het ook helemaal niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net zoiets als Carnaval dus? Nee daar kom ik niet als beter mens uit
Ik krijg een 'forbidden.'quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat gaat te ver.
http://www.dumpert.nl/med(...)ratie_statiegeld.png
Niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar daar is het ook helemaal niet voor bedoeld.
Gewoon zomaar onverwachtquote:
Het was ook niet eens de bedoeling dat die link erin zat.quote:
hoeft ook niet, als het maar duidelijk isquote:
ja ik zat ook al voor jan lul te typenquote:
Op dit moment is het onmogelijke mogelijk.quote:
Jammer genoeg wel jaquote:
De bedoeling is het nooit nee..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het was ook niet eens de bedoeling dat die link erin zat.
Ah, 4ebe is al overtuigd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment is het onmogelijke mogelijk.
omdat je tegenwoordig op bepaalde stukken 130 mag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:06 schreef BobbyB het volgende:
In de categorie: We hebben niet al genoeg verkeersborden hebben ze ineens verzonnen een aantal snelwegen te voorzien van borden met 120km/h erop. Wat is dit voor een onzin?
Ik heb ook soms weleens gedacht: "Shit mensen, dit kan niet goed zijn."quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja. Gelukkig werkt mijn lever nog perfect
Ik zal jou eens bedoelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De bedoeling is het nooit nee..
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:06 schreef BobbyB het volgende:
In de categorie: We hebben niet al genoeg verkeersborden hebben ze ineens verzonnen een aantal snelwegen te voorzien van borden met 120km/h erop. Wat is dit voor een onzin?
Ja dan zet je daar neer dat je 130 mag zoals op de A6 bij Lelystadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat je tegenwoordig op bepaalde stukken 130 mag.
jwzquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hoeft ook niet, als het maar duidelijk is
Ging makkelijk, of nie dan?quote:
Misschien een snelweg die door een gebied loopt waar Amish wonen? Ik weet verder niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag het ja__
Zeker geld over.
Also
[ afbeelding ]
Je mag hier dus niet met paard (en wagen) over de snelweg.
O rly ?
eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dan zet je daar neer dat je 130 mag zoals op de A6 bij Lelystad
Ja dat dacht ik ook toen ik 16 wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb ook soms weleens gedacht: "Shit mensen, dit kan niet goed zijn."
Gewoon voor de hobby zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging makkelijk, of nie dan?
Gaarne.quote:
Nu jij nogquote:
Toen was het ineens normaal ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook toen ik 16 was. Jaren later was die gedachten weg
Kan je beter kippen houden.quote:
Dat is Italië, volgens mij komen die daar niet voor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien een snelweg die door een gebied loopt waar Amish wonen? Ik weet verder niet.
Goal.quote:
Nee, tomaten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je beter kippen houden.
Dat kan zeker ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is Italië, volgens mij komen die daar niet voor.
Maar ik kan het mis hebben.
Die zijn wel fluisterstil jaquote:
omg loserts.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:09 schreef BobbyB het volgende:
http://www.centrumpp.nl/I(...)II_tcm318-330836.pdf
Ah, dus de landelijke snelheid wordt verhoogd naar 130 maar 95% van de wegen zal 120 blijven en die moeten voorzien worden van borden. Nee ok, logisch
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn wel fluisterstil ja
Nou dat nog net niet, normaal 2 dagen stappen had ik er al goed last van, maar carnaval 5 dagen weg gaan was dan geen enkel probleemquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen was het ineens normaal ja.
Nou ik heb juist het idee dat ze een gedeelte van de A12 juist naar 100 (quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:09 schreef BobbyB het volgende:
http://www.centrumpp.nl/I(...)II_tcm318-330836.pdf
Ah, dus de landelijke snelheid wordt verhoogd naar 130 maar 95% van de wegen zal 120 blijven en die moeten voorzien worden van borden. Nee ok, logisch
Onderkoffer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met jou in de koffer, omdat het kan.
Het is allemaal een beetje een waas voor me.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou dat nog net niet, normaal 2 dagen stappen had ik er al goed last van, maar carnaval 5 dagen weg gaan was dan geen enkel probleem
Dat gekakel is ook niets nee.quote:
Ja wacht eens ff, ik weet er ook geen flikker meer vanaf hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje een waas voor me.
Op je bagagedragerquote:
Hou er dan eens mee op als ik je penetreer. Ik probeer me te concentreren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat gekakel is ook niets nee.
quote:
Ja, want bagage hoort op de bagagedrager.quote:
140 maken is het probleem niet, wel 140 rijden want de helft van de tijd kom je niet eens boven de 40 uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik heb juist het idee dat ze een gedeelte van de A12 juist naar 100 (x 3 miljard) verlagen..
Beter maken ze die hele A12 140, maar dat zal wel niet.
Nee toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]__
Is het dan niet:
hoi neurrddss ?
Oh, mannen kunnen geen twee dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hou er dan eens mee op als ik je penetreer. Ik probeer me te concentreren.
Ik ook niet nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja wacht eens ff, ik weet er ook geen flikker meer vanaf hoor
Of in zo'n doodskistachtig ding op je auto.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, want bagage hoort op de bagagedrager.
Oeh, daar maak jij een grove fout.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, mannen kunnen geen twee dingen tegelijk.
Ik ook niet, daar niet van
Lekker parkeren op de snelwegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
140 maken is het probleem niet, wel 140 rijden want de helft van de tijd kom je niet eens boven de 40 uit
Nederlandquote:
Alleen als ik er ook bij mag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of in zo'n doodskistachtig ding op je auto.
Ja tochquote:
Maar dat ligt het nooit! Goed onthouden hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet nee.Het ligt niet aan mij in ieder geval.
Nou dan ben je de eerste die dat kan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oeh, daar maak jij een grove fout.
Oh vaak zat wel, helaas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar dat ligt het nooit! Goed onthouden he
Of de eerste die het zegt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dan ben je de eerste die dat kan.
Ik zag vandaag een witte hearsequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of in zo'n doodskistachtig ding op je auto.
Wist niet eens dat het mogelijk was om daar studiepunten voor te krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je studiepunten voor de introdag?
Anders zou ik gewoon niet gaan hoor_
Met mbo intro moeten doen.. lekker in september gaan k(r)amperen
En met hbo 1: zo'n gare stadswandeling en puzzeltocht, we zijn toch geen 5 meer ?__
hbo 2 heb ik geeneens een intro gehad.. dat was van: je zoekt het lekker zelf maar uit, HEERLIJK
Ik zal wel opschuiven.quote:
Ja je doet het zelf, maar toch.quote:
En het misschien niet meent.quote:
Of het was voor een trouwerij want dat betekend voor de man in feite hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een witte hearseDat vond ik wel nice.
Don't bullshit a bullshitter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En het misschien niet meent.
Iedereen doet het zelf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja je doet het zelf, maar toch.
Ja, op de Haagsequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist niet eens dat het mogelijk was om daar studiepunten voor te krijgen
Lijkt me handig jaquote:
Shit, je hebt me door.quote:
Ik hou wel van vlees.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op de Haagse__
En je moest mee doen aan de bonte avond.
Nou als ik ergens een teringhekel heb, is het dat wel.
Doei studiepunten en toen moest ik een week lang meehelpen op de opendag
Flikkers
Weet ik.quote:
Houden zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door.
Paniek in de tent.
Ik herhaal: paniek in de tent.
Zolang je er geen studiepunten voor krijgt zou ik het ook voor gezien houden hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WtfNouja heb daar niks over gelezen hoor. Officieel is 30 en 31 augustus nog vakantie dus lala
Het lijkt wel alsof je alwetend bent.quote:
Oh god, ik lees dingen als: Laesies in putten en fisuren, Approximale Laesies in de premolaar-molaarstreekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je er geen studiepunten voor krijgt zou ik het ook voor gezien houden hoor
Onzin dingen.
Best een compliment dit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je alwetend bent.
Ik word daar een beetje zenuwachtig van
Klinkt jottumquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh god, ik lees dingen als: Laesies in putten en fisuren, Approximale Laesies in de premolaar-molaarstreekGod o god
Ik weet dat je hiervan groeit.quote:
inb4 er groeit nu ook iets andersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet dat je hiervan groeit.
Ja, ik bedoelde het figuurlijk he..quote:
Ik niet, iets anders wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet dat je hiervan groeit.
Wat voelen we dat toch goed aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde het figuurlijk he..
Letterlijk persoon.
NOU ...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat voelen we dat toch goed aan.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ben je altijd zo kortaf?"
- 4e: Ja
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ben je altijd zo kortaf?"
- 4e: Ja
wil je anders even voelen dan?quote:
quote:
Ja, story of my lifequote:
k ookquote:
Dagquote:
Enige wat groeit is dat gezwel in je hersens waardoor je steeds dommer wordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier (achteraf dan he)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
k ooktherapie
tot straks monstertjons.
quote:
Ik denk dat ik maar oversla.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige wat groeit is dat gezwel in je hersens waardoor je steeds dommer wordHet is dat ik die spoiler lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige wat groeit is dat gezwel in je hersens waardoor je steeds dommer wordgodverdomme vuil secreet. dit is de spreekwoordelijke druppel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Oh dat is bobby die doet alsof ie paardrijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Wat.
Is.
Dit?__
Geniaal nummertje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Wat.
Is.
Dit?__
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg dat jongetjequote:
hou toch je bek eens, met je tietenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat is bobby die doet alsof ie paardrijd
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hou toch je bek eens, met je tieten
blijft mooiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jamaar dit is jouw zoontje
MET NADRUK ZEG IK JEquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jamaar dit is jouw zoontje
Hou me tegen Zosk ik ga Vas echt wat aan doen vandaagquote:
Je zei kanker, TR gemacht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
teef! jij denkt dat je leven veilig zuur is
hee hoer, jij hebt geen idee van ph
ik los je kut op in het zuur
terwijl je verschrikt toekijkt
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
laat me met rust, kanker negatief secreet dat je bent
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
Doe maar zo.quote:
Anaal vernederen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hou me tegen Zosk ik ga Vas echt wat aan doen vandaag
alweer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hou me tegen Zosk ik ga Vas echt wat aan doen vandaag
Ik krijg al haar shit al over me heen, dan ga ik er niet ook nog eens in roerenquote:
Aanpakken gvdquote:
Oh, jammer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik krijg al haar shit al over me heen, dan ga ik er niet ook nog eens in roeren
Mental image van mij die over je heenschijt en jij die eringaat roeren met je vinger.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik krijg al haar shit al over me heen, dan ga ik er niet ook nog eens in roeren
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mental image van mij die over je heenschijt en jij die eringaat roeren met je vinger.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mental image van mij die over je heenschijt en jij die eringaat roeren met je vinger.
Welk wijf?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat wijf moet echt geband worden.
quote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat wijf moet echt geband worden.
Hij is idd vrij oud jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwhehe, die ken ik nog van Napster._!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een wilde Fase 1 is verschenen!
De mensen die vragen hebben kunnen optiefen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Dqod het volgende:
Hey allemaal.. Ik kwam jullie even vertellen dat ik ga douchen.. En eigenlijk wil ik helemaal niet douchen, daarom vertel ik het hier, want klagen over first world problems.. Maar hey, wat moet dat moet eh, ja toch, nou tot zover mijn spreekbeurt, doei
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Dqod het volgende:
Hey allemaal.. Ik kwam jullie even vertellen dat ik ga douchen.. En eigenlijk wil ik helemaal niet douchen, daarom vertel ik het hier, want klagen over first world problems.. Maar hey, wat moet dat moet eh, ja toch, nou tot zover mijn spreekbeurt, doei
quote:
BWOHOHOHOHO u_uquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mensen die vragen hebben kunnen optiefen.
Zo dacht ik er ook altijd over.
Het is niet de vraag wanneer je gaat, maar wanneer je komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
BWOHOHOHOHO u_u
Ok,nu ga ik echt :$
Ze stelden bij mij nooit vragen, misschien was ik wel duidelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mensen die vragen hebben kunnen optiefen.
Zo dacht ik er ook altijd over.
Of ze wisten dat ze na school een groot probleem hadden als ze het wel deden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze stelden bij mij nooit vragen, misschien was ik wel duidelijk.
quote:
Over welke problemen hebben wij het?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of ze wisten dat ze na school een groot probleem hadden als ze het wel deden.
Ah, dan was je gewoon duidelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over welke problemen hebben wij het?
Inb4 gewoon grote problemen, zoals ik het zeg, kan je niet lezen ?
Ik deed mijn spreekbeurt over cavia's.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah, dan was je gewoon duidelijk.
Ik over haaien, schietsport en games.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deed mijn spreekbeurt over cavia's.
Over paarden, wolken ( ja wolken ja ), onweer en vast nog onderwerpen die ik verdrongen heb.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik over haaien, schietsport en games.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef Zosk het volgende:
Ik kan mijn spreekbeurten niet herinneren.
Echt hequote:
Ik ook over paarden jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over paarden, wolken ( ja wolken ja ), onweer en vast nog onderwerpen die ik verdrongen heb.
Roze wolken kwamen er ook in voor?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over paarden, wolken ( ja wolken ja ), onweer en vast nog onderwerpen die ik verdrongen heb.
"Het bijt van voor en trapt van achteren."quote:
Regenbogen alles..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Roze wolken kwamen er ook in voor?
Zoals een klasgenoot van me zei:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon je presentatie in de pauze voorbereiden, inclusief Powerpoint en genieten van je medepresentator die em gepeerd is, omdat ie moest eten (hindoe)![]()
Nee, ik zou die tijd niet willen missen
quote:
Ja maar... je hebt ook van die klasgenoten die dan zeggen dat ze niet geleerd hebben en vervolgens toch een 8 of hoger krijgen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoals een klasgenoot van me zei:
"Ik vind het altijd zo leuk als iedereen zo is van: 'Oh kut kut het komt niet af! Oh toch wel..'"
Zelfs aan de lsd-trip.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Daar kan ik mij als net meisje niet over uitlaten :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is niet de vraag wanneer je gaat, maar wanneer je komt.
Ik loog niet eens als ik het zei.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar... je hebt ook van die klasgenoten die dan zeggen dat ze niet geleerd hebben en vervolgens toch een 8 of hoger krijgen..
Hier stopte ik met lezen.quote:
Nou ja.. ooit een keer het verkeerde tentamen geleerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik loog niet eens als ik het zei.
Pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar kan ik mij als net meisje niet over uitlaten :$
Schavuit, vlegelquote:
Klootzak, lulquote:
Wordt verworpenquote:
Dat heb je al ooit eens verteld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. ooit een keer het verkeerde tentamen geleerd.
Toch gehaald, maar het zijn wel iedere keer dezelfde mensen
Vagijnquote:
Wel ver toch hopelijkquote:
MIJN GODquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb je al ooit eens verteld.![]()
Eikelquote:
Dat doe ik niet eens bewust.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MIJN GOD
waarom onthoud je dat?__
Ik zit in je onderbewuste, interessantquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meh nee, anders moet ik zo ver lopen.
In mijn geheugen, dat is niet helemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit in je onderbewuste, interessant
Smegma in het paardehaar, ik herhaal, smegma in het paardehaar!!!!!!!!!!!quote:
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In mijn geheugen, dat is niet helemaal hetzelfde.
...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Smegma in het paardehaar, ik herhaal, smegma in het paardehaar!!!!!!!!!!!
beidequote:
Als er iets is wat we niet hoeven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Smegma in het paardehaar, ik herhaal, smegma in het paardehaar!!!!!!!!!!!
quote:
Flabbergasted ditdat alles.. Ik was het ook :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
...
Heeft hier iemand een gepaste reactie?
Leuke woordgarp wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als er iets is wat we niet hoeven.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als er iets is wat we niet hoeven.
quote:
Even mijn bril schoonmaken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Flabbergasted ditdat alles.. Ik was het ook :$
Met je mooie bril :$ true story :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even mijn bril schoonmaken.
Geil.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even mijn bril schoonmaken.
quote:
quote:
quote:
quote:
mwaquote:
Ik heb niet gezegd over welke bril het ging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Hihiquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd over welke bril het ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
...
Heeft hier iemand een gepaste reactie?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd over welke bril het ging.Alsof ik dat niet wist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Ben ik al achterquote:
quote:
VERTEL ME MEERquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef Dqod het volgende:
Morgen ga ik naar de kapper.. Zal jullie wellicht aan jullie derriere oxideren, maar ik meld het toch even
Lekker kort vlot en pittig :$
Ja dat weet ik niet eigenlijk.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet eigenlijk.
Lolwut?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
VERTEL ME MEER
Ik hoop dat ze het niet over ingetrokken lichaamsdelen gaan hebben, want dat is gewoon te smerig voor woorden.
Zoksquote:
Je vindt het mooi als mensen onwetend zijn, ja?quote:
Ja, anders nemen we hetzelfde kapsel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolwut?![]()
Nou.. Ja.. Nou.. Ehm.. Miss inclusief een mooi kuifje? En dan verven? Krijg ik direct een mooi bol hoofd, zal me vast staan, wat jij :$
quote:
Ok zie je morgen :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, anders nemen we hetzelfde kapsel.
Liefde-haat verhouding heb ik er mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vindt het mooi als mensen onwetend zijn, ja?
quote:
Hahaha, ze zag Fable figuren in de bomen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn fitnessinstructrice heeft speed op, ik weet het zeker.
Dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liefde-haat verhouding heb ik er mee.
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja.
Ze zouden, als ze het konden wsl nog verplichten hier.. Korte kapsels dus :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Heel Overijsel op zn kop.
quote:
JA,quote:
Maar goed.quote:
Zoveel mogelijk gebruik van maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed.
Wat doe je eraan?
En dan lekker zo'n hippe spijkerrok, maat xxl... en een sloot kinderen achter je aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze zouden, als ze het konden wsl nog verplichten hier.. Korte kapsels dus :$
Dus ze zullen t vast enig vinden :$
DAAR BEN IK AL.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef Dqod het volgende:
WAAR IS DIE KRULTIJGORT TOCH EIGENLIJK!! HALLOOOOOOOOOOOOOOOOO
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ho ho ho.. and a merry chrrrristmas
HE-LE-MAAL fantastischquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan lekker zo'n hippe spijkerrok, maat xxl... en een sloot kinderen achter je aan.
I-DE-AAL
Chimi's en enchilada's :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
DAAR BEN IK AL.
Nou, wat zijn je andere 2 wensen?
I like where this is going.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk gebruik van maken.
Doe maar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA,
luisteren als ik wat zeg.![]()
Anders word ik boos.
Ik heb je rug niet hoor.. Sis is keigevaarlijk :$quote:
quote:
Inclusief EO-jongerendagquote:
Ik roep Vas wel evenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
HE-LE-MAAL fantastisch
[..]
Chimi's en enchilada's :$
En dan ?quote:
Die organiseren we hier achter het huisquote:
Dan de chimi's nog eh :$quote:
ZO hop, de caravan in..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die organiseren we hier achter het huis
quote:
HOPPAAAAAAAquote:
quote:
Jij ook al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I like where this is going.
Oké.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb je rug niet hoor.. Sis is keigevaarlijk :$
Eerder hoeplaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |