Welk wijf?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat wijf moet echt geband worden.
quote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat wijf moet echt geband worden.
Hij is idd vrij oud jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwhehe, die ken ik nog van Napster._!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een wilde Fase 1 is verschenen!
De mensen die vragen hebben kunnen optiefen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Dqod het volgende:
Hey allemaal.. Ik kwam jullie even vertellen dat ik ga douchen.. En eigenlijk wil ik helemaal niet douchen, daarom vertel ik het hier, want klagen over first world problems.. Maar hey, wat moet dat moet eh, ja toch, nou tot zover mijn spreekbeurt, doei
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Dqod het volgende:
Hey allemaal.. Ik kwam jullie even vertellen dat ik ga douchen.. En eigenlijk wil ik helemaal niet douchen, daarom vertel ik het hier, want klagen over first world problems.. Maar hey, wat moet dat moet eh, ja toch, nou tot zover mijn spreekbeurt, doei
quote:
BWOHOHOHOHO u_uquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mensen die vragen hebben kunnen optiefen.
Zo dacht ik er ook altijd over.
Het is niet de vraag wanneer je gaat, maar wanneer je komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
BWOHOHOHOHO u_u
Ok,nu ga ik echt :$
Ze stelden bij mij nooit vragen, misschien was ik wel duidelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mensen die vragen hebben kunnen optiefen.
Zo dacht ik er ook altijd over.
Of ze wisten dat ze na school een groot probleem hadden als ze het wel deden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze stelden bij mij nooit vragen, misschien was ik wel duidelijk.
quote:
Over welke problemen hebben wij het?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of ze wisten dat ze na school een groot probleem hadden als ze het wel deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |