Ah, dan was je gewoon duidelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over welke problemen hebben wij het?
Inb4 gewoon grote problemen, zoals ik het zeg, kan je niet lezen ?
Ik deed mijn spreekbeurt over cavia's.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah, dan was je gewoon duidelijk.
Ik over haaien, schietsport en games.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deed mijn spreekbeurt over cavia's.
Over paarden, wolken ( ja wolken ja ), onweer en vast nog onderwerpen die ik verdrongen heb.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik over haaien, schietsport en games.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef Zosk het volgende:
Ik kan mijn spreekbeurten niet herinneren.
Echt hequote:
Ik ook over paarden jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over paarden, wolken ( ja wolken ja ), onweer en vast nog onderwerpen die ik verdrongen heb.
Roze wolken kwamen er ook in voor?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over paarden, wolken ( ja wolken ja ), onweer en vast nog onderwerpen die ik verdrongen heb.
"Het bijt van voor en trapt van achteren."quote:
Regenbogen alles..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Roze wolken kwamen er ook in voor?
Zoals een klasgenoot van me zei:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon je presentatie in de pauze voorbereiden, inclusief Powerpoint en genieten van je medepresentator die em gepeerd is, omdat ie moest eten (hindoe)![]()
Nee, ik zou die tijd niet willen missen
quote:
Ja maar... je hebt ook van die klasgenoten die dan zeggen dat ze niet geleerd hebben en vervolgens toch een 8 of hoger krijgen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoals een klasgenoot van me zei:
"Ik vind het altijd zo leuk als iedereen zo is van: 'Oh kut kut het komt niet af! Oh toch wel..'"
Zelfs aan de lsd-trip.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Daar kan ik mij als net meisje niet over uitlaten :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is niet de vraag wanneer je gaat, maar wanneer je komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |